Hydraulický napínák
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Jezdec
- Příspěvky: 402
- Registrován: 11.11.2007 14:18
- Bydliště: Zábřeh
Hydraulický napínák
Zdravím, na hydraulickej napínák řetězu na 1,8 T nejdou koupit zvlášť ty plastíky po kterých klouže řetěz? mám jeden prasklý a 5.5t za celej nedám, nevíte někdo prosím jestli se to dá někde koupit?? nebo nemáte někdo starej napínák, třeba špatnej? díky
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 158
- Registrován: 12.10.2011 22:07
- Bydliště: Napajedla
Re: Hydraulický napínák
jaky retez, na rozvodech u 1.8T je pokud vim remen a pokud mas vadnou kladku tak ta se da koupit v maloobchode za dva tisice
Passat B5.5 Variant 2001 1.8T Tiptronic + Ford Galaxy 1.9TDI Ghia 2002
- vencacik
- Řidič
- Příspěvky: 110
- Registrován: 09.05.2010 17:59
Re: Hydraulický napínák
Samozřejmě, že má i řetěz. Neodpovídej na otázku na napínák řetězu, kladkou na řemen.palacinka píše:jaky retez, na rozvodech u 1.8T je pokud vim remen a pokud mas vadnou kladku tak ta se da koupit v maloobchode za dva tisice
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 158
- Registrován: 12.10.2011 22:07
- Bydliště: Napajedla
Re: Hydraulický napínák
jo sorry, ja zapomnel, ze to ma retez s napinakem na ventilech, je to vlastne 20V
ten napínák by měl jít koupit za cca 3500,- viz. tady:
http://www.autoadily.cz/prochazeni-dilu ... /205060000
jo a tu kladku jsem myslel napinaci vcetne napinaku, takze jsem byl jen castecne mimo, na druhe strane motoru
ten napínák by měl jít koupit za cca 3500,- viz. tady:
http://www.autoadily.cz/prochazeni-dilu ... /205060000
jo a tu kladku jsem myslel napinaci vcetne napinaku, takze jsem byl jen castecne mimo, na druhe strane motoru
Passat B5.5 Variant 2001 1.8T Tiptronic + Ford Galaxy 1.9TDI Ghia 2002
-
- Jezdec
- Příspěvky: 402
- Registrován: 11.11.2007 14:18
- Bydliště: Zábřeh
Re: Hydraulický napínák
No i tak je to dost kuli plastiku když tomu napínáku nic není, kdybyste někdo měl starej špatnej tak koupím..
- Phoenix
- Pilot
- Příspěvky: 774
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hydraulický napínák
Můžu ti ho sehnat za trojku novej, kdybys chtěl...kdyžtak SZ a domluvíme se.GIIb píše:No i tak je to dost kuli plastiku když tomu napínáku nic není, kdybyste někdo měl starej špatnej tak koupím..
PHOENIX-shoří jen proto,aby vznešený znovu povstal z popela a vzlétl vzhůru k nebesům...
http://WWW.VW-CULT.CZ
http://WWW.VW-CULT.CZ
-
- Jezdec
- Příspěvky: 402
- Registrován: 11.11.2007 14:18
- Bydliště: Zábřeh
Re: Hydraulický napínák
To nemáte nikdo vyhozenej v popelnici starej napínák špatnej??
- SupermanXXX
- Profík
- Příspěvky: 1160
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: střední čechy
Re: Hydraulický napínák
o vikendu budu menit za novej. tak mi v tydnu pisni sz a kdyztak se domluvime
- Meggy
- VWsenior
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hydraulický napínák
cena nového je kolem 2500,-
případně SZ
případně SZ
- SupermanXXX
- Profík
- Příspěvky: 1160
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: střední čechy
Re: Hydraulický napínák
origo pro promeny casovani ventilů stojí 10tisic ja ho sehnal z ebay s postou a clem za sedm, na audiklub jsem daval fotky z vymeny, je to pekna mrda*ka...
- SupermanXXX
- Profík
- Příspěvky: 1160
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: střední čechy
Re: Hydraulický napínák
origo pro promeny casovani ventilů stojí 10tisic ja ho sehnal z ebay s postou a clem za sedm, na audiklub jsem daval fotky z vymeny, je to pekna mrda*ka...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 27.05.2011 21:47
Re: Hydraulický napínák
mam takovy problem, po nastartovani dele odstaveneho motoru - pres noc, motor zarachoti. pak uz je vse v poradku. delaji to jen studene starty. zdvihatka jsou natlakovane a nespadnou - pri -odtsavenem motoru.
jak funguje ten napinak retezu? na co je tam ten konektor s privodem? jena zmenu casovani... ale co udela? povoli retez nebo ho jeste napne vice? co jsem jeste zkousel je, ze jsem tocil s motorem - rucne a napinak pri otaceni motoru - vacek dochazelo k napnuti retezu a pak zase cvak a povolil a porad dokola-nevim, jestli to nedela tlak ventilu na vacku...
diky za rady.
jak funguje ten napinak retezu? na co je tam ten konektor s privodem? jena zmenu casovani... ale co udela? povoli retez nebo ho jeste napne vice? co jsem jeste zkousel je, ze jsem tocil s motorem - rucne a napinak pri otaceni motoru - vacek dochazelo k napnuti retezu a pak zase cvak a povolil a porad dokola-nevim, jestli to nedela tlak ventilu na vacku...
diky za rady.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 02.08.2010 02:31
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 02.08.2010 02:31
Re: Hydraulický napínák
A tu google preklad:
Motor vypnutý:
V případě, že není tlak oleje, je pružinou aretační čep zasune do aretační drážky nastavovacího pístu.nastavení pístu se zamkne.
Spuštění motoru:
Nastavení pístu je uzamčeno, dokud dostatečný tlak oleje vybudovala. To zabrání vibrace v řetězového pohonu a tudíž hluku generace.Vačkový hřídel ovládání je uzamčen v poloze retard.
Chodu motoru:
Jednou definovaný tlak oleje bylo dosaženo, působí na povrchu blokovacího čepu, tj. proti odporu pružiny.pojistný kolík uvolní nastavovací píst tak, aby řídicí modul motoru lze upravit časování v "Advance" směrem.
Olejová nádrž:
Zásobník oleje zajišťuje, že tlak komora napínací pístu je naplněna během beztlakové fáze startingcycle. To také snižuje hluk při spuštění motoru.Otvor v horní části olejové nádrže umožňuje únik vzduchu a dodává řetězu olejem.
Motor vypnutý:
V případě, že není tlak oleje, je pružinou aretační čep zasune do aretační drážky nastavovacího pístu.nastavení pístu se zamkne.
Spuštění motoru:
Nastavení pístu je uzamčeno, dokud dostatečný tlak oleje vybudovala. To zabrání vibrace v řetězového pohonu a tudíž hluku generace.Vačkový hřídel ovládání je uzamčen v poloze retard.
Chodu motoru:
Jednou definovaný tlak oleje bylo dosaženo, působí na povrchu blokovacího čepu, tj. proti odporu pružiny.pojistný kolík uvolní nastavovací píst tak, aby řídicí modul motoru lze upravit časování v "Advance" směrem.
Olejová nádrž:
Zásobník oleje zajišťuje, že tlak komora napínací pístu je naplněna během beztlakové fáze startingcycle. To také snižuje hluk při spuštění motoru.Otvor v horní části olejové nádrže umožňuje únik vzduchu a dodává řetězu olejem.