Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
třeba má ultrasilnej motor
co překroutí i ten polyuretan
co překroutí i ten polyuretan
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- falko1983
- VWjunior
- Příspěvky: 1690
- Registrován: 12.08.2008 16:30
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
když by tam měl 1,8T tak by mu to při tom jeho testu udělalo tak dva tři závity na té gumě:mrgreen:
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
Spíš by to udělalo nový závity na tý hlinikový převodovce
TomakecTD : Vezmeš si teda tu vzpěru nebo ne? když ta tvoje ti takhle lítá ?
Takže na tu řadičku musí mít vliv to uložení motoru teda! Protože někdo psal, že vyměnil ten silentblok převodovky a dělá mu to stále, tak když ty máš reakční vzpěru KO a nedělá ti to, tak to musí bejt tim uloženim motoru ! Hlavně, že sme na to kápli a já hlupák za to vyhodil 7 tis. i s prací A stačilo jen pár dnů počkat než se to tady na foru vyřeší zadarmiko a mohl se udělat jen ten silentblok na motoru a byl klid hned !
TomakecTD : Vezmeš si teda tu vzpěru nebo ne? když ta tvoje ti takhle lítá ?
Takže na tu řadičku musí mít vliv to uložení motoru teda! Protože někdo psal, že vyměnil ten silentblok převodovky a dělá mu to stále, tak když ty máš reakční vzpěru KO a nedělá ti to, tak to musí bejt tim uloženim motoru ! Hlavně, že sme na to kápli a já hlupák za to vyhodil 7 tis. i s prací A stačilo jen pár dnů počkat než se to tady na foru vyřeší zadarmiko a mohl se udělat jen ten silentblok na motoru a byl klid hned !
VW Golf IV V6 4_MOTION
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
Hej s tou vzpěrou ještě nevím. Chci omrknout v jakém je stavu, až bude čas, tak ji vyšroubuju. Jako necuká mi nic drasticky. Téměř vůbec, no. Hele a nebuď nasranej, nejsi v tom sám. Tady se řešili lambdy na 16V, origo stojí kolem 3tis a víc - tenkrát. No a jako nikdo nic, všeci kupovali ty drahý, že nic není atd. No a pak jak jsem ji koupil prej že z fabie je stejná, stačí přeletovat a všeci jooo to ja taky dělal. Po bitvě je každej generál a march
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
OK, jak chceš, ta origo je good, rukou tu gumu neohnu, teď jsem to zkoušel, takže bude asi hoodně pevná! Jinak jsem tam měl utrženej závit na převodovce u tý vzpěry, proto to tak lítalo. Ta vzpěra je ok, ale tak už je tam nová, tak starou tam rozhodně zpátky vracet nebudu Jo a dneska mi přišli peníze za tu neorigo, takže pohoda
VW Golf IV V6 4_MOTION
-
- Řidič
- Příspěvky: 125
- Registrován: 26.07.2008 22:34
- Bydliště: Sokolov
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
No kdyby jste měl někdo zájem, tak mám reakční vzpěru s BFI Stage1 na prodej, vzpěra je starší, ale ta guma je 1 den stará, mohu doložit dokladem, cena za komplet 550,-Kč + pošta, prodávám zdůvodu toho že jsem obědnal u dvou firem a přišly nakonec obě.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 02.01.2012 21:05
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
Cus klubaci chci se zeptat jak se projeveuje když některej z těch tří silentbloku odejde.(myslím silentblok motoru, převodovky a taky tu reakční vzpěru)Umojeho golfa 1,9 tDI PD 74kw se mi zdá že se mi motor nějak naklání na motorovou strandu je možné že je nějakej ten silentblok v haji? Diky
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10177
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
však to vyzkoušej chyt motor a zahýbej s ním podle toho to poznáš
- bifur
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
Ja som teraz kupil ulozenie prevodovky (to vrchne, nie vzperu) od Meyle, tak som zvedavy co to povie. Snad nebude horsie ako to stare. Prinajhorsom ho vratim a budem setrit na nove origo. Toto ma vyslo 30 €, za origo u nas pytaju okolo 90 € a to je teda dost na kusok kovu a gumy..
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
A jak moc se má ten motor hýbat aby to bylo ještě v pohodě? Kdyby se neměl hýbat vůbec, tak by to přece jen napevno přidělali do kastle
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
- bifur
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
Na pravej strane mam silentblok pevny. Rukou tam motorom nepohnem. Bud si ale isty ze za jazdy na to vplyva trochu ina sila. Na lavo, na prevodovke to pohnem jednym prstom cca 3 - 4 cm hore dole..
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
Povim Ti, že jsem si kdysi dávno u TDI myslel, že to houpání motoru a převodovky je tlumičema, který sem měnil každýho půl roku, vždy když se to houpání zhoršovalo už hodně, tak že mi auto na nerovnostech skákalo jako by ty přední gumy chtělo rozválet Takže potom sme zjistili, že je to tim uloženim no. Měnil jsem oba silentbloky + vzpěru když jsem tohle auto koupil a je to slast V prudkých zatáčkách už se nebojím, že někde necham motor nebo v horšim případě celej předek. To uložení tě při vyšších rychlostech dokáže tak rozházet, že je to skoro jako kdyby byly tlumiče KO a přitom dáš nový, tak bacha na toJimmyBrawn píše:Cus klubaci chci se zeptat jak se projeveuje když některej z těch tří silentbloku odejde.(myslím silentblok motoru, převodovky a taky tu reakční vzpěru)Umojeho golfa 1,9 tDI PD 74kw se mi zdá že se mi motor nějak naklání na motorovou strandu je možné že je nějakej ten silentblok v haji? Diky
Tlumiče vydrží tak 160 tis. km, a ty silentbloky a vzpěra vydrží tak 100 tis. km, když jezdíš autem spíše po zvlněných okrskách.
Nebo zkus test - řekni někomu ať ti přidává a ubírá plyn nebo se zkouší na místě rozjet a ty sleduj u otevřený haubny co to bude na bocích dělat. Reakční vzpěra se pozná snadno, tak že ti lehce škube řadička při přidání plynu po zařazení nejčastěji 3. rychlosti. Nebo taky nemusí škubat a stačí když je delší odezva na plyn, než bývá obvyklé Ty silentbloky a vzpěra jsou origo dost drahé, ale za tu jistotu a komfort při jízdě to rozhodně stojí
VW Golf IV V6 4_MOTION
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
Já mám dlouhodobou rovných 9L dnes sem se díval. Jak jsem psal, křižovatky atd prošlapuju plyn na podlahu A ten tvůj chip by mě fakt zajímal no, škoda. Ale jako jinak mi to jede taky docela dobře, taky jsem spokojenej. Na to, že je to kombík. Nevím no
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Uložení motoru a převodovky - 1.6 16V
Hele a když se mi trochu pohne řadička při přidání nebo ubrání plynu, tak to je něco špatně? Jak se tomu dá zamezit? Převodovku mám ERT
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V