skube motor za studena
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Řidič
- Příspěvky: 84
- Registrován: 20.02.2010 15:29
- Bydliště: Most
skube motor za studena
ahoj,koupil jsem moji pritelkyni Boru 1.6 16V 77kw. Za studena sebou hazi motor a jede jako na tri valce. Jak se ohreje tak je to OK a nebo to neni tak znatelne. Meril jsem tlaky 12 - 14 -14 -12. Menil jsem svicky NGK a kabely a porad stejne. Jinak jede nadherne a palubak ukazuje spotrebu od 7 do 8 litru. Dekuju za kazdy tip.
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4763
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: skube motor za studena
Měl jsi to na Vagu-jsou tam nějaké chyby? Vyčistil bych škrtící klapku a udělal její základní nastavení.Taky to může být teplotní čidlo chlad.kapaliny.
- morlog
- VWexpert
- Příspěvky: 3035
- Registrován: 19.04.2011 20:29
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: skube motor za studena
mel jsem ten stejny problem vymenil jsem kabeli a vicistil klabku a ted je vse ok
Octavia 3 RS TDI
Srazy VW GROUP meetings
_________________
EX:VW Golf IV 1.9 TDI 96 kw ASZ 2003 HIGHLINE Chip TDIfun EGR OFF KAT OFF
Srazy VW GROUP meetings
_________________
EX:VW Golf IV 1.9 TDI 96 kw ASZ 2003 HIGHLINE Chip TDIfun EGR OFF KAT OFF
-
- Řidič
- Příspěvky: 84
- Registrován: 20.02.2010 15:29
- Bydliště: Most
Re: skube motor za studena
tak klapka vycistena a dana do zakl.nastaveni a porad sebou ta potvora hazi. Vag pise vynechani druheho valce. Nejaka dalsi rada prosim? Dekuji
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: skube motor za studena
Jestli "vynechání" možná i vstřik nebo cívka......
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4763
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: skube motor za studena
Typoval bych to na zapal.cívku.Zkus od někoho na zkoušku půjčit nebo je přehoď mezi sebou a pak kukni na Vag co to zahlásí za chybu.
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: skube motor za studena
muže to klidně dělat vstřik nebo špatné těsněni na vstřiku
-
- Řidič
- Příspěvky: 84
- Registrován: 20.02.2010 15:29
- Bydliště: Most
Re: skube motor za studena
tak jsem koupil tu kostku novou,jak je auto studene motor sebou porad hazi. Za tepla jede jako svycary. Jeste necham zjistit co na to VAG. Potom budu pokracovat vstrikem. Achjo. Zkusit nechat vycistit ultrazvukem?? Muzu to mit gratis tak asi jo,ne?
-
- Řidič
- Příspěvky: 84
- Registrován: 20.02.2010 15:29
- Bydliště: Most
Re: skube motor za studena
tak ze jsem nechal vycistit tim ultra zvukem vsechny vstriky a namontoval jsem je. No a porad to samy. Tou kostkou to neni tak ze co dal? Nedalo mi to a zkusil jsem odpojovat vstriky. Na vsechny krom toho druheho motor reagoval ale na ten druhy ani prd. Tak jsem usoudil ze je vstrik KO. No ale potom jsem jeste jednou vstriky vyndal a prohazel je mezi sebou a co myslite? Druhej zase ani prd. Tak a co ted s tim? Necham promerit jestli jde neco do toho konektoru,i kdyz nevim jak a potom jsem v koncich protoze potom uz zbyva jen ridici jednotka. Ma nekdo nejaky napad prosim?
- iroc
- Jezdec
- Příspěvky: 235
- Registrován: 28.08.2008 12:54
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: skube motor za studena
Zdarec, Pujčil si multimetr co umí zobrazovat průběhy něco jako malej osciloskop a měřit a měřit. Pak si vzít schéma zaopjení elektri a hledat kam to vede třebas je někde jen přeštíplej kabel jo ještě jedna věc demontovat celou lištu tak aby vstřiky byli solo od sání. posaď někoho za volant a ať ti startuje a uvidíš jestli stříkají. tahle jsem to zkoušel na svém pův autě a přišel na to že elktro ok vstřik KO
Martin Kolín
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: skube motor za studena
V servisních manuálech je způsob, jak to zkontrolovat. A to změřit odpor vstřiku, zkontrolovat ohmetrem průchodnost vodičů mezi ŘJ-vstřik. Odpor může být do 1,5OHm. Když todle vše bude ok, zřejmě fakt ta řídící jednotka bude ko.
- iroc
- Jezdec
- Příspěvky: 235
- Registrován: 28.08.2008 12:54
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: skube motor za studena
lepší je to vytáhnout a nechat stříknout fakt nekecám rychlejší metoda dělal jsem to tak na Sciroccu 2 a G3 ,
Martin Kolín
-
- Řidič
- Příspěvky: 84
- Registrován: 20.02.2010 15:29
- Bydliště: Most
Re: skube motor za studena
Tak dnes další zkušenost a několik pokusů. Kabely ke vstřikům proměřený jsou OK. Řídící jednotka taky OK. Chyby na VAG klasické vynechání vstřiku a něco o EGR ventilu. A teď to přijde Při smazání chyb jede motor jak švýcary!! Ujel jsem cca 20 km a paráda,nechal jsem cca 3 hodiny stát a zase jede na tři. Může být problém v tom EGR ventilu?? Děkuji všem za rady a nápady,už začínám být docela nervózní
-
- Řidič
- Příspěvky: 63
- Registrován: 01.11.2008 11:07
Re: skube motor za studena
EGR ventil vedie cca 10% vyfukovych plynov naspat do nasavania. on musi byt pri nastartovani zavrety,pokial by sa otvoril,motor zdochne,pokial by sa pootvoril,moze to sposobovat nejake ciastocne dusenie motora. Problemy tie ventily robia najma ak motor mal alebo ma nejaku spotrebu oleja,lebo potom to je cele zanesene a nemusi sa dobre vediet zavriet. A samozrejme aj pri viac najazdenych km sa zanesie EGR ventil.. Nevies kod chyby ohladom EGR ventilu? to je najlepsie zapisat kod chyby,podla toho vieme blizsie.
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: skube motor za studena
vlado897 píše:EGR ventil vedie cca 10% vyfukovych plynov naspat do nasavania. on musi byt pri nastartovani zavrety,pokial by sa otvoril,motor zdochne,pokial by sa pootvoril,moze to sposobovat nejake ciastocne dusenie motora. Problemy tie ventily robia najma ak motor mal alebo ma nejaku spotrebu oleja,lebo potom to je cele zanesene a nemusi sa dobre vediet zavriet. A samozrejme aj pri viac najazdenych km sa zanesie EGR ventil.. Nevies kod chyby ohladom EGR ventilu? to je najlepsie zapisat kod chyby,podla toho vieme blizsie.
Mno a teď mi řekni, proč EGR ventil nasává i čistý vzduch postranní hadičkou, hmm? na co je to dobrý?