2,3 V5 110 KW

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
Honziczek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 08.04.2012 12:43

2,3 V5 110 KW

Příspěvek od Honziczek »

Mám dotaz.. Když nastartuju auto, tak mi u motoru něco hlasitě "fouká".. Dělá to cca minutu, pak si to dvakrát odfoukne a je klid.. Žádná kontrolka mi nesvítí, tak jsem myslel, že by to mohlo být něco na klimatizaci, že by ucházela kapalina, ale to by asi ucházelo pořád, ne? A hlavně bych měl asi pod autem mokrý fleky z tý kapaliny, ale nic tam nemám.. Všiml jsem si toho asi před dvěma týdny, takže kdyby to byla klimatizace, tak už by snad byla prázdná, ale pořád tam kapalina je.. Když je motor zahřátej, chcípnu to, pak zase nastartuju, tak to nedělá.. Jenom, když je studenej.. Dřív to nedělalo vůbec.. Může někdo poradit?
VW Golf IV 2,3 V5 110 KW

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: 2,3 V5 110 KW

Příspěvek od jurod »

Sekundární vzduchové čerpadlo fouká za studena... je to kvůli emisím... :wink:
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Honziczek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 08.04.2012 12:43

Re: 2,3 V5 110 KW

Příspěvek od Honziczek »

A je to dobře nebo ho mám vyměnit? :) Mám ho 2 roky a nikdy to nedělalo..
VW Golf IV 2,3 V5 110 KW

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: 2,3 V5 110 KW

Příspěvek od jurod »

No dobře je když za studena fouká... ale dle čeho přesně nevím... mně taky někdy fouká a někdy ne, nebo ho jen neslyším... záleží na RJ kdy ho zapne.
Spíš bych se mrkl, jestli ti z toho neupadla hadice, že to najednou tak slyšíš...a dá se taky otestovat, zda je funkční přes VAG.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Honziczek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 08.04.2012 12:43

Re: 2,3 V5 110 KW

Příspěvek od Honziczek »

Tak díky.. Mrknu na to ;-) Akorát to bude horší zvednout, protože pod to nedám hydraulickej hever na kolečkách :D Je trošku sníženej :-)
VW Golf IV 2,3 V5 110 KW

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: 2,3 V5 110 KW

Příspěvek od jurod »

Ok... mrkni na to... možná i děravá hadice... projdi to a uvidíš... :wink:
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10177
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 2,3 V5 110 KW

Příspěvek od xerxes »

sekundárni vpouštěni vzduchu musí foukat jde to přes sekundárni ventily ty si už s tím pak poradí

Uživatelský avatar
Honziczek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 08.04.2012 12:43

Re: 2,3 V5 110 KW

Příspěvek od Honziczek »

Teď ještě jenom otázka :-) Kde to mám hledat? :)
VW Golf IV 2,3 V5 110 KW

makajky
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 13.11.2009 19:53
Bydliště: Trencin
Kontaktovat uživatele:

Re: 2,3 V5 110 KW

Příspěvek od makajky »

a ja by som strasne rad videl tu tvoju polozenu boru :D ked tam nedaz dvihak

Uživatelský avatar
Honziczek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 08.04.2012 12:43

Re: 2,3 V5 110 KW

Příspěvek od Honziczek »

Nikdo tady o Boře nic nepsal :fool: .. A pokud se jedná o ten hever, tak jsem psal hydraulickej na kolečkách.. Ten klasickej z výroby tam logicky dám :lol:
VW Golf IV 2,3 V5 110 KW

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“