STOP - mazání, poznatek po opravě

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
DarkMaverick
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 399
Registrován: 02.06.2011 20:31
Bydliště: Jižní Čechy, Milevsko

STOP - mazání, poznatek po opravě

Příspěvek od DarkMaverick »

Hoši, pokud někdo z Vás jezdí s 10W40, tak poznatek k chybě STOP, tlak oleje...
Kámoš mi vyčistil sací koš u čerpadla (vypalil to autogenem), vyčistil vanu, propláchl motor a HLAVNĚ nalil tam 5W40, protože 10W40 zasírá sací koš a do půl roku bych prej mohl jet znova....
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10178
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: STOP - mazání, poznatek po opravě

Příspěvek od xerxes »

jak to ho vypálil autogenem to jako byl takový zasraný?

Uživatelský avatar
vencacik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 110
Registrován: 09.05.2010 17:59

Re: STOP - mazání, poznatek po opravě

Příspěvek od vencacik »

:D Ten autogen bude asi nějaká kravina. To sítko by to nevydželo ani náhodou.

Uživatelský avatar
aivos
Pilot
Pilot
Příspěvky: 806
Registrován: 18.08.2009 14:15

Re: STOP - mazání, poznatek po opravě

Příspěvek od aivos »

Krávovina, jezdím 3 roky na 10w40 a nic... a doufej že ti ho propláchl fakt důkladně, protože 5w rozpustí karbon usazeniny pokud si tam měl 10w a zadře ti to mazací kanálky...
Obrázek

Uživatelský avatar
DarkMaverick
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 399
Registrován: 02.06.2011 20:31
Bydliště: Jižní Čechy, Milevsko

Re: STOP - mazání, poznatek po opravě

Příspěvek od DarkMaverick »

kritizujte, já u toho byl vypaloval to autogenem...snad poznám ještě autogen...
a ten kluk dělal 8let u VW, tak myslím, že něco o tom jak a co dělat a o tom jakej lejt olej něco ví...
a u druhýho pašíka měnil komplet čerpadlo...mimochodem ten jezdil 2roky na 10W40 a ta byla vždycky černá jako bota.....nalili jsme 5W40 a uvidíme...
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB

123sdan
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 10.02.2012 15:58

Re: STOP - mazání, poznatek po opravě

Příspěvek od 123sdan »

Zdar Hosi, tak moja skusenost! Po kupe 4.rocneho VW passat variant 1.8T/AWT mi kamarat-servisak pri vymene oleja po kupe nalial predpisany 5W/40 Castrol Magnatec. to netusil, ze predchadzajuci majitel (presnejsie autorizovany servis "ARAVER") tam daval 10W/40!???. Motor sa pridrel po cca 2.000 km, kedze 5W uvolnil karbon z 10W. po uplnom rozobrati bol motor cely zasraty karbonom a to mal nabehane len 70.000km! Po oprave a celkovom precisteni davame uz len 5W/40 a slape jak hodinky - najazdil som odvtredy cca 120.000km. Ak tam davate 10W40 nemente ho potom za plnu sysntetiku, narobi to peknu paseku. ALE! treba ratat s tym, ze to obcas musite precistit, hlavne syto a ol. cerpadlo + vanu! :blush:

Uživatelský avatar
DarkMaverick
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 399
Registrován: 02.06.2011 20:31
Bydliště: Jižní Čechy, Milevsko

Re: STOP - mazání, poznatek po opravě

Příspěvek od DarkMaverick »

123sdan píše:Zdar Hosi, tak moja skusenost! Po kupe 4.rocneho VW passat variant 1.8T/AWT mi kamarat-servisak pri vymene oleja po kupe nalial predpisany 5W/40 Castrol Magnatec. to netusil, ze predchadzajuci majitel (presnejsie autorizovany servis "ARAVER") tam daval 10W/40!???. Motor sa pridrel po cca 2.000 km, kedze 5W uvolnil karbon z 10W. po uplnom rozobrati bol motor cely zasraty karbonom a to mal nabehane len 70.000km! Po oprave a celkovom precisteni davame uz len 5W/40 a slape jak hodinky - najazdil som odvtredy cca 120.000km. Ak tam davate 10W40 nemente ho potom za plnu sysntetiku, narobi to peknu paseku. ALE! treba ratat s tym, ze to obcas musite precistit, hlavne syto a ol. cerpadlo + vanu! :blush:
no když to vypláchnu výplacháčem, tak to bude dobrý...
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB

zid@n
Řidič
Řidič
Příspěvky: 81
Registrován: 22.12.2010 14:18
Bydliště: Kuvajt - HK - Východní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: STOP - mazání, poznatek po opravě

Příspěvek od zid@n »

placate tady kraviny.. je to vo aditivech a intervalech vymeny a ne vo viskozite..
Passat B5.5 2.8 Tiptronic 4Motion Variant

Uživatelský avatar
Gixxer
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: STOP - mazání, poznatek po opravě

Příspěvek od Gixxer »

konecne normal nazor, 10w40 castrol najeto 422tkm 1.8 20V v octavii pravidelana vymena po deseti tis a kos ma jak novej, tak mi to teda vysvetlete kdyz se to po 10 w 40 zasira :D
.

Uživatelský avatar
Gixxer
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: STOP - mazání, poznatek po opravě

Příspěvek od Gixxer »

vzdycky sem lil do aut castrol ale ted jdu do Liqui Moly MoS2 Leichtlauf 10W-40...poradil mi ho znamej co prodava dily at to zkusim a delal sem na puntu 1.4 turbo vacku vydrenou , jenze ten motor byl chycenej tak ze sem mel obavy ze to nemelo cenu spravovat ale prvni sem to proplachl niormalnim olejem , pak este jednou protoze to bylo nabrouseny po celym motoru a pak sem tam nalil ten MOS2 a po chvilce motor hezky stichl a po 3 rokach sem to auto ted videl a lita furt jako drak , tak me napodlo to nalit ted do svojeho ,pac ten magnatec semi zda ze sou s nim auta hlucny , celkove ten castrol je takova ridina jakasik a taky VWcka rady castrol papajou hodnekrat se stalo ze nalili valvoline a prestalo to , tak ja uz nevim pripada mi posledni dobou ze castrol je sracka
.

Uživatelský avatar
Lukas44
Řidič
Řidič
Příspěvky: 168
Registrován: 07.01.2010 18:40
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Re: STOP - mazání, poznatek po opravě

Příspěvek od Lukas44 »

Tak 5w40 nebo 10W40 nemá vliv na nějaké uvolňování karbonu proboha to je kravina jak vrata. Doporučuji přecíst si články olejářské mýty na stránce http://www.oleje.cz" onclick="window.open(this.href);return false; v sekci zajímavosti... Tohle je odkaz na první mýtus a od toh se dostanete ne zbylích 12: http://oleje.cz/index.php?left=main&page=clanky_mytus1" onclick="window.open(this.href);return false; ... Prosím aby si to každý s uvolněným karbonem v motoru přečetl a pak pochopí že je to ptákovina a 5W nebo 10W je to jen viskozita tedy hustota za studena a to 40 je za tepla. Žádná polo nebo plná syntetika nic takvého dnes už není!!!! A momochodem nenví vám divné že se ty sací koše zasíraj obecně jen u motorů 1.8 a zvlášť T??? No ono to není olejem ani bordelem hlavy zabedněné je to čerpadlem. Probírané téma tady asi milionkrát ale nikdo si nedá říct a svádí to na čidla, karbon a podobné hovadiny... Myslíte že naftové motory ty koše nemaj zasraný po půl milionu km??? Maj a podstatně víc páč nafta je pěkný svinstvo plná mastnejch složek ale ty čerpadla jsou neporuchová zatím co u motorů 1.8 je to víc než jistota že to čerpadlo odejde. Jo a tan mechanik co vypaloval autogenem sací koš (čemuž se mi jako člověku co sváří nějakej ten pátek jak elektrickým obloukem tak autogenem nechce věřit) tak asi u toho VW pracoval jako odborný podavač nářadí ne???? Kdyby tam makal jako profík tak ti z fleku řekne že VW doporučuje u motoru 1.8 měnit čerpadlo po 160 000 km a né vypalovat sací koš proboha!!!
Golf IV 1.9 TDi 66 kW / Passat 1.9 Tdi 96kw 4x4 .....bejvávat PASSAT B5 1.8T 110 kW

Uživatelský avatar
DarkMaverick
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 399
Registrován: 02.06.2011 20:31
Bydliště: Jižní Čechy, Milevsko

Re: STOP - mazání, poznatek po opravě

Příspěvek od DarkMaverick »

Lukas44 píše:Tak 5w40 nebo 10W40 nemá vliv na nějaké uvolňování karbonu proboha to je kravina jak vrata. Doporučuji přecíst si články olejářské mýty na stránce http://www.oleje.cz" onclick="window.open(this.href);return false; v sekci zajímavosti... Tohle je odkaz na první mýtus a od toh se dostanete ne zbylích 12: http://oleje.cz/index.php?left=main&page=clanky_mytus1" onclick="window.open(this.href);return false; ... Prosím aby si to každý s uvolněným karbonem v motoru přečetl a pak pochopí že je to ptákovina a 5W nebo 10W je to jen viskozita tedy hustota za studena a to 40 je za tepla. Žádná polo nebo plná syntetika nic takvého dnes už není!!!! A momochodem nenví vám divné že se ty sací koše zasíraj obecně jen u motorů 1.8 a zvlášť T??? No ono to není olejem ani bordelem hlavy zabedněné je to čerpadlem. Probírané téma tady asi milionkrát ale nikdo si nedá říct a svádí to na čidla, karbon a podobné hovadiny... Myslíte že naftové motory ty koše nemaj zasraný po půl milionu km??? Maj a podstatně víc páč nafta je pěkný svinstvo plná mastnejch složek ale ty čerpadla jsou neporuchová zatím co u motorů 1.8 je to víc než jistota že to čerpadlo odejde. Jo a tan mechanik co vypaloval autogenem sací koš (čemuž se mi jako člověku co sváří nějakej ten pátek jak elektrickým obloukem tak autogenem nechce věřit) tak asi u toho VW pracoval jako odborný podavač nářadí ne???? Kdyby tam makal jako profík tak ti z fleku řekne že VW doporučuje u motoru 1.8 měnit čerpadlo po 160 000 km a né vypalovat sací koš proboha!!!
luki, říkám jen co sem viděl...mě ještě čerpadlo nepřišlo a už mě to štve...
jinak lukáš má v něčem pravdu (4 z 5ti mechaniků mi řekli, že to není olejem, ale tím, že se to čerpadlo vevnitř vymačkává nebo jak to říkali...)
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB

zid@n
Řidič
Řidič
Příspěvky: 81
Registrován: 22.12.2010 14:18
Bydliště: Kuvajt - HK - Východní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: STOP - mazání, poznatek po opravě

Příspěvek od zid@n »

DarkMaverick píše: jinak lukáš má v něčem pravdu (4 z 5ti mechaniků mi řekli, že to není olejem, ale tím, že se to čerpadlo vevnitř vymačkává nebo jak to říkali...)
ne v necem, ale ve vsem, boze.. co seti na tom nezda?? ze si nekdo koupi vyhrkanej strep a pak hleda blboviny na ktery by sved svoji nemohoucnost..
Passat B5.5 2.8 Tiptronic 4Motion Variant

Uživatelský avatar
DarkMaverick
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 399
Registrován: 02.06.2011 20:31
Bydliště: Jižní Čechy, Milevsko

Re: STOP - mazání, poznatek po opravě

Příspěvek od DarkMaverick »

ne v necem, ale ve vsem, boze.. co seti na tom nezda?? ze si nekdo koupi vyhrkanej strep a pak hleda blboviny na ktery by sved svoji nemohoucnost..
laskavě trochu úcty jo?!! za A) není to střep (najeto 180tis.km a motor jde jak víno) za B) nemohoucí nejsem a blbiny nehledám...
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB

Uživatelský avatar
Gixxer
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: STOP - mazání, poznatek po opravě

Příspěvek od Gixxer »

a to s tim sitkem nevidim duvod proc by to nemohl vyhrat autogenem , asi ten clovek neni dement aby dal horak 3mm od mrizky ne?? a kdyz je to teda s tema olejama tak ... tak si zkus nalit do felicie treba co jezdi celou dobu na 15w 40 ... longlife a uvidis tu svoju teplotni tridu ...nebudes ho tam stihat potom dolivat a menit svicky pokud to prezije
.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“