Pístní kroužky 1.8T

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Karburator
Řidič
Řidič
Příspěvky: 92
Registrován: 03.02.2011 11:00

Pístní kroužky 1.8T

Příspěvek od Karburator »

Čao,
Nemáte někdo info, kolik by to (výměna pístních kroužků) cirka mohlo v servisu stát a na jak dlouho je to práce? Sežere mi všechen olej za 2000 km. Moc nejede. Nekouří, turbo by mělo být OK. Emulze na víčku od chladičky není, takže hlava snad OK.

Vždycky když to sežere všechen olej, začnou klepat hydroštely (asi,tuším dle zvuku)... Kontrolka se ani nerozsvítí, jenže na měrce je kulový. Olej doleju a vše OK, klepání ustane.

Mám nalítáno 240 000 a měsíc co měsíc do toho auta investuju. Už mi to leze krkem a teď ještě toto :(
VW Passat 1.8T

Uživatelský avatar
Flico
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1634
Registrován: 26.10.2008 09:55
Bydliště: Divokej západ u Plzně

Re: Pístní kroužky 1.8T

Příspěvek od Flico »

no nechci rejpat ale kdyz uz bude ten motor takhle rozhazenej nebylo by rovnou lepsi udelat komplet ( gufera ventilu atd ... ) navic kde beres jistotu ze to jde zrovna krouzkama ? to ze zacnou klepat hydra je logicky kdyz to nema olej, pokud to nehlasi zkus zkontrolat cidla oleje, pak sunda cooler jestli tam neni olej a treba zmerit tlaky nez zacnes ( treba i zbytecne ) menit krouzky

Karburator
Řidič
Řidič
Příspěvky: 92
Registrován: 03.02.2011 11:00

Re: Pístní kroužky 1.8T

Příspěvek od Karburator »

Flico píše:no nechci rejpat ale kdyz uz bude ten motor takhle rozhazenej nebylo by rovnou lepsi udelat komplet ( gufera ventilu atd ... ) navic kde beres jistotu ze to jde zrovna krouzkama ? to ze zacnou klepat hydra je logicky kdyz to nema olej, pokud to nehlasi zkus zkontrolat cidla oleje, pak sunda cooler jestli tam neni olej a treba zmerit tlaky nez zacnes ( treba i zbytecne ) menit krouzky
Na kolik to může vyjít taková komplet GO motoru i s těma guferama atd? Jistotu samozřejmě ještě nemám, to mi řekne servisák, ale už nedávno mi říkal, že tam je poměrně velká pravděpodobnost. Tlaky se určitě budou měřit předtím. Může to mít vliv na výkon motoru? Zdaleka to nejede tak, jak by mělo. Moc se v tom nevyznám, tak snad neplácám blbosti :)
VW Passat 1.8T

Uživatelský avatar
Flico
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1634
Registrován: 26.10.2008 09:55
Bydliště: Divokej západ u Plzně

Re: Pístní kroužky 1.8T

Příspěvek od Flico »

no to ze to nejede a zere olej vetsinou bejva turbem, pak samzrejme kdyz sou krouzky KO tak to ma vliv na vykon, na mym aute za novy ventily hlavu, pisty, gufera atd cca 40.000,- takze bych rekl ze komplet to muze 20.000,- hodit ale to si netroufam odhadovat

Karburator
Řidič
Řidič
Příspěvky: 92
Registrován: 03.02.2011 11:00

Re: Pístní kroužky 1.8T

Příspěvek od Karburator »

Flico píše:no to ze to nejede a zere olej vetsinou bejva turbem, pak samzrejme kdyz sou krouzky KO tak to ma vliv na vykon, na mym aute za novy ventily hlavu, pisty, gufera atd cca 40.000,- takze bych rekl ze komplet to muze 20.000,- hodit ale to si netroufam odhadovat
Díky za info.

Kdyby to bylo turbem, tak se to projeví kouřivostí nebo ne? Turbo občas píská v záběru - nevím, zda-li to je dobře nebo ne. Jinak dnes jsem na VAGu mazal tuto chybu:

00575 - Tlak v sacím potrubí - 11-10 regul. hranice podkročena - sporadicky

Smazal jsem to, nastartoval, vypnul motor a chyba už tam nebyla. Po projetí jsem nekoukal, můžu zkontrolovat zítra.

Může to s tím mít něco společného? Co to je?
VW Passat 1.8T

Uživatelský avatar
Flico
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1634
Registrován: 26.10.2008 09:55
Bydliště: Divokej západ u Plzně

Re: Pístní kroužky 1.8T

Příspěvek od Flico »

kourit to muze i kdyz to pujde krouzkama - proste jednou to ten olej spaluje a je jedno jak se tam dostane jestli sanim nebo kolem pistu

takze zkus zjistit jestli ti ho to zere nebo nekam tece, jinak ta zavada - popis v obrazku:
Přílohy
575.jpg

Karburator
Řidič
Řidič
Příspěvky: 92
Registrován: 03.02.2011 11:00

Re: Pístní kroužky 1.8T

Příspěvek od Karburator »

Děkuji za info o chybě, mrknu na to !
VW Passat 1.8T

Uživatelský avatar
At3m.
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 264
Registrován: 26.10.2008 18:28
Bydliště: Praha

Re: Pístní kroužky 1.8T

Příspěvek od At3m. »

Zajimalo by me jak zjistim kudy olej jde jestli turbem nebo pres krouzky...nemate nejakou radu, abych nemusel delat Go motoru a pa menit i turbo.

Me to vzdy vyhodi oblak dymu pri akceleraci nebo rozjezdu, neco jako naftak.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“