G4 1.4 16V Snimac tlaku v sacim potrubi (G71)
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- falko1983
- VWjunior
- Příspěvky: 1690
- Registrován: 12.08.2008 16:30
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: G4 1.4 16V Snimac tlaku v sacim potrubi (G71)
Existuje jen jediná možnost jak z nasávaných 50C udělat cca 25-30C a kluci tomakecTD,majrek001 a možná i jiný(včetně mě).Ti povrdí jedině předělat na externí box z TDI,GTI a tu stávající šílenost poslat do popelnice.
VW GIV 1.6 16V
- bifur
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
Re: G4 1.4 16V Snimac tlaku v sacim potrubi (G71)
Uz sa na to chystam, len cakam na dalsiu vyplatu. Teraz musim dat dokopy vyfuk, ulozenie prevodovky a termostat.. Furt nieco, kua
- falko1983
- VWjunior
- Příspěvky: 1690
- Registrován: 12.08.2008 16:30
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: G4 1.4 16V Snimac tlaku v sacim potrubi (G71)
Je to otázka 500,- takže nic extrímního,a uvidíš že pomůže.
VW GIV 1.6 16V
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: G4 1.4 16V Snimac tlaku v sacim potrubi (G71)
Tak jsem dnes měřil teplotu vzduchu v sání. Ráno když jsem jel tak 22-25C. Odpoledne při zahřátém motoru ve městě 51-55C. Hnus no Změřte ti, co máte už ty boxy kolik C tam máte.
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: G4 1.4 16V Snimac tlaku v sacim potrubi (G71)
ano potvrdíme, jediná možnost je předělat na externí filtrbox.. včera jsem to byl dráždit a filtrbox nebyl ani vlažný.. to na tom starým bych neudržel ruku
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- falko1983
- VWjunior
- Příspěvky: 1690
- Registrován: 12.08.2008 16:30
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: G4 1.4 16V Snimac tlaku v sacim potrubi (G71)
Tak to zas není nic hroznýho když má vzduch dneska 35C....tomakecTD píše:Tak jsem dnes měřil teplotu vzduchu v sání. Ráno když jsem jel tak 22-25C. Odpoledne při zahřátém motoru ve městě 51-55C. Hnus no Změřte ti, co máte už ty boxy kolik C tam máte.
VW GIV 1.6 16V
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: G4 1.4 16V Snimac tlaku v sacim potrubi (G71)
Jezdil sem celej den po městě, nechal to chvilku běžet i z tesca na parkáči. Teplota vzduchu ve stínu 30C dle palubáku 35.5 a opravdu max 55C v sání. Možná kdybych tam nepřiváděl vzduch z venku, bylo by to ještě horší. Každopádně ráno to jede daleko líp.
- falko1983
- VWjunior
- Příspěvky: 1690
- Registrován: 12.08.2008 16:30
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: G4 1.4 16V Snimac tlaku v sacim potrubi (G71)
To určitě někde jsem četl že co 10C na vzduchu nahoru to asi 3% výkonu dolu.
VW GIV 1.6 16V
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: G4 1.4 16V Snimac tlaku v sacim potrubi (G71)
Souhlasím s tím. Možná i více. Opravdu je to dost znát. Hlavně v nízkých otáčkách. V tom horku je to lenivý.