Příčina: ucpané odtoky pod baterkou a pod posilovačem brzd. Můžete si toho všimnout ještě dříve, než vám voda do posilovače nateče. Auto by se mělo dost potit/mlžit. Rybník vody pod baterkou dokáže věci.
Následek: po návštěvě myčky a následném sešlápnutí brzdy slyšíte "čvachtání". Natekla vám voda do posilovače brzd.
Jak to vyřešit?
- Jako první určitě vyčistěte ty ucpané odtoky .
- Koupit nový posilovač. Účinné, ale pracné a drahé.
- Posilovač vyndat a jakýmkoliv způsobem vysušit. Pracné.
- Posilovač vysušit bez demontáže.
Zkusil jsem tedy třetí způsob. Odpojil jsem gumovou hadici a pomocí injekce a hadičky ze zverimexu vysál vše, co šlo.
Posilovač z vnější strany zahřívám fénem, zvýším tedy teplotu uvnitř a zrychlím odpařování vody. Pomocí PC ventilátoru, trychtýře, izolepy, hadice a hřebíků jsem udělal výfuk, který vytvoří cirkulaci a odvádí vlhký vzduch pryč z posilovače. Hadice dokonale ucpala celý otvor, proto ty hřebíky.
Nevím, zda-li se jedná o nejlepší způsob, ale fungovat by to snad mohlo. Případně můžete vesele diskutovat o tom, jak je tento způsob špatný či jak jej vylepšit/zjednodušit.
PS: Kdybych to tam měl půl roku a zjistil to až teď v zimě, vyměnil bych raději celý posilovač. Ale nateklo to tam před týdnem, ani jednou to nezmrzlo a koroze snad ještě nezačla působit.
Jak dostat vodu z posilovače brzd. (Návod)
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- radek.n
- Řidič
- Příspěvky: 99
- Registrován: 14.01.2008 16:18
- vwtom
- Jezdec
- Příspěvky: 201
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Český Těšín
Re: Jak dostat vodu z posilovače brzd. (Návod)
Logický a levný nápad. Už mě také potkalo zaplavení posilovače vodou (kanálky je prostě potřeba preventivně čistit alespoň jednou ročně) a při prvních mrazech jsem slyše "křoupání" v posilovači.
Nijak jsem to neřešil a tuto zimu už se to neozývalo. Asi se nějak voda odpařila. Jen mě napadá otázka, jak ošetřit vnitřní prostor po vysušení. Jak zabránit případné korozi uvnitř ? "Naprášit" dovnitř mastnou mlhovinu nějakého antikorozního spreje ? Neublíží to membráně ?
Nijak jsem to neřešil a tuto zimu už se to neozývalo. Asi se nějak voda odpařila. Jen mě napadá otázka, jak ošetřit vnitřní prostor po vysušení. Jak zabránit případné korozi uvnitř ? "Naprášit" dovnitř mastnou mlhovinu nějakého antikorozního spreje ? Neublíží to membráně ?
Vaše auto má vždy větší spotřebu než auto téže značky kohokoli druhého.
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1963
- Registrován: 01.05.2009 05:36
- Bydliště: Pardubice
Re: Jak dostat vodu z posilovače brzd. (Návod)
radek.n píše:Příčina: ucpané odtoky pod baterkou a pod posilovačem brzd. Můžete si toho všimnout ještě dříve, než vám voda do posilovače nateče. Auto by se mělo dost potit/mlžit. Rybník vody pod baterkou dokáže věci.
Následek: po návštěvě myčky a následném sešlápnutí brzdy slyšíte "čvachtání". Natekla vám voda do posilovače brzd.
Jak to vyřešit?
- Jako první určitě vyčistěte ty ucpané odtoky .
- Koupit nový posilovač. Účinné, ale pracné a drahé.
- Posilovač vyndat a jakýmkoliv způsobem vysušit. Pracné.
- Posilovač vysušit bez demontáže.
Zkusil jsem tedy třetí způsob. Odpojil jsem gumovou hadici a pomocí injekce a hadičky ze zverimexu vysál vše, co šlo.
Posilovač z vnější strany zahřívám fénem, zvýším tedy teplotu uvnitř a zrychlím odpařování vody. Pomocí PC ventilátoru, trychtýře, izolepy, hadice a hřebíků jsem udělal výfuk, který vytvoří cirkulaci a odvádí vlhký vzduch pryč z posilovače. Hadice dokonale ucpala celý otvor, proto ty hřebíky.
Nevím, zda-li se jedná o nejlepší způsob, ale fungovat by to snad mohlo. Případně můžete vesele diskutovat o tom, jak je tento způsob špatný či jak jej vylepšit/zjednodušit.
PS: Kdybych to tam měl půl roku a zjistil to až teď v zimě, vyměnil bych raději celý posilovač. Ale nateklo to tam před týdnem, ani jednou to nezmrzlo a koroze snad ještě nezačla působit.
to je dobrý nápad!!!