1.8T AGU, turbo tlačí moc
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Kobrik
- Řidič
- Příspěvky: 116
- Registrován: 28.01.2011 19:31
- Bydliště: Veselí nad Moravou
1.8T AGU, turbo tlačí moc
Ahoj, mám na svém autě zajímavý problém. Jde o to, že mi turbo tlačí moc. Konkrétně 1.3b a už nevím, jak to stáhnout dolů. Zkoušel jsem vyměnit N75, hadička k ovládání regulace je OK (tlakována pod vodou), wg je taky OK. Když do něj kompresorem fouknu 1b, tak krásně drží. Při volnoběhu a následném vytočení motoru na max. se wg hýbe. Zkoušel jsem povolit regulaci na turbu a už jsem na konci té tyčky. Jinak čidlo barometrického tlaku je OK a váha + lambda by měly být taky v pořádku.
Nějaké nápady?
Nějaké nápady?
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc
Neresit to
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- Kobrik
- Řidič
- Příspěvky: 116
- Registrován: 28.01.2011 19:31
- Bydliště: Veselí nad Moravou
Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc
Nikdo nic, tak asi to bude dobrý teda
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc
Čím měříš ten tlak? Jak víš že WG je OK?
Jedná se o motor co máš v podpisu? S tím chipem?
Jedná se o motor co máš v podpisu? S tím chipem?
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- Kobrik
- Řidič
- Příspěvky: 116
- Registrován: 28.01.2011 19:31
- Bydliště: Veselí nad Moravou
Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc
Měřím to externím budíkem připojeným k regulátoru tlaku paliva. Ano, jedná se o AGU s chipem. No myslím si že wg je OK (viz. první post) Membrána tlak podrží.....
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc
Počkat, tlak turba měříš připojením externího budíku k regulátoru tlaku paliva?
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- Kobrik
- Řidič
- Příspěvky: 116
- Registrován: 28.01.2011 19:31
- Bydliště: Veselí nad Moravou
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc
To je na tehle motorech normalni, ze se budik pridela na hadicku co jde ze sani k reg. tlaku paliva. Nemame cidlo na ic..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc
Když to je čiplé a tlačí to 1,3 baru, tak bych za tím nic nehledal... když vše funguje jak má...
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- Kobrik
- Řidič
- Příspěvky: 116
- Registrován: 28.01.2011 19:31
- Bydliště: Veselí nad Moravou
Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc
Tak asi jo teda. Ale stejně je to dost divné
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc
Normalni to nebude, mam ten samej motor a stejnej cip a tlaci mi to 1.1b a to mam to tahlo na wg nekde uprostred..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- Kobrik
- Řidič
- Příspěvky: 116
- Registrován: 28.01.2011 19:31
- Bydliště: Veselí nad Moravou
Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc
jj a i s tím mojím budíkem, takže bych vyloučil chybu přístroje
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC
- Kobrik
- Řidič
- Příspěvky: 116
- Registrován: 28.01.2011 19:31
- Bydliště: Veselí nad Moravou
Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc
Asi mám fakt kruté turbo. Až to začne slábnout, tak budu jen postupně utahovat
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc
Taky dobry, aspon mas rezervuKobrik píše:Asi mám fakt kruté turbo. Až to začne slábnout, tak budu jen postupně utahovat
Napadlo me, jestli ti pri repasi nedali do toho turba vrtulku s jinou geometrii lopatek, ze pri stejnym proudeni vyfuk. plynu dava vetsi tlak Ale i tak by si s tim mela jednotka a regulace tlaku poradit..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T AGU, turbo tlačí moc
Jako ty turba nikdy netlačí stejně... i když je pravda, že to tvé tlačí o dost víc.
Jinak máš s tím nějaký problém nebo o co jde?
Nevím jak to přesně funguje na tomhle motoru a jak RJ zná jestli je vyšší tlak nebo ne, když tam není snímač...
U AUQ je snímač a pokud by byl takhle tlak dlouhodobě vyšší než požadovaný, tak jednak to bude korigovat přes N75-WG a pokud by to nepomohlo, tak spadne do nouzového režimu... u sériového motoru.
U AGU jak to jednotka přesně řídí nevím, jelikož nemá jak měřit aktuální hodnotu tlaku.
Jinak máš s tím nějaký problém nebo o co jde?
Nevím jak to přesně funguje na tomhle motoru a jak RJ zná jestli je vyšší tlak nebo ne, když tam není snímač...
U AUQ je snímač a pokud by byl takhle tlak dlouhodobě vyšší než požadovaný, tak jednak to bude korigovat přes N75-WG a pokud by to nepomohlo, tak spadne do nouzového režimu... u sériového motoru.
U AGU jak to jednotka přesně řídí nevím, jelikož nemá jak měřit aktuální hodnotu tlaku.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;