STOP FAULT RUNNING GEAR
Moderátor: Mára_VR6
Pravidla fóra
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
Moji milí příznivci všech Touaregů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Touaregů vkládejte do podsekce Můj Touareg a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mì obracejte v SZ.
Mára_VR6
-
- Řidič
- Příspěvky: 116
- Registrován: 09.12.2011 11:13
Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
kdyžměnim polohyvidim že funguje na MFD..ale při jizdě nevim kdy dofukuje ..jestli "řeší" nějaké úniky vzduchu a jak často.Vím je to popis laika ,možno k zasmání
-
- Řidič
- Příspěvky: 116
- Registrován: 09.12.2011 11:13
Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
jak provrtal?? to pak je tlak neustále i v hadičkách??
- GeneHawkins
- VWagenista
- Příspěvky: 1429
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
Tam je standardně.
-
- Řidič
- Příspěvky: 116
- Registrován: 09.12.2011 11:13
Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
tak pak naco je ten ventilek?
- GeneHawkins
- VWagenista
- Příspěvky: 1429
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
GeneHawkins píše:... Pokud uteče tlak z té plastové trubičky, zůstane zbytkový tlak v tlumiči tak, aby to nepadlo na zem.
-
- Řidič
- Příspěvky: 116
- Registrován: 09.12.2011 11:13
Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
a když ho tady provrtal ten ventilek?
- GeneHawkins
- VWagenista
- Příspěvky: 1429
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
Jestli to byla otázka na mě, tak jsem jí neporozuměl.
Hele, já to vezmu polopatě. Aby se auto zvedlo na správnou výšku potřebuje nafoukat např. 8 atmosfér. To je tlak v těch vzduchových vzpěrách i v plastové trubičce, kterou se vzduch přivádí i odvádí. Trubička, spoje a hlavně ventilky, které tlak rozdělují u řídící jednotky nejsou dokonale těsné. Za jízdy se to doplní ze zásobníku a jednou za čas na chvilku spustí kompresor.
Po vypnutí motoru kompresor přestane dofukovat, ale nepatrné uniky jsou stále, podle stavu celé soustavy. Když klesne tlak v trubičce pod např. 4 atmosféry, začne ventilek, zajišťující rozdíl tlaku 4 atm. upouštět ze vzpěry.
Podle stavu soustavy pak třeba přijdeš k auto a auto je trochu níž, ve vzpěrách zůstane třeba 6 atm. Když ovšem bude netěsnost větší, tak ventilek zajistí, že ve vzpěře zůstanou ještě např. 4 atm. a auto tak nespadne na zem, i když nebude v trubičkách nic.
Protože mi auto nepadá = soustava je těsná, kašlu na ventilek zbytkového tlaku, a protože byl úplně zablokovaný, provrtal jsem ho a odstranil tak nejen překážku normální funkce, ale tedy bohužel i onu čtyřatmosférovou pojistku proti úplnému padnutí při poruše těsnosti. Nemám to tak napořád, ale jako provizorní oprava to ničemu nebrání.
Podotýkám ještě, že všechna čísla jsem si vycucal z prstu a jsou jen pro ilustraci.
Hele, já to vezmu polopatě. Aby se auto zvedlo na správnou výšku potřebuje nafoukat např. 8 atmosfér. To je tlak v těch vzduchových vzpěrách i v plastové trubičce, kterou se vzduch přivádí i odvádí. Trubička, spoje a hlavně ventilky, které tlak rozdělují u řídící jednotky nejsou dokonale těsné. Za jízdy se to doplní ze zásobníku a jednou za čas na chvilku spustí kompresor.
Po vypnutí motoru kompresor přestane dofukovat, ale nepatrné uniky jsou stále, podle stavu celé soustavy. Když klesne tlak v trubičce pod např. 4 atmosféry, začne ventilek, zajišťující rozdíl tlaku 4 atm. upouštět ze vzpěry.
Podle stavu soustavy pak třeba přijdeš k auto a auto je trochu níž, ve vzpěrách zůstane třeba 6 atm. Když ovšem bude netěsnost větší, tak ventilek zajistí, že ve vzpěře zůstanou ještě např. 4 atm. a auto tak nespadne na zem, i když nebude v trubičkách nic.
Protože mi auto nepadá = soustava je těsná, kašlu na ventilek zbytkového tlaku, a protože byl úplně zablokovaný, provrtal jsem ho a odstranil tak nejen překážku normální funkce, ale tedy bohužel i onu čtyřatmosférovou pojistku proti úplnému padnutí při poruše těsnosti. Nemám to tak napořád, ale jako provizorní oprava to ničemu nebrání.
Podotýkám ještě, že všechna čísla jsem si vycucal z prstu a jsou jen pro ilustraci.
- il ciuffo
- Nový člen
- Příspěvky: 48
- Registrován: 30.01.2012 16:43
- Bydliště: Praga, Roma
- Kontaktovat uživatele:
Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
Super, konečně začínám chápat jak to funguje... Čili od toho se i odvijí, jestli to chápu správně, jak komu často fouká ten kompresor. Někomu třeba po každém nastartováním a někomu skoro vůbec.
VW Touareg 3.2 V6
In bocca al lupo...
Crepi!
In bocca al lupo...
Crepi!
-
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 17.04.2008 00:11
Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
Tak se přidávám s hláškou
Co mi včera auto udělalo:
Dojedu v noci domů vypnu motor zavřu auto a slyším nějaké cvakání za př. kolem spolujezdce. Běhal jsem kolem auta startoval vypínal,zamikal, zkusil jsem auto zvedat i dávat dolů a vše v pohodě po vypnutí pořád hlučné cvakání, byl jsem naštvaný ,ale bylo fakt pozdě, tak jsem šel spát i když cvakalo. Říkal jsem si , že auto bude asi ráno vybitý, ale ráno nebylo došel jsem k autu a to už necvakalo. Normálně nastartuji a vypadne na mě právě tato hláška STOP FAULT RUNNING GEAR.
Zkusím tedy podvozek a nic pořád ve stejné výšce a to dole..
Předpokládám , že odešel kompresor. Má někdo takovou zkušenost?
Poslední dobou se mi zdá , že odchází v autě nějak el. po nachipování.
Min měsíc škrtící klapka- výměna. Problikávali brzdy, to mohlo být zimou- teď už nesvítí.
A další věc , že mi přestalo svítit 3 brzdové světlo.
Jsem z toho celkem špatný , protože jsme byl spokojený..
Myslí si někdo , že za to může všechno špatný chip, nebo je to souhra náhod?
P.
Co mi včera auto udělalo:
Dojedu v noci domů vypnu motor zavřu auto a slyším nějaké cvakání za př. kolem spolujezdce. Běhal jsem kolem auta startoval vypínal,zamikal, zkusil jsem auto zvedat i dávat dolů a vše v pohodě po vypnutí pořád hlučné cvakání, byl jsem naštvaný ,ale bylo fakt pozdě, tak jsem šel spát i když cvakalo. Říkal jsem si , že auto bude asi ráno vybitý, ale ráno nebylo došel jsem k autu a to už necvakalo. Normálně nastartuji a vypadne na mě právě tato hláška STOP FAULT RUNNING GEAR.
Zkusím tedy podvozek a nic pořád ve stejné výšce a to dole..
Předpokládám , že odešel kompresor. Má někdo takovou zkušenost?
Poslední dobou se mi zdá , že odchází v autě nějak el. po nachipování.
Min měsíc škrtící klapka- výměna. Problikávali brzdy, to mohlo být zimou- teď už nesvítí.
A další věc , že mi přestalo svítit 3 brzdové světlo.
Jsem z toho celkem špatný , protože jsme byl spokojený..
Myslí si někdo , že za to může všechno špatný chip, nebo je to souhra náhod?
P.
- il ciuffo
- Nový člen
- Příspěvky: 48
- Registrován: 30.01.2012 16:43
- Bydliště: Praga, Roma
- Kontaktovat uživatele:
Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
Pokud to nedělal idiot, co se hrabal někde v elektrice, mimo škrtící klapky to na zbytek problémů nemá vliv.
VW Touareg 3.2 V6
In bocca al lupo...
Crepi!
In bocca al lupo...
Crepi!
-
- Řidič
- Příspěvky: 116
- Registrován: 09.12.2011 11:13
Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
mne to udelalo v prubehu 600km jizdy...pak to 100 km svitilo..po vypnuti a nastartování už to bylo v pohode.Diagnostika ohlasila zavadu regulace světle vyšky -snimač světle výšky ,mechanická závada sporadicka ..ale který snimač to nevim.. Vite někdo kde jsou ?
díky
díky
- il ciuffo
- Nový člen
- Příspěvky: 48
- Registrován: 30.01.2012 16:43
- Bydliště: Praga, Roma
- Kontaktovat uživatele:
Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
Myslím, že je u Touarega na každým kole jeden. Funguje i jako snímač naklápění xenonů. Hledej krabičku a z ní vede umělá páka, která je připojená ještě přes jednu tyčku s kloubkem na nápravu. Je to prostě čidlo naklápění xenonů. To najdeš.
VW Touareg 3.2 V6
In bocca al lupo...
Crepi!
In bocca al lupo...
Crepi!
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 25.12.2008 11:24
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
Pokud by měl někdo zájem tak jsou 2 kusy na prodej.Jedná se o nové a originální díly VW. Tel. 728 682 574
-
- Řidič
- Příspěvky: 116
- Registrován: 09.12.2011 11:13
Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
a cena by nebyla ke zvežejnění?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 08.07.2015 00:09
Re: STOP FAULT RUNNING GEAR
Ahoj mam problém nevím co to je
- Přílohy
-
- 11008793_1009368972414713_5767824732940203312_n.jpg (14.36 KiB) Zobrazeno 2977 x