mam problem a potrebuji poradit
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- Nikjurob
- Jezdec
- Příspěvky: 224
- Registrován: 12.08.2010 19:36
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
mam problem a potrebuji poradit
Svitimi kontrolka motoru + Blika kontrolka zhaveni nevy nekdo co by to mohlo byt?
tvrtek,19,Duben,2012,20:32:21:43663
VCDS verze: SVO 805.0
Verze dat: 20080309
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adresa 01: Motor
Objednací číslo řídící jednoky: 03G 906 018 CD
Systém a/nebo verze: R4 2.0l PPD1.5 G 9627
Kódování: 0000072
Číslo dílny: WSC 22021
3 závad nalezeno.
19557 - motor klapky saciho potrubi (V157): preruseni / zkrat na kostru
P3101 - 009 - preruseni / zkrat na kostru - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00010100
Priorita závad: 1
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 57
Kilometry: 145689 km
Indikace času: 0
Datum: 2012.04.19
Čas: 20:31:08
info o závadě:
Otáčky: 576 /min
Text: 96
Text: Nm
Text:
Napětí: 11.41 V
Text: 1016
Text: Nm
19558 - motor klapky saciho potrubi (V157): zadny signal
P3102 - 006 - zkrat na plus - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 5
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 57
Kilometry: 145689 km
Indikace času: 0
Datum: 2012.04.19
Čas: 20:31:10
info o závadě:
Text:
Text: 32
Text: Nm
Text:
Napětí: 12.77 V
Text: 184
Text: Nm
18080 - rizeni vetraku chlazeni 1: preruseni / zkrat na kostru
P1672 - 009 - preruseni / zkrat na kostru - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00100100
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 57
Kilometry: 145689 km
Indikace času: 0
Datum: 2012.04.19
Čas: 20:31:13
info o závadě:
Text:
Text: 32
Text: Nm
Text:
Napětí: 14.01 V
Výkon/klapka: 9.8 %
Teplota: 70.0°C
Readiness: N/A
Vypis z diagnostyky
tvrtek,19,Duben,2012,20:32:21:43663
VCDS verze: SVO 805.0
Verze dat: 20080309
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adresa 01: Motor
Objednací číslo řídící jednoky: 03G 906 018 CD
Systém a/nebo verze: R4 2.0l PPD1.5 G 9627
Kódování: 0000072
Číslo dílny: WSC 22021
3 závad nalezeno.
19557 - motor klapky saciho potrubi (V157): preruseni / zkrat na kostru
P3101 - 009 - preruseni / zkrat na kostru - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00010100
Priorita závad: 1
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 57
Kilometry: 145689 km
Indikace času: 0
Datum: 2012.04.19
Čas: 20:31:08
info o závadě:
Otáčky: 576 /min
Text: 96
Text: Nm
Text:
Napětí: 11.41 V
Text: 1016
Text: Nm
19558 - motor klapky saciho potrubi (V157): zadny signal
P3102 - 006 - zkrat na plus - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 5
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 57
Kilometry: 145689 km
Indikace času: 0
Datum: 2012.04.19
Čas: 20:31:10
info o závadě:
Text:
Text: 32
Text: Nm
Text:
Napětí: 12.77 V
Text: 184
Text: Nm
18080 - rizeni vetraku chlazeni 1: preruseni / zkrat na kostru
P1672 - 009 - preruseni / zkrat na kostru - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00100100
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 57
Kilometry: 145689 km
Indikace času: 0
Datum: 2012.04.19
Čas: 20:31:13
info o závadě:
Text:
Text: 32
Text: Nm
Text:
Napětí: 14.01 V
Výkon/klapka: 9.8 %
Teplota: 70.0°C
Readiness: N/A
Vypis z diagnostyky
- Nikjurob
- Jezdec
- Příspěvky: 224
- Registrován: 12.08.2010 19:36
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: mam problem a potrebuji poradit
Dik moc za pomoc
- tornado1
- Člen klubu
- Příspěvky: 14723
- Registrován: 04.11.2009 13:31
- Bydliště: Humpolec
- Kontaktovat uživatele:
Re: mam problem a potrebuji poradit
pojistka
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941
- S7rny
- Závodník
- Příspěvky: 561
- Registrován: 02.09.2008 13:42
- Bydliště: Žatec
Re: mam problem a potrebuji poradit
A která ?
Dnes mi vyskočil stejný problém ... nejdříve blikala kontrolka žhavení "Motor do dílny!" a pak se začla svítit kontrolka motoru
Když blikalo žhavení byl jsem na dig. a závada regulace turba ... tak jsem připravený na něj kouknout a nechat vyčistit ale když začla svítit i kontrolka motoru... bojím se aby to nebylo něco horšího ... ?
Dnes mi vyskočil stejný problém ... nejdříve blikala kontrolka žhavení "Motor do dílny!" a pak se začla svítit kontrolka motoru
Když blikalo žhavení byl jsem na dig. a závada regulace turba ... tak jsem připravený na něj kouknout a nechat vyčistit ale když začla svítit i kontrolka motoru... bojím se aby to nebylo něco horšího ... ?
současnost: VW PASSAT B8 2.0TDI 110kW
minulost: VW PASSAT 3C 2.0TDI CR
minulost: VW GOLF V 1.9TDI PD
minulost: VW PASSAT 3C 2.0TDI CR
minulost: VW GOLF V 1.9TDI PD
- tornado1
- Člen klubu
- Příspěvky: 14723
- Registrován: 04.11.2009 13:31
- Bydliště: Humpolec
- Kontaktovat uživatele:
Re: mam problem a potrebuji poradit
regulace turba nemá s pojistkou nic společného
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941
- S7rny
- Závodník
- Příspěvky: 561
- Registrován: 02.09.2008 13:42
- Bydliště: Žatec
Re: mam problem a potrebuji poradit
To také neříkám ... ptal jsem se jakou pojistku myslíš ?
Můj problém asi pojistka nevyřeší ...
Můj problém asi pojistka nevyřeší ...
současnost: VW PASSAT B8 2.0TDI 110kW
minulost: VW PASSAT 3C 2.0TDI CR
minulost: VW GOLF V 1.9TDI PD
minulost: VW PASSAT 3C 2.0TDI CR
minulost: VW GOLF V 1.9TDI PD
- tornado1
- Člen klubu
- Příspěvky: 14723
- Registrován: 04.11.2009 13:31
- Bydliště: Humpolec
- Kontaktovat uživatele:
Re: mam problem a potrebuji poradit
pojistka pro škrtící klapu a větráky
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941
-
- Profík
- Příspěvky: 996
- Registrován: 26.11.2010 23:49
- Bydliště: Kosice
Re: mam problem a potrebuji poradit
pripadne klapa je KO ak ti ju opatovne vypali.... teda tu poistku ...
-
- Řidič
- Příspěvky: 73
- Registrován: 07.02.2012 12:50
- Bydliště: Břeclav a okolí
Re: mam problem a potrebuji poradit
Je špatná klapka,je potřeba vyměnit za novou a dát pojistku a je to ok. Pojistka je v eboxu v motorovém prostoru, cena klapky cca 4tis.Ten druhý problém je regulace turba, vyčistit turbo, projít podtl.hadičky popř. ventil n75 zda funguje atd.
- tornado1
- Člen klubu
- Příspěvky: 14723
- Registrován: 04.11.2009 13:31
- Bydliště: Humpolec
- Kontaktovat uživatele:
Re: mam problem a potrebuji poradit
může být i špatná kabeláž ke klapce!!!
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1365
- Registrován: 02.10.2009 11:03
Re: mam problem a potrebuji poradit
Objevil se mi stejný problém jako výše. Mám motor 2.0 TDI BWV. Zkoušel jsem čistit EGR i klapku, nebylo to ani nějak moc špinavé, klapka chodí hezky a vrací se. Základní nastavení jsem zatím nedělal. Byla spálená 10A pojistka F23 v Eboxu, vyměnil jsem ji, chyby smazal, projel to a zase se rozblikalo žhavení a svítí motor, pojistka opět spálená. Kde dál hledat chybu? mám tu klapku znovu sundat a rozdělat jestli jsou vylámané plastové zuby?
-
- Závodník
- Příspěvky: 531
- Registrován: 19.04.2012 09:44
- Bydliště: SK-OKRES MY
Re: mam problem a potrebuji poradit
ako si mal pisane vyssie kabelaz a klapka