1.8T AGU, turbo tlačí moc

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
Kobrik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 116
Registrován: 28.01.2011 19:31
Bydliště: Veselí nad Moravou

1.8T AGU, turbo tlačí moc

Příspěvek od Kobrik »

Ahoj, mám na svém autě zajímavý problém. Jde o to, že mi turbo tlačí moc. Konkrétně 1.3b a už nevím, jak to stáhnout dolů. Zkoušel jsem vyměnit N75, hadička k ovládání regulace je OK (tlakována pod vodou), wg je taky OK. Když do něj kompresorem fouknu 1b, tak krásně drží. Při volnoběhu a následném vytočení motoru na max. se wg hýbe. Zkoušel jsem povolit regulaci na turbu a už jsem na konci té tyčky. Jinak čidlo barometrického tlaku je OK a váha + lambda by měly být taky v pořádku.
Nějaké nápady?
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc

Příspěvek od R@ZOR »

Neresit to :-D
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
Kobrik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 116
Registrován: 28.01.2011 19:31
Bydliště: Veselí nad Moravou

Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc

Příspěvek od Kobrik »

Nikdo nic, tak asi to bude dobrý teda :D
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc

Příspěvek od jurod »

Čím měříš ten tlak? Jak víš že WG je OK?
Jedná se o motor co máš v podpisu? S tím chipem?
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Kobrik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 116
Registrován: 28.01.2011 19:31
Bydliště: Veselí nad Moravou

Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc

Příspěvek od Kobrik »

Měřím to externím budíkem připojeným k regulátoru tlaku paliva. Ano, jedná se o AGU s chipem. No myslím si že wg je OK (viz. první post) Membrána tlak podrží.....
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc

Příspěvek od jurod »

Počkat, tlak turba měříš připojením externího budíku k regulátoru tlaku paliva?
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Kobrik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 116
Registrován: 28.01.2011 19:31
Bydliště: Veselí nad Moravou

Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc

Příspěvek od Kobrik »

Jasan
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc

Příspěvek od R@ZOR »

To je na tehle motorech normalni, ze se budik pridela na hadicku co jde ze sani k reg. tlaku paliva. ;-) Nemame cidlo na ic..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc

Příspěvek od jurod »

Když to je čiplé a tlačí to 1,3 baru, tak bych za tím nic nehledal... když vše funguje jak má... :wink:
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Kobrik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 116
Registrován: 28.01.2011 19:31
Bydliště: Veselí nad Moravou

Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc

Příspěvek od Kobrik »

Tak asi jo teda. Ale stejně je to dost divné :idea:
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc

Příspěvek od R@ZOR »

Normalni to nebude, mam ten samej motor a stejnej cip a tlaci mi to 1.1b a to mam to tahlo na wg nekde uprostred..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
Kobrik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 116
Registrován: 28.01.2011 19:31
Bydliště: Veselí nad Moravou

Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc

Příspěvek od Kobrik »

jj a i s tím mojím budíkem, takže bych vyloučil chybu přístroje 8)
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC

Uživatelský avatar
Kobrik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 116
Registrován: 28.01.2011 19:31
Bydliště: Veselí nad Moravou

Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc

Příspěvek od Kobrik »

Asi mám fakt kruté turbo. Až to začne slábnout, tak budu jen postupně utahovat :mrgreen:
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc

Příspěvek od R@ZOR »

Kobrik píše:Asi mám fakt kruté turbo. Až to začne slábnout, tak budu jen postupně utahovat :mrgreen:
Taky dobry, aspon mas rezervu :-)

Napadlo me, jestli ti pri repasi nedali do toho turba vrtulku s jinou geometrii lopatek, ze pri stejnym proudeni vyfuk. plynu dava vetsi tlak :-) Ale i tak by si s tim mela jednotka a regulace tlaku poradit..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc

Příspěvek od jurod »

Jako ty turba nikdy netlačí stejně... i když je pravda, že to tvé tlačí o dost víc.
Jinak máš s tím nějaký problém nebo o co jde? 8O

Nevím jak to přesně funguje na tomhle motoru a jak RJ zná jestli je vyšší tlak nebo ne, když tam není snímač...
U AUQ je snímač a pokud by byl takhle tlak dlouhodobě vyšší než požadovaný, tak jednak to bude korigovat přes N75-WG a pokud by to nepomohlo, tak spadne do nouzového režimu... u sériového motoru.
U AGU jak to jednotka přesně řídí nevím, jelikož nemá jak měřit aktuální hodnotu tlaku.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“