Dotazy k 1,8T 110kW B5

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
Bazim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 244
Registrován: 01.04.2012 17:52
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Názory na 1,8T 110kW

Příspěvek od Bazim »

Ještě bych se chtěl zeptat má tohle auto katalyzátor?
Obrázek

Uživatelský avatar
Bazim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 244
Registrován: 01.04.2012 17:52
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Názory na 1,8T 110kW

Příspěvek od Bazim »

Ještě bych se chtěl zeptat má tohle auto katalyzátor?
Obrázek

Uživatelský avatar
DarkMaverick
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 399
Registrován: 02.06.2011 20:31
Bydliště: Jižní Čechy, Milevsko

Re: Názory na 1,8T 110kW

Příspěvek od DarkMaverick »

má...mám ten samej typ a kat. mám
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB

Uživatelský avatar
Bazim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 244
Registrován: 01.04.2012 17:52
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Názory na 1,8T 110kW

Příspěvek od Bazim »

Ještě byc hse chtěl zeptat když není motor ohřátý na 90 stupňů tak samozřejmě ho není dobré vytáčet. Čili v jakých otáčkách by se mělo řadit před a po zahřátí motoru? Jedná se o jízdu na co nejmenší spotřebu. A naopak jak řadit na co největší akceleraci aniž by to ničilo motor.
Obrázek

Uživatelský avatar
DarkMaverick
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 399
Registrován: 02.06.2011 20:31
Bydliště: Jižní Čechy, Milevsko

Re: Názory na 1,8T 110kW

Příspěvek od DarkMaverick »

motor je stavěnej na vysoký otáčky....když jedu na spotřebu řadím někde mezi 2000-3000rpm a když chci závodit a nejde o spotřebu tak řadím od 3500-4500rpm...ale každej řadí jinak...co se týká startu, podle mě není to nafta, takže tak po 500m ceres... :laugh:
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB

palacinka
Člen klubu
Příspěvky: 158
Registrován: 12.10.2011 22:07
Bydliště: Napajedla

Re: Názory na 1,8T 110kW

Příspěvek od palacinka »

muj automat za studena radi pri 2500ot. jak se to trochu ohreje tak pri 2000ot. vse lehka noha, pokud je pak zatepla tezka noha tak to radi dle polohy plynoveho pedalu, aktualni rychlosti a zateze motoru, takze vetsinou 3500ot. az 6000ot., ale to uz je pak jina liga
to DarkMaverick: nafta to sice neni, ale po 500m ceres urco ne, chudak turbo, nezahraty olej, ...
Passat B5.5 Variant 2001 1.8T Tiptronic + Ford Galaxy 1.9TDI Ghia 2002

Uživatelský avatar
DarkMaverick
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 399
Registrován: 02.06.2011 20:31
Bydliště: Jižní Čechy, Milevsko

Re: Názory na 1,8T 110kW

Příspěvek od DarkMaverick »

5W40 se ohříná dost rychle...
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB

Uživatelský avatar
cernohousmartin
Pilot
Pilot
Příspěvky: 758
Registrován: 22.01.2009 23:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Názory na 1,8T 110kW

Příspěvek od cernohousmartin »

je vidět že opravdu rozumíš olejům :mrgreen:

Uživatelský avatar
vencacik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 110
Registrován: 09.05.2010 17:59

Re: Názory na 1,8T 110kW

Příspěvek od vencacik »

DarkMaverick píše:5W40 se ohříná dost rychle...
To je tedy absolutní hovadina. :fool: Takové rozumy zde raději nezveřejňuj, nebo se toho někdo chytne a bude to šířit dál. :rofl:

Jinak můj názor k otáčkám motoru: Mám vyzkoušeno, že pokud chci jet na "spotřebu" je úspornější zařadit spíše nižší rychlostní stupeň a lechtat to někdo od 2000, 2500 až 3000 ot/min (A to i v obci 50km/h na 3q. Vejdu se do 8l.). Co se týče rychlé jizdy někde od 4 až 4500 ot/min nastává to pravé peklo.

Uživatelský avatar
DarkMaverick
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 399
Registrován: 02.06.2011 20:31
Bydliště: Jižní Čechy, Milevsko

Re: Názory na 1,8T 110kW

Příspěvek od DarkMaverick »

To je tedy absolutní hovadina. :fool: Takové rozumy zde raději nezveřejňuj, nebo se toho někdo chytne a bude to šířit dál. :rofl:

Jinak můj názor k otáčkám motoru: Mám vyzkoušeno, že pokud chci jet na "spotřebu" je úspornější zařadit spíše nižší rychlostní stupeň a lechtat to někdo od 2000, 2500 až 3000 ot/min (A to i v obci 50km/h na 3q. Vejdu se do 8l.). Co se týče rychlé jizdy někde od 4 až 4500 ot/min nastává to pravé peklo.
tak sorry...
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB

Uživatelský avatar
Bazim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 244
Registrován: 01.04.2012 17:52
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Názory na 1,8T 110kW

Příspěvek od Bazim »

To jsem se chtěl zeptat. Jsem konečně další šťastný majitel tohoto kočáru a jak už jsem říkal je to moje první auto s benzínovým motorem. Takže je lepší točit ve městě při 50km/h na trojce 2000ot/min než na čtyřce nějakých 1200ot/min? Teď mi nejde jen o spotřebu nýbrž spíše o to co je pro motor lepší. Co jsem tak poznal tak bych se já osobně přikláněl k první variantě.
Obrázek

Uživatelský avatar
Bazim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 244
Registrován: 01.04.2012 17:52
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Názory na 1,8T 110kW

Příspěvek od Bazim »

Ještě se chci zeptat je možné když třeba velmi pomalu couvám že si auto samo přidává plyn? Cítím jak plynový pedál sám od sebe jde k podlaze. Je to tak chytré, že si to samo přidá aby to nechcíplo?
Obrázek

palacinka
Člen klubu
Příspěvky: 158
Registrován: 12.10.2011 22:07
Bydliště: Napajedla

Re: Názory na 1,8T 110kW

Příspěvek od palacinka »

K těm otáčkám při 50km/h ve městě, můj automat tam dává čtverku a točí to nějakých 1400ot., takže z mého pohledu je těch 1400ot. v poho a motor je pružný, 1200ot. už bude možná málo, i když, automat mi podřazuje až při poklesu pod 1100ot., takže u manuálu těch 1200ot. bude asi v klídku, nesmí se to dusit a nesmí už klepat ventily :-)

A ano, je to chytré, dokáže si to samo přidat aby se to nezadusilo, to dělala už moje benzínová astra z roku 1993 a dělá to samozřejmě taky spousta jiných aut, dnes už všechny. Pokud to pustíš třeba na jedničku a sundáš nohu z plynu, tak to pojede samo a řídící jednotka to bude udržovat na živu a pořád to pojede, stejně tak na dvojku, trojku atd. Když jsem měl manuál, tak jsem to využíval v kolonách, nemusel jsem pořád držet plyn, prostě jsem to pustil třeba na dvojku a jelo to samo.
Passat B5.5 Variant 2001 1.8T Tiptronic + Ford Galaxy 1.9TDI Ghia 2002

Uživatelský avatar
Bazim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 244
Registrován: 01.04.2012 17:52
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Názory na 1,8T 110kW

Příspěvek od Bazim »

Popravdě pro mě je tohle novinka a neškodí to něčemu když se nechá takto samovolná jízda? Např. v těch kolonách. Jinak díky moc za rady.
Obrázek

Uživatelský avatar
cernohousmartin
Pilot
Pilot
Příspěvky: 758
Registrován: 22.01.2009 23:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Názory na 1,8T 110kW

Příspěvek od cernohousmartin »

škodí to dvouhmotovýmu setrvačníku...radši ten plyn přidávej...

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“