dunění a vibrace (nejspíš) výfuku

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
Kutil001
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 487
Registrován: 26.02.2011 20:06
Bydliště: kousek od Znojma :)

dunění a vibrace (nejspíš) výfuku

Příspěvek od Kutil001 »

Zdravím všechny, mám takovej problém který řeším už cca přes rok, je to zvláštní dunění a vybrace asi od výfuku, projevuje se to nejvíc při zátahu motoru (nejvíc je to znát do kopce tak na 4 a 5 stupeň) a při brzdění motorem třeba z kopce je to hodně cítit na plynovým pedálu. Rozmezí otáček je 2500 až po nějakých 2900, v zimě jsem měnil vlnovec, po té se to uklidnilo téměř na neslyšitelnou hranici, po nějkých těch kilometrech (asi 2 až 3 tisíce) se to zase vrátilo, měnil jsem i silentblok motoru, byl uplně vymlácenej, ale žádná změna, tak prosím o radu co hledat dál. Co jsem tak hledal a pročítal fóra, prý to může být středovej díl kde už jsou poničený přepážky nebo vysypanej kat. Vaše názory či rady? Předem díky.
ex:
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10177
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: dunění a vibrace (nejspíš) výfuku

Příspěvek od xerxes »

pokud se dostaneš pod auto tak ber vyfuk od motoru až po koncový tlumič a pořádně to prohlídni po případě poklepej po nim

Uživatelský avatar
Kutil001
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 487
Registrován: 26.02.2011 20:06
Bydliště: kousek od Znojma :)

Re: dunění a vibrace (nejspíš) výfuku

Příspěvek od Kutil001 »

co jsem ho tak prohlížel už několikrát, zdál se ok, jedině mě napadlo že oželím 900 Kč a koupím novej střeďák, třeba už budou vypálený přepážky, je to slyšet jakoby se to vybrování táhlo od řadičky k zadním sedadlům, ale pod řadičkou je kat pokud se nepletu ne?
ex:
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10177
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: dunění a vibrace (nejspíš) výfuku

Příspěvek od xerxes »

středový tlumič tam aní být nemusí,já jsem dal jen trubku,kat je tak jak píšeš před středovým tlumičem :wink:

Uživatelský avatar
KUBAMIKLAS
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 200
Registrován: 03.07.2013 13:51
Bydliště: Slavičín

Re: dunění a vibrace (nejspíš) výfuku

Příspěvek od KUBAMIKLAS »

Zdravíčko mám stejný dotaz jak kolega a to na vibrace do kabiny ( palubní desky ) v rozmezí 1600-1700ot. na převážně 4 a 5 stupen,na ostatních převodech to nejde poznat. Měněna spojka,gumičky na vsřicích,všechny klouby ( postupně,ale vibrace stále ). V nízkých otáčkách to vibruje lehce což chápu,ale potom to udělá ve výše psaných otáčkách strašný kravál/dunivý zvuk a nad tyhle otáčky opět ticho. Hýbal jsem výfukem a bude utrhlý někde v prostředě auta,kousek před než se výfuk kroutí kolem rezervy. Bohužel na zvedák se ještě dělší dobu nedostanu,ale může utrlý střed výfuku způsobovat silné vibrace a dunění v zátahu ? Děkuji
VW Golf 4 1.9 TDI PD 74 KW, 5. kvalt, Typ motoru AXR, 5. Dvéř. Hatchback

Uživatelský avatar
joe25
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: dunění a vibrace (nejspíš) výfuku

Příspěvek od joe25 »

Toto jsem řešil taky je to pravděpodobně špatně nebo vůbec uchycený výfuk za katalyzátorem - je tam uchycen v gumových úchytech které jak ztyří nebo úplně uletí nedrží a výfuk tluče o stěny toho tunelu ve kterém je veden.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“