Pár otázek ohledně Tigouše
Moderátor: jets
-
- Jezdec
- Příspěvky: 325
- Registrován: 26.05.2010 14:30
- Bydliště: Roudnice nad Labem
Pár otázek ohledně Tigouše
Zdravím,
minulý týden koupil táta mámě dva roky starého Tigouše 2.0TDI 125kW, man., v červené metalíze. Teď jsme ho prolezli a mám na Vás pár otázek, které nám nejsou jasné.
1. Jak je to s polohami tlačítka světel? U toho našeho, když je tlačítko vypnuté a otočí se klíček, rozsvítí se světla (přední i zadní) ale ne budíky, to samé se stane v první poloze (jaký je v nich tedy rozdíl?), v druhé poloze se rozsvítí parkovačky, a ve třetí poloze se rozsvítí vše (i budíky a celý interiér). Jak to má být správně? Pochopil bych, kdyby v poloze 0 se nerozsvítilo nic, v poloze 1 denní svícení (bez interieru), poloha 2 parkovačky a poloha 3 všechno...
2.Jak je to s ruční brzdou? Máma byla zvyklá do kopce se rozjíždět přes ručku, ale tady to asi nepůjde, že ne? Nebo máte nějaké zkušenosti, jak rozjezdy přes ruční brzdu do kopce řešit?
3.K čemu je tlačítko Autohold u ruční brzdy?
4. K čemu je tlačítko SET vedle ESP?
5. Jak je to se světýlky ve dveřích? Když se otevřou dveře, rozsvítí se žlutá žárovka jakoby směrem dolů do silnice, ale pak je tam ještě jedno červené světlo, které ale nesvítí, jsou to jenom odrazky anebo to má svítit a je něco špatně?
6. Poslední otázka se týká kapoty. Ve předu od světel jakoby směrem k masce kapota nezvykle přesahuje přes ten plast mezi světlem a maskou, je to normální anebo to bylo bouchlé?
Omlouvám se, jestli sem pro někoho píšu kraviny nebo banality, ale s tímhle autem nemáme žádné zkušenosti a já věřím, že zkušenější uživatelé Tigoušů by nám mohli pomoct.
Díky moc předem!!
Elty
minulý týden koupil táta mámě dva roky starého Tigouše 2.0TDI 125kW, man., v červené metalíze. Teď jsme ho prolezli a mám na Vás pár otázek, které nám nejsou jasné.
1. Jak je to s polohami tlačítka světel? U toho našeho, když je tlačítko vypnuté a otočí se klíček, rozsvítí se světla (přední i zadní) ale ne budíky, to samé se stane v první poloze (jaký je v nich tedy rozdíl?), v druhé poloze se rozsvítí parkovačky, a ve třetí poloze se rozsvítí vše (i budíky a celý interiér). Jak to má být správně? Pochopil bych, kdyby v poloze 0 se nerozsvítilo nic, v poloze 1 denní svícení (bez interieru), poloha 2 parkovačky a poloha 3 všechno...
2.Jak je to s ruční brzdou? Máma byla zvyklá do kopce se rozjíždět přes ručku, ale tady to asi nepůjde, že ne? Nebo máte nějaké zkušenosti, jak rozjezdy přes ruční brzdu do kopce řešit?
3.K čemu je tlačítko Autohold u ruční brzdy?
4. K čemu je tlačítko SET vedle ESP?
5. Jak je to se světýlky ve dveřích? Když se otevřou dveře, rozsvítí se žlutá žárovka jakoby směrem dolů do silnice, ale pak je tam ještě jedno červené světlo, které ale nesvítí, jsou to jenom odrazky anebo to má svítit a je něco špatně?
6. Poslední otázka se týká kapoty. Ve předu od světel jakoby směrem k masce kapota nezvykle přesahuje přes ten plast mezi světlem a maskou, je to normální anebo to bylo bouchlé?
Omlouvám se, jestli sem pro někoho píšu kraviny nebo banality, ale s tímhle autem nemáme žádné zkušenosti a já věřím, že zkušenější uživatelé Tigoušů by nám mohli pomoct.
Díky moc předem!!
Elty
VW Passat Variant B5, 1999, 1.9.TDI 96kW
- Tiguanman
- Závodník
- Příspěvky: 544
- Registrován: 18.07.2010 21:19
- Bydliště: Olomouc
Re: Pár otázek ohledně Tigouše
Jen se divím, že u dvouletého auta není manuál? tam by jsi vše odborně vyčetl.
ad.1- mám také tak
ad.2- u Tigiho je takzvaná elektronická ruční brzda-autohold což znamená, že když na neutrál sešlápneš brzdu, tak auto stojí, pak až zařadíš a přidáš lehce plynu auto se rozjede s tím že se o nic nestaráš.
ad.4- tlačítko na resetování tlaků v pneu.
ad.5- pouze odrazka
ad.6- podívej se na nějaké fotky
ad.1- mám také tak
ad.2- u Tigiho je takzvaná elektronická ruční brzda-autohold což znamená, že když na neutrál sešlápneš brzdu, tak auto stojí, pak až zařadíš a přidáš lehce plynu auto se rozjede s tím že se o nic nestaráš.
ad.4- tlačítko na resetování tlaků v pneu.
ad.5- pouze odrazka
ad.6- podívej se na nějaké fotky
Naposledy upravil(a) Tiguanman dne 03.04.2012 12:07, celkem upraveno 1 x.
Jezdi jenom tak rychle,jak umí létat tvůj anděl strážný!
.............
VW Tiguan 2.0 TDi 125kW čip, Of 4Moušn, šedá
VW Jetta 1.4 TSi 125kW, šedá
a spotřeba???...sere pes!!!
.............
VW Tiguan 2.0 TDi 125kW čip, Of 4Moušn, šedá
VW Jetta 1.4 TSi 125kW, šedá
a spotřeba???...sere pes!!!
-
- Jezdec
- Příspěvky: 325
- Registrován: 26.05.2010 14:30
- Bydliště: Roudnice nad Labem
Re: Pár otázek ohledně Tigouše
1. takže rozdíl mezi polohou 0 a 1 není vlastně žádný??Tiguanman píše:Jen se divím, že u dvouletého auta není manuál? tam by jsi vše odborně vyčetl.
ad.1- mám také tak
ad.2- u Tigiho je takzvaná elektronická ruční brzda-autohold což znamená, že když na neutrál sešlápneš brzdu, tak auto stojí, pak až zařadíš a přidáš lehce plynu auto se rozjede s tím že se o nic nestaráš.
ad.4- tlačítko na resetování tlaků v pneu.
ad.5- pouze odrazka
ad.6- podívej se na nějaké fotky
2. tohle chápu - když stojím, zapnu autohold, pak zmáčknu spojku a zařadím rychlost v kopci, tak se auto nerozjede dozadu...autohold se vypne, až když zmáčknu plyn, je to tak?
4. tohle nechápu, "tlačítko na resetování tlaků v pneu" - k čemu to v praxi slouží?
jinak díky za odpověď
p.s.-manuál máme, ale třeba to tlačítko set jsem tam nikde nenašel, ty světla ve dveřích taky ne....
VW Passat Variant B5, 1999, 1.9.TDI 96kW
-
- Jezdec
- Příspěvky: 364
- Registrován: 26.08.2010 15:18
Re: Pár otázek ohledně Tigouše
1. V polohe 1 sa rozsvieti podsvietenie cifernikov ked bude znizena viditelnost, v tuneli atd
2. Autohold je na to, aby si pri zabrzdeni nemusel stat na brzde a staci. Len pohnut. Musis mat zapnuty pas.
4. Mas tam kontrolu tlaku v pneumatikach, ak prezujes treba kalibrovat system, stacis set kym sa neozbe gong.
2. Autohold je na to, aby si pri zabrzdeni nemusel stat na brzde a staci. Len pohnut. Musis mat zapnuty pas.
4. Mas tam kontrolu tlaku v pneumatikach, ak prezujes treba kalibrovat system, stacis set kym sa neozbe gong.
Passat bussines line 2.0TDI 130 kW, 4 motion, DSG
- jets
- Moderátor
- Příspěvky: 2634
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Břeclav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pár otázek ohledně Tigouše
určitě to nejsou banality nebo kraviny, ale všechny tyto otázky jsou tu zodpovězeny, např.
světla jsou rozebrané tady: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=248&t=149541" onclick="window.open(this.href);return false;
hlavní rozdíl mezi polohou 0 a 1 je že jednička je na světelný senzor, ale aby to fungovalo tak se to musí nastavit VAGem protože soudruzi z NDR vyřešili denní svícení tak že to prostě svítí pořád...
na všechno ostatní už jsi odpověď dostal
světla jsou rozebrané tady: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=248&t=149541" onclick="window.open(this.href);return false;
hlavní rozdíl mezi polohou 0 a 1 je že jednička je na světelný senzor, ale aby to fungovalo tak se to musí nastavit VAGem protože soudruzi z NDR vyřešili denní svícení tak že to prostě svítí pořád...
na všechno ostatní už jsi odpověď dostal
každé přistání po kterém se dá odejít po svých je dobré
-
- Jezdec
- Příspěvky: 325
- Registrován: 26.05.2010 14:30
- Bydliště: Roudnice nad Labem
Re: Pár otázek ohledně Tigouše
dík za odpověď, ještě jedna věc, je normální, že i když se zavřou všechny dveře a nastartuje se mootr, tak prostor pro nohy řidiče a spolujezdce je osvětlený?
VW Passat Variant B5, 1999, 1.9.TDI 96kW
- Tiguanman
- Závodník
- Příspěvky: 544
- Registrován: 18.07.2010 21:19
- Bydliště: Olomouc
Re: Pár otázek ohledně Tigouše
Ano, ale můžeš si intenzitu osvitu nastavit libovolně v menu v maxidotu.
Také jsem se zprvu toho zalekl a nechápal naco je to dobré...
Také jsem se zprvu toho zalekl a nechápal naco je to dobré...
Jezdi jenom tak rychle,jak umí létat tvůj anděl strážný!
.............
VW Tiguan 2.0 TDi 125kW čip, Of 4Moušn, šedá
VW Jetta 1.4 TSi 125kW, šedá
a spotřeba???...sere pes!!!
.............
VW Tiguan 2.0 TDi 125kW čip, Of 4Moušn, šedá
VW Jetta 1.4 TSi 125kW, šedá
a spotřeba???...sere pes!!!
-
- Jezdec
- Příspěvky: 325
- Registrován: 26.05.2010 14:30
- Bydliště: Roudnice nad Labem
Re: Pár otázek ohledně Tigouše
Zdravím,
mám na Vás prosbu. Teďka jsme přišli k Tiguanovi, otočili klíčkem a nestalo se vůbec nic (ani se nerozsvítily kontrolky, prostě vůbec nic, je to totálně chcíplý). Přitom před hodinou se s nim přijelo z práce a žádný problém. Jediné, že táta koupil nový dálkový ovladač, protože ten předchozí byl ošoupanej, ale měl ho jen v kapse, není naprogramovaný, je zabalenej...
Nemá s tímhle někdo zkušenosti? Říkal, že možná se mu zmáčknul v kapse ten nový dálkový ovladač, ale jak jsem psal, není naprogramovaný a ani neni na klíčku připevněný...vypadá to nejspíš na imobilizer!?
pokud víte, napište, prosím, co nejdřív...auto je vytížené a každý den se musí používat
elty
ještě mi přijde divný, že se klíčkem resp. jeho dálkovým ovládáním auto normálně otevře...
a k tomu imobilizeru - když se otočí klíčkem, tak se nerozsvítí ani kontrolka imobilizeru, která by na to upozornila, prostě se nestane absolutně nic, je to úplně mrtvý
VYŘEŠENO!
mám na Vás prosbu. Teďka jsme přišli k Tiguanovi, otočili klíčkem a nestalo se vůbec nic (ani se nerozsvítily kontrolky, prostě vůbec nic, je to totálně chcíplý). Přitom před hodinou se s nim přijelo z práce a žádný problém. Jediné, že táta koupil nový dálkový ovladač, protože ten předchozí byl ošoupanej, ale měl ho jen v kapse, není naprogramovaný, je zabalenej...
Nemá s tímhle někdo zkušenosti? Říkal, že možná se mu zmáčknul v kapse ten nový dálkový ovladač, ale jak jsem psal, není naprogramovaný a ani neni na klíčku připevněný...vypadá to nejspíš na imobilizer!?
pokud víte, napište, prosím, co nejdřív...auto je vytížené a každý den se musí používat
elty
ještě mi přijde divný, že se klíčkem resp. jeho dálkovým ovládáním auto normálně otevře...
a k tomu imobilizeru - když se otočí klíčkem, tak se nerozsvítí ani kontrolka imobilizeru, která by na to upozornila, prostě se nestane absolutně nic, je to úplně mrtvý
VYŘEŠENO!
Naposledy upravil(a) elty dne 04.04.2012 17:07, celkem upraveno 1 x.
VW Passat Variant B5, 1999, 1.9.TDI 96kW
- pithy
- Řidič
- Příspěvky: 124
- Registrován: 06.04.2011 18:12
- Bydliště: Brno
Re: Pár otázek ohledně Tigouše
U mě po nastartování prostor pro nohy postupně zhasne.elty píše:dík za odpověď, ještě jedna věc, je normální, že i když se zavřou všechny dveře a nastartuje se mootr, tak prostor pro nohy řidiče a spolujezdce je osvětlený?
Tiguan 2.0 TDI - R.I.P., Octavia 66kW
- jets
- Moderátor
- Příspěvky: 2634
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Břeclav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pár otázek ohledně Tigouše
světlo pod nohama svítí jen když svítí světla, záleží na tom jak máš nastavené denní svícení...
mě na 0 pod nohama nesvítí, na senzor (1) nebo zapnutá světla (3) svítí
mě na 0 pod nohama nesvítí, na senzor (1) nebo zapnutá světla (3) svítí
každé přistání po kterém se dá odejít po svých je dobré
- pithy
- Řidič
- Příspěvky: 124
- Registrován: 06.04.2011 18:12
- Bydliště: Brno
Re: Pár otázek ohledně Tigouše
Tak u vás je to jinak než u mého veterána, mě to svítí současně se stropními lampičkami.jets píše:světlo pod nohama svítí jen když svítí světla, záleží na tom jak máš nastavené denní svícení...
mě na 0 pod nohama nesvítí, na senzor (1) nebo zapnutá světla (3) svítí
Tiguan 2.0 TDI - R.I.P., Octavia 66kW
- pavproch
- Jezdec
- Příspěvky: 495
- Registrován: 28.02.2012 19:29
Re: Pár otázek ohledně Tigouše
nechcu zakládat nové vlákno: drahá polovička to prozatím ani s pomocí návodu nedokázala:
parkuju v kopci (čumákem dolů z kopce), zabržděno ruční brzdou. Vlezu do auta, nastartuju a potřebuju se rozjet dozadu(tj. COUVÁNÍM DO KOPCE). Lze to udělat s pomocí autoholdu? jak? Protože jinak je kombinace elektrické ruční brzdy a tohoto rozjezdu couváním na guvno, bo ruční brzdu neodbrzdíš bez šlápnutí na pedál nožní brzdy a tím pádem po přešlápnutí (drahá prostě nezvládá pata-špička: brzda-plyn) auto napřed cukne dopředu než zabere spojka.... při rozjezdu do kopce autohold funguje, při rozjezdu couváním do opce ne ... fičura nahovno
první leguání potvrzení toho, že každá moderanizace není ničím jiným než cestou do pekel... stará zlatá mechanická ručka...
parkuju v kopci (čumákem dolů z kopce), zabržděno ruční brzdou. Vlezu do auta, nastartuju a potřebuju se rozjet dozadu(tj. COUVÁNÍM DO KOPCE). Lze to udělat s pomocí autoholdu? jak? Protože jinak je kombinace elektrické ruční brzdy a tohoto rozjezdu couváním na guvno, bo ruční brzdu neodbrzdíš bez šlápnutí na pedál nožní brzdy a tím pádem po přešlápnutí (drahá prostě nezvládá pata-špička: brzda-plyn) auto napřed cukne dopředu než zabere spojka.... při rozjezdu do kopce autohold funguje, při rozjezdu couváním do opce ne ... fičura nahovno
první leguání potvrzení toho, že každá moderanizace není ničím jiným než cestou do pekel... stará zlatá mechanická ručka...
"její" Leguán Sport&Style 4motion 6MT 2.0TSI 132kW R-line 18"
- jets
- Moderátor
- Příspěvky: 2634
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Břeclav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pár otázek ohledně Tigouše
mně se teda odbrzdí i ručka když se připoutám a rozjedu, je fakt že na zpátečku jsem to nezkoušel, ale mělo by to asi fungovat... Musíš ale být připoutaný. Když mám zapnutý auto hold, zastavím a vypnu motor tak se zatáhne ručka, po nastartování a připoutání se sama po rozjetí povolí
každé přistání po kterém se dá odejít po svých je dobré
- pavproch
- Jezdec
- Příspěvky: 495
- Registrován: 28.02.2012 19:29
Re: Pár otázek ohledně Tigouše
dík, to nepřipoutání se, to může být ono.... halt stará škola, mně i drahou učili v autoškole se při couvání nepoutat, aby se člověk mohl pohodlě otočit dozadu .... a i když mám pípáky, tak se stejně odpoutávám a otáčím dozádu.... je ale pravda, že v současnosti autoškoly učí couvat "na špígly"... další z novot na guvno...
"její" Leguán Sport&Style 4motion 6MT 2.0TSI 132kW R-line 18"
- pavproch
- Jezdec
- Příspěvky: 495
- Registrován: 28.02.2012 19:29
Re: Pár otázek ohledně Tigouše
se zapnutým pásem ten autohold funguje i na couvání do kopce, dík za radu
"její" Leguán Sport&Style 4motion 6MT 2.0TSI 132kW R-line 18"