MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
- Sharan 1,9TDI
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 28.11.2011 21:22
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
tak nakonec to byl kablíky co vedou v motoru ke vstřikům. Nechali jsme je vyměnit a je po vypadávání 1 válce. Kabely 1200Kč+ práce 1000Kč.
Michal - VW Sharan 1,9TDI, 85kW, 2002, PD motor - AUY, manuál,
- M@rty74
- Moderátor
- Příspěvky: 2498
- Registrován: 29.05.2010 21:14
- Bydliště: Green town at Prague
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Vidíš - a to jsi nám tolik nevěřil
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA SAG sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....
- kewin357
- Nový člen
- Příspěvky: 34
- Registrován: 23.06.2011 13:49
- Bydliště: SR
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
ahojte,
po rozsiahlom studovani tem suvisiacich s mojim problemom som sa rozhodol podelit svami o moje poznatky..ono sa tazko urcuje do ktorej temy to vlozit lebo moj problem je preberany vo viac temach.. ako i problem so startom,cidlo chlad.kvapaliny, nepravidelny chod motoru .. atd.. touto cestou by so sa chcel poradit aspon v postupe ako zacat a s cim zacat vylucovat moznosti zavady( mon zavad viacerych)
ako som auto prvy raz hodil na VAG v minulosti mal chybny kod len jeden a to snimac tep.chlad kvapaliny (sporadicky) ale niak sa mi to neprejavovalo ,asi 4mesiace som jazdila a ziaden problem,tak som to ignoroval.za tu dobu som spozoroval asi 2 x to ze som nemohol nastartovat normalne ale musel tocit motor par sekund az potom sa chytil najprv na 3valce nepravidelne no o sekundu dve uz nabehol normalne a VAG nepisal ziadnu dalsiu chybu.
no asi dva tyzdne dozadu som spozoroval ze po nastartovani mi niekedy zacne sklbat na volnobeh, a niekedy na par sekund vybehne na 1080-1100ot/min.a potom znovu klesne na 900ot, a sem tam posklbaa ak by ho pridusovalo alebo tak..
suvisiac s tym som zacal mat coraz viac problem startovat najma po dlksiom odstaveni auta napr. cez noc ako som udaval na zaciatku, cize dlhe tocenie a chvylkovy naznak chodu na 3 valce..
vsimol som si aj to, ze ked sa mi motor po nastartovani zacal zohrievat na prev.teplotu,sem tam mi pada rucicka teplomera pristrojovky, no ak sa uz zohreje,ukazuje dobre a nepada.
cize pichol som to na VAG a chybove hlasenia uz boli dve 1. cidlo teploty kvap.. a 2.Valec 3 zisteno zapalovani vynechava
bolo mi jasne ze uz sa deje nieco co asi v poriadku nieje.mozno este jedna vec, zda sa mi ze by to kratsie zhavilo..no tazko povedat
po hladani prispevkov suvisiacich s podobnym problemom som sa dozvedel, ze to mozu byt rozne zavady ako napr.
-samotne cidlo chlad kvap. vymenit a bude to ok
-chyba v okruhu klinoveho remena(napinacie klatky,volnobezka alternatora,tlmic vybraci..)
-kontakty na vstrekovachoch alebo samotne vadny vstrekovac
-zly niektory zhavic alebo zhaviace rele
-palivovy system, pada nafta mozno zavzdusnenie..
je toho dost preto sa pytam kde by ste zacali hladat chybu vy?
pripajam neake foto z VAGU ak sa do toho rozumiete ja ani moc nie, a nevedel som najst ani optimalne hodnoty v vagu spravne nastaveneho a beziaceho motora mojho typu cize 1.9TDI 96kW rv.2004
po rozsiahlom studovani tem suvisiacich s mojim problemom som sa rozhodol podelit svami o moje poznatky..ono sa tazko urcuje do ktorej temy to vlozit lebo moj problem je preberany vo viac temach.. ako i problem so startom,cidlo chlad.kvapaliny, nepravidelny chod motoru .. atd.. touto cestou by so sa chcel poradit aspon v postupe ako zacat a s cim zacat vylucovat moznosti zavady( mon zavad viacerych)
ako som auto prvy raz hodil na VAG v minulosti mal chybny kod len jeden a to snimac tep.chlad kvapaliny (sporadicky) ale niak sa mi to neprejavovalo ,asi 4mesiace som jazdila a ziaden problem,tak som to ignoroval.za tu dobu som spozoroval asi 2 x to ze som nemohol nastartovat normalne ale musel tocit motor par sekund az potom sa chytil najprv na 3valce nepravidelne no o sekundu dve uz nabehol normalne a VAG nepisal ziadnu dalsiu chybu.
no asi dva tyzdne dozadu som spozoroval ze po nastartovani mi niekedy zacne sklbat na volnobeh, a niekedy na par sekund vybehne na 1080-1100ot/min.a potom znovu klesne na 900ot, a sem tam posklbaa ak by ho pridusovalo alebo tak..
suvisiac s tym som zacal mat coraz viac problem startovat najma po dlksiom odstaveni auta napr. cez noc ako som udaval na zaciatku, cize dlhe tocenie a chvylkovy naznak chodu na 3 valce..
vsimol som si aj to, ze ked sa mi motor po nastartovani zacal zohrievat na prev.teplotu,sem tam mi pada rucicka teplomera pristrojovky, no ak sa uz zohreje,ukazuje dobre a nepada.
cize pichol som to na VAG a chybove hlasenia uz boli dve 1. cidlo teploty kvap.. a 2.Valec 3 zisteno zapalovani vynechava
bolo mi jasne ze uz sa deje nieco co asi v poriadku nieje.mozno este jedna vec, zda sa mi ze by to kratsie zhavilo..no tazko povedat
po hladani prispevkov suvisiacich s podobnym problemom som sa dozvedel, ze to mozu byt rozne zavady ako napr.
-samotne cidlo chlad kvap. vymenit a bude to ok
-chyba v okruhu klinoveho remena(napinacie klatky,volnobezka alternatora,tlmic vybraci..)
-kontakty na vstrekovachoch alebo samotne vadny vstrekovac
-zly niektory zhavic alebo zhaviace rele
-palivovy system, pada nafta mozno zavzdusnenie..
je toho dost preto sa pytam kde by ste zacali hladat chybu vy?
pripajam neake foto z VAGU ak sa do toho rozumiete ja ani moc nie, a nevedel som najst ani optimalne hodnoty v vagu spravne nastaveneho a beziaceho motora mojho typu cize 1.9TDI 96kW rv.2004
SHARAN 1.9TDI 96kW a niečo naviac , 4/2004 sport campervan edition
- Skyppy
- Člen klubu
- Příspěvky: 1265
- Registrován: 03.07.2010 07:11
- Bydliště: Březová - Oleško
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Z té skupiny 13 je zřejmé, že na třetím válci máš nějaký problém. Přikládám Ti popisy závad. Zkusil bych změřit tlaky ve válcích a nechal vyčistit vstřiky a propružil kontakty připojení vstřiků.
- Maxov
- Jezdec
- Příspěvky: 441
- Registrován: 08.01.2008 15:44
- Bydliště: Tábor/Soběslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
čaute
mam problem u mojeho šaryka s motorizací 2,8 vr6(+LPG)
auto za studena horší chytá,hodně haprujou otačky na volnoběh,při přidání více plynu se auto zadusí jakoby,při dojetí např ke křižovatce to chcípne,nebo padne na cca 500ot
za tepla je to už lepší,jen furt jede jakoby to auto někdo držel za pr**l(at na plyn,tak na benzín) jinak otačky stale nižší,ale už to nechcípá
jinak po celou dobu to jakoby hapruje,nepravidelnej chod ,blafe to do vyfuku
na diagnostice vylezla váha vzduchu,zkusím vyměnit,ale je mě divný,že by tohle jedno mohla dělat jedna věc
díky za rady
mam problem u mojeho šaryka s motorizací 2,8 vr6(+LPG)
auto za studena horší chytá,hodně haprujou otačky na volnoběh,při přidání více plynu se auto zadusí jakoby,při dojetí např ke křižovatce to chcípne,nebo padne na cca 500ot
za tepla je to už lepší,jen furt jede jakoby to auto někdo držel za pr**l(at na plyn,tak na benzín) jinak otačky stale nižší,ale už to nechcípá
jinak po celou dobu to jakoby hapruje,nepravidelnej chod ,blafe to do vyfuku
na diagnostice vylezla váha vzduchu,zkusím vyměnit,ale je mě divný,že by tohle jedno mohla dělat jedna věc
díky za rady
- kewin357
- Nový člen
- Příspěvky: 34
- Registrován: 23.06.2011 13:49
- Bydliště: SR
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
no podla mna to bude tou vahou vzduchu,urcite by som to riesil ako prve.Najlepsie by bolo na skusku prehodit dobru vahu z neakeho auta znameho(co u vr6 budes mat trochu problem,nakolko ich je menej ) je to dolezita suciastka ktora ovplyvnuje chod motor.na zaklade nej RJ vyhodnocuje kolko vzduchu dava do valcov.Maxov píše:čaute
mam problem u mojeho šaryka s motorizací 2,8 vr6(+LPG)
auto za studena horší chytá,hodně haprujou otačky na volnoběh,při přidání více plynu se auto zadusí jakoby,při dojetí např ke křižovatce to chcípne,nebo padne na cca 500ot
za tepla je to už lepší,jen furt jede jakoby to auto někdo držel za pr**l(at na plyn,tak na benzín) jinak otačky stale nižší,ale už to nechcípá
jinak po celou dobu to jakoby hapruje,nepravidelnej chod ,blafe to do vyfuku
na diagnostice vylezla váha vzduchu,zkusím vyměnit,ale je mě divný,že by tohle jedno mohla dělat jedna věc
díky za rady
SHARAN 1.9TDI 96kW a niečo naviac , 4/2004 sport campervan edition
- kewin357
- Nový člen
- Příspěvky: 34
- Registrován: 23.06.2011 13:49
- Bydliště: SR
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
vdaka,za tie popisky. no zmeram te tlaky a ked uz to budem mat rozhodene rovno urobim komplet udrzbu nech mam pokoj i v pripade dalsich pripadnych problemov..ako pises i ty, te kontakty prihnem, tesnenia na vstrekoch vymenim,trisky precistim,to cidlo kvap vymenim a hadam uz bude kludSkyppy píše:Z té skupiny 13 je zřejmé, že na třetím válci máš nějaký problém. Přikládám Ti popisy závad. Zkusil bych změřit tlaky ve válcích a nechal vyčistit vstřiky a propružil kontakty připojení vstřiků.
SHARAN 1.9TDI 96kW a niečo naviac , 4/2004 sport campervan edition
- Maxov
- Jezdec
- Příspěvky: 441
- Registrován: 08.01.2008 15:44
- Bydliště: Tábor/Soběslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
tak váha vzduchu vyměněna,nicmeně...auto po zahřátí má daleko lepší chod na volnoběh i v tahu,tam bych asi už chybu nehledal
ale za studena furt padaj otačky dule,chcípá to pokud to rozjizdim na malo plynu,cuká to,špatně to startuje
tak a ted kam jít dál?diagnostika predtim ukazala jen vahu
ale za studena furt padaj otačky dule,chcípá to pokud to rozjizdim na malo plynu,cuká to,špatně to startuje
tak a ted kam jít dál?diagnostika predtim ukazala jen vahu
- Maxov
- Jezdec
- Příspěvky: 441
- Registrován: 08.01.2008 15:44
- Bydliště: Tábor/Soběslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
nikdo žádný nápad?
jinak ještě jeden poznatek,po jízdě 20km ... popojíždění na dvojku při rychlosti do 20km/h se asi ve vyfuku nahromadil plyn či co a z auta vyletěla šlupka jak z děla
jinak ještě jeden poznatek,po jízdě 20km ... popojíždění na dvojku při rychlosti do 20km/h se asi ve vyfuku nahromadil plyn či co a z auta vyletěla šlupka jak z děla
- M@rty74
- Moderátor
- Příspěvky: 2498
- Registrován: 29.05.2010 21:14
- Bydliště: Green town at Prague
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
pokud ti auto střílí do výfuku je problém nejspíš se spalováním směsi - osobně bych začal novýma svíčkama, vzduchovým filtrem a kontrolou zapalování obecně...
A jestli tě mohu požádat tak místo odkazu na vyžádanou reklamu do mailu by bylo lepší dát popis auta, ať každý nemusí hledat zpětně o jaké motorizaci tu vlastně píšeš...
A jestli tě mohu požádat tak místo odkazu na vyžádanou reklamu do mailu by bylo lepší dát popis auta, ať každý nemusí hledat zpětně o jaké motorizaci tu vlastně píšeš...
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA SAG sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....
- Maxov
- Jezdec
- Příspěvky: 441
- Registrován: 08.01.2008 15:44
- Bydliště: Tábor/Soběslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
vše poměněno,spíš by mě zajímalo nazory na to předchozí co sem psal,studený vs teply motor,myslim si,ze to s tim bude mít spojitost nějakou
- Skyppy
- Člen klubu
- Příspěvky: 1265
- Registrován: 03.07.2010 07:11
- Bydliště: Březová - Oleško
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Je pravdou, že tyto motory neznám, ale zkontroloval bych veškerá čidla co se týká teplot a taky snímač(e) horní úvratě, které mají vliv na předstih. To střílení do výfuku vypadá na pozdní zapálení směsi. Je to pouze můj názor.
- kewin357
- Nový člen
- Příspěvky: 34
- Registrován: 23.06.2011 13:49
- Bydliště: SR
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
cavte,po dlksom case som sem znovu zavital.sharan neposlucha stale.vymenil som to cidlo chlad.kvapaliny a pomohlo mi to odstranit chyby suvisiace so zhavenim,nepada mi uz teplota na teplomeri v palubovke.. to ma tesi a dakujem za rady
no vec ktora ma neustale trapi je motor a jeho starty.teraz je to uz pravidlo.zakazdym ked auto postoji cez noc a na druhy den chcem nastartovat je to ako nocna mora.
je uplne jedno aka je von teplota,sadnem do auta otocim klucom po zhasnuti kontroliek nastartujem a chyti na brnk,no v zapati motor zhasne.. potom opatovne startovanie je dlhee tocenie starterom cca do 10sekund a motor sa zacne po valcoch chytat.(raz som mal auto odstavene 4 dni vkuse a ked som startoval, tocil som dokopy asi 30 sekund) po nabehnuti z vyfuku vyjde oblak cierneho dymu a potom uz dymi normalne..
na volnobehu otacky uz drzia svoj standart,nekolisu,no motorom striedavo jemne trha,sklbe ..citit to ked sedim v aute.
kontakty na vstrekoch som napruzil ako sa tu uz niekde radilo,tak neviem
pride mi to ako problem s nedostatkom nafty,no ked som dal priesvitnu hadicku k tandemovemu cerpadlu,nafta tam je stale a ziadne bublinky nevidno.este mam zly jeden zhavic,ale v tom by som velky problem nevidel,nakolo to musi dobre chytat aj na 3 zhavice a navyse von je uz teraz teplo tak auto uz nezhavi.
tlaky som zatial nemal kde zmerat,ale vidim to ako posledne riesenie dat to niekomu kto sa tomu rozumie a nastavit i vstrekovace,mozno prezret ich gumicky a podobne..
vdaka za vyjadrenie sa k tejto zavade,mozno mal niekto podobnu skusenost
no vec ktora ma neustale trapi je motor a jeho starty.teraz je to uz pravidlo.zakazdym ked auto postoji cez noc a na druhy den chcem nastartovat je to ako nocna mora.
je uplne jedno aka je von teplota,sadnem do auta otocim klucom po zhasnuti kontroliek nastartujem a chyti na brnk,no v zapati motor zhasne.. potom opatovne startovanie je dlhee tocenie starterom cca do 10sekund a motor sa zacne po valcoch chytat.(raz som mal auto odstavene 4 dni vkuse a ked som startoval, tocil som dokopy asi 30 sekund) po nabehnuti z vyfuku vyjde oblak cierneho dymu a potom uz dymi normalne..
na volnobehu otacky uz drzia svoj standart,nekolisu,no motorom striedavo jemne trha,sklbe ..citit to ked sedim v aute.
kontakty na vstrekoch som napruzil ako sa tu uz niekde radilo,tak neviem
pride mi to ako problem s nedostatkom nafty,no ked som dal priesvitnu hadicku k tandemovemu cerpadlu,nafta tam je stale a ziadne bublinky nevidno.este mam zly jeden zhavic,ale v tom by som velky problem nevidel,nakolo to musi dobre chytat aj na 3 zhavice a navyse von je uz teraz teplo tak auto uz nezhavi.
tlaky som zatial nemal kde zmerat,ale vidim to ako posledne riesenie dat to niekomu kto sa tomu rozumie a nastavit i vstrekovace,mozno prezret ich gumicky a podobne..
vdaka za vyjadrenie sa k tejto zavade,mozno mal niekto podobnu skusenost
SHARAN 1.9TDI 96kW a niečo naviac , 4/2004 sport campervan edition
-
- Řidič
- Příspěvky: 65
- Registrován: 15.06.2008 20:15
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Nazdar hoši,
mám problém s motorom 2,0 TDi. (BRT) Auto štartuje dobre ale dymi na modro a smrdí ako stará praga V3S. Auto ide normálne, nejaký pokles výkonu som nezbadal. V servise mi povedali, že mi odišli (alebo sú poškodené) 3 vstrekovače. Je to možné, aby auto išlo "normálne" a boli poškodené 3 vstrekovače ?
mám problém s motorom 2,0 TDi. (BRT) Auto štartuje dobre ale dymi na modro a smrdí ako stará praga V3S. Auto ide normálne, nejaký pokles výkonu som nezbadal. V servise mi povedali, že mi odišli (alebo sú poškodené) 3 vstrekovače. Je to možné, aby auto išlo "normálne" a boli poškodené 3 vstrekovače ?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 16.09.2009 19:58
Motor za studena nejde jak ma
Ahoj Panove mam problam s motorem VW Sharan 1.9 TDI AFN 81 kw rv 2000 je to stary model. Když ja motor studeny a vytoči ho kolem 3000 otace tak jde jak pumpa na sračky uberu na volnobech tak se po chvilce srovna a jde bily dym z vyfuku jakmile se zahreje tak to nedela. Už jsem vymnenil vstriky i čerpadlo filtr a dela to pořad.Nemate nekdo nakou radu diky Zeli