LPG - 2,8 V6 (typ)

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

VW devil
Řidič
Řidič
Příspěvky: 164
Registrován: 12.05.2011 23:13

Re: LPG - 2,8 V6 (typ)

Příspěvek od VW devil »

Sokolov ..
Passat 1.9 TDi 96KW PD 6q 2002
Passat 2.8 V6 142KW 4x4 Tiptronic 1999/LPG/

Dallen
Řidič
Řidič
Příspěvky: 127
Registrován: 08.05.2010 23:02

Re: LPG - 2,8 V6 (typ)

Příspěvek od Dallen »

Systemy co stoji za zminku jsou prins, brc, landi renzo(omegas). Ne, ze by ostatni nebyly dobre, ale tyhle jsou spicka a cenovy rozdil neni az tak velky. Hodne dulezite je kdo ti to dela, takze rozhodne nesetri natom, ze si to budes delat za barakem, ale klidne jed tech 500km.
Dost pocteni o lpg v 2.8V6 najdes na skoda foru (superb). Jinak co se tyce podzemek tak to je takovej nesmysl az to neni pekne. A lidi co otom melou a nevi ocem je taky spousta, uz nekolikrat jsem se hadal s naftakama o lpg do krve. Najednou sedli do poradneho benzinu s lpg a nechcou nic jineho.
Jinak neboj se debatovat o cene prestavby, dobrej obchodnik umi slevnit.

Uživatelský avatar
cernohousmartin
Pilot
Pilot
Příspěvky: 758
Registrován: 22.01.2009 23:59
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG - 2,8 V6 (typ)

Příspěvek od cernohousmartin »

já mam italský systém Tartariny a musím teda říct že zatím spokojenost.Cena přestavby stála 35000,což si myslim že je docela dobrý.Zástavbu dělala firma JK PRODUCT z Hradce Králové.Spotřeba je tam cca 11-12l plynu,dá se natankovat 49l,dojezd se pohybuje 430-450km.Ted v letě když necham motor nastartovaný na volnoběh 4minuty a pak vyjedu tak se hned přepne,v zimě to bude asi horší.

Dallen
Řidič
Řidič
Příspěvky: 127
Registrován: 08.05.2010 23:02

Re: LPG - 2,8 V6 (typ)

Příspěvek od Dallen »

Na tartarini jsem zapomel. Taky kvalitka

VW devil
Řidič
Řidič
Příspěvky: 164
Registrován: 12.05.2011 23:13

Re: LPG - 2,8 V6 (typ)

Příspěvek od VW devil »

Přestavba začíná čím dál víc hořet, takže můj čas na rozhodování se ztenčuje.. Psal jsme jedné firmě a poslala mi toto:

VW Passat 2.8 V6 142kW 1998:



SEKVENČNÍ VSTŘIKOVÁNÍ LPG:



i) Základní cena se zařízením LOVTEC MAGIC3 je 24.950,- Kč - "sekvenční vstřikování LPG" - spolehlivá sestava složená z českých, polských a italských komponentů se vstřikovači Jet.

ii) Základní cena se zařízením AC STAG 300+/4+ je 30.950,- Kč - "sekvenční vstřikování LPG" - kvalitní sestava složená z českých, polských a italských komponentů se vstřikovači Valtek.

iii) Základní cena se zařízením LOVATO EF je 33.950,- Kč - "sekvenční vstřikování LPG" – tradiční a výborné italské zařízení se vstřikovači Lovato (nejlepší poměr kvalita/cena).

iv) Základní cena se zařízením TARTARINI SEQ je 36.950,- Kč - "sekvenční vstřikování LPG" - vynikající italské zařízení se špičkovými vstřikovači Tartarini.

v) Základní cena se zařízením BRC SEQ je 39.950,- Kč - "sekvenční vstřikování LPG" – tradiční a vynikající italské zařízení s výbornými vstřikovači BRC.


..vím, že PRINS u mě vede, ale ta cena se nedá srovnávat, někdo mi dokonce naznačil, že do mého auta /1998/ není potřeba dávat ten nejlepší a nejdražší plyn, tak mám teď v hlavě zase trochu bordel po čem skočit. Ročně najedu tak 10 000Km. Jezdím jen pro požitek a sem tam někam zajet, auto pracovně a podobně nepotřebuju.
Passat 1.9 TDi 96KW PD 6q 2002
Passat 2.8 V6 142KW 4x4 Tiptronic 1999/LPG/

Uživatelský avatar
Marshall007
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 357
Registrován: 13.04.2008 13:16
Bydliště: SK-Levice

Re: LPG - 2,8 V6 (typ)

Příspěvek od Marshall007 »

Aj ked o mojej znacke sa tu ani nehovorilo :) takze asi to nebude ani zaujimavi nazor, ale predsa ho poviem ;)
Mam plyn v 1.8T AWT, system: D.T. Gas, (polsky) zatial nemam ziaden problem, montaz bola urobena na 100% a kvalitne.
Nadrz mam toroidnu namiesto rezervy, nadrz ma cca 58l, realne tankovanie okolo 47l. Mam to uz rok a cca 30 000km najazdene.
Zatial ako som pisal nemal som ani najmensi problem, sviecky nepouzivam LPG ale NGK standardne pre moj motor (iridiove). Uz
som mal raz aj Brisk LPG sviece ale bolo to onicom, stale to skackalo a kaslalo tak som ich hned aj vyhodil.
Montaz ma stala uz aj zo zapisom 1000e pricom papiere na SK stali cca 150e.
Rozdiel na vykone nepocitujem ziaden, plyn pekne sam prepina takze ani neviem ze ho mam :)
Na plnu nadrz prejdem cca 450km, co mam asi 8-9l na 100km.

A vazne sa nedaj odradit hlupakmi ktory pisu ze LPG je nanic, ze to je nespolahlive a nebezpecne. Su to ludia ktory v LPG aute
este ani nesedeli! Iba o tom citali zo Skoda 120 fora, alebo Zigulak forum :)
Ja by som uz ine auto ako benzinove ani nechcel! A jasne ze s namontovanim LPG ;)

VW devil
Řidič
Řidič
Příspěvky: 164
Registrován: 12.05.2011 23:13

Re: LPG - 2,8 V6 (typ)

Příspěvek od VW devil »

Díky za příspěvek..

Pro LPG jsem rozhodnutej 100%, takže v tom mám jasno, ale pořád nevim kterej systém sáákryš zvolit :D ..je lepší dát 25 000,- než 40000,- takže v tom zas lítám.

O tom MAGIC3 jsem četl, že prej se říká, že je to kopie vlastně PRINS a je dobrej za poměrně luxus cenu/viz výše/ takže o něm hodně přemýšlím, ale nejlepší přestavba je taková, že ani nevim, že jí tam mám a to prej u těch levnějších systémů nejde, protože po 15000km se prý zasíraj vstřikovače + filtry, otázka pár korun, ale přecejen je lepší mít a neřešit..

Vážně nevim ..
Passat 1.9 TDi 96KW PD 6q 2002
Passat 2.8 V6 142KW 4x4 Tiptronic 1999/LPG/

Uživatelský avatar
Marshall007
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 357
Registrován: 13.04.2008 13:16
Bydliště: SK-Levice

Re: LPG - 2,8 V6 (typ)

Příspěvek od Marshall007 »

no neviem teda ako je zaradovany DT Gas, ale asi ako low-end,...a ja uz mam davno po 15000km a zatial pohodicka ;)
A ja som do toho nechcel natlacit celi majetok, takze preto som aj vyberal cenovo najdostupnejsie zariadenie na SK, hlavne koli tomu ze motor uz ma daco cez 200000km, a ked do toho natlacim 1700e (cca 45000kc) tak by ma to viac mrzelo keby klakol ako pri montazi LPG za 850e ;)
Aj ked je pravda ze plyn ako taky sa da lahko odmontovat a premontovat do ineho auta a tak...ale aj to nieco stoji.

VW devil
Řidič
Řidič
Příspěvky: 164
Registrován: 12.05.2011 23:13

Re: LPG - 2,8 V6 (typ)

Příspěvek od VW devil »

Mimochodem, neví někdo jestli by šel přendat LPG z Fiata 1,6 57Kw karbec na Mazda Xedos6 1,6 79Kw 4bod vstřikování?
Jedno auto půjde pryč, ale kvůli tomu plynu nevím, je to pracant :)
Passat 1.9 TDi 96KW PD 6q 2002
Passat 2.8 V6 142KW 4x4 Tiptronic 1999/LPG/

Uživatelský avatar
Teea
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 406
Registrován: 21.06.2010 07:19
Bydliště: Karviná

Re: LPG - 2,8 V6 (typ)

Příspěvek od Teea »

No to je otazka. Pokud ma mazda sani z plastu tak o tom ani neuvazuj. Pokud ne tak by to urcite slo nicmene zalezi jeste jak mas starou nadrz ta ma zivotnost 10 let a pak vymena. Plus dalsi veci okolo. Takze vzhledem k tomu ze to bylo na karbecu nebude to mit potrebnou oblbovaci elektroniku tak by se to asi nevyplatilo, ale jit by to melo.
Passat B5 variant 1,9Tdi 81Kw AFN, r.v. 1999, EGR off, Rear 3cm UP, AHD...
Obrázek

VW devil
Řidič
Řidič
Příspěvky: 164
Registrován: 12.05.2011 23:13

Re: LPG - 2,8 V6 (typ)

Příspěvek od VW devil »

Pokud se to tedy nevyplatí, tak na to prdim, každopádně díky za odpověď :)
Passat 1.9 TDi 96KW PD 6q 2002
Passat 2.8 V6 142KW 4x4 Tiptronic 1999/LPG/

fazer88
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 08.03.2012 12:57

Re: LPG - 2,8 V6 (typ)

Příspěvek od fazer88 »

Zdravim, také uvažuji o lpg. Obrátil jsem se na jednoho pána, který to dělá už 20 let a dělá pouze sady z Polska a nikdy se mu nestalo, že by s tim byl nějaký problém. Když mi poprvé řekl že je to z Polska, tak jsem se zhrozil, ale pak jsem zjitstil že byli jedny z prvních kdo s tim začal a mají to už docela slušně vychytané. Zařízení mi bude stát 35 000 kč. Takže si myslim že to bude na stejné úrovni jako Italové, atd..... s tim že u nich si zaplatíte hlavně za značku.

VW devil
Řidič
Řidič
Příspěvky: 164
Registrován: 12.05.2011 23:13

Re: LPG - 2,8 V6 (typ)

Příspěvek od VW devil »

Hoj, nevím no, já právě mám taky nějak vsugerované, že bych prostě do auta od těch poláků nic nechtěl, ale netroufám si říci, nemám s tim nijaké zkušenosti, takže dám spíš na reference a zkušenosti lidí..
Passat 1.9 TDi 96KW PD 6q 2002
Passat 2.8 V6 142KW 4x4 Tiptronic 1999/LPG/

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“