STOP - mazání, poznatek po opravě

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
DarkMaverick
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 399
Registrován: 02.06.2011 20:31
Bydliště: Jižní Čechy, Milevsko

Re: STOP - mazání, poznatek po opravě

Příspěvek od DarkMaverick »

Gixxer píše:a to s tim sitkem nevidim duvod proc by to nemohl vyhrat autogenem , asi ten clovek neni dement aby dal horak 3mm od mrizky ne??
dík...aspoň někdo tohle uzná za možnou variantu
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB

zid@n
Řidič
Řidič
Příspěvky: 81
Registrován: 22.12.2010 14:18
Bydliště: Kuvajt - HK - Východní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: STOP - mazání, poznatek po opravě

Příspěvek od zid@n »

DarkMaverick píše:
ne v necem, ale ve vsem, boze.. co seti na tom nezda?? ze si nekdo koupi vyhrkanej strep a pak hleda blboviny na ktery by sved svoji nemohoucnost..
laskavě trochu úcty jo?!! za A) není to střep (najeto 180tis.km a motor jde jak víno) za B) nemohoucí nejsem a blbiny nehledám...
sorry, ale ja tak trosku taky nadavam na sebe :drinks:
Passat B5.5 2.8 Tiptronic 4Motion Variant

Uživatelský avatar
DarkMaverick
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 399
Registrován: 02.06.2011 20:31
Bydliště: Jižní Čechy, Milevsko

Re: STOP - mazání, poznatek po opravě

Příspěvek od DarkMaverick »

zid@n píše:sorry, ale ja tak trosku taky nadavam na sebe :drinks:
tak to jo :rofl:
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB

Uživatelský avatar
Lukas44
Řidič
Řidič
Příspěvky: 168
Registrován: 07.01.2010 18:40
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Re: STOP - mazání, poznatek po opravě

Příspěvek od Lukas44 »

Podívejte se pánové o s tím autogene mi je jedno jak to bylo nebo nebylo....prostě je to blbost vypalovat sítko proboha. Kdo to čerpadlo vytahoval tak ví jak je to náročné a že ty čerpadla všeobecně jsou nejporuchovější část tohoto motoru a taky životně důležitá část takže není o čem přemýšlet. Ta cena není nijak závratná. Máte auto benzínové s turbínou tak víte kolik vám to žere a taky to krmíte pořát. Tak a za jedno plné natankování máte nové čerpadlo nevím proč tady každej řeší čištění a měření atd... Každýmu to začína stejně a každý to časem vymění a uzná že to byla správna investice. Jo a k té felícii a 15w40 jen malá poznámka. Řeší se tady moderní přeplňovaný motor stavěný na úplně jiném základu s úplně jiným výkonem, jinýma tlakama jiným druhem vstřikování paliva atd... porovnávate neporovnatelné. Mluví se tady o motoru 1.8 který se moc neliší od motorů montovaných do dnešních nových aut. S nadnesením se dá říct že motor 1.8 má elektronické vstřikování paliva řízené s přesností na milisekundy zatím co u felície se jedná o metodu náhodného výbuch....... Ty motory u felíce jsou stavěné na koncepci staré 20 a více let a ani materiál na ně použitý zdaleka nedosahuje kvality materiálu použitého u motoru 1.8. Proto se nemůžete divit že tam dáte 0w30 longlife a tá stará rachotina ho začne ve velkém spalovat. Proč? z jednoduchého důvodu prostě tam jsou vůle jak kráva už od výroby a když tam nejsou tak se tam brzo udělaj protože to auto od volantu až po poslední šroub je neuvěřitelně odrbané na materiálu a to se týče i motoru. Proto to ten longlife moc nechce a radši si to veme poctivej traktorovej volej kerej je schopnej aspoň trochu kompenzovat ty díry.... že jo
Golf IV 1.9 TDi 66 kW / Passat 1.9 Tdi 96kw 4x4 .....bejvávat PASSAT B5 1.8T 110 kW

Uživatelský avatar
vencacik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 110
Registrován: 09.05.2010 17:59

Re: STOP - mazání, poznatek po opravě

Příspěvek od vencacik »

Ámen...

Uživatelský avatar
DarkMaverick
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 399
Registrován: 02.06.2011 20:31
Bydliště: Jižní Čechy, Milevsko

Re: STOP - mazání, poznatek po opravě

Příspěvek od DarkMaverick »

:good:
vencacik píše:Ámen...
:good:
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB

Uživatelský avatar
Gixxer
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: STOP - mazání, poznatek po opravě

Příspěvek od Gixxer »

nemam slov, neresim to uz
.

Uživatelský avatar
DarkMaverick
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 399
Registrován: 02.06.2011 20:31
Bydliště: Jižní Čechy, Milevsko

Re: STOP - mazání, poznatek po opravě

Příspěvek od DarkMaverick »

tak už je to za mnou!! díly jsem měl připravený 14dní a dnes mi to kámoš opravil... celý mě to vyšlo i s prací na 5200,- (tzn. díly (termostat, olejový čerpadlo, těsnění pod vanu, výplach, olejovej filtr, svíčky a 6L Total 5W-40 Classic) - 4000,- a práce 1200,-)

tak jsem zvědavej, jak to bude jezdit...ale věřím, že to bude v pohodě!!! :smoke:
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“