skube motor za studena

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Galoš
Řidič
Řidič
Příspěvky: 84
Registrován: 20.02.2010 15:29
Bydliště: Most

skube motor za studena

Příspěvek od Galoš »

ahoj,koupil jsem moji pritelkyni Boru 1.6 16V 77kw. Za studena sebou hazi motor a jede jako na tri valce. Jak se ohreje tak je to OK a nebo to neni tak znatelne. Meril jsem tlaky 12 - 14 -14 -12. Menil jsem svicky NGK a kabely a porad stejne. Jinak jede nadherne a palubak ukazuje spotrebu od 7 do 8 litru. Dekuju za kazdy tip.

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4757
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: skube motor za studena

Příspěvek od srotty »

Měl jsi to na Vagu-jsou tam nějaké chyby? Vyčistil bych škrtící klapku a udělal její základní nastavení.Taky to může být teplotní čidlo chlad.kapaliny.

Uživatelský avatar
morlog
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3035
Registrován: 19.04.2011 20:29
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: skube motor za studena

Příspěvek od morlog »

mel jsem ten stejny problem vymenil jsem kabeli a vicistil klabku a ted je vse ok

Galoš
Řidič
Řidič
Příspěvky: 84
Registrován: 20.02.2010 15:29
Bydliště: Most

Re: skube motor za studena

Příspěvek od Galoš »

tak klapka vycistena a dana do zakl.nastaveni a porad sebou ta potvora hazi. Vag pise vynechani druheho valce. Nejaka dalsi rada prosim? Dekuji

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: skube motor za studena

Příspěvek od tomakecTD »

Jestli "vynechání" možná i vstřik nebo cívka......
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4757
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: skube motor za studena

Příspěvek od srotty »

Typoval bych to na zapal.cívku.Zkus od někoho na zkoušku půjčit nebo je přehoď mezi sebou a pak kukni na Vag co to zahlásí za chybu.

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10178
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: skube motor za studena

Příspěvek od xerxes »

muže to klidně dělat vstřik nebo špatné těsněni na vstřiku

Galoš
Řidič
Řidič
Příspěvky: 84
Registrován: 20.02.2010 15:29
Bydliště: Most

Re: skube motor za studena

Příspěvek od Galoš »

tak jsem koupil tu kostku novou,jak je auto studene motor sebou porad hazi. Za tepla jede jako svycary. Jeste necham zjistit co na to VAG. Potom budu pokracovat vstrikem. Achjo. Zkusit nechat vycistit ultrazvukem?? Muzu to mit gratis tak asi jo,ne?

Galoš
Řidič
Řidič
Příspěvky: 84
Registrován: 20.02.2010 15:29
Bydliště: Most

Re: skube motor za studena

Příspěvek od Galoš »

tak ze jsem nechal vycistit tim ultra zvukem vsechny vstriky a namontoval jsem je. No a porad to samy. Tou kostkou to neni tak ze co dal? Nedalo mi to a zkusil jsem odpojovat vstriky. Na vsechny krom toho druheho motor reagoval ale na ten druhy ani prd. Tak jsem usoudil ze je vstrik KO. No ale potom jsem jeste jednou vstriky vyndal a prohazel je mezi sebou a co myslite? Druhej zase ani prd. Tak a co ted s tim? Necham promerit jestli jde neco do toho konektoru,i kdyz nevim jak a potom jsem v koncich protoze potom uz zbyva jen ridici jednotka. Ma nekdo nejaky napad prosim?

Uživatelský avatar
iroc
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 235
Registrován: 28.08.2008 12:54
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Re: skube motor za studena

Příspěvek od iroc »

Zdarec, Pujčil si multimetr co umí zobrazovat průběhy něco jako malej osciloskop a měřit a měřit. Pak si vzít schéma zaopjení elektri a hledat kam to vede třebas je někde jen přeštíplej kabel jo ještě jedna věc demontovat celou lištu tak aby vstřiky byli solo od sání. posaď někoho za volant a ať ti startuje a uvidíš jestli stříkají. tahle jsem to zkoušel na svém pův autě a přišel na to že elktro ok vstřik KO
Martin Kolín

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: skube motor za studena

Příspěvek od tomakecTD »

V servisních manuálech je způsob, jak to zkontrolovat. A to změřit odpor vstřiku, zkontrolovat ohmetrem průchodnost vodičů mezi ŘJ-vstřik. Odpor může být do 1,5OHm. Když todle vše bude ok, zřejmě fakt ta řídící jednotka bude ko.
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
iroc
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 235
Registrován: 28.08.2008 12:54
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Re: skube motor za studena

Příspěvek od iroc »

:) lepší je to vytáhnout a nechat stříknout fakt nekecám rychlejší metoda :) dělal jsem to tak na Sciroccu 2 a G3 ,
Martin Kolín

Galoš
Řidič
Řidič
Příspěvky: 84
Registrován: 20.02.2010 15:29
Bydliště: Most

Re: skube motor za studena

Příspěvek od Galoš »

Tak dnes další zkušenost a několik pokusů. Kabely ke vstřikům proměřený jsou OK. Řídící jednotka taky OK. Chyby na VAG klasické vynechání vstřiku a něco o EGR ventilu. A teď to přijde :D Při smazání chyb jede motor jak švýcary!! Ujel jsem cca 20 km a paráda,nechal jsem cca 3 hodiny stát a zase jede na tři. Může být problém v tom EGR ventilu?? Děkuji všem za rady a nápady,už začínám být docela nervózní :baseball: :baseball: :baseball:

vlado897
Řidič
Řidič
Příspěvky: 63
Registrován: 01.11.2008 11:07

Re: skube motor za studena

Příspěvek od vlado897 »

EGR ventil vedie cca 10% vyfukovych plynov naspat do nasavania. on musi byt pri nastartovani zavrety,pokial by sa otvoril,motor zdochne,pokial by sa pootvoril,moze to sposobovat nejake ciastocne dusenie motora. Problemy tie ventily robia najma ak motor mal alebo ma nejaku spotrebu oleja,lebo potom to je cele zanesene a nemusi sa dobre vediet zavriet. A samozrejme aj pri viac najazdenych km sa zanesie EGR ventil.. Nevies kod chyby ohladom EGR ventilu? to je najlepsie zapisat kod chyby,podla toho vieme blizsie. 8)

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: skube motor za studena

Příspěvek od tomakecTD »

vlado897 píše:EGR ventil vedie cca 10% vyfukovych plynov naspat do nasavania. on musi byt pri nastartovani zavrety,pokial by sa otvoril,motor zdochne,pokial by sa pootvoril,moze to sposobovat nejake ciastocne dusenie motora. Problemy tie ventily robia najma ak motor mal alebo ma nejaku spotrebu oleja,lebo potom to je cele zanesene a nemusi sa dobre vediet zavriet. A samozrejme aj pri viac najazdenych km sa zanesie EGR ventil.. Nevies kod chyby ohladom EGR ventilu? to je najlepsie zapisat kod chyby,podla toho vieme blizsie. 8)

Mno a teď mi řekni, proč EGR ventil nasává i čistý vzduch postranní hadičkou, hmm? :) na co je to dobrý?
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“