Hydraulický napínák

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
GIIb
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 402
Registrován: 11.11.2007 14:18
Bydliště: Zábřeh

Hydraulický napínák

Příspěvek od GIIb »

Zdravím, na hydraulickej napínák řetězu na 1,8 T nejdou koupit zvlášť ty plastíky po kterých klouže řetěz? mám jeden prasklý a 5.5t za celej nedám, nevíte někdo prosím jestli se to dá někde koupit?? nebo nemáte někdo starej napínák, třeba špatnej? díky

palacinka
Člen klubu
Příspěvky: 158
Registrován: 12.10.2011 22:07
Bydliště: Napajedla

Re: Hydraulický napínák

Příspěvek od palacinka »

jaky retez, na rozvodech u 1.8T je pokud vim remen a pokud mas vadnou kladku tak ta se da koupit v maloobchode za dva tisice
Passat B5.5 Variant 2001 1.8T Tiptronic + Ford Galaxy 1.9TDI Ghia 2002

Uživatelský avatar
vencacik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 110
Registrován: 09.05.2010 17:59

Re: Hydraulický napínák

Příspěvek od vencacik »

palacinka píše:jaky retez, na rozvodech u 1.8T je pokud vim remen a pokud mas vadnou kladku tak ta se da koupit v maloobchode za dva tisice
Samozřejmě, že má i řetěz. Neodpovídej na otázku na napínák řetězu, kladkou na řemen. :fool:

palacinka
Člen klubu
Příspěvky: 158
Registrován: 12.10.2011 22:07
Bydliště: Napajedla

Re: Hydraulický napínák

Příspěvek od palacinka »

jo sorry, ja zapomnel, ze to ma retez s napinakem na ventilech, je to vlastne 20V
ten napínák by měl jít koupit za cca 3500,- viz. tady:
http://www.autoadily.cz/prochazeni-dilu ... /205060000

jo a tu kladku jsem myslel napinaci vcetne napinaku, takze jsem byl jen castecne mimo, na druhe strane motoru :-)
Passat B5.5 Variant 2001 1.8T Tiptronic + Ford Galaxy 1.9TDI Ghia 2002

GIIb
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 402
Registrován: 11.11.2007 14:18
Bydliště: Zábřeh

Re: Hydraulický napínák

Příspěvek od GIIb »

No i tak je to dost kuli plastiku když tomu napínáku nic není, kdybyste někdo měl starej špatnej tak koupím..

Uživatelský avatar
Phoenix
Pilot
Pilot
Příspěvky: 774
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Hydraulický napínák

Příspěvek od Phoenix »

GIIb píše:No i tak je to dost kuli plastiku když tomu napínáku nic není, kdybyste někdo měl starej špatnej tak koupím..
Můžu ti ho sehnat za trojku novej, kdybys chtěl...kdyžtak SZ a domluvíme se.
PHOENIX-shoří jen proto,aby vznešený znovu povstal z popela a vzlétl vzhůru k nebesům...
http://WWW.VW-CULT.CZ

GIIb
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 402
Registrován: 11.11.2007 14:18
Bydliště: Zábřeh

Re: Hydraulický napínák

Příspěvek od GIIb »

To nemáte nikdo vyhozenej v popelnici starej napínák špatnej??

Uživatelský avatar
SupermanXXX
Profík
Profík
Příspěvky: 1160
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: střední čechy

Re: Hydraulický napínák

Příspěvek od SupermanXXX »

o vikendu budu menit za novej. tak mi v tydnu pisni sz a kdyztak se domluvime

Uživatelský avatar
Meggy
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2211
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Hydraulický napínák

Příspěvek od Meggy »

cena nového je kolem 2500,-
případně SZ
NOVÉ OE i AFTERMARKET náhradní díly...SUPER CENY
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=217412

Uživatelský avatar
SupermanXXX
Profík
Profík
Příspěvky: 1160
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: střední čechy

Re: Hydraulický napínák

Příspěvek od SupermanXXX »

origo pro promeny casovani ventilů stojí 10tisic ja ho sehnal z ebay s postou a clem za sedm, na audiklub jsem daval fotky z vymeny, je to pekna mrda*ka...

Uživatelský avatar
SupermanXXX
Profík
Profík
Příspěvky: 1160
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: střední čechy

Re: Hydraulický napínák

Příspěvek od SupermanXXX »

origo pro promeny casovani ventilů stojí 10tisic ja ho sehnal z ebay s postou a clem za sedm, na audiklub jsem daval fotky z vymeny, je to pekna mrda*ka...

bighusky
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 27.05.2011 21:47

Re: Hydraulický napínák

Příspěvek od bighusky »

mam takovy problem, po nastartovani dele odstaveneho motoru - pres noc, motor zarachoti. pak uz je vse v poradku. delaji to jen studene starty. zdvihatka jsou natlakovane a nespadnou - pri -odtsavenem motoru.
jak funguje ten napinak retezu? na co je tam ten konektor s privodem? jena zmenu casovani... ale co udela? povoli retez nebo ho jeste napne vice? co jsem jeste zkousel je, ze jsem tocil s motorem - rucne a napinak pri otaceni motoru - vacek dochazelo k napnuti retezu a pak zase cvak a povolil a porad dokola-nevim, jestli to nedela tlak ventilu na vacku...

diky za rady.

mario.s
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 02.08.2010 02:31

Re: Hydraulický napínák

Příspěvek od mario.s »

Tu som nieco nasiel na nete.
Přílohy
camadjusterdrawing-1.jpg

mario.s
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 02.08.2010 02:31

Re: Hydraulický napínák

Příspěvek od mario.s »

A tu google preklad:

Motor vypnutý:

V případě, že není tlak oleje, je pružinou aretační čep zasune do aretační drážky nastavovacího pístu.nastavení pístu se zamkne.

Spuštění motoru:

Nastavení pístu je uzamčeno, dokud dostatečný tlak oleje vybudovala. To zabrání vibrace v řetězového pohonu a tudíž hluku generace.Vačkový hřídel ovládání je uzamčen v poloze retard.

Chodu motoru:

Jednou definovaný tlak oleje bylo dosaženo, působí na povrchu blokovacího čepu, tj. proti odporu pružiny.pojistný kolík uvolní nastavovací píst tak, aby řídicí modul motoru lze upravit časování v "Advance" směrem.

Olejová nádrž:

Zásobník oleje zajišťuje, že tlak komora napínací pístu je naplněna během beztlakové fáze startingcycle. To také snižuje hluk při spuštění motoru.Otvor v horní části olejové nádrže umožňuje únik vzduchu a dodává řetězu olejem.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“