EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od falko1983 »

stawaFK píše: já mám motor ten APF nebo jak to je :D ten má či nemá? :drinks: :P
APF a AVU má ventil zpětného vedení výfukových plynů :wink:
VW GIV 1.6 16V

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od tomakecTD »

Pánové nikde na netu jsem to nenašel, nevíte někdo, na co je u egr ventilu boční trubička s filtrem pro nasávání vzduchu? Na co to tam je ? jak to funguje? Co má EGR nasávat vzduch, kterej jde do sání hmm?? Já to ucpal, ale nevím jestli je to dobře. Nikdo neví na co to je.....
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

stawaFK
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1316
Registrován: 11.05.2010 17:46

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od stawaFK »

falko1983 píše:
stawaFK píše: já mám motor ten APF nebo jak to je :D ten má či nemá? :drinks: :P
APF a AVU má ventil zpětného vedení výfukových plynů :wink:
a to je dobře či špatně :mrgreen:

takže se udělalo trochu práce na autě a cukání přestalo (trošku to někdy ještě cejtím ale o DOST méně a to jen na 3 rychl stupeň, někdy ani to ne.) A to jsem ten egr ventil ani nečistil, vyčištěná klapka, nové svíce, kabely od svíček, dal jsem jiné sání a nové zadní kotouče které byly zrezlé jak prase a nešlo ani kolem otáčet na zvedáku 8O

takže u mě už spokojenost...už mě čeká jen ta lambda a spojka :blush:
Ženská a auto se nepůjčuje. Ámen

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=156847" onclick="window.open(this.href);return false;


http://www.truhlarstvisimic.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

-v případě zájmu napsat SZ

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od tomakecTD »

Dal si jiné sání? Včetně map senzoru nového? Taky bych vyměnil kabely, ale nemám. Ty debilní 4civky jsou docela dost drahý. Ale mám doma dvě vadné a zkoušel jsem co to dělá když je cívka KO, moje se jeví jako vpořádku.

A jak ti to prosímtě cukalo? ani si se nesvěřil :)
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

stawaFK
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1316
Registrován: 11.05.2010 17:46

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od stawaFK »

no cukalo to šíleně při 2tis otáček když jsem chtěl udržovat rychlost....

hele tak to nevím bylo mi řečeno že se tam dalo jiné sání :roll: tak až dopodrobna se já po tom nepídím :blush:

no nevím jestli si lajznu zkoušet ve 130 plnou brzdu :blush:
Ženská a auto se nepůjčuje. Ámen

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=156847" onclick="window.open(this.href);return false;


http://www.truhlarstvisimic.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

-v případě zájmu napsat SZ

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od tomakecTD »

Já taky nejel 130, nějak přes 90 na rovné cestě abych viděl jestli někde někdo jede nebo tak :D Popiš mi prosím to tvé cukání dopodrobna, zajímá mě to.....všechny tvé poznatky, třeba jsme měli ten sám problém. No spíše mi to někdy cukne pořád a někdy nic....
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

stawaFK
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1316
Registrován: 11.05.2010 17:46

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od stawaFK »

tomakanec: takže jsem se na to zaměřil znovu, jak jsem psal, teďka už to necuká, ale... :!: prostě na třetí stupeň se to na těch posranejch 3000 ot. prostě pozastaví, nemá to volnej průběh...prostě chvilku jako bez tahu a pak se to zase rozběhne, trvá to jen chvilku, ale poznat se to prostě dá...

škoda že jsem nevyčistil třeba ten egr ventil, a ještě nemrknul na ten snímáč otáček jak tu někdo taky psal :fool: kurnik...


to cukání předtím bylo strašný, nemohl jsem udržet prostě rychlost na 1,2, i 3 pod cca 40KM/H to prostě cukalo jako prase, ale to bylo určitě že zadní kotouče úplně v hajzlu a zadní kola brzdila 8O kola se prostě na zvedáku otočila tak o 4 cm 8O
Ženská a auto se nepůjčuje. Ámen

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=156847" onclick="window.open(this.href);return false;


http://www.truhlarstvisimic.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

-v případě zájmu napsat SZ

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od tomakecTD »

Dnes jsem logoval auto a při jízdě 50km/h 4rych slupeň, 20% zátěž motoru, úhel škrtící klapky 6.3stupňu . A úhel řízení ( úhel zážehu ) byl 39 někdy i 49!! Dle manuálu má být 0-10. Co znamená, že mám 39??? :roll: A také EGR - vůbec se mi neměnilo napětí. Pořád na něm bylo 0,7V až jednou na pár sekund 1,4 jinak v 15minutové jízdě to ukazovalo pořád stejně, to je špatně??

Umí prosím někdo číst logované hodnoty??

http://leteckaposta.cz/640678904" onclick="window.open(this.href);return false;
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od jurod »

Ahoj, tak tady někdo řešil stejný problém s uhlem zážehu, někdo tam psal i stručný popis, tak abych to zbytečně nepsal, tak si to přečteš zde http://forum.skodahome.cz/topic/82750-uhel-zapalovani/" onclick="window.open(this.href);return false;

Co se týče EGR, tak nemám tenhle motor, abych si mohl sednout do auta a podívat se jaké hodnoty bude ukazovat mně...
Tohle je z manuálu k 1.4 55kw... EGR by měl být stejný... skupina 74 co jsi dal logovat.
Přílohy
74.jpg
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od tomakecTD »

jurod píše:Ahoj, tak tady někdo řešil stejný problém s uhlem zážehu, někdo tam psal i stručný popis, tak abych to zbytečně nepsal, tak si to přečteš zde http://forum.skodahome.cz/topic/82750-uhel-zapalovani/" onclick="window.open(this.href);return false;

Co se týče EGR, tak nemám tenhle motor, abych si mohl sednout do auta a podívat se jaké hodnoty bude ukazovat mně...
Tohle je z manuálu k 1.4 55kw... EGR by měl být stejný... skupina 74 co jsi dal logovat.

To mi nijak moc nepomohlo no :roll: Nevím jaký hodnoty egr jsou správný. A na tom škoda foru mají ten úhel -40 a já mám plus 40 :D
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od jurod »

Víc ti nepomůžu... :(
A to je snad jedno jestli mají -40 a ty +40 ne? Já to posílal, že se jedná o popis problému stejného jako máš a to že máš uhel zážehu mimo mez :roll: Se stejnými hodnotami bych asi těžko někoho našel :lol:

Jak jsem psal, zkus někoho s tím motorem ať ti mrkne na EGR... já mám EGR úplně jiný :wink:
Nebo to chce projít něco na netu...myslím, že to určitě najdeš. :D

Ale podle toho co jsem našel, tak to závisí od hodně věcí... : "Úhel předstihu zážehu je složitou funkcí mnoha proměnných (rychlosti
otáčení, zatížení, bohatosti směsi, teploty vzduchu i chladicí kapaliny, oktanového čísla paliva
a dalších) a zásadně ovlivňuje dynamické vlastnosti motoru i složení výfukových plynů."

Takže by mně zajímali hodnoty, které to má když to jede na benzín vs. hodnoty na plyn...
Naposledy upravil(a) jurod dne 27.01.2012 21:28, celkem upraveno 1 x.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od tomakecTD »

jurod píše:Víc ti nepomůžu... :(
A to je snad jedno jestli mají -40 a ty +40 ne? Já to posílal, že se jedná o popis problému stejného jako máš a to že máš uhel zážehu mimo mez :roll: Se stejnými hodnotami bych asi těžko někoho našel :lol:

Jak jsem psal, zkus někoho s tím motorem ať ti mrkne na EGR... já mám EGR úplně jiný :wink:
Nebo to chce projít něco na netu...myslím, že to určitě najdeš. :D
Já mám vždy něco extra :D Dočetl jsem se, že to je hodně regulováno snímačem klepání, který snižuje ten úhel. Ale ten snímač já nevím, ten mi asi nedělá nic :D Jel jsem na LPG a psali, že u lpg se ten úhel prodlužuje, aby se využilo 110ktanů LPG :D třeba je to ono
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od jurod »

Editoval jsem příspěvek nahoře... taky si myslím, že by to mohlo být něco ohledně LPG... :wink:
Tady najdeš o zážehu víc http://www.vutbr.cz/www_base/zav_prace_ ... le_id=8398" onclick="window.open(this.href);return false;
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4744
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od srotty »

[quote="tomakecTD"]Dnes jsem logoval auto a při jízdě 50km/h 4rych slupeň, 20% zátěž motoru, úhel škrtící klapky 6.3stupňu . A úhel řízení ( úhel zážehu ) byl 39 někdy i 49!! Dle manuálu má být 0-10. Co znamená, že mám 39??? :roll: A také EGR - vůbec se mi neměnilo napětí. Pořád na něm bylo 0,7V až jednou na pár sekund 1,4 jinak v 15minutové jízdě to ukazovalo pořád stejně, to je špatně??

Tak jsem to dnes měřil na svým motoru(mám stejný 1,6 16V AZD) a hodnoty skoro stejné jak ty.Skupina 3 pole 4 uhel zážehu mi chodil od asi -3 přes 4 až po 33 podle toho jak jsem přidával plyn a motor byl zatížen.Pak EGR ventil skupina 74 pole 1 napětí pořád 1,05V,pole 2 pořád 3,98V,pole 3 tady to kolísalo od 1,08 až 2,8V zase podle otáček a zatížení.Jinak logy se dají krásně číst v programu Dieselpower Log View a nebo VC-Scope.Já oba dostal ke kabelu.

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: EGR ventil- cukání motoru 1800-2300 ot

Příspěvek od tomakecTD »

srotty píše:
tomakecTD píše:Dnes jsem logoval auto a při jízdě 50km/h 4rych slupeň, 20% zátěž motoru, úhel škrtící klapky 6.3stupňu . A úhel řízení ( úhel zážehu ) byl 39 někdy i 49!! Dle manuálu má být 0-10. Co znamená, že mám 39??? :roll: A také EGR - vůbec se mi neměnilo napětí. Pořád na něm bylo 0,7V až jednou na pár sekund 1,4 jinak v 15minutové jízdě to ukazovalo pořád stejně, to je špatně??

Tak jsem to dnes měřil na svým motoru(mám stejný 1,6 16V AZD) a hodnoty skoro stejné jak ty.Skupina 3 pole 4 uhel zážehu mi chodil od asi -3 přes 4 až po 33 podle toho jak jsem přidával plyn a motor byl zatížen.Pak EGR ventil skupina 74 pole 1 napětí pořád 1,05V,pole 2 pořád 3,98V,pole 3 tady to kolísalo od 1,08 až 2,8V zase podle otáček a zatížení.Jinak logy se dají krásně číst v programu Dieselpower Log View a nebo VC-Scope.Já oba dostal ke kabelu.

Ty jo, tak super že si mi dal info :good: tak to bude asi ok :wink: Jinak ale ten egr je divnej docela dost, mě se to napětí téměř neměnilo. Jel sem v pátek 20km tak sem ho normálně odpojil jelo to dobře.. Dnes jsem ho připojil a zase to pocukávalo....A taky jsem zkoušel povolit snímač klepání úplně na minmum jen přitáhlý rukou, výkon byl odspoda skvělej, jen to cukalo :D Než já se dostanu k tomu momentovýmu klíči achjo..



Jinak jak teď jezdím v -5ti, tak spotřeba nejde pod 8 i dlouhé trasy mimo město těch 20km jedu 90-100 je to normální? Taky jsem oddělal po jízdě kryt motoru a klapka byla zevnitř úplně celá mokrá!!!! Všude kapky vody, normálně z odvětrání kliky se tou hadicí dostala taková sračka a voda! Dělá vám to taky? je to normální že do sání jde voda?
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“