Turbo na sklonku života?
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- the_miracle
- Závodník
- Příspěvky: 663
- Registrován: 20.02.2010 10:03
- Bydliště: Střední čechy
Re: Turbo na sklonku života?
Tak po cca 1000 km (spíše o něco víc) se problém objevil znovu. Kupodivu rozhodně ne v maximálním zátahu. Najížděl jsem na dálnici spíše z kopce. V podstatě to ani nebylo moc znát, tím že to nebyl plný zátah. Jinak zvýšení spotřeby jsem nepozoroval - spíše naopak, s odpojeným turbem to žralo podle palubáku míň , když jsem pak sjel, chcípl motor a znovu nastartoval, tak opět v pohodě po zbytek cesty (cca 15 km). Předpokládám, že ty intervaly se asi budou zkracovat a spíše bych to tedy viděl na to čidlo, když to udělá jendou za čaS. Zatím to tedy asi nechám alespoň do léta a pak se holt uvidí. Asi poprosím kamaráda aby mi v rámci výměny oleje pročistil turbo a vyměnil to čidlo. Co myslíte?
VW Passat Variant 3B6, 1.9 TDI-PD 96 kW, r.v. 2002
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
- the_miracle
- Závodník
- Příspěvky: 663
- Registrován: 20.02.2010 10:03
- Bydliště: Střední čechy
Re: Turbo na sklonku života?
Tak turbo bylo ve firme http://www.specialturbo.cz" onclick="window.open(this.href);return false;.
Práce odvedena precizně, viz. zde
http://the-miracle.rajce.idnes.cz/turbo
Jediné, co mi je divné je to, že jsem přesvědčený, že jsem měl turbo vyrobené v Rumunsku a mělo číslo 717858-7 a toto je Made in Italy a je 717858-5. Když jsem jim tam volal, tak připustili, že možná vyměnili ten dekl se stítkem, ale ze je to divne. Nicmene asi mi to je jedno, i kdyby mi poslali jine. Hlavne kdyz to bude slapat.
Jo a cena za vyčištění + přezkoušení 2950,- s DPH, minulý pátek jsem to v Praze odeslal a včera odpoledne to bylo k vyzvednutí.
Práce odvedena precizně, viz. zde
http://the-miracle.rajce.idnes.cz/turbo
Jediné, co mi je divné je to, že jsem přesvědčený, že jsem měl turbo vyrobené v Rumunsku a mělo číslo 717858-7 a toto je Made in Italy a je 717858-5. Když jsem jim tam volal, tak připustili, že možná vyměnili ten dekl se stítkem, ale ze je to divne. Nicmene asi mi to je jedno, i kdyby mi poslali jine. Hlavne kdyz to bude slapat.
Jo a cena za vyčištění + přezkoušení 2950,- s DPH, minulý pátek jsem to v Praze odeslal a včera odpoledne to bylo k vyzvednutí.
VW Passat Variant 3B6, 1.9 TDI-PD 96 kW, r.v. 2002
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
-
- Profík
- Příspěvky: 995
- Registrován: 09.01.2011 21:41
Re: Turbo na sklonku života?
No zvenku je mají vyčištěný krásně ale co uvnitř Ne dělam si kozy.Ať dlouho šlape..
-
- Řidič
- Příspěvky: 102
- Registrován: 01.02.2012 21:15
- Bydliště: Dačice Jihokraj :-D
Re: Turbo na sklonku života?
Tak co si myslíte když jsem vyměnil ovladací ventil pak ventil N75 oba nový díly. Auto jelo jak drak ale jen tak 1000km cca. Teď už to padá do nouzáku i s kopce na 4 bez plynu při podřazení a nebo když jedu do kopce na 4 a pak podřadím na 3 tak to tam taky skočí. Jinak v hadicích mám olej nebyly dotažený pořádně svorky tak jsem to dotáhl ale nepomohlo to, u intercoleru mám taky ze spodu vidět olej. Myslíte že by pomohlo nechat vyčistit turbo? Popř jestli si to někdo dělal sám tak nějakej dobrej postup na to i se zkušenostma co šlo nejhůře a co dokoupit, nějaký těsnění a tak. Díky.
Kubi Passat Variant r.v.97 1.9TDi AFN/Passat AVF 96kw PD