Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

Příspěvek od tomakecTD »

Můžeš mi tu neorigo střelit na zkoušku :D Jestli ji máš na nic
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

Příspěvek od Doctor Driver »

no já ji vrátil a oni mi ještě neposlali peníze z5 :fool: ; mohu ti dát tu původní - ta držela líp než ta neorigo, jestli chceš..
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

Příspěvek od tomakecTD »

:D To jsou darebáci. Mno to záleží na celkovém stavu a co by jsi za to chtěl :pleasantry:
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

Příspěvek od majrek001 »

taky ji tu někdo vypodkládal nějakou gumou a nebo třeba strongflex nebo powerflex dělá tu gumovou část na výměnu, ale to už je asi dost tvrdý, možná až moc.. http://speedpro.cz/volkswagen-golf-4mot ... -6917.html" onclick="window.open(this.href);return false;
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

Příspěvek od jurod »

Nebo ještě BFI http://www.hothatchshop.cz/vyrobce/bfi-22" onclick="window.open(this.href);return false;
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10177
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

Příspěvek od xerxes »

jestli vám mužu poradit ohledně silenbloku motoru tak škoda kupovat nové,ty staré silenbloky jsem roebral a podložil gumou drží krásně a vibrace nepřenáší :!:

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

Příspěvek od majrek001 »

to jsi byl ty.. já si to myslel

a jak podložit uložení motoru/převodovky?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

Příspěvek od Doctor Driver »

tomakecTD píše::D To jsou darebáci. Mno to záleží na celkovém stavu a co by jsi za to chtěl :pleasantry:
Nevím na kolik vyjde poštovný - jinak 100 korun. Nebo kup tu novou gumu do toho - to budeš mít lepší ;)
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

Příspěvek od falko1983 »

jurod píše:Nebo ještě BFI http://www.hothatchshop.cz/vyrobce/bfi-22" onclick="window.open(this.href);return false;
Nemá jí někdo už na autě?U Powerflexu apod. mě odrazuje to přenášení vibrací,tak mě zajímá jestli to u BFI vyjde na stejno a nebo to zkutečně udrží komfort v rámci možností.
VW GIV 1.6 16V

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

Příspěvek od vtuni »

určitě přijdeš o komfort.. :D ..je to sportovní komponent..
kterej má za úkol právě ztvrdit ten motor a eliminovat prodlevu přenosu síly při akceleraci....
mám je na autě..a i ten stage 1 (žlutej) je i na omak o dost tvrdší než púvodní guma...a čím tvrdší tím míň komfortní..takže asi tak...
třeba takovej sicco dával pryč i tu rakční vzpěru motoru :laugh: , že prej se s tím nedá jezdit... :laugh: :laugh: :laugh:
já s reakční vzpěrou od powerflexu jezdil úplně v poho..ted jsem zvědavej, co to udělá až vyjedu, když mám celej motor položenej na BFI polyuretanu.. a reakční vzpěru od EIP :laugh:
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

Příspěvek od falko1983 »

Já si myslel že to bude vždy na úkor komfortu,teď jde oto jestli ta tvrdší vzpěra udělá tolik že člověk zavře oko nad sníženým komfortem nebo se to nevyplatí.
BTW... když teď jezdíš na EIP tak ty lůžka of FBI ti ležej doma nebo jsi je poslal už do světa?
VW GIV 1.6 16V

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

Příspěvek od vtuni »

čti co píšu :roll:
motor a převodovkou mám položený na BFI
reakční vzpěra je EIP (zkřížená s powerflexem) protože origo EIP dogbone je s gumou sice tvrdou ale pořád gumou..takže jsem tam strčil ten polyuretan od powerflexu

jediný co mám na hromadě věcí sta starej origo silentblok motoru a pak fungl novej silentblok převodovky- kterej nabízím v bazaru
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

Příspěvek od falko1983 »

To jsem tě špatně pochopil,myslel jsem že jsi měl reakční vzpěru od FBI a nahradil jsi jí EIPem.
VW GIV 1.6 16V

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

Příspěvek od tomakecTD »

:laugh: Já jednou tu vzpěru testoval. Zařadil sem rychlost a pustil sem spojku. Stylem že vyskočila sama nahoru. :pleasantry: motor pěkně poskočil. Pak jsme to testovali, že jsem dal ručku a pouštěl sem na 1ku spojku. Ten motor dole lítal plus minus 10-15cm? nic moc....Nicméně řadička mi nelítá
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V

Příspěvek od falko1983 »

To už máš tu reakční vpěru tak KO?
VW GIV 1.6 16V

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“