Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
Můžeš mi tu neorigo střelit na zkoušku Jestli ji máš na nic
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
no já ji vrátil a oni mi ještě neposlali peníze z5 ; mohu ti dát tu původní - ta držela líp než ta neorigo, jestli chceš..
VW Golf IV V6 4_MOTION
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
To jsou darebáci. Mno to záleží na celkovém stavu a co by jsi za to chtěl
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
taky ji tu někdo vypodkládal nějakou gumou a nebo třeba strongflex nebo powerflex dělá tu gumovou část na výměnu, ale to už je asi dost tvrdý, možná až moc.. http://speedpro.cz/volkswagen-golf-4mot ... -6917.html" onclick="window.open(this.href);return false;
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
Nebo ještě BFI http://www.hothatchshop.cz/vyrobce/bfi-22" onclick="window.open(this.href);return false;
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10177
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
jestli vám mužu poradit ohledně silenbloku motoru tak škoda kupovat nové,ty staré silenbloky jsem roebral a podložil gumou drží krásně a vibrace nepřenáší
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
to jsi byl ty.. já si to myslel
a jak podložit uložení motoru/převodovky?
a jak podložit uložení motoru/převodovky?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
Nevím na kolik vyjde poštovný - jinak 100 korun. Nebo kup tu novou gumu do toho - to budeš mít lepšítomakecTD píše: To jsou darebáci. Mno to záleží na celkovém stavu a co by jsi za to chtěl
VW Golf IV V6 4_MOTION
- falko1983
- VWjunior
- Příspěvky: 1690
- Registrován: 12.08.2008 16:30
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
Nemá jí někdo už na autě?U Powerflexu apod. mě odrazuje to přenášení vibrací,tak mě zajímá jestli to u BFI vyjde na stejno a nebo to zkutečně udrží komfort v rámci možností.jurod píše:Nebo ještě BFI http://www.hothatchshop.cz/vyrobce/bfi-22" onclick="window.open(this.href);return false;
VW GIV 1.6 16V
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
určitě přijdeš o komfort.. ..je to sportovní komponent..
kterej má za úkol právě ztvrdit ten motor a eliminovat prodlevu přenosu síly při akceleraci....
mám je na autě..a i ten stage 1 (žlutej) je i na omak o dost tvrdší než púvodní guma...a čím tvrdší tím míň komfortní..takže asi tak...
třeba takovej sicco dával pryč i tu rakční vzpěru motoru , že prej se s tím nedá jezdit...
já s reakční vzpěrou od powerflexu jezdil úplně v poho..ted jsem zvědavej, co to udělá až vyjedu, když mám celej motor položenej na BFI polyuretanu.. a reakční vzpěru od EIP
kterej má za úkol právě ztvrdit ten motor a eliminovat prodlevu přenosu síly při akceleraci....
mám je na autě..a i ten stage 1 (žlutej) je i na omak o dost tvrdší než púvodní guma...a čím tvrdší tím míň komfortní..takže asi tak...
třeba takovej sicco dával pryč i tu rakční vzpěru motoru , že prej se s tím nedá jezdit...
já s reakční vzpěrou od powerflexu jezdil úplně v poho..ted jsem zvědavej, co to udělá až vyjedu, když mám celej motor položenej na BFI polyuretanu.. a reakční vzpěru od EIP
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- falko1983
- VWjunior
- Příspěvky: 1690
- Registrován: 12.08.2008 16:30
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
Já si myslel že to bude vždy na úkor komfortu,teď jde oto jestli ta tvrdší vzpěra udělá tolik že člověk zavře oko nad sníženým komfortem nebo se to nevyplatí.
BTW... když teď jezdíš na EIP tak ty lůžka of FBI ti ležej doma nebo jsi je poslal už do světa?
BTW... když teď jezdíš na EIP tak ty lůžka of FBI ti ležej doma nebo jsi je poslal už do světa?
VW GIV 1.6 16V
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
čti co píšu
motor a převodovkou mám položený na BFI
reakční vzpěra je EIP (zkřížená s powerflexem) protože origo EIP dogbone je s gumou sice tvrdou ale pořád gumou..takže jsem tam strčil ten polyuretan od powerflexu
jediný co mám na hromadě věcí sta starej origo silentblok motoru a pak fungl novej silentblok převodovky- kterej nabízím v bazaru
motor a převodovkou mám položený na BFI
reakční vzpěra je EIP (zkřížená s powerflexem) protože origo EIP dogbone je s gumou sice tvrdou ale pořád gumou..takže jsem tam strčil ten polyuretan od powerflexu
jediný co mám na hromadě věcí sta starej origo silentblok motoru a pak fungl novej silentblok převodovky- kterej nabízím v bazaru
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- falko1983
- VWjunior
- Příspěvky: 1690
- Registrován: 12.08.2008 16:30
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
To jsem tě špatně pochopil,myslel jsem že jsi měl reakční vzpěru od FBI a nahradil jsi jí EIPem.
VW GIV 1.6 16V
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
Já jednou tu vzpěru testoval. Zařadil sem rychlost a pustil sem spojku. Stylem že vyskočila sama nahoru. motor pěkně poskočil. Pak jsme to testovali, že jsem dal ručku a pouštěl sem na 1ku spojku. Ten motor dole lítal plus minus 10-15cm? nic moc....Nicméně řadička mi nelítá
- falko1983
- VWjunior
- Příspěvky: 1690
- Registrován: 12.08.2008 16:30
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele: