MOTOR, VSTŘIKY: už jste měnili vstřiky? vstrikovaci cerpadlo
- marasoba
- Jezdec
- Příspěvky: 402
- Registrován: 17.02.2008 21:16
- Bydliště: okr. Benešov
Re: MOTOR, VSTŘIKY: už jste měnili vstřiky? vstrikovaci cerpadlo
Zdravím, tchán má malý problém s Shardou. Trochu mu to přestalo táhnout (nouzák nee) a do výpisu závad přibyla hláška:
17656 - Regulace pocatku vstriku Regulacni odchylka
P1248 - 35-10 - - - Sporadicky
Skřípnutí hadice jsme odstranili a auto se zdá jede opět normálně.
Ptám se: je možné, aby tuhle hlášku zavinila přiskříplá hadice u naftového filtru?
Jo a je to Sharan 1.9TDI r.v.2000 (starý typ) 81kW
DÍKES
17656 - Regulace pocatku vstriku Regulacni odchylka
P1248 - 35-10 - - - Sporadicky
Skřípnutí hadice jsme odstranili a auto se zdá jede opět normálně.
Ptám se: je možné, aby tuhle hlášku zavinila přiskříplá hadice u naftového filtru?
Jo a je to Sharan 1.9TDI r.v.2000 (starý typ) 81kW
DÍKES
VW Sharan 1,9TDI 81kW AFN, r.v.1997, bílý, začíná hlodat zub času, sviňa - tak už dohlodal.
VW Sharan 1,9TDI 85kW BVK r.v.2008, tmavě modrý, zub taky hlodá
VW Sharan 1,9TDI 85kW BVK r.v.2008, tmavě modrý, zub taky hlodá
- 007houmr
- Jezdec
- Příspěvky: 319
- Registrován: 16.02.2009 20:54
- Bydliště: Třebíč
Re: MOTOR, VSTŘIKY: už jste měnili vstřiky? vstrikovaci cerp
Čau pánové. Uměl byste mě někdo poradit kde v okolí Třebíče popř. Znojma nechat přezkoušet vstřikovače? Díky!
VW Sharan, 2.0Tdi, 110kW, CUVC, r.2016
- 007houmr
- Jezdec
- Příspěvky: 319
- Registrován: 16.02.2009 20:54
- Bydliště: Třebíč
Re: MOTOR, VSTŘIKY: už jste měnili vstřiky? vstrikovaci cerp
Nikdo neví? Marku77??
VW Sharan, 2.0Tdi, 110kW, CUVC, r.2016
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 09.03.2011 19:32
Re: MOTOR, VSTŘIKY: už jste měnili vstřiky? vstrikovaci cerp
17675 - Ventil cerpadla/trysky valce 3 (N242) Regulacni mez prekrocena co to znamena vymenil som trysku lebo som si myslel ze je vadna ale po tyždni zas jeto 85kw 1.9tdi saran
- Skyppy
- Člen klubu
- Příspěvky: 1265
- Registrován: 03.07.2010 07:11
- Bydliště: Březová - Oleško
Re: MOTOR, VSTŘIKY: už jste měnili vstřiky? vstrikovaci cerp
Zkusil bych schodit ventilové víko a napružit kontakty pro ovládání vstřikovačů.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 09.03.2011 19:32
Re: MOTOR, VSTŘIKY: už jste měnili vstřiky? vstrikovaci cerp
jetam nova kablovačka a aj kontakty su napružene ... dik ale nevieš ešte nieco menil som aj trysky medzi sebou pomohlo ale len na tyzden a predsa nemozu 4 trysky na pumpaci odyst
- marasoba
- Jezdec
- Příspěvky: 402
- Registrován: 17.02.2008 21:16
- Bydliště: okr. Benešov
Re: MOTOR, VSTŘIKY: už jste měnili vstřiky? vstrikovaci cerp
Zdravim,
chtěl bych si vyčistit vstřiky. Je tam nějaká záludnost s vyndaváním? Nějaké nové těsnění atd? Čistil bych je v ultrazvukové čističce s nějakým rozpoštědlem, asi líh. Po vyčistění bych je na zkoušečce prostříkl naftou. Co myslíte, mohlo by to fungovat nebo se na to mám radši vy...., protože tam hrozí nějaké nebezpečí? Dík za názory
Motor 1,9TDI 81kW AFN
chtěl bych si vyčistit vstřiky. Je tam nějaká záludnost s vyndaváním? Nějaké nové těsnění atd? Čistil bych je v ultrazvukové čističce s nějakým rozpoštědlem, asi líh. Po vyčistění bych je na zkoušečce prostříkl naftou. Co myslíte, mohlo by to fungovat nebo se na to mám radši vy...., protože tam hrozí nějaké nebezpečí? Dík za názory
Motor 1,9TDI 81kW AFN
VW Sharan 1,9TDI 81kW AFN, r.v.1997, bílý, začíná hlodat zub času, sviňa - tak už dohlodal.
VW Sharan 1,9TDI 85kW BVK r.v.2008, tmavě modrý, zub taky hlodá
VW Sharan 1,9TDI 85kW BVK r.v.2008, tmavě modrý, zub taky hlodá
-
- Řidič
- Příspěvky: 130
- Registrován: 28.08.2010 06:17
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: MOTOR, VSTŘIKY: už jste měnili vstřiky? vstrikovaci cerp
Zdárec. Já osobně jsem vstřiky čistil tak že jsem je vyndal a karbon jsem oškrábal ulamovacím nožem na koberce. Je pěkně tvrdej a karbon dobře oškrábe. Jezdím s TDI 81 Kw na trafoolej a fritovací olej a auto pořád šlape. Mám ho od září 2010 a do teď mám najeto kolem 87 tis km (jezdím delší štreky kolem 750 km za den není problém). Celkový stav je 370 tis km. Je to opravdu povedený motor a jsem s tím velice spokojený. Teď jsem tedy měnil čerpadlo pač mi to na volnoběh dost kolísalo a hlavně to začalo kouřit a totálně se zvedla spotřeba a přestalo to jet jako by byl ucpanej palivový filtr a na Vagu to hlásilo chybu 00550 - Regulace pocatku vstriku, 17-10 - regulacni diference - Sporadicky. Dal jsem jiný čerpadlo co jsem koupil za 2 tis. Výměna čerpadla práce na 3 hoďky a Galaxyna zase jezdí. Jen ještě krapet kouří tak zase omrknu vstřiky. Měl jsem je venku už 3 x a nechával jsem tam pořád ty samý měděný kroužky a nikde nic neteče ani neprolíná. Vstřik jde celej rozebrat a mechanicky vyčistit od karbonu. Jinak asi ještě zkusím prohnat to samotným VIFem jestli se něco zlepší. Čerpadlo mám origo 10 pin zásuvku a dával jsem tam 7 + 3 pinovou. Z toho původního jsem odcvaknul origo 10 pin. zásuvku. Doma jsem vyštrachal 7 a 3 pin. konektor co jsem ucvaknul z elektriky k čerpadlu když jsem rozebíral Toledo 1,9 TDi a napojil jsem 7+3 pin konektor na můj origo 10 pin konektor. Je to taková redukce. Kabely od čerpadla jsou všechny černý, ale jsou na nich napsaný čísla od 1-8 a na 9 a 10 je bílej a hnědej(ty vedou do ventilu předvstřiku do spodní části čerpadla) pozice 8 jde do stop ventilu a ostatní do el. hlavy čerpadla. Takže při trochu pozornosti se to ani nedá poplést. Redukce funguje dobře. Takže jsem nahradil své čerpadlo s 10 pin. konektorem za čerpadlo se 7 + 3 pin. konektorem. Jen jsem musel krapet poladit el.hlavu čerpadla. Asi už má taky něco za sebou ale za ty prašule a hlavně to co ušetřím na provozu to ani neřeším. Od začátku jezdím bez hlavního palivovýho filtru a mám tam jen ten malej plastovej co se dá sehnat v prodejně na nákladní auta. Je totiž takovej trošku větší než takový ty malý co se dají koupit i v Globusu. Než do nádrže něco naleju tak to pořádně proleju přes filtr takže hlídám aby se mi do nádrže nedostal nějakej bordel. No a jezdím a jezdím. Takže hlavu vzhůru. To jen pro ty co mají strach pustit se jen do demontáže vstřiku aby něco nezničili . Jinak samozřejmně pokud je čas a prostředky tak určitě doporučuji při demontáži vstřiků dát nové měďěné podložky protože se to tak prostě dělá.
Jo a ten přípravek na demontáž vstřiků jsem si taky vyráběl samo domo. Je potřeba jen sehnat převlečnou matičku na vstřik. Na TDi je jiný stoupání než na normální vstřiky z předkomůry. No pak jsem na matičku navařil asi 7mm tyčku o délce cca 50 cm. Na druhém konci jsem udělal závit. No a pak už jen na tyčku nasadit nějakej pořádnej kus železa ( může být i kladívko bez topůrka) Na ten volnej konec nasadit velkou podložku a matku aby se kladivko při tahu nahoru zarazilo a pak už jen přípravek našroubovat na vstřik a tahem kladívka nebo nějakýho toho kusu železa vstřik směrem nahoru vyklepnout .
Jo a ten přípravek na demontáž vstřiků jsem si taky vyráběl samo domo. Je potřeba jen sehnat převlečnou matičku na vstřik. Na TDi je jiný stoupání než na normální vstřiky z předkomůry. No pak jsem na matičku navařil asi 7mm tyčku o délce cca 50 cm. Na druhém konci jsem udělal závit. No a pak už jen na tyčku nasadit nějakej pořádnej kus železa ( může být i kladívko bez topůrka) Na ten volnej konec nasadit velkou podložku a matku aby se kladivko při tahu nahoru zarazilo a pak už jen přípravek našroubovat na vstřik a tahem kladívka nebo nějakýho toho kusu železa vstřik směrem nahoru vyklepnout .
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 319
- Registrován: 29.09.2007 12:33
- Bydliště: jablonec nad nisou
Re: MOTOR, VSTŘIKY: už jste měnili vstřiky? vstrikovaci cerp
Ahoj panove napisu to strucne dal jsem do sharana AFN 81kw cerpadlo s octavie ale zastudena to huli a hada jeto tim cerpadlem nebo ne us jsem tam jedno octavacky mel a v pohode
Sharan tdi afn 81kw
- obrocnik
- VWagenista
- Příspěvky: 1295
- Registrován: 30.05.2010 14:27
- Bydliště: Zvolen pracovne B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, VSTŘIKY: už jste měnili vstřiky? vstrikovaci cerp
Tu chybu stim ventilom predstreku mohlo sposobyt bordel,nezaplavene cerpadlo naftou!!!Ktej vymene cerpadla z octavie treba skontrolovat aku mas v prvom rade volnobeznu davku v 1skupine 3policko.alebo si skontroluj ci ti neodysiel nejaky zhavyc a kim nezohreje valej tak to dymi nespalenou naftou
omluvam sa za gramaticke chyby nemozem zato choroba z povolania:o)
- 007houmr
- Jezdec
- Příspěvky: 319
- Registrován: 16.02.2009 20:54
- Bydliště: Třebíč
Re: MOTOR, VSTŘIKY: už jste měnili vstřiky? vstrikovaci cerp
Pánové je možné, že auto normálně jezdí a při kontrole vstřiků na stolici se ukáže, že jsou všechny 4 špatné? Záhada jak bejk. Je fakt, že starty nic moc. Setkal jste se s tím už někdo?
VW Sharan, 2.0Tdi, 110kW, CUVC, r.2016
- king613
- Jezdec
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.02.2009 19:38
Re: MOTOR, VSTŘIKY: už jste měnili vstřiky? vstrikovaci cerp
Přesunuto z MOTOR, PUMPA: vodní pumpa, teče, výměna, ...
mohl by mi niekdo pomoct s cislem dilu konektoru na vstrikovac pd viz obrazek?
rozpadnul se a proto shanim funkcni, nejlepe ostrava a okoli.
dekuji
mohl by mi niekdo pomoct s cislem dilu konektoru na vstrikovac pd viz obrazek?
rozpadnul se a proto shanim funkcni, nejlepe ostrava a okoli.
dekuji
www.stramberk17.cz Ubytování pod Trůbou.
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: MOTOR, VSTŘIKY: už jste měnili vstřiky? vstrikovaci cerp
Kód motoru a model vozu ???
- king613
- Jezdec
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.02.2009 19:38
Re: MOTOR, PUMPA: vodní pumpa, teče, výměna, ...
sharan 2001 motor auy.
www.stramberk17.cz Ubytování pod Trůbou.
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: MOTOR, VSTŘIKY: už jste měnili vstřiky? vstrikovaci cerpadlo
Konektor samotný by měl být číslo 038 906 231 , svazek by měl být 038 971 600.
Pro jistotu ale doporučuji ověřit při objednávání dle čísla VIN.
Pro jistotu ale doporučuji ověřit při objednávání dle čísla VIN.