Zvýšení výkonu motoru

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Uživatelský avatar
Brady7
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 286
Registrován: 29.02.2008 09:34
Bydliště: Černčice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu motoru

Příspěvek od Brady7 »

A šup s ecu do autobusu :D
Přílohy
Alhambra nastavení ecu.jpg
Alhambra TDi 81/112kw, Stadion S22 1,5/11kw ve stavbě, Uno Turbo 1300/1600cm3 - 73/2xxkw ve stavbě, Fiat 126 (bambino = made in italia)
diagnostika, plaťák atd.

Uživatelský avatar
Brady7
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 286
Registrován: 29.02.2008 09:34
Bydliště: Černčice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu motoru

Příspěvek od Brady7 »

Aktuální stav 112kw :yahoo:

Ale všemu není konec :baseball:
Přílohy
422888_400912213257748_100000169180874_1759741_1660316116_n.jpg
Alhambra TDi 81/112kw, Stadion S22 1,5/11kw ve stavbě, Uno Turbo 1300/1600cm3 - 73/2xxkw ve stavbě, Fiat 126 (bambino = made in italia)
diagnostika, plaťák atd.

Uživatelský avatar
Brady7
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 286
Registrován: 29.02.2008 09:34
Bydliště: Černčice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu motoru

Příspěvek od Brady7 »

V plánu je větší IC, vstřiky ale váhám které, vačka, jiné turbo.

Doufám že se vám můj krátký náhled líbí a budu rád a myslím že né jen já když se také podělíte o svoje úpravy, přestavby atd.
Alhambra TDi 81/112kw, Stadion S22 1,5/11kw ve stavbě, Uno Turbo 1300/1600cm3 - 73/2xxkw ve stavbě, Fiat 126 (bambino = made in italia)
diagnostika, plaťák atd.

Uživatelský avatar
Brady7
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 286
Registrován: 29.02.2008 09:34
Bydliště: Černčice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu motoru

Příspěvek od Brady7 »

patper píše:Hmmmm,ale to jsi mohl napsat do jednoho prispevku :idea:
Mohl ale já jsem chtěl pro nás ( SAG ) udělat zvlášť odkaz Výkon motoru. Jedná se o úpravy vozů SAG.

Dále, toto jsem nenašel ve vyhledávání podle abecedy a tak doufám že to adminům nebude vadit a připadně ho do sherlog zařadí taky 8)
Alhambra TDi 81/112kw, Stadion S22 1,5/11kw ve stavbě, Uno Turbo 1300/1600cm3 - 73/2xxkw ve stavbě, Fiat 126 (bambino = made in italia)
diagnostika, plaťák atd.

Uživatelský avatar
patper
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5486
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu motoru

Příspěvek od patper »

:D Ale to co jsi tu ted nasypal,jsi mohl udelat v jednom prispevku :!: :wink:

Nicmene, 90% toho ma zde sve tema :!: :idea: :!:

Uživatelský avatar
Brady7
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 286
Registrován: 29.02.2008 09:34
Bydliště: Černčice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu motoru

Příspěvek od Brady7 »

Ano je tu jestli chipovat 66kw atd, vykuchat kat nebo ne, egr výhody nevýhody atd atd, ale né čistě téma zvýšení výkonu motoru. Ale tak pokud teda chcete tak mi to půl hodinové snažení to sem dát smažte a je to. Nebo jestli to mám nějak předělat. Chtěl jsem jen udělat něco užitečného pro forum SAG
Alhambra TDi 81/112kw, Stadion S22 1,5/11kw ve stavbě, Uno Turbo 1300/1600cm3 - 73/2xxkw ve stavbě, Fiat 126 (bambino = made in italia)
diagnostika, plaťák atd.

Marek77
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3883
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Zvýšení výkonu motoru

Příspěvek od Marek77 »

Promiň - mně to celé vůbec užitečné nepřijde. Sice tu popisuješ, co všechno jsi udělal a změnil, ale už nepíšeš, jak jsi to udělal a proč. To nikomu nepomůže a je to pro všechny naprosto k ničemu.

Mimochodem - když se podívám na fórum dieselpower.cz, najdu tam vše, o čem tu píšeš, navíc mnohem podrobněji a fundovaněji popsané a co je nejdůležitější - tam mi téměř vždy řeknou, jak na to.

Takže se nezlob, ale dle mého názoru je tohle celé téma o ničem. Jsi šikovný, o tom není pochyb, ale to je všechno. Nehledě k faktu, že sériovými vstřikovači, sériovým turbem a sériovým intercoolerem u motoru 81kW v žádném případě nikdy a nijak nedostaneš 112kW výkonu - na to zapomeň. Ani ti nejlepší ladiči, které znám (a znám jich dost) tohle neumějí. A to mají zkušenosti se stovkami motorů a dynamometr.

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu motoru

Příspěvek od BigBang »

kdyby tady v sekci existovala sekce jako všude jinde „(ne)Jen moje auto“, tak by třeba ani tohle téma nevzniklo ;)
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Uživatelský avatar
abeljozef
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trnava

Re: Zvýšení výkonu motoru

Příspěvek od abeljozef »

Pekne trapny pokus o "lacnu reklamu" a hranie sa na nieco. :mrgreen:

Navyse je tu porusenych x pravidiel sekcie.

Uživatelský avatar
Brady7
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 286
Registrován: 29.02.2008 09:34
Bydliště: Černčice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu motoru

Příspěvek od Brady7 »

ježíš mě nejde o reklamu ! Chtěl jsme se pochlubit co se dá udělat na našich busech, ale jestli vám to přijde jako reklama nebo je to špatně napsané tak to klidně smažte. O žádnou reklamu nestojím !!! A návody na opravu turba, zaslepení egr atd snad každý ví ale není problém to sem znovu sepsat i když se to tu probírá pořád. A jestli mám popisovat výrobu výfuku že jsme vzal průchozí tlumič co se mi válel doma uřízl trubku, dal kousek kolena posvařoval to si snad každý dokáže domyslet ne. Jednoduše řečeno vyřízl jsem origo tlumiče a dal místo nich průchozí.

Jsem pro to tu smazat, myslel jsem že se připojíte a ukážete mi taky vaše úpravy atd. ale pokud to máte za reklamu tak prosím smazat. Nehodlám se tu s někým hádat.

To příště si sem dám mnou svařený 2x origo IC a budete mě napadat že si tu dělám reklamu na sváření tigem? To né hoši, nemohu za to že mám autoservis.
Alhambra TDi 81/112kw, Stadion S22 1,5/11kw ve stavbě, Uno Turbo 1300/1600cm3 - 73/2xxkw ve stavbě, Fiat 126 (bambino = made in italia)
diagnostika, plaťák atd.

Uživatelský avatar
Bandog
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1439
Registrován: 19.11.2008 18:21
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu motoru

Příspěvek od Bandog »

Brady7

Já ti fandím a plně chápu jak jsi to myslel, ale ty musíš pochopit, že je tu jen pár "nadšenců", kteří tyto úpravy pochopí.........bohužel je to tak. Já tvé příspěvky bral třeba jako inspiraci pro možné další úpravy (výfuk atd.), ale většině lidí zde stačí sériové auto tak proto ty ohlasy jsou takové jaké jsou.

A na kecy, že si tady děláš reklamu se vykašli.............nejsou ničím podložené!!!!

To, že tě to baví a máš i autoservis jen svědčí o tom, že pořekadlo "kovářova kobyla chodí bosa" není vždycky pravdivé......takže vydrž a neřeš to!

Uživatelský avatar
Brady7
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 286
Registrován: 29.02.2008 09:34
Bydliště: Černčice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu motoru

Příspěvek od Brady7 »

Já si fandit nechci, a hlavně se tu nechci s nikým hádat. Nevytahuji se tu já, ale naše autí a motory v nich. Můj konkrétně zlatej AFN 8) kde jakákoliv úprava je hned znát.

Jak jsi psal drž se, tak pokud to tu bude někomu vadiť, jsem pro ať se to smaže. proč se tu budu s někým hádat když přece chodím psát podrobně o sag na dieselpower :laugh:

Menší ukázka jak se dělal výfuk.

Origo tlumiče jsem vyřízl a nahradil průchozími. Proč? Když tam dám trubku bude to hlučnější a při každém poklesu tlaku to budě dělat frrrrr jak všichni známe z vykuchanejch výfuků :x když tam nechám origo tlumiče, brzdí plyny a hlavně jsou těžké jako prase. Tak jsem je nahradil průchozími (tlumiš s průchozí děrovanou trubkou ) kde se hluk utiší ale plyny jdou krásně ven :yahoo: aaa vo tom to je :drinks:
Přílohy
Vyřízlá děrovaná trubka s přepážkou z tlumiče a nahrazena trubkou. Slouží jako maketa katalizátoru :-) mohl jsem použít i origo kat ale ten mi odkoupili kšefťci co je kupují :-)
Vyřízlá děrovaná trubka s přepážkou z tlumiče a nahrazena trubkou. Slouží jako maketa katalizátoru :-) mohl jsem použít i origo kat ale ten mi odkoupili kšefťci co je kupují :-)
posvařeno a nastříkáno hliníkovím sprejem.
posvařeno a nastříkáno hliníkovím sprejem.
Alhambra TDi 81/112kw, Stadion S22 1,5/11kw ve stavbě, Uno Turbo 1300/1600cm3 - 73/2xxkw ve stavbě, Fiat 126 (bambino = made in italia)
diagnostika, plaťák atd.

Dedla
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 399
Registrován: 18.11.2009 22:14
Bydliště: Praha

Re: Zvýšení výkonu motoru

Příspěvek od Dedla »

Nedostatek výkonu mnohdy nahradí i dravost jízdy! :)
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

-Vasek-
Řidič
Řidič
Příspěvky: 74
Registrován: 25.10.2010 00:24
Bydliště: Praha 4 Braník

Re: Zvýšení výkonu motoru

Příspěvek od -Vasek- »

Zdravím! Se zájmem jsem si přečetl, co dokáží šikovné ručičky. Dle mého je to mimo možnosti běžného uživatele auta, za kterého se počítám (nářadí, dovednosti), takže mi ani nevadí, že to je popsané spíš jen pro inspiraci. Osobně by mě ale zajímal rozdíl spotřeba po úpravách - spotřeba před. Vašek
Sharan VR6 Syncro, automat, r.v. 97

Uživatelský avatar
Brady7
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 286
Registrován: 29.02.2008 09:34
Bydliště: Černčice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu motoru

Příspěvek od Brady7 »

s touto úpravou když se jede v klidu je spotřeba menší. Pokud na to začnu šlapat jako že dost často tak to stoupá o dost :D
Alhambra TDi 81/112kw, Stadion S22 1,5/11kw ve stavbě, Uno Turbo 1300/1600cm3 - 73/2xxkw ve stavbě, Fiat 126 (bambino = made in italia)
diagnostika, plaťák atd.

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“