Výměna olejového filtru

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
Vasilo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 24.06.2010 22:16
Kontaktovat uživatele:

Výměna olejového filtru

Příspěvek od Vasilo »

Zdravím
Mám takový problém u pašíka 1.8 T rok 96. Když nastartuji auto tak bliká kontrolka mazání ale jakmile se rozjedu přestane to a už žádnej problém není páč se udělají tlaky.
Noo známej říkal že stačí vyměnit filtr a už bude po všem nemělo by to dělat páč teče. Ale mám dotaz jestli už to někdo dělal páč nebudu dělat rozvody , pumpu atd... k tomu jen filtr.
A mám starost že něco podělám s turbem nebo něco se tam podělá.
Zkráceně vyměním filtr podělám tím něco ? :) děkuji.
Passat B4 Variant combi 2.0 GL LPG - dříve
Passat B5 1.8 T - nyní

Uživatelský avatar
sapik88
Profík
Profík
Příspěvky: 979
Registrován: 29.10.2009 12:48
Bydliště: Brno - venkov - Drásov

Re: Výměna olejového filtru

Příspěvek od sapik88 »

vymenou filtru nic nezkazis, rozvody se stejne delaji az po nejakejch placnu 90 tis, a filtr s olejem menis po roce, nebo najeti 10-15 tis km

Uživatelský avatar
Vasilo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 24.06.2010 22:16
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna olejového filtru

Příspěvek od Vasilo »

Tak děkuju :) to sem chtěl slyšet ... snad to přestane dělat ta kontrolka po výměně.
Passat B4 Variant combi 2.0 GL LPG - dříve
Passat B5 1.8 T - nyní

Uživatelský avatar
sapik88
Profík
Profík
Příspěvky: 979
Registrován: 29.10.2009 12:48
Bydliště: Brno - venkov - Drásov

Re: Výměna olejového filtru

Příspěvek od sapik88 »

oleje mas dost? pripadne to muze delat spatne cidlo,ale pokud ti to kolem filtru tece bych zacal nim

Uživatelský avatar
Vasilo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 24.06.2010 22:16
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna olejového filtru

Příspěvek od Vasilo »

Oleje dost a právě že teče no :) kdyby netekl bych řekl čidlo nebo málo oleje .. ale boužel teče takže zkusím a začnu tímto děkuji :)
Passat B4 Variant combi 2.0 GL LPG - dříve
Passat B5 1.8 T - nyní

Uživatelský avatar
Golfik_II
Řidič
Řidič
Příspěvky: 157
Registrován: 05.04.2010 22:26
Bydliště: Crhov okr. Šumperk

Re: Výměna olejového filtru

Příspěvek od Golfik_II »

ahoj. Mam podobny problem ,me to zacne blikat treba kdyz stojim na krizovatce nebo jedu pomalu a otacky tak do 2500. Jakmile vic pridam prestane to. 14 dni po vymene oleje. Doufam ze to bude filtrem ,je sice novej ale mensi nez ten co tam byl predtim. Olej mam texaco 10w40
Golf 2 1.6 GTD 59kw
Passat 1.8T

Uživatelský avatar
DarkMaverick
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 399
Registrován: 02.06.2011 20:31
Bydliště: Jižní Čechy, Milevsko

Re: Výměna olejového filtru

Příspěvek od DarkMaverick »

zdravím, hoši já vám řeknu čím to je....s tímhle jsem si koupil Passata a by jsem dost naštvanej...nakonec jsem to dal do VW a tam vyměnili kabeláž k čidlu podtlakového ventilu, ale to nepomohlo, tak jsme se známým sundali olejovou vanu, vyčistili v ní ten koš a dali novej filtr a vyměnili olej a je klid.
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB

Uživatelský avatar
Vasilo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 24.06.2010 22:16
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna olejového filtru

Příspěvek od Vasilo »

jooo nebo mě napadlo olejové čerpadlo :) ale to s tou vanou je taky k možnéé. A ňáké špatné jízdní vlastnosti díky tomu ? mám též problém start rozjezd malá rychlost málo otáček a bliká to chvličku vždycky.
Passat B4 Variant combi 2.0 GL LPG - dříve
Passat B5 1.8 T - nyní

Uživatelský avatar
Lukas44
Řidič
Řidič
Příspěvky: 168
Registrován: 07.01.2010 18:40
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Re: Výměna olejového filtru

Příspěvek od Lukas44 »

Hoši řeknu vám tady oč jde. Je to tady milionkrát omýlaný dokola.... Je to buď zasranej sací koš olejového čerpadla...nebo špatné čerpadlo samotné. Já jsem si tím taky přešel se stejnýma příznakama to začalo a málem to skončilo přidřenýma vačkama...naštěstí to odnesli pouze hydra a to jenom v pár kusech a né všech 20.... Takže čidlo to dělá tak v 1 případě z 100... Je obecně známo že motory 1.8 vw jak s turbem nebo bez turba trpí na olejová čerpadla. Jestli vám bliká mazání serte na čidla a výměny oleje atd. Ono ani čištění sacího koše není odvěci ale to čerpadlo tam nové dřív nebo pozděj půjde nové. Jedná se o investici cca 2500 - 3000 kč a máte klid a při jednom sundávání vany. Kdo sundával na passatu vanu mi dá jistě za pravu že to je na posrání práce (a to je vyjádřeno slušně).... To čerpadlo odejde dřív nebo pozděj a až odejde a zadřete vačky které to odnesou jako první a odpálíte všechny hydra kde jedno stojí cca 200 kč (plastové z číny) nebo německé (síše východoevropské s nápisem made in germany) 400 kč x 20 to jest 8000 kč pouze za hydra a vačky které jsou dvě to ani nechci vědět co to stojí.... To je už pak lépe koupit celej motor tak za 10000 a máte to levnější. Takže vám radím nešpekulujte protože se vám to nemusí vyplatit. Jednou to budete stejně muset vyměnit. Ono se dá zjistit jestli to čerpadlo je ok nebo ko ale to se musí měřit vůle mezi zubama čerpadla což samodomo asi dá málokdo a ve wv to taky asi pro ně nebue ten pravej šálek.... Není to tak závratná investice a ušetříte si pak spoustu problélů. Myslim že je tady spousta lidí co si tím prošla a daj mi za pravdu že nakonec výměna čerpadla byla ta pravá medicína..... P.S dříve je lépe než později.
Golf IV 1.9 TDi 66 kW / Passat 1.9 Tdi 96kw 4x4 .....bejvávat PASSAT B5 1.8T 110 kW

Uživatelský avatar
Vasilo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 24.06.2010 22:16
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna olejového filtru

Příspěvek od Vasilo »

Takže čerpadlo :) no jen tak otázka mimo trošku přibližná cena rozvodů na 1.8T ? :)
Passat B4 Variant combi 2.0 GL LPG - dříve
Passat B5 1.8 T - nyní

Uživatelský avatar
Lukas44
Řidič
Řidič
Příspěvky: 168
Registrován: 07.01.2010 18:40
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Re: Výměna olejového filtru

Příspěvek od Lukas44 »

Vasilo píše:Takže čerpadlo :) no jen tak otázka mimo trošku přibližná cena rozvodů na 1.8T ? :)
Tak záleži jaká kvalita těch rozvoů je a kde si to necháš dělat.... takže materiál asi chceš nejlepší za co nejnižší cenu (asi jako každý). Tam je cena kolem 6 tisíc a tím že je v tom řemen, kladky, napínák a vodní čerpadlo (tohle všechno se musí vyměnit). Záleži jak kde a jaká kvalita, ale ta cena co tady uvádím je druhovýroba a kvalita někde na úrovni origo dílů takže pohoda. Dál práce je už na tobě kde si to necháš udělat (nejlépe doma sám a zdarma :-) ). časově je to tak an 5 hodin práce pro člověka co to už pár-krát dělal...
Golf IV 1.9 TDi 66 kW / Passat 1.9 Tdi 96kw 4x4 .....bejvávat PASSAT B5 1.8T 110 kW

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“