Dotazy k 1,8T 110kW B5
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 158
- Registrován: 12.10.2011 22:07
- Bydliště: Napajedla
Re: Názory na 1,8T 110kW
tak dvouhmota je tam hlavně kvůli nerovnoměrnému chodu motoru v nízkých otáčkách aby bylo minimalizováno torzní kmitání a přenášení následného vznikajícího hluku do převodovky a karoserie, takže v nízkých otáčkách dvouhmota aspoň plní svoji funkci, samozřejmě, že je lepší to netlačit na volnoběžných otáčkách, kdy je toto kmitání největší, ale pokud to člověk použije v případě nutnosti jen velmi zřídka, tak to dvouhmotě vůbec neuškodí, na víc v nízkých otáčkách není přenášen takový kroutící moment aby to vůbec něčemu uškodilo
dvouhmota byla vyvinuta hlavně kvůli naftovým motorům a jejich velkým vibracím a následnému hluku atd., takže z pohledu benzinového motoru, hlavně teda našeho 1.8T, který je celkem dost kultivovaný, problém s dvouhmotou v kterýchkoliv otáčkách nijak moc nevidím
ale názory a zkušenosti jiných se můžou lišit, protože každý s autem zachází jinak a sere se mu to taky jinak
dvouhmota byla vyvinuta hlavně kvůli naftovým motorům a jejich velkým vibracím a následnému hluku atd., takže z pohledu benzinového motoru, hlavně teda našeho 1.8T, který je celkem dost kultivovaný, problém s dvouhmotou v kterýchkoliv otáčkách nijak moc nevidím
ale názory a zkušenosti jiných se můžou lišit, protože každý s autem zachází jinak a sere se mu to taky jinak
Passat B5.5 Variant 2001 1.8T Tiptronic + Ford Galaxy 1.9TDI Ghia 2002
- Bazim
- Jezdec
- Příspěvky: 244
- Registrován: 01.04.2012 17:52
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 158
- Registrován: 12.10.2011 22:07
- Bydliště: Napajedla
Re: Názory na 1,8T 110kW
120tis.? nemam ted u sebe prirucku, ale je to se mi zda 120tis.
Passat B5.5 Variant 2001 1.8T Tiptronic + Ford Galaxy 1.9TDI Ghia 2002
- Bazim
- Jezdec
- Příspěvky: 244
- Registrován: 01.04.2012 17:52
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Názory na 1,8T 110kW
Tak a jsem zde s dalším dotazem týká se to ohledně rozvodů. Chtěl bych slyšet váš názor jestli mám měnit rozvody které v autě mám teď. Jsou staré 4 roky a je na nich najeto 40tkm.
- Flico
- VWjunior
- Příspěvky: 1634
- Registrován: 26.10.2008 09:55
- Bydliště: Divokej západ u Plzně
Re: Názory na 1,8T 110kW
jo vymen je tim nic nezkazis navic nechci kecat pac u sebe taky nemam manual ale doporocena vymena je 120tis nebo 4rokyBazim píše:Tak a jsem zde s dalším dotazem týká se to ohledně rozvodů. Chtěl bych slyšet váš názor jestli mám měnit rozvody které v autě mám teď. Jsou staré 4 roky a je na nich najeto 40tkm.
- Bazim
- Jezdec
- Příspěvky: 244
- Registrován: 01.04.2012 17:52
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotazy k 1,8T 110kW B5
Abych nemusel zakládat žádné nové téma tak jen oživím toto. Auto jsem samozřejmě nekupoval nové, ale ve velmi pěkném stavu a stále se snažím o něm dozvědět co nejvíce. Nedávno jsem byl na prohlídce v servisu kde kontrolovali brzdy, tlumiče atp.. a vše bylo OK kromě malé dírky ve vlnovci. Ale teď bych rád věděl něco o turbu. Ne, že bych měl nějaké podezření, ale chtěl bych mít jistotu, že je OK.
Čili se ptám jak zjistit jestli je turbo OK. Řekl bych, že to jde asi nějakým měřením ve VAGu, ale s VAGem nejsem moc kamarád, takže vás prosím o radu jak na to.
Čili se ptám jak zjistit jestli je turbo OK. Řekl bych, že to jde asi nějakým měřením ve VAGu, ale s VAGem nejsem moc kamarád, takže vás prosím o radu jak na to.
- Bazim
- Jezdec
- Příspěvky: 244
- Registrován: 01.04.2012 17:52
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotazy k 1,8T 110kW B5
Jestli se to tu už nějak řešilo, tak to nemohu najít opravdu nikdo neví? Nebo aspoň odkázat na to téma.
-
- Řidič
- Příspěvky: 56
- Registrován: 26.06.2012 22:15
- Bydliště: Jablůnka n.Bečvou
Re: Dotazy k 1,8T 110kW B5
AEB ještě nemá vyvedený tlak do ŘJ,takže měřit se dá pouze mechanickým manometrem.
A4 Quattro 1,8T
- Bazim
- Jezdec
- Příspěvky: 244
- Registrován: 01.04.2012 17:52
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
- Vasilo
- Jezdec
- Příspěvky: 224
- Registrován: 24.06.2010 22:16
- Kontaktovat uživatele:
Re: Názory na 1,8T 110kW
Podle příručky 180 tis. od základu po koupi sám sem je dělal při 178 tis. ale už to bylo znát doporučuji o něco dříve.Bazim píše:Jsem zde s další otázkou po kolika cca. tkm se mají udělat rozvody?
Pak už asi tak po 100 tisicu raděj budu dělat ..
Passat B4 Variant combi 2.0 GL LPG - dříve
Passat B5 1.8 T - nyní
Passat B5 1.8 T - nyní
- Bazim
- Jezdec
- Příspěvky: 244
- Registrován: 01.04.2012 17:52
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
- DarkMaverick
- Jezdec
- Příspěvky: 399
- Registrován: 02.06.2011 20:31
- Bydliště: Jižní Čechy, Milevsko
Re: Názory na 1,8T 110kW
no jo...prej "podle předpisů" já jezdím v rozmezí (při lehký noze) 6,8 - 7,4l/100km a při sportovní jízdě (adrenalin) jezdím za 8 - 10l/100km, ale s motorem jsem nadmíru spokojenej.... olejový čerpadlo mám už nový, teď jen rozvody a přetěsnit víko ventilů a hlavy a bude zase jak novej....jediná věc, která mě dožrala je lanková klapka plynu, ale s tím už jsem si taky poradil... občas se se stává, že pružina na klapce se vyběhá a musíš na bovdenu přešoupnout takovou závlačku, já už neměl kam, tak jsem si vyrobil speciální podložkuFlico píše:tak pokud je to AEB tak se urcite nejedna o B5.5 ale o B5 ( zminovanou 3B ) tenhle motor mam taky a naprosta spokojenost podle predpisu jezdim cca 7,5 a "normalne" 8-9 maxBazim píše:Díky za info zkusím pohledat ještě a snad se někdo další ozve. A ještě je to nějaký model AEB (netuším co to je). Dekodér jsem zkusil tenhle:
http://www.dubnetworks.net/vw-vin-decoder.htm" onclick="window.open(this.href);return false; a tam to ukazuje Model: Passat (current) [3B] ; Year 1998 [W]
VW Passat B6 2.0 FSI Highline Limo
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB
dříve VW Passat B5 1.8T 20V 1998 Varoš, motor AEB
- Bazim
- Jezdec
- Příspěvky: 244
- Registrován: 01.04.2012 17:52
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotazy k 1,8T 110kW B5
Chtěl bych se zeptat jaké změny jsou v kódech motorů např. já mám AEB a co je jiného na motoru např. (AEB, AGU, AJH, APH, ARX, ARZ, ATW, AUM, AVC, AWD, AWL, AWT, AWW, BJX, BKF, BKV) popř odkázat mě někam kde se o tom píše nedaří se mi to najít. Na Wiki jsou právě jen tyto kódy motorů, ale nepíše se tam jestli je mezi tím nějaký rozdíl.
- Bazim
- Jezdec
- Příspěvky: 244
- Registrován: 01.04.2012 17:52
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotazy k 1,8T 110kW B5
zdravím lidi pokusil jsem se tak nějak natočit co mi dělají otáčky při jízdě na volnoběh je to škrtící klapkou? Občas to děla někdy i více.
-
- Řidič
- Příspěvky: 56
- Registrován: 26.06.2012 22:15
- Bydliště: Jablůnka n.Bečvou
Re: Dotazy k 1,8T 110kW B5
Pokud vyloučíš netěsnosti sání,odvětrání a podtlaku,tak to může dělat i klapka.
A4 Quattro 1,8T