Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
G3-lower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3599
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava

Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...

Příspěvek od G3-lower »

jurod píše:A nejelo to ani na LPG ani na benzin jo? Tak tomu už nechápu co tam může blbnout.... všechny věci máš nové, kromě čidla na IC a pumpy... :roll:
Presne jak pises cerpadlo a ic cidlo se jeste nemenilo to poresim co nejdrive.

Prepinal sem nekolikrat lpg a benal proste bud to jelo na oba nebo na nic. Uz to poznam jednoduse - kdyz neodfoukne po prerazeni BOV tak to netlaci... Uz sem z toho nahlavu. Kdo zacne mit problemy tak se z toho nemuze vyhrabat, komu to slape ten je spokojeny jak zelva. Po druhe bych ten motor nechtel ani za zlate prase.
Uvidim po 19h cestou z prace jak to pojede. Jeste mam v zaloze druhou novou vahu vzduchu tak dyztak prohodim ale tim to asi nebude.

Uživatelský avatar
G3-lower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3599
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava

Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...

Příspěvek od G3-lower »

Tak jsem dojel domu, na LPG i benal v pohode a bez zavahani. 10km mestem s prumerem 13,1 :twisted: Boze mi vemou papiry jak budou cekat nekde za rohem :cry:

Takze to bude nekde zakopany pes v elektroinstalaci urcite coz jsem mel i na GIII GTI co jsem mel pred RS. Po roce, kdy to chvili slapalo a chvili kolisaly otacky se vymenila komplet elektroinstalace a bylo po problemu, na RS bych to delat a platit teda nechtel :-(

Finch86
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 09.04.2011 10:36

Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...

Příspěvek od Finch86 »

Zdravim všechny,mám podobný problém jako G3-lower,auto mi taky škube nebo spíš houpe.Jedná se o 1.8T AUQ...čipnuto od sportmotor.Na autě je nová originál váha vzduchu,svíčky,zapalovací cívky,palivovej filtr,kit sání od forge,nové turbo komplet motor převlečen do silikonu plus ještě nějaké blbosti.Teď k problému, když prudce sešlápnu plyn auto akceleruje ale od 3200 ot/min "zhruba" začne přerušovaně akcelerovat,slyšim jak turbo nabíhá,přestane,nabíhá a zase přestane a tak to jde až k 6000 ot/min je to takový jakoby houpání.Jinak auto jede úplně bez problémů,startuje na škrtnutí jak za tepla tak za studena,spotřeba normál,spousta ventilů byla taky vyměněna,decelerační,N249,N75,hadice ok.Jezdím stále na jednu benzínku na vervu100 takže benízem to nebude.
Přikládám zde nějaký logy...první je do mírného kopce a druhý je delší rovinka.Prosím o názory...podle mého to bude asi turbem neboli spíš wastegatem...Díky

http://www.uloz.to/xcpPyLS/milan2-csv" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.uloz.to/xGKdb2P/log-01-115-118-120-csv" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...

Příspěvek od motorpower »

Finch86 píše:Zdravim všechny,mám podobný problém jako G3-lower,auto mi taky škube nebo spíš houpe.Jedná se o 1.8T AUQ...čipnuto od sportmotor.Na autě je nová originál váha vzduchu,svíčky,zapalovací cívky,palivovej filtr,kit sání od forge,nové turbo komplet motor převlečen do silikonu plus ještě nějaké blbosti.Teď k problému, když prudce sešlápnu plyn auto akceleruje ale od 3200 ot/min "zhruba" začne přerušovaně akcelerovat,slyšim jak turbo nabíhá,přestane,nabíhá a zase přestane a tak to jde až k 6000 ot/min je to takový jakoby houpání.Jinak auto jede úplně bez problémů,startuje na škrtnutí jak za tepla tak za studena,spotřeba normál,spousta ventilů byla taky vyměněna,decelerační,N249,N75,hadice ok.Jezdím stále na jednu benzínku na vervu100 takže benízem to nebude.
Přikládám zde nějaký logy...první je do mírného kopce a druhý je delší rovinka.Prosím o názory...podle mého to bude asi turbem neboli spíš wastegatem...Díky

http://www.uloz.to/xcpPyLS/milan2-csv" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.uloz.to/xGKdb2P/log-01-115-118-120-csv" onclick="window.open(this.href);return false;
Podle mě asi softem, přijeď na opravu, a budeš spokojen. :)
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Finch86
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 09.04.2011 10:36

Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...

Příspěvek od Finch86 »

Ahoj,a tím bych problém nemel jenže me to dělalo i před cipem, a to vím 100 pro,protože to skubalo stejně,mysleli jsme si ze je tam nějakej blbej soft tak se nahrál v MB ve škodovce originál a skubalo to stejně,pak jsem nechal udělat čip a tak na 500km to přestalo a pak zase začlo,každopádně kdyz nic nevyřešíme s kamosem co ma servis,sehnali jsme ještě jedno RS tak to zkusím u tebe a uvidí se :)

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...

Příspěvek od jurod »

Pokud ti to dělá s origo softem, takto s chipem nemá nic společné... :wink:

Díval jsem se na tvé logy a vypadají být OK...

Jinak co mně napadlo a to jsem chtěl napsal i G3-lowerovi... že by to mohl dělat plynový pedál... v tom pedálu bude nějaký potenciometr a ten může být KO... nebo může blbnout a pak se to auto chová jako by jsi přidával a pouštěl plyn...
Je to jen spekulace... ale je to taky možnost i spolu se škrtící klapkou.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Finch86
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 09.04.2011 10:36

Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...

Příspěvek od Finch86 »

Moc se v tom nevyznám ale přijde mi ze ten tlak v jednom logu je az moc velkej skoro 1.6mba což mi přijde na k03s docela dost.Jako klidně to muže byt tim pedalem,klapku jsme cistili,tvarila se ok.Zkusim ji prohodit od kolegy.Nejhorsi je ze vag cistej.Jeste jsem zapoměl říct ze auto začalo skubat po výměně turba,dávalo se nové,řekli mi v servisu at to jedu projet,tak jsem to projel a skubalo to,dal jsem jít to zpět týden to měli , pak mi to vrátili ze uz je to ok,jenže v jiným servisu mi zjistili ze mám odpojenou podtlakovou hadicku do deceleracniho ventilu,tak ji zapojili a auto začalo zase skubat.Jel jsem zpět do toho servisu a reklamoval to turbo,přeju ho vyměnili za nové,trvalo jim to 75 dni uz jsem jim vyhrožoval právníkem tak mi řekli ze uz jim posílají nové turbo,ale moc tomu nevěřím ze je tam nove...ono se těžko pozná jestli u turba co ma sotva 200km najeto jestli je nove...

Finch86
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 09.04.2011 10:36

Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...

Příspěvek od Finch86 »

Zapoměl jsem dodat ze kdyz odpojim wastegate od N75,n75 zacpu a wastegate taky tak by turbo mělo tlačit max jenže u me to pak jede jak kdyby to turbo tam nebylo!!! Jsem z toho blbec...

Uživatelský avatar
G3-lower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3599
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava

Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...

Příspěvek od G3-lower »

Kdyz ja zaslepil hadici z n75 do WG tak turbo tlacilo, ne max ale tlacilo.

Takze to mas fakt divne? Turbo si menil proc?

Ja jsem zjistil ze co mi turbo jede tak mi zere 0,9L oleje na 1000km coz je asi problem a turbo udela brzo papa. atTak zacinam resit kde mi udelaji repas z kvalitnich dilu, zadne polsko nechci.Nevi nekdo?

Vcera sem vymenil cidlo tlaku na IC a do budoucna asi jeste to cerpadlo at vyloucim i problem s tlakem paliva.

Jinak tak mesic mi to jede a dva dny to nejelo a pak se to za jizdy chytlo stejne jak to za jizdy prestalo jet...

Finch86
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 09.04.2011 10:36

Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...

Příspěvek od Finch86 »

Jako já když to odpojil tak turbo "tlačilo" ale málo,mám přímej kit sání od forge takže tam jde krásněn slyšet jak turbo nabíhá,takže vim že turbo určitě tlačilo ale ale asi né správným směrem :D ,pak na vagu byla chyba překročen maximální plnící tlak.Turbo jsem měnil z důvodu že když jsem auto koupil tak trošku kouřilo ale jen trochu,myslel jsem si že to bylo tim že když jsem si pro něj jel tak nemělo v nádrži ani kapku,tak jsem natankoval na vesnický pumpě,prostě nějakej blbej benzín.Druhej den jsem to hned dal do servisu na rozvody a výměnu oleje atd...no a po výměně oleje az správnej co tam mělo bejt tak to začalo...hulilo to jak kurevsky přečipovanej diesel...jenže mě i na neutrál :D...turbo žralo tak 1l oleje na 100km...takže turbo mělo jak axiální tak radiální vůli jak prase.Hele ale na rovinu to turbo co tam dal ten z*rd mechanik,není original...samozřejmě jsem to nevěděl...cena totiž byla 26tis...tak jsem myslel že je to origo,jenže teď v novým servisu kam jezdim "fakt hodně dobrej servis" řekli že je to nějaká mrdka...že to určitě není origo...proto věřim že je to tim turbem...netvrdim že turbo je špatný,ono tlačí jak šílený ale podle mého to nedrží ten obtokový ventil...proto přemýšlim že koupim od Mustafi z HHS ten obtokový ventil od Forge...protože už fakt nevim co by to turbo mohlo nějak ovlivňovat....

Finch86
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 09.04.2011 10:36

Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...

Příspěvek od Finch86 »

Jinak jestli ti můžu poradit tak repas nedělěj,kluci v servisu " dělaj závodní auta,poršáky no prostě lepší auta" tak mi radili že repas nemá cenu,že prej to dńechávaj dělat jen na auta co jdou do světa.Říkali že někdo má na to štěstí a to repasovaný turbo vydrží dlouho ale většinou s tim mají víc problémů jak užitku.Měli tam maníka co jsi nechal repásnout turbo asi za 10tis...sám na svoje triko,oni mu ho tam jen dali a auto nejelo,takže 1200,-Kč za vyndání a opět nandání a zase to nejelo...na podruhý to vyšlo auto jelo,jenže po 14dnech mu vycuclo olej z motoru a lopatky se vylámali a šli do motoru...oprava 60tis...takže maník moc neušetřil.Ale zase určitě jsou firmy co to udělají kvalitně a turbo bude jak nové...jenže které to jsou?!

Uživatelský avatar
kuba4you
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2671
Registrován: 20.03.2009 15:48
Bydliště: Ostrava - Krásné Pole
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...

Příspěvek od kuba4you »

G3-lower píše:Kdyz ja zaslepil hadici z n75 do WG tak turbo tlacilo, ne max ale tlacilo.

Takze to mas fakt divne? Turbo si menil proc?

Ja jsem zjistil ze co mi turbo jede tak mi zere 0,9L oleje na 1000km coz je asi problem a turbo udela brzo papa. atTak zacinam resit kde mi udelaji repas z kvalitnich dilu, zadne polsko nechci.Nevi nekdo?

Vcera sem vymenil cidlo tlaku na IC a do budoucna asi jeste to cerpadlo at vyloucim i problem s tlakem paliva.

Jinak tak mesic mi to jede a dva dny to nejelo a pak se to za jizdy chytlo stejne jak to za jizdy prestalo jet...
zkus uživatele ANDRE který se pohybuje na DP

Finch86
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 09.04.2011 10:36

Re: Problém 1,8T AUQ jeden den táhne druhý ne...

Příspěvek od Finch86 »

Čau,mám tu další problém...cca před 14dni mi měnili v servisu ty hadice po sáním,myslím tim ty odvětrávací a různý ventili okolo plus takovej ten zvláštní třícestnej ventil..."nemyslím tim N249 a ten jak vypadá jak N75 ale takovej ten plastovej.No ale k problému,hned co jsem vyjel ze servisu a jel to trochu projet tak pak když jsem stál na neutál tak jsem slyšel takový hučení,zní to trochu jak kdyby se přidíral ventilátor ale on se tam žádnej netočil :D Začal jsem se tomu trošku víc věnovat a pozorovat a ono to hučí i když jedu a když vypínám auto tak to udělá takový tůůůůůůt.... trochu mi to při tom vypínání přijde jak když foknete do hrdla flašky...v servisu říkali že to prej vypadá na sekundární vzduchový čerpadlo,ale to mi přijde jako blbost,protože to snad běží jen za studena...ale né když jedu nebo je auto zahrátý...ono se to pod kapotou tak blbě rozlejhá že to chvilku zní jak kdyby to bylo pod sáním ale když to típnu tak mi to přijde jak kdyby to šlo z EGR ventilu...kdyby to bylo turbo tak by to ve velkejch otáčkách asi hučelo víc...ale to nic neslyšim jen jak krásně nebíhá...na neutrál to strašně hučí ale jakoby kolísavě...Netušíte někdo??

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“