Škubání za studena - hodnoty vstřiků

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Rychlouš
Řidič
Řidič
Příspěvky: 51
Registrován: 29.01.2012 14:15

Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od Rychlouš »

Zdravím klubáci,

nikde jsem nenašel jak by měly vypadat hodnoty vstřiků za studena (teda pokud to je vůbec nějaký smysluplný údaj). Na studeném motoru mi kolísají otáčky, když klesnou tak se motor dost rozvibruje a víc "klepe". Po chvilce se otáčky zvednou a zklidní se a tak se to opakuje až do zahřátí, kdy se zcela zklidní. VAG ve studeném stavu ukazuje: -3.0mg 3.0mg -1.3mg, 1.2mg. Takže první dva válce úplně mimo. Mohla by to být klasika - netěsnost vstřiků? Po zahřátí jsou pak hodnoty -0.2mg, 0.1mg, 0mg, 0mg.

Díky!
VW Passat Variant B5.5 2001, 1,9TDI-PD 74Kw

Uživatelský avatar
proche77
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1402
Registrován: 16.12.2008 18:13
Bydliště: pozořice JICH MoraVWy

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od proche77 »

toto,vypada na netěsnost vstřiku,zkus ještě napružit kontaktyu vstřiku,klidně to muže dělat i palivak a nebo špatna nafta

Rychlouš
Řidič
Řidič
Příspěvky: 51
Registrován: 29.01.2012 14:15

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od Rychlouš »

proche77 píše:toto,vypada na netěsnost vstřiku,zkus ještě napružit kontaktyu vstřiku,klidně to muže dělat i palivak a nebo špatna nafta
Kontakty jsem už napružil, ale žádná změna. Naftu beru jen na značkových pumpách, palivák nevím v jakém je stavu, výměna tomu rozhodně neuškodí ;-) Na přetěsnění vstřiků si moc netroufám, tak skočím za nějakým doktůrkem a uvidíme :-)
VW Passat Variant B5.5 2001, 1,9TDI-PD 74Kw

bundis
Závodník
Závodník
Příspěvky: 522
Registrován: 10.04.2008 19:41
Bydliště: Skuteč

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od bundis »

A ty gumičky na vstřikách jsi měnil?

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od majkl1 »

Za studena, když není motor tepelně roztažen dle pracovní teploty máš očividně na druhém vstřiku netěsnost, která se po zahřátí a roztažení materiálů srovná. Počítej s tím, že je to pouze dočasné. Za chvíli ti to bude blbnout i za tepla.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Rychlouš
Řidič
Řidič
Příspěvky: 51
Registrován: 29.01.2012 14:15

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od Rychlouš »

Zdravím lidičky. Takže jsem byl přetěsnit všechny 4 vstřiky. Nastartoval jsem auto a voiala - vibrace zcela zmizely. Jedu domů, přijedu před barák a ejhle, auto se celé klepe jak osika :-( Takže nový stav - vstřiky přetěsněny, za studena zcela bez vibrací. Až se auto pořádně zahřeje, tak začne na neutrál celé vibrovat. A všiml jsem si, že čím je venku tepleji, tím víc to dělá. Při cca 10C to skoro nejde poznat, při 30C mám pocit, že motor vyskočí z auta. Ty vibrace jsou naprosto pravidelné, celé auto se prostě třese :-(
VW Passat Variant B5.5 2001, 1,9TDI-PD 74Kw

čero
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 08.09.2012 16:19
Bydliště: Chrudim-Presy

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od čero »

Zdravím všechny v klubu a prosím o radu.
Mám Ford Galaxy 85kw tdi pd r.v.2000.Když ráno nebo po dlouhé zastávce nastartuju studený motor,tak se mi na volnoběh auto celé klepe,jako když to jde na tři válce a nemá výkon.Po ujetí cca dvou kilometrů :? a zahřátí a znovu nastartování se rázem zklidní a jde normálně.Důsledek je vysoká spotřeba a pocit,že motor vyskočí z auta.Četl jsem tu spoustu názorů i o čištění a zkusil jsem to čistit,ale bez výsledku.Za studena pořád stejné.Snad jen to se zlepšilo,že už to nastartuji na první pokus a ne po minutovém točení.Dříve to chytlo a chcíplo a pak jsem dlouho točil než se uráčil chytit.Díky za radu čero

Uživatelský avatar
Lukas44
Řidič
Řidič
Příspěvky: 168
Registrován: 07.01.2010 18:40
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od Lukas44 »

Tak si to nloguj za tepla i za studena ať víš jaké jsou tam hodnoty vstřiků po přetěsnění. Dále na to klepání má hodně vliv synchronizace klikové a vačkové hřídele. Najdeš jí ve vagu hned vedlejší kanál u vstřiků. Je potřeba to mít nastevené co nejvíce nule. Mě se taky takhle klepal motor než jsem to srovnal...
Golf IV 1.9 TDi 66 kW / Passat 1.9 Tdi 96kw 4x4 .....bejvávat PASSAT B5 1.8T 110 kW

Uživatelský avatar
obrocnik
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1295
Registrován: 30.05.2010 14:27
Bydliště: Zvolen pracovne B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od obrocnik »

Skus kuknut v 7skupine 1policko aku ukaze teplotu nafti vadne sposobuje zle starti,vykon a spotrebu
omluvam sa za gramaticke chyby nemozem zato choroba z povolania:o)

Uživatelský avatar
luk.ass
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1615
Registrován: 27.09.2011 12:33
Kontaktovat uživatele:

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od luk.ass »

nechci zakládat nějaký jiný či podobný tema,tak se tak blbě (podobně zeptám) - při studeným motoru při rozjezdech auto celý klepe,po ujetí cca 1-2km když zastavím a rozjedu se znova,tak už to nedělá.takže bych to spojil s odpovědí uživatele "proche77" kde píše netěsnost vstřiků.existuje nějaká opravná sada na přetěsnění?popřípadě nahodit nějakej link a nebo čím by to mohlo být když ne netěsností?díky za odpovědi Lukáš
VW PASSAT LIMUSINE 1.9 TDI 85kw 11/2000

Uživatelský avatar
luk.ass
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1615
Registrován: 27.09.2011 12:33
Kontaktovat uživatele:

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od luk.ass »

nikdo nic?každopádně je asi nechám zrepasovat,chtěj za to 2000,- za kus.
VW PASSAT LIMUSINE 1.9 TDI 85kw 11/2000

Uživatelský avatar
Lukas44
Řidič
Řidič
Příspěvky: 168
Registrován: 07.01.2010 18:40
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od Lukas44 »

luk.ass píše:nikdo nic?každopádně je asi nechám zrepasovat,chtěj za to 2000,- za kus.
Existuje opravná sada na vstřikovače. Stojí tak 250 kč na jeden vstřik. Je to soustava těsnících gumiček a kovovýho kroužku. Výměna není složitá ale chce to vědět jak na to protože se někdy ty vstřikovače blbě vytahujou a pak je potřeba je opatrně vkládat do hlavy aby jsi ty gumičky nepoškodil....
Golf IV 1.9 TDi 66 kW / Passat 1.9 Tdi 96kw 4x4 .....bejvávat PASSAT B5 1.8T 110 kW

Uživatelský avatar
luk.ass
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1615
Registrován: 27.09.2011 12:33
Kontaktovat uživatele:

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od luk.ass »

jde o to,zda to tomu pomůže,abych nevyhodil litr za opravnou sadu a pak to bylo kdoví co.každopádně nemáš nějakej link kde bych to kdyžtak objednal?
VW PASSAT LIMUSINE 1.9 TDI 85kw 11/2000

Uživatelský avatar
luk.ass
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1615
Registrován: 27.09.2011 12:33
Kontaktovat uživatele:

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od luk.ass »

tak jsem byl dnes za Tornadem1 a vyhodilo nám to číslo chyby 18074 což je závada na prvním válci - pravděpodobně vstřik nebo prvně skusit napružit kontakty.tak snad pomůže to napružení.díky Tornado1 :good:
VW PASSAT LIMUSINE 1.9 TDI 85kw 11/2000

mek26
Člen klubu
Příspěvky: 52
Registrován: 08.11.2010 21:54
Bydliště: Litoměřicko

Re: Škubání za studena - hodnoty vstřiků

Příspěvek od mek26 »

obrocnik píše:Skus kuknut v 7skupine 1policko aku ukaze teplotu nafti vadne sposobuje zle starti,vykon a spotrebu

a kolik má být ideální teplota nafty?

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“