G4 1.4 16V Snimac tlaku v sacim potrubi (G71)

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: G4 1.4 16V Snimac tlaku v sacim potrubi (G71)

Příspěvek od falko1983 »

Existuje jen jediná možnost jak z nasávaných 50C udělat cca 25-30C a kluci tomakecTD,majrek001 a možná i jiný(včetně mě).Ti povrdí jedině předělat na externí box z TDI,GTI a tu stávající šílenost poslat do popelnice.
VW GIV 1.6 16V

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: G4 1.4 16V Snimac tlaku v sacim potrubi (G71)

Příspěvek od bifur »

Uz sa na to chystam, len cakam na dalsiu vyplatu. Teraz musim dat dokopy vyfuk, ulozenie prevodovky a termostat.. Furt nieco, kua :-)

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: G4 1.4 16V Snimac tlaku v sacim potrubi (G71)

Příspěvek od falko1983 »

Je to otázka 500,- takže nic extrímního,a uvidíš že pomůže. :wink:
VW GIV 1.6 16V

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: G4 1.4 16V Snimac tlaku v sacim potrubi (G71)

Příspěvek od tomakecTD »

Tak jsem dnes měřil teplotu vzduchu v sání. Ráno když jsem jel tak 22-25C. Odpoledne při zahřátém motoru ve městě 51-55C. Hnus no :laugh: Změřte ti, co máte už ty boxy kolik C tam máte.
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: G4 1.4 16V Snimac tlaku v sacim potrubi (G71)

Příspěvek od majrek001 »

ano potvrdíme, jediná možnost je předělat na externí filtrbox.. včera jsem to byl dráždit a filtrbox nebyl ani vlažný.. to na tom starým bych neudržel ruku
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: G4 1.4 16V Snimac tlaku v sacim potrubi (G71)

Příspěvek od falko1983 »

tomakecTD píše:Tak jsem dnes měřil teplotu vzduchu v sání. Ráno když jsem jel tak 22-25C. Odpoledne při zahřátém motoru ve městě 51-55C. Hnus no :laugh: Změřte ti, co máte už ty boxy kolik C tam máte.
Tak to zas není nic hroznýho když má vzduch dneska 35C.... :lol:
VW GIV 1.6 16V

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: G4 1.4 16V Snimac tlaku v sacim potrubi (G71)

Příspěvek od tomakecTD »

Jezdil sem celej den po městě, nechal to chvilku běžet i z tesca na parkáči. Teplota vzduchu ve stínu 30C dle palubáku 35.5 a opravdu max 55C v sání. Možná kdybych tam nepřiváděl vzduch z venku, bylo by to ještě horší. Každopádně ráno to jede daleko líp.
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: G4 1.4 16V Snimac tlaku v sacim potrubi (G71)

Příspěvek od falko1983 »

To určitě někde jsem četl že co 10C na vzduchu nahoru to asi 3% výkonu dolu.
VW GIV 1.6 16V

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: G4 1.4 16V Snimac tlaku v sacim potrubi (G71)

Příspěvek od tomakecTD »

:good: Souhlasím s tím. Možná i více. Opravdu je to dost znát. Hlavně v nízkých otáčkách. V tom horku je to lenivý.
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“