Palivový filtr

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
Skrat-G4
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3525
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Palivový filtr

Příspěvek od Skrat-G4 »

na aukru ho prodává marty_vw za 150Kč

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: Palivový filtr

Příspěvek od Doctor Driver »

S poštovnym jsi na stejný částce jako si ho jít koupit do kamennýho obchodu za 220,-
Ale tak určitě je to zajímavá nabídka, když by si ho někdo od něj přebíral osobně ;)
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
Shorty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3135
Registrován: 24.05.2010 16:33
Bydliště: Praha

Re: Palivový filtr

Příspěvek od Shorty »

U benzínu se tuším ten filtr nemusí měnit vůbec. Já ho jen tak preventivně vyměnil po koupi v 51tkm, ale žádný rozdíl nepřišel. Moc mi to nešlo ze země, hlavně odháknout ty svorky, tak se to zvedlo a pohoda. Určitě vyměnit pokud někdo začne experimentovat s E85 protože vypláchne nečistoty a filtr se zacpe a pak to hází chybu. Taky jsem bral ten origo VW z cc-autodílů ale tehdá jsem za něj dal asi 130 a poštu jsem kombinoval s jinejma filtrama

Benzín N95, tedy s biosložkou se má skladovat tak max. 3-6 mesíců, bez biosložky N98 už vydrží déle. Pokud to chceš ale lejt do sekačky, tak tam je to asi fuk.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Palivový filtr

Příspěvek od tomakecTD »

S tím ježděním na ethanol sem si něco četl. Sice vám to pojede, ale bude to mít podstatně vyšší spotřebu. Jelikož ethanol snižuje výpary a splodiny až o 80%. Řídící jednotka tka na základě hodnot z lambda sond vyhodnocuje toto jako chudou směs a přidává. Dále je velice korozivní. Je třeba dát možná jiné vstřiky, čerpadlo, filtr, emulátorem upravit výstupy z lambdy. Pak je potřeba stejná a i výkon cca o 10% větší než u benzinu :good:
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Palivový filtr

Příspěvek od majrek001 »

ono i u benzíňáku není od věci ho třeba po 150 000km vyměnit, byl jsem překvapen co s toho tekl za bordel.. s názorem, že není potřeba měnit už jsem se několikrát setkal, ale když jsem viděl co z toho vyteklo, tak těch páár stovek člověka občas nezabije
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: Palivový filtr

Příspěvek od Doctor Driver »

Souhlas Majreku - taky ho dneska vyměníme pro jistotu :good: I když mam najeto teprv 123 tis. ale jistota je jistota - nevím o kolik bylo staženo :D Ale nevypadá to, vše je zatím doloženo fakturami.
VW Golf IV V6 4_MOTION

Waleron
Řidič
Řidič
Příspěvky: 141
Registrován: 25.05.2010 17:33
Bydliště: okres Ústí nad Orlicí

Re: Palivový filtr

Příspěvek od Waleron »

To, že mi při otevření dveří piští čerpadlo, muže být ucpaným filtrem? Čerpadlo je nové a filtr také cca půl roku. Jestli si to nenasálo nějakej bordel. Půl roku od výmněny byl klid a chvíli po STK to začlo. Teď je tam čerpadlo PIERBURG.
G4 1.6 16V AZD

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Palivový filtr

Příspěvek od tomakecTD »

Jak piští? No po otevření dveří je normálně vždy slyšet čerpadlo, jak podá benzin :good: Ale je to normální zvuk motorku, žádné pištění.
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Waleron
Řidič
Řidič
Příspěvky: 141
Registrován: 25.05.2010 17:33
Bydliště: okres Ústí nad Orlicí

Re: Palivový filtr

Příspěvek od Waleron »

Je víc slyšet, nevím jak to popsat.
G4 1.6 16V AZD

Uživatelský avatar
Shorty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3135
Registrován: 24.05.2010 16:33
Bydliště: Praha

Re: Palivový filtr

Příspěvek od Shorty »

Kámoš si umanul, že bude jezdit na chlast (podotýkám že ne v krvi) u fokuse. Koupil si kvůli tomu i řj motoru (tuším z brazílie, tam si tvrdě frčí v biopalivech) a tim se prý eliminoval ten problém se směsí. Jenže zapomněl na tu lambádu (respektive to napojil na zadní regulační za katem) jak tu píšeš a ve výsledku to nežralo o litr a půl víc ale o 4 a to je pak úspora nanic že. Ohledně koroze nic netuším, ale ten kámoš říkal, že při svym nájezdu ušetří tim lihem 30 tisíc vočí za rok za předpokladu, že na ten utrejch jezdí jen mimo zimu. Asi po týdnu ježdění na to se mu zapcal palivák, takže to nechtělo chytnout, škubalo, házelo chybu přípravy směsy (nebo nevim jak tomu řikaj u fordu).

Výkon to má určitě větší, mám naskenovaný nějaký článek, kde vzali olítanou filcku 1.3mpi do jarova a tam z toho motůrku vymáčkli o několik kw víc, než to mělo od výroby :-D Já osobně bych to použil jen v případě těch špatných emisí, hlavně kvůli tomu, že v praze to prodávaj dost draho a jen na dvou místech.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Palivový filtr

Příspěvek od tomakecTD »

Šmarja tak když ti vše funguje, čerpadlo podává, tak to neřeš vůbec :good: Čerpadlo běží nonstop, jestli během jízdy i něco slyšíš tak se na to mrkni, ale jinak bych to neřešil :!:
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Palivový filtr

Příspěvek od tomakecTD »

Jinak obecně u čerpaček jsou teď paliva pěknej hnus a ředěný bůh ví čím. Že vy si myslíte, že když berete někde 100ku, tak ta se snad rovná kvalitě 95ky před pár lety :) A Ethanol, do toho nejdu, již jsem zvolil LPG, co je pro mne výhodnější :pleasantry: Do Prahy dojedu za 300kč :tongue:
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: Palivový filtr

Příspěvek od Doctor Driver »

Dnes filtr vyměněn a zdá se mi, že motor líp táhne :) Ale při otevření dveří je normální, že čerpadlo natáhne z nádrže benzín ;) To neni žádná závada, ba naopak funkce toho čerpadla.
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
Shorty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3135
Registrován: 24.05.2010 16:33
Bydliště: Praha

Re: Palivový filtr

Příspěvek od Shorty »

Čerpadlo se dá otestovat v akčních členech motoru, ale asi to nepomůže. Maximálně zjistíš, zda se budou ty zvuky nějak lišit od toho co popisuješ. To tlakování po otevření řidičových dveří funguje jen pokud nemáte v šípku ten mikrospínač, což byl hlavní důvod proč jsem ho nechal opravit.

Jinak se mi teda nezdá, že by to po výměně mělo znatelně lépe táhnout, ale nechci ti kazit dobrej pocit, takže mlčim :adr:
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Palivový filtr

Příspěvek od tomakecTD »

No já nevím, mě pomohlo opravdu vyměnit olej. Změnil jsem typ a to auto OPRAVDU jelo líp a to nebyl jen můj pocit. Tohle bych nikdy neřekl a je to tak. :good:
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“