Palivový filtr

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Palivový filtr

Příspěvek od tomakecTD »

V tom filtrboxu máte chlapi pravdu, tak to je. Vymýšlel to vůl prostě nějakej. Ale jako já sem se díval na hodnoty z MAP a za jizdy v létě tam jde vzduch relativně dobrej, do 40C . 60 to by to auto muselo popojíždět v koloně. Stejně ten kryt dám do pr**le :laugh:

A DoctoreDriver, kluku z Plzně :drinks: pokud jsi měl nakřivo kryt nad klapkou, tak je to fuk. Cokoli POD klapkou už je problém, ale nad je to fuk :!:

A jinak včera sem zase zkoušel celkem blbnout. Jezdil sem jako prase, řadil na 6tis :pleasantry: :D Dost sem si to užíval, ale na benzin schválně. Pak jsem přepl na LPG a prostě pořád to jede daleko líp! Tak nevím.... Asi je to těma oktanama plynu a nebo plyn má -180C myslím a splyňovač ho má za úkol splynit, ale třeba je studenější než benzin, nevím, ale jede to fakt líp a hlavně od spoda.
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
sapik88
Profík
Profík
Příspěvky: 979
Registrován: 29.10.2009 12:48
Bydliště: Brno - venkov - Drásov

Re: Palivový filtr

Příspěvek od sapik88 »

Já to neřešil, jak si s tím poradit, měl jsem auto jen půjčený na měření, sám mám 8V a ta teplota byla měřená přímo před tím konusem, co jde do sání, pomocí termočlánku. Jinak čím to odstínit netuším, ale prodávaj se běžně takový ty hliníkový folie, prostě něco na odstínění tepla, jinak to sání, tak dobře topořešil jeden klubák tady
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... &start=180" onclick="window.open(this.href);return false;
tak neco podobnáho a ten vzduch privest kousek pred ten konus, a nechat tam trocha mezeru, aby prebytecnej vzduch mohl bokem a pri nedostatku sát taky bokem

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Palivový filtr

Příspěvek od tomakecTD »

Takže ten výkon byl naměřen jaký? Nebo pověz prosím ještě pár informací o tom, ať mě to motivuje něco s tím dělat :laugh:
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
sapik88
Profík
Profík
Příspěvky: 979
Registrován: 29.10.2009 12:48
Bydliště: Brno - venkov - Drásov

Re: Palivový filtr

Příspěvek od sapik88 »

Výkon byl naměřenej 59,3 kW a když se tam nalil etanol a dala jednotka tak 62,1 a když se tam dal KN filtr na ten etanol tak 66, jinak nebýt tak teplej vzduch v sání, tak by ten výkon byl vyšší, ale horkej vzduch napomáhá klepání a tomu líp odolá etanol s vyšším okt.č.
jinak to bylo měřený na klasické válcovce, změřený odpory a pak výkon na kolech a přičtený odpory, aby se získal výkon na motoru, a vzduch na zkušebně se udržoval na 20° a automobilky to měřijou na motorovejch brzdách, kde se vyvaruje tomu zahřívání nasávanýho vzduchu z motoráku, protože tam je jen motor a vzduch o teplotě 25° se tam hrne přímo před sání

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Palivový filtr

Příspěvek od tomakecTD »

:twisted: sakra tak to je špatné :D A v jaké byl kondici ten motor? A jak vysvětlíš, že mě to jede líp na LPG než na 95ku? Taky že by tím octanem? LPG má 104 myslím. Kdyby se ten výkon dal změřit zadarmo někde, šel bych do toho ze srandy :)
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: Palivový filtr

Příspěvek od Doctor Driver »

Bohužel na tom odkazu jsem tu fotku nenašel, měl jich tam tolik - no nejlepší je všechno vyměnit jako sem to dělal vždycky, pak auto nabořit a rok zpytovat svědomí :D Sorry :offtopic: , ale po těch zkušenostech a trampotách a vyhozených penězích už jenom jezdim, když něco začne zlobit tak to necham opravit a mam klid.
Měl jsem v životě tak 3 pěkný auta udělaný, 1 jsem už tak koupil = Bora V6, další 2 sem si udělal {(OI 66kw -> 136kw) :) [S_I 96kw->styling]} Nic moc káry, nic novýho, ale tak dát jenom za úpravy na té 1. octávce tolik jako stojí ojetej VW Touareg je celkem k míchu no, když si na to člověk vzpomene a uvědomí si to :mrgreen: :laugh:
Ale tak k tomu filtru...palivák i kdyby tam zůstal původní, tak se houby stane! :D Je to prostě jenom něco na zachytávání pevných částeček z nádrže - ale to už tolik nehrozí od dob co se nádrže nedělají z oceli, naspodu s vypouštěcími šrouby :laugh:
Kamarád má pro zajímavost tdi 81 kw, ten filtr už nevyměnil od doby co to auto má - jen pravidelně odkaluje a bez problému. Jen ho zlobí regulace turba ten ventil N75 nebo jaké měl označení a vstřiky začínají chabnout..no nevím čím to, ale už mu to ani tolik nekouří a to auto nemá ani takovej tah a odpich jako předtím. Že by palivák ? :D pochybuju
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: Palivový filtr

Příspěvek od Doctor Driver »

TomakecTD aha, tak to jsem nevěděl, ale je zajímavé, že když byl ten kryt odklopenej, tak ten volnoběh házel a zlobil a jak sem to domáčkl, tak sem schválně to auto nechal s vyplou klimou běžet po dojetí tak 15-20 min. na pumpě a ručička se nehla ani o milimetr - stále udržovala těch 540 nebo 650 nevím kolik je min. volnoběh.. :mrgreen:
VW Golf IV V6 4_MOTION

ptical
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 19.07.2011 21:01

Re: Palivový filtr

Příspěvek od ptical »

Doctor Driver píše:klápa stačila vyčistit a základně seřídit, což nezabralo ani 20 minut a výsledek je stejný :) Když klapka funguje, jen je zanešená, tak není důvod utrácet, ale pokud u Tebe byla rozbitá a výměna byla kvůli chybě ve výpisu závad, tak to je jen v pořádku. Olej asi nemá moc vliv na spotřebu a výkon, jako spíš na životnost motoru :) 5.8 L kombinovaně na delších trasách ne? a se zaplou klimou? :) Myslím si ale, že ten palivák na výkonu a spotřebě je dost znát, jsi už 3. člověk co si toho všiml po výměně :)
Jo klapu jsme vyčistili a adali do zakladniho nastaveni ale pořad mi delala problemy, tak jsme usoudili že m to má za sebou (asi na ni bylo ujeto 143 000), chybu hlasila hned po totočením klíčku.Jo 5,8 na delších bez klimy, ten palivák je to zajmavé někdo jezdí 5 let bez problému a někdo to mění co 2 roky zaleží jaký benzín nabereš....

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Palivový filtr

Příspěvek od tomakecTD »

:D Máte všichni tak úžasný spotřeby kruci :lol: Já se dostal JEDNOU z kopce a s větrem bez plynu na 5,9 :roll: :)
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“