AVF 96KW zátah odspoda

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
tomtva
Řidič
Řidič
Příspěvky: 92
Registrován: 16.07.2010 16:24
Bydliště: České Budějovice

AVF 96KW zátah odspoda

Příspěvek od tomtva »

Zdravím

Mám dotaz na tento motor jak vam jde rozjezd od spoda

Vec se ma tak ze mam po rano na studeno primo silene slabej tah motoru v nizkych otackach cca do 1600 se nechce hnout po ohrati je to lepsi ale urcite ne prad nic moc
mam tu po ceste jeden klasickej kovovej retarter vzdy rano na nej spomalym chci ho jezdit opatrne a podradim az na 2 ale ta proste nema zatah pri cca 1200 -1400 otacek auto proste nejak dopredu se sice pohne ale otacky zacnou padat a nechce se mu bud ho potrapim a mozna se za 50m trochu rozkucka nebo musim vymacnout spojku roztocit motor a opatrne se jakoby znova rozjet nebo rovnou jit na jednicku ale te se tam moc nechce protoze na ni nejsem tak pomalej a musim jeste vice spomalit
rozjezdy na krizovatkach potom beru radsi priskokama s ostrim startem

pri skusenosti se superba s AWX je to v pripade meho horsi ale porat i ten sup je v tomta proti rotace afn hure ale to beru jako vlastnost PD ze nizko moc netaha ale tohle je proste na me moc. A pokud vim AVF a AWX jsou hodne podobne sice jinak sprevodovane rosdil 6q proti 5q (mensi spojka a taky nizsi kroutak AWX)

poradite co to muze delat?
Vag nehlasi zadnou chybu. nedavno jsem tu resil horsi starty pod nulou ale zhavicky hodne pomohly neni ideal ale startuje

auto mam teprve od leta
osobne ja podezrivam turbo ci neco okolo turba je na tomto aute dost hlucne a je znatelne slyset jeho piskaní ale do nouzaku auto nespadlo zatim ani jednou.
nebo by to mohl delat podtlakove vedeni nekde ?

pridam nejake logy co jsem narychlo udelal ale nejsou moc povedene teprv se stim ucim.
logy.zip
tady jsou logy turba do kopce na trojku zacatek jsem najizdel na rozjezd. byl nejak provoz takze nic moc. Turbo reguluje ale jestli to neni nejak pomale ta regulace. dale vytoceni z volnobehu na neutral do cca 2000 ne
(9.45 KiB) Staženo 208 x
VW Passat Variant 3BG (B5.5) 11/2000 96KW AVF
V rodině: Suberb 96KW 5q rv2004 , VW Passat B5 81KW rv1997, VW passat rv 2004 AVF Euro4

1Martas1
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 222
Registrován: 28.02.2009 12:59
Bydliště: Plzeň

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Příspěvek od 1Martas1 »

tomtva píše:Zdravím

Mám dotaz na tento motor jak vam jde rozjezd od spoda

Vec se ma tak ze mam po rano na studeno primo silene slabej tah motoru v nizkych otackach cca do 1600 se nechce hnout po ohrati je to lepsi ale urcite ne prad nic moc
mam tu po ceste jeden klasickej kovovej retarter vzdy rano na nej spomalym chci ho jezdit opatrne a podradim az na 2 ale ta proste nema zatah pri cca 1200 -1400 otacek auto proste nejak dopredu se sice pohne ale otacky zacnou padat a nechce se mu bud ho potrapim a mozna se za 50m trochu rozkucka nebo musim vymacnout spojku roztocit motor a opatrne se jakoby znova rozjet nebo rovnou jit na jednicku ale te se tam moc nechce protoze na ni nejsem tak pomalej a musim jeste vice spomalit
rozjezdy na krizovatkach potom beru radsi priskokama s ostrim startem
pri skusenosti se superba s AWX je to v pripade meho horsi ale porat i ten sup je v tomta proti rotace afn hure ale to beru jako vlastnost PD ze nizko moc netaha ale tohle je proste na me moc. A pokud vim AVF a AWX jsou hodne podobne sice jinak sprevodovane rosdil 6q proti 5q (mensi spojka a taky nizsi kroutak AWX)

poradite co to muze delat?
Vag nehlasi zadnou chybu. nedavno jsem tu resil horsi starty pod nulou ale zhavicky hodne pomohly neni ideal ale startuje

auto mam teprve od leta
osobne ja podezrivam turbo ci neco okolo turba je na tomto aute dost hlucne a je znatelne slyset jeho piskaní ale do nouzaku auto nespadlo zatim ani jednou.
nebo by to mohl delat podtlakove vedeni nekde ?

pridam nejake logy co jsem narychlo udelal ale nejsou moc povedene teprv se stim ucim.
logy.zip
Nekdo mel problemy na foru jako ty a dal novou vahu vzduchu a ted je spokojenej.

pohodarkajik
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1258
Registrován: 28.11.2010 19:28
Bydliště: Rychnov nad kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Příspěvek od pohodarkajik »

udelej log skupin 1 (zakladni hodnoty auta) 3 (vaha vzduchu) a 11 (turbo) tak sem to tusim delal ja, kdyztak tady mas tabulku co ktera hodnota a skupina ukazuje http://2i.cz/ce236b4192" onclick="window.open(this.href);return false; , ja resil ted neco podobnyho a delala to z casti vaha vzduchu a pak ventil EGR, resp zaslepil jsem ho jen nahore a jen pliskem z hlinikovy plechovky od coly, ten se propalil a egr propoustel jak se mu chtelo, takze sem to mel asi tak 1ka zatah v celku peknej, ale nebylo to ono, dvojka automaticky nouzak, jinak sem povimenoval podtlakovy hadicky (vecnej problem) a vycistil N75 a auto jezdi pekne :-) snad ti to nejak pomuze :-)

Uživatelský avatar
ZALL
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 290
Registrován: 11.05.2008 20:55
Bydliště: Okr. Trutnov (Královehradecký kraj - Východní Čechy)
Kontaktovat uživatele:

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Příspěvek od ZALL »

přesně jak píšou kolegové...
Ale jinak máš pravdu, že ty PD jsou odspodu nic moc. Mam taky AVF, často se musím rozjíždět v různých kopcích a nechal jsem si to při čipování i naschvál ještě poladit v nízkých otáčkách i když se to normálně nedělá, ale stejně se automaticky rozjíždím nad 1600 ot/min... ale zase, že by se to na 2ku nedokázalo rozjet tak to ne. I při zařazené 4 to z volnoběhu dokáže jakž takž normálně za mohutného dunění zrychlit... (tak samozřejmě normálně nejezdím, ale zrovna jsem to dnes zkusil).
PASSAT VARIANT 3BG 2003 1.9TDI PD-96kW AVF + Chiptuning by Motorpower

Uživatelský avatar
tomtva
Řidič
Řidič
Příspěvky: 92
Registrován: 16.07.2010 16:24
Bydliště: České Budějovice

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Příspěvek od tomtva »

Diky za odpovědi

zítra se snad dostanu na to udelat poradnej log

jinak ten chip by me casem zajmal taky ale potrebuju nekoho kdo se v tomto motoru fakt vyzna aby mi ho nejdrive prosel abych vedel (promerit tlaky , podtlakove vedeni a tak) abych mu neublizil.
Jen me porad na tomhle aute irituje turbo je fakt hlucne asi ho preventivne az bude cas budu muset vyhodit a nechat vycistit připadne nechat udelat repas ale sam vakt nevim musim udelat poradnej log

Chci si to auto trochu vymazlit a moc se na nej spolehnout. Takze muzu byt trochu az paranoidní. Samo je to i o penezich takze vse trochu postupne
VW Passat Variant 3BG (B5.5) 11/2000 96KW AVF
V rodině: Suberb 96KW 5q rv2004 , VW Passat B5 81KW rv1997, VW passat rv 2004 AVF Euro4

Uživatelský avatar
tomtva
Řidič
Řidič
Příspěvky: 92
Registrován: 16.07.2010 16:24
Bydliště: České Budějovice

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Příspěvek od tomtva »

Tak jsem se pokusil konecne spáchat logy

tak jestl se tu najde nekdo kdo se vyzná

3 do kopce
logy.zip
(3.39 KiB) Staženo 259 x
VW Passat Variant 3BG (B5.5) 11/2000 96KW AVF
V rodině: Suberb 96KW 5q rv2004 , VW Passat B5 81KW rv1997, VW passat rv 2004 AVF Euro4

Uživatelský avatar
tomtva
Řidič
Řidič
Příspěvky: 92
Registrován: 16.07.2010 16:24
Bydliště: České Budějovice

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Příspěvek od tomtva »

tak jsem asi odhalil pričinu

turbo asi bude močit olej do sání
20120115_113553.jpg
20120115_113558.jpg
20120114_162137.jpg
VW Passat Variant 3BG (B5.5) 11/2000 96KW AVF
V rodině: Suberb 96KW 5q rv2004 , VW Passat B5 81KW rv1997, VW passat rv 2004 AVF Euro4

mecsoun
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1308
Registrován: 05.08.2010 20:02
Bydliště: Sokolov

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Příspěvek od mecsoun »

hledal bych chybu v nějaké té netěsnosti jak píšeš a koukni na regulaci jestli jde táhlo baňky až na dorazový šroubek. ty logy jsou docela himaláje. udělaj příště raději jeden na plný plyn na jeden rychlostní stupeň nejlépe od volnoběhu. Hlavně pokud ti jde o špatný zátah od nízkých otáček ten druhej log byl použitelný a opravdu ti turbo tlačí v nízkách otáčkách málo. mohla by být na vině regulace nebo samotné poškození kompresoru turba. váha vzduchu se sbírá s tlakem turba, ale až ve vyšších točkách je nad požadavkem. zkus ji pročistit nebo si půjčit jinou a projet jak to pojede, ale na vině bude také asi samotné turbo.
10 z 10 lidí vyřeší svůj problém po použití tlačítka "HLEDAT". Jestli jej nemůžete najít, tak pak už nepomůže nic ;)

Uživatelský avatar
tomtva
Řidič
Řidič
Příspěvky: 92
Registrován: 16.07.2010 16:24
Bydliště: České Budějovice

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Příspěvek od tomtva »

Díky z odpověď už jsem ani nedoufal že se někdo koukne na log

log je na jeden stupeň ale najednou byl provoz proto nic moc proto ten druhej

po sundání deklu při výměně oleje je jasné že je v hrozném stavu.
on už jeho zvuk při rozjezdu začne turbo hodně pískat
tak nejak jsem uz měl naplanovaný po zimě repas a ted je mi jasné že jeho stav nebude ok a určitě močí olej

auto zatím do nouzáku nepadá jen je mrtve v nizkých otačkách, nad cca 1800k zaběr dobrej
až se venku trochu vylepší počasí budu řešit
Tak až udělám turbo a vyčistím saní kouknu na tu váhu a udělám log tak snad bude jasně vidět stav váhy vzduchu

mám jen dotaz superb rv konec 2004 96kw 5q bude mít stejnou váhu ne?
VW Passat Variant 3BG (B5.5) 11/2000 96KW AVF
V rodině: Suberb 96KW 5q rv2004 , VW Passat B5 81KW rv1997, VW passat rv 2004 AVF Euro4

mecsoun
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1308
Registrován: 05.08.2010 20:02
Bydliště: Sokolov

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Příspěvek od mecsoun »

Jj.. Mel by..
10 z 10 lidí vyřeší svůj problém po použití tlačítka "HLEDAT". Jestli jej nemůžete najít, tak pak už nepomůže nic ;)

Uživatelský avatar
tomtva
Řidič
Řidič
Příspěvky: 92
Registrován: 16.07.2010 16:24
Bydliště: České Budějovice

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Příspěvek od tomtva »

tak auto uz pada do nouzáku při smazaní zavady v RJ se okamzite po seslapnuti plynu v zatezi pri cca 2300ot auto jen skubne a prestane tahnout nedosazen plnící tlak. Jinak spotreba oleje je uz znatelna na cca 1000km uz sezere auto pul rysky tj cca odhadnu 0,5l a turbo už není vůbec slyšet

takže budu řešit výměnu asi repasí

nasel jsem kontakt na remu ze strakonic a potom nejoukou firmu s pardubic ktera hodne inzeruje na aukru turbo.cz tak nevím.
nejake info na kvalitu oprav?
VW Passat Variant 3BG (B5.5) 11/2000 96KW AVF
V rodině: Suberb 96KW 5q rv2004 , VW Passat B5 81KW rv1997, VW passat rv 2004 AVF Euro4

Uživatelský avatar
Mažňák
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2662
Registrován: 10.02.2011 17:55
Bydliště: Zlín

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Příspěvek od Mažňák »

no poradil bych ti RRauto, kde repasujou turba ( z origo dílů - žádné polské )
ale jsou z hranic na moravě což pro tebe je celkem dost z ruky
2003 VW Passat 3BG kombi 1.9 TDI PD 96kw
White combi with red rims
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=187129" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Marho
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 37
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bruntál

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Příspěvek od Marho »

Ahoj, vymyslels během léta nějaké řešení? Mám stejný problém. Za studena jde hrozně pomalu do otáček, do 1800 otáček slabý zátah a rozjezdy do kopce jsou utrpení. Mám stejný motor.

Marho

llukass
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 343
Registrován: 09.08.2009 07:30

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Příspěvek od llukass »

Marho píše:Ahoj, vymyslels během léta nějaké řešení? Mám stejný problém. Za studena jde hrozně pomalu do otáček, do 1800 otáček slabý zátah a rozjezdy do kopce jsou utrpení. Mám stejný motor.

Marho
co říká Vag? turbo zabírá až od vyšších otáček, zkus mrknout na váhu, případně regulaci turba :!: PS: za studena by se mělo k motoru chovat slušně :wink:

Uživatelský avatar
Marho
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 37
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bruntál

Re: AVF 96KW zátah odspoda

Příspěvek od Marho »

K motoru se chovám slušně. Když píšu, že nejde do otáček, tak nemyslím, že nevyletí na 4000. Zkutečnost je taková, že když šlápnu na plyn, tak z volnoběhu na 1500 se to roztáčí odhadem 5-7 vteřin. Myslím tím samozřejmě na místě, ne za jízdy. Když to párkrát prošlápnu, tak se to zlepší, ale při rozjezdu (+/- 1400 otáček) to prostě skoro zdechne. Musím znovu na spojku a počkat až se motor znovu roztočí a takhle se jaksi rozkývat do pohybu. Čím vyšší teplota motoru, tím se to chová líp. Na rovině se rozjedu v pohodě, ale do kopce je to problém skoro vždycky. Pro rejpaly poznámka - není to nohama :-))

Marho

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“