Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

Příspěvek od Doctor Driver »

Za jak dlouho se tak dá vyměnit uložení motoru a převodovky, když je mechanik šikovný? Abych tak věděl kolik si mám na zítra připravit peněz.._.. no a taky aby mě nenatáh, i když je to kamaráda brácha, ale jak jde o peníze - nikdo není 100% fér :gey:
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

Příspěvek od tomakecTD »

Co všecko bude měnit? Jsou tam 3 silentbloky celkem. Uložení motoru 2x a reakční vzpěra převodovky. Můj odhad maximálně jedna hodina, jelikož jsem dva z nich šrouboval. Nejhůře se dělá silentblok uchycení převodovky(motoru) za baterií, tam je horší přístup, trvá to tak 20minut. Takže jedna hodina se dá počítat maximálně :pleasantry:
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

Příspěvek od Doctor Driver »

Bude dělat uložení motoru pravé a uložení převodovky levé. reakční vzpěru už vyměnil minule, ale bude ji muset zase sundat, když bude nadzvedávat ten motor, aby ji zase nevytrh z těch šroubů z převodovky :D No a já si právě myslel, že to uložení převodovky za baterkou se dělá nejlíp :) Jo a pak ještě bude měnit palivovej filtr. Takže do 2 hodin by se vejít s přehledem měl říkáš ? ..
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

Příspěvek od tomakecTD »

No když to bude dělat pomalu, ještě si dá cigárko pěkně, tak něco přes hoďku. 2 hoďky né myslím, ale uvidíš. Může si počítat 2 hoďky. Ikdyž někteří si berou ne od hodiny ale od úkonu...Kolik bere za hodinu? 100? 150?

Já auto do servisu vlastně nikdy nedával, takže netuším ani :D
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

Příspěvek od Doctor Driver »

On si minule za 2 hodiny řekl 350,- a byl tam i materiál 1x šroub, držák krytu 5. dveří a ještě nějaký lepidlo a trubička do zadního ostřikovače - tomu exotovi předemnou v tom zadnim ostřikovači zamrzla voda a ja když chtěl ostřikovat, tak sem proplachoval zámek a otevírání 5. dveří ledatak :D
No pak to musel promazat, protože to otvírání kufru, se občas i zasekávalo, jak tam tekla ta voda tak to bylo zarezlé a musel to promazat a od té doby je pokoj ;)
Mě jde hlavně o to, že nebudu mít zítra ráno moc času, tak abych se tam nezasekl do 2 do odpoledne třeba - o to mi šlo hlavně :) Jedu tam na 8. hod. tak pak napíšu, jestli to cukání řadičky přestalo či nikoliv - to je hlavní důvod, proč sem se do toho vlastně pustil :D
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

Příspěvek od tomakecTD »

Jo, to cukání řadící páky tam mám taky. Měnil jsem vše kromě reakční vzpěry a pořád to tam mírně je. Pak teda dej vědět :drinks: Jinak to samé mám na zadních dveřích, taky ostřikovač asi zmrzl. Jednou sem to zkusil a teklo to do kufru :) Ale už je to ok.
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

Příspěvek od Doctor Driver »

OK, v úterý nebo ještě zítra když bude čas dam vědět - mě už to cuká celkem dost, ta reakční vzpěra to cukání odstranila jenom na 3. rychlosti.. Je i cítit, že si to tam lítá jak chce, dneska jsem makal na to uložení a na tý převodovce už je to utržený, na motoru je to ještě jakž-takž, takže nejvyšší čas - hlavně nesmím před zimou zapomenout dolejt nemrznoucí směs a dostříkat jí až na zadní sklo, jinak se ta oprava dělala zbytečně :D
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

Příspěvek od tomakecTD »

:good: Já to mám všecko nový no. Taky jsem ten silenblok u převodovky měl totálně vybitej. :good: Ale stéjně to někdy prostě se mírně hejbe. Kolik ty máš najeto? Já těch 205tis, že jo. A to že já to auto nijak nešetřím, jezdím kamkoliv :D
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

Příspěvek od Doctor Driver »

Mám najeto 123 tis. a za půl hodiny vyrážím za mechaniquem :D Ale auto šetřím - doby, kdy jsem jezdil jak turbo_blázen s plynem na podlaze jsou již nenávratně pryč, ale občas taky vypráším saze :)
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

Příspěvek od tomakecTD »

Tak já bych auto nešetřil, ale spíš šetřím mou peněženku :D Ale jo, v létě jak to bude brzy prohřáté si zase zařátím někdy :D
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

Příspěvek od Doctor Driver »

Tak uložení vyměněno pánové, páka se už jen lehce občas cukne na pouhý 4. rychlostní stupeň, takže nebe a dudy oproti tomu předchozímu stavu! ;) Jinak auto líp sedí, ten předek na nerovnostech tolik neskáče a je to celkově vyváženější a stabilnější, nežli předtím ;) Takže kdo má problém s pákou se cukající nebo s poskakováním motoru na nerovnostech, ať vymění a pozná ten rozdíl (měnil jsem komplet vše - levý převodovka, pravý motor a i tu reakční vzpěru) Jo a po vyčištění sportovního vzduchového filtru a výměně palivového filtru klesla spotřeba o cca. 1,5L dle palubního PC :) takže spokojenost, i s cenou v servisu - zápasil s tim 4 hodiny a řekl si jako v autorizovanym servisu za hodinu :D
Naposledy upravil(a) Doctor Driver dne 03.04.2012 10:08, celkem upraveno 1 x.
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

Příspěvek od tomakecTD »

Jako mě řadička necukne už vůbec, co mám silenbloky nový. Ale spíš, když jedu 50kmh na 4ku třeba 1900 otáček, tak se mi zdá, jakoby jemně pocukával motor v závislosti na té reakční vzpěře. Chtělo by jí to hodně tuhou, aby ten motor neměl tolik vůli :D
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

Příspěvek od Doctor Driver »

Njn. tak asi té čtyřce někdo předtím nakládal, ale je vidět, že s tou čtyřkou je to na pytel u obou našich vozů, ale co tak se trošku hne no, je to o 70% míň než to dělalo předtím a na ostatní rychlosti už to nedělá vůbec, takže spokojenost ;) A co budeme řešit dál? to fakt nevím, ať je toho co nejmíň co se týká problémů a závad :good:
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

Příspěvek od Doctor Driver »

Jo ještě mě napadlo, můžete někdo poslat odkaz na nádobku s aktivním uhlím ? (myslim nějaký e-shop) Taky bych ji rád vyměnil u tohoto motoru, ale to už zvládnu zcela sám :mrgreen:
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

Příspěvek od Doctor Driver »

tomakecTD píše:Jako mě řadička necukne už vůbec, co mám silenbloky nový. Ale spíš, když jedu 50kmh na 4ku třeba 1900 otáček, tak se mi zdá, jakoby jemně pocukával motor v závislosti na té reakční vzpěře. Chtělo by jí to hodně tuhou, aby ten motor neměl tolik vůli :D
Takže v úvahu připadá jenom nějaká prvovýroba při nejhorší možnosti! Jako první sem vyhodil pětikilo za nějakou vika parts :D a to se cukalo ještě víc než ta stará vzpěra, takže sem musel vrátit starou a objednat origo :)
VW Golf IV V6 4_MOTION

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“