MOTOR,EGR ventil - Zaslepení, opravy apod.

Moderátoři: Chozin, alesino

Uživatelský avatar
audinak44
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 221
Registrován: 30.04.2012 22:40

Re: MOTOR,EGR ventil - Zaslepení apod.

Příspěvek od audinak44 »

Tak už teraz viem dnes som to znova rozoberal a všetko dal do povodneho stavu :D teraz ide všetko v poriadku.Dakujem za radu vwmaniak

Janosik93
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 238
Registrován: 16.01.2008 08:49
Bydliště: Spišská Nová Ves Slovensko

Re: MOTOR,EGR ventil - Zaslepení apod.

Příspěvek od Janosik93 »

ja som Janosik93, ak myslíš mňa :-) vw maniak je len taka pozícia :-)
Diagnostika, opravy vozidiel, chip tuning, diagnostika osciloskopom, meranie kompresných tlakov, autoelektrika . na ine veci kludne PM. http://www.powerdiesel.sk" onclick="window.open(this.href);return false;

stasaj
Řidič
Řidič
Příspěvky: 84
Registrován: 09.05.2012 18:51

Re: MOTOR,EGR ventil - Zaslepení apod.

Příspěvek od stasaj »

zdravím Vás, mám VW Passat r.v. 03, 1.9 TDi, 96 kw, 6 kv., nechal jsem vyndat a zaslepit EGR a po pár kilometrech mi to hodilo chybu motoru a hlášku "Emise-do dílny"...auto jede normálně, ani při vypnutí klíčku a znovunastartování chyba nezmizí...jak to obejít softwarově? co kde nastavit..díky

Janosik93
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 238
Registrován: 16.01.2008 08:49
Bydliště: Spišská Nová Ves Slovensko

Re: MOTOR,EGR ventil - Zaslepení apod.

Příspěvek od Janosik93 »

treba to priamo v jednotke tak, ako keď robíš chip tunning...
Diagnostika, opravy vozidiel, chip tuning, diagnostika osciloskopom, meranie kompresných tlakov, autoelektrika . na ine veci kludne PM. http://www.powerdiesel.sk" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
audinak44
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 221
Registrován: 30.04.2012 22:40

Re: MOTOR,EGR ventil - Zaslepení apod.

Příspěvek od audinak44 »

VWmaniak....Dakujem za radu a táák som sa tešil zo zaslepeneho EGR....:-(((( šlo to celkom dobre.

Janosik93
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 238
Registrován: 16.01.2008 08:49
Bydliště: Spišská Nová Ves Slovensko

Re: MOTOR,EGR ventil - Zaslepení apod.

Příspěvek od Janosik93 »

ja niesom vw maniak, ale Janosik 93 :-) ak chceš viem ti to aj v softe ošetriť, aby bol pokoj
Diagnostika, opravy vozidiel, chip tuning, diagnostika osciloskopom, meranie kompresných tlakov, autoelektrika . na ine veci kludne PM. http://www.powerdiesel.sk" onclick="window.open(this.href);return false;

laskymartin
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 29.05.2012 03:37
Bydliště: Bohumin

Re: MOTOR,EGR ventil - Zaslepení apod.

Příspěvek od laskymartin »

jak?jestli to není tajné :?:

Janosik93
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 238
Registrován: 16.01.2008 08:49
Bydliště: Spišská Nová Ves Slovensko

Re: MOTOR,EGR ventil - Zaslepení apod.

Příspěvek od Janosik93 »

no je to tajne :-) nemáš na to isto vybavenie
Diagnostika, opravy vozidiel, chip tuning, diagnostika osciloskopom, meranie kompresných tlakov, autoelektrika . na ine veci kludne PM. http://www.powerdiesel.sk" onclick="window.open(this.href);return false;

oovv
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 31.08.2012 19:00

Cukání při cca 2000 ot.

Příspěvek od oovv »

Ahoj, mám Tourana 2,0 TDi, 125 kW celkem jsem spokojený, ale teď mě vyšplouchnul. Nejdřív zhasnul a bylo to jedním ze vstřiků - vyměněno, jezdil OK asi týden a pak najednou vždy při rychlostním stupni 4, 5, 6, okolo 2 tis. otáček zaškube jako když zabere ABS. Je to sice krátké, ale hrozně blbé skrz případné předjíždění. Původně to mělo být turbo, to jsem nechal repasovat, ale když to bylo opět v cajku, tak opět to samé. No, jsem z toho na palici. Diagnostika hlásí, že auto je celé OK. Bylo by možné, že to souvisí s výměnou vstřiku?
Díky moc za odpověď.

Uživatelský avatar
skasowak
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 12.11.2011 23:55
Bydliště: Skašov, Plzeň jih
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při cca 2000 ot.

Příspěvek od skasowak »

Ahoj, řeším to samé ale u motoru 103kw, bylo mě řečeno že odchází setrvačník, dojde k vybracim, takovýmu divnýmu hučení a škubání jak popisuješ.....

TAk nevím co na to řeknou ostatní.

Tomáš
VW Touran 2.0 TDi, 103kw, 2008, Modrá barva, Highline, Sicht paket, Licht paket, můj první VW

Uživatelský avatar
alesino
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2998
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: HavířOff

Re: Cukání při cca 2000 ot.

Příspěvek od alesino »

EGR ???
:arrow: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... cuk%E1n%ED" onclick="window.open(this.href);return false;
:arrow: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... cuk%E1n%ED" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Touran 1,9 TDI DSG 105 kW / 350 Nm chip by TDIfun

Uživatelský avatar
mysacek
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Martinique

Re: MOTOR,EGR ventil - Zaslepení apod.

Příspěvek od mysacek »

Ahoj chlapi,
klasika - nepise mi sice vyfuk do dilny, ale Abgas Werkstatt! :D
Mam motor AVQ (2004).
Ale nerad bych rozebiral neco zbytecne... uz jenom proto, ze jsem nenasel pripojeni k vyfuku. Ale lepsi je viz foto...

EGR bych rekl, ze je to v krouzku, protoze pri pohledu zpredu vlevo jde zrejme vzduch z intercooleru a napravo od toho bazmeku to jde na sací potrubi. Jenomze jsem nenasahal privod od vejfuku, teda pokud neni vzadu, tam moc nedosahnu... Ale zespodu neni nic. Takze je to EGR ventil? Co vsechno musim shodit? Ceka mne nejaky zadrhel?
Nejaka jina uzitecna rada, at neco nepo*eru?
Díky
Pavel
Přílohy
EGR na AVQ.jpg

Janosik93
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 238
Registrován: 16.01.2008 08:49
Bydliště: Spišská Nová Ves Slovensko

Re: MOTOR,EGR ventil - Zaslepení apod.

Příspěvek od Janosik93 »

vymeň to nove. najskôr tam bude prasknuta membrana
Diagnostika, opravy vozidiel, chip tuning, diagnostika osciloskopom, meranie kompresných tlakov, autoelektrika . na ine veci kludne PM. http://www.powerdiesel.sk" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
mysacek
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Martinique

Re: MOTOR,EGR ventil - Zaslepení apod.

Příspěvek od mysacek »

Janosiku, vedle. Dneska jsem byl bez hlasky, takze z moznych problemu to opravdu vypada na prizasr*nou klapku v EGR, ktera se zase docasne uvolnila. Ale cisteni mne nemine a radeji bych to udelal tady v Evrope, uz jenom kdybych neco podelal, naprava tady mne vyjde levneji.
Ale porad teda, jak je to na tom obrazku, je to EGR, ze? A pokud i vis, co mne ceka pri tom sundavani, tak porad pls...
Jinak byvaly sef nam rikal, ze pokud chceme vsechno jenom vymenovat, ze to muze delat jeho babicka, at koukame opravovat :D
A pokud byste nekdo mel po ruce ETKU, kouknete se prosim po PN na EGR ventil. Diky opredem :good:
Pavel

Janosik93
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 238
Registrován: 16.01.2008 08:49
Bydliště: Spišská Nová Ves Slovensko

Re: MOTOR,EGR ventil - Zaslepení apod.

Příspěvek od Janosik93 »

egr čistím ako na pase. ano, je tam EGR
1x 5mm inbus
1x 6mm inbus
1x 10 kluč
1x 12 kluč
1x 13 kluč
za cca 15 minut musi byť von.
pokial chceš cele sanie dať dole, tak to mám tak za cca 20 minut von. k tomu ti treba aj kliešte na hadicove spony. čo je PN na EGR ventil to neviem , čo máš na mysli
Diagnostika, opravy vozidiel, chip tuning, diagnostika osciloskopom, meranie kompresných tlakov, autoelektrika . na ine veci kludne PM. http://www.powerdiesel.sk" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět

Zpět na „Motor“