Zdar VWčka,
Omlouvám se jestli duplikuju téma, ale 2 dny hledám na FAQ a nemůžu nikde naít, nemáte někdo prosím schema zapojení pinů na ZELENéM a MODRéM štekru v budíkách polo+maxidot ? ( 1.6 SR 74kw AKL listopad.99 )
Jestli to někdo máte moc mi to pomůže díky.
>>>dextersrs<<<
problém se zapojením polodotů 1J0920821 - VYŘEŠENO
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Dextersrs
- Řidič
- Příspěvky: 168
- Registrován: 09.05.2012 08:17
- Bydliště: Praha Východ
problém se zapojením polodotů 1J0920821 - VYŘEŠENO
Naposledy upravil(a) Dextersrs dne 24.05.2012 19:33, celkem upraveno 2 x.
- Dextersrs
- Řidič
- Příspěvky: 168
- Registrován: 09.05.2012 08:17
- Bydliště: Praha Východ
problém se zapojením polodotů 1J0920821 1.6 74kw AKL,list.99
Zdar VWčka, mám problém s budíky, výměna těchto 1J0 920 801 za tyto 1J0 920 821 ( polodot ) stejný model auta, stejný rok.
problém:
napinoval jsem páčku ovládání PP takto: ZELENÝ konektor na budíkách ( 32pin )
- PIN 23 - kolébka nahoru
- PIN 24 - kolébka dolu
- PIN 25 - RESET PP
- čtvrtý vodič na kostru
Dále jsem natáhl toto:
- PIN 26 - čidlo venkovní teploty G17 ( žluto hnědý ) druhý vodič na kostru
- PIN 6 - čidlo stavu kapaliny ostřikovačů
Takto napinovaná přístrojovka mi po připojení hlásí:
- opotřebení brzdovích destiček
- immobilizér aktivní
- závada na brzdách STOP servisní manuál
předtím mi hlásila jen immo a to je jasný ještě jsem ho nenechal přizpůsobit.
Jediné vysvětlení je že to mám špatně napinované, bohužel jiné schéma nemám...
Prosím kohokoli kdo mi může poslat správné napinování výše uvedeného, nebo třeba schéma pinů na tyto budíky budu fakt šťastnej !
Díky Všem za cokoliv....
problém:
napinoval jsem páčku ovládání PP takto: ZELENÝ konektor na budíkách ( 32pin )
- PIN 23 - kolébka nahoru
- PIN 24 - kolébka dolu
- PIN 25 - RESET PP
- čtvrtý vodič na kostru
Dále jsem natáhl toto:
- PIN 26 - čidlo venkovní teploty G17 ( žluto hnědý ) druhý vodič na kostru
- PIN 6 - čidlo stavu kapaliny ostřikovačů
Takto napinovaná přístrojovka mi po připojení hlásí:
- opotřebení brzdovích destiček
- immobilizér aktivní
- závada na brzdách STOP servisní manuál
předtím mi hlásila jen immo a to je jasný ještě jsem ho nenechal přizpůsobit.
Jediné vysvětlení je že to mám špatně napinované, bohužel jiné schéma nemám...
Prosím kohokoli kdo mi může poslat správné napinování výše uvedeného, nebo třeba schéma pinů na tyto budíky budu fakt šťastnej !
Díky Všem za cokoliv....
- tornado1
- Člen klubu
- Příspěvky: 14724
- Registrován: 04.11.2009 13:31
- Bydliště: Humpolec
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém se zapojením polodotů 1J0920821 1.6 74kw AKL,lis
Mas to spatne nakodovane..
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941
- Dextersrs
- Řidič
- Příspěvky: 168
- Registrován: 09.05.2012 08:17
- Bydliště: Praha Východ
Re: problém se zapojením polodotů 1J0920821 1.6 74kw AKL,lis
Sakra, vždyť jsem to včera kodoval podle tech původních....tornado1 píše:Mas to spatne nakodovane..
Podle čeho to mam tedy nakodovat ?
Díky...
- Dextersrs
- Řidič
- Příspěvky: 168
- Registrován: 09.05.2012 08:17
- Bydliště: Praha Východ
Re: problém se zapojením polodotů 1J0920821 1.6 74kw AKL,lis
tak jsem to hodil na VAG a zjistil jsem že budíky nekomunikujou s ŘJ motoru, ŘJ aerbagu, ŘJ ABS proto mi to píše chyba brzd, sjeté destičky, aerbag svítí a nic nejde, takže co to znamená ??? Budíky jsou na nic ?
Vratil jsem tam původní bez PP na VAGu vymazal chyby a vše je OK, takže to je fakt tím že budíky nekomunikujou s autem, co s tím ???
Vratil jsem tam původní bez PP na VAGu vymazal chyby a vše je OK, takže to je fakt tím že budíky nekomunikujou s autem, co s tím ???
- Dextersrs
- Řidič
- Příspěvky: 168
- Registrován: 09.05.2012 08:17
- Bydliště: Praha Východ
Re: problém se zapojením polodotů 1J0920821 1.6 74kw AKL,lis
stále bez výsledku, nakonec důvod proč to na VAGu ukazuje výše uvedené komunikační chyby budou nejspíš tím že to dělá ten stále nepřispůsobený immobilizér... Co myslíte lidi ?Dextersrs píše:tak jsem to hodil na VAG a zjistil jsem že budíky nekomunikujou s ŘJ motoru, ŘJ aerbagu, ŘJ ABS proto mi to píše chyba brzd, sjeté destičky, aerbag svítí a nic nejde, takže co to znamená ??? Budíky jsou na nic ?
Vratil jsem tam původní bez PP na VAGu vymazal chyby a vše je OK, takže to je fakt tím že budíky nekomunikujou s autem, co s tím ???
- Dextersrs
- Řidič
- Příspěvky: 168
- Registrován: 09.05.2012 08:17
- Bydliště: Praha Východ
Re: problém se zapojením polodotů 1J0920821 1.6 74kw AKL,lis
No nic, dnes si nesu domu vag-tacho kbel a uvidím co stím zmůžu....Dextersrs píše:stále bez výsledku, nakonec důvod proč to na VAGu ukazuje výše uvedené komunikační chyby budou nejspíš tím že to dělá ten stále nepřispůsobený immobilizér... Co myslíte lidi ?Dextersrs píše:tak jsem to hodil na VAG a zjistil jsem že budíky nekomunikujou s ŘJ motoru, ŘJ aerbagu, ŘJ ABS proto mi to píše chyba brzd, sjeté destičky, aerbag svítí a nic nejde, takže co to znamená ??? Budíky jsou na nic ?
Vratil jsem tam původní bez PP na VAGu vymazal chyby a vše je OK, takže to je fakt tím že budíky nekomunikujou s autem, co s tím ???
- Dextersrs
- Řidič
- Příspěvky: 168
- Registrován: 09.05.2012 08:17
- Bydliště: Praha Východ
Re: problém se zapojením polodotů 1J0920821 1.6 74kw AKL,lis
Problém vyřešen, napinované to je dobře, problém není ani v kódování palubky ( kod je skoro jedno jakej bude co se výbavy týče půjde stejně jen to co umí ŘJ ), problém byl v immu.Dextersrs píše:Zdar VWčka, mám problém s budíky, výměna těchto 1J0 920 801 za tyto 1J0 920 821 ( polodot ) stejný model auta, stejný rok.
problém:
napinoval jsem páčku ovládání PP takto: ZELENÝ konektor na budíkách ( 32pin )
- PIN 23 - kolébka nahoru
- PIN 24 - kolébka dolu
- PIN 25 - RESET PP
- čtvrtý vodič na kostru
Dále jsem natáhl toto:
- PIN 26 - čidlo venkovní teploty G17 ( žluto hnědý ) druhý vodič na kostru
- PIN 6 - čidlo stavu kapaliny ostřikovačů
Takto napinovaná přístrojovka mi po připojení hlásí:
- opotřebení brzdovích destiček
- immobilizér aktivní
- závada na brzdách STOP servisní manuál
předtím mi hlásila jen immo a to je jasný ještě jsem ho nenechal přizpůsobit.
Jediné vysvětlení je že to mám špatně napinované, bohužel jiné schéma nemám...
Prosím kohokoli kdo mi může poslat správné napinování výše uvedeného, nebo třeba schéma pinů na tyto budíky budu fakt šťastnej !
Díky Všem za cokoliv....
Po neúspěšné odezvě tady na foru jsem se do toho pustil sám, takže začal jsem dnes v 16:15 hodin a zkončil v 19:10 za tu dobu jsem přišel na to jak přizpůsobit klíče od starých budíků na polodoty co jsem tam dnes šoupnul, povedlo se! dál jsem natahal elektriku na páčku ovládání PP + na čidlo venkovní teploty + stav vody v ostřikovačích + signalizace otevřené kapoty, povedlo se! kodováním jsem si přizpůsobil budíky tak aby na mne neřvali kvůli ostřikovačům, protože ještě nemám to čidlo povedlo se!
Vše ukazuje jak má, spotřeba, průměrná spotřeba, prům rychlost, vzdálenost, čas jízdy, teplota vzduchu- povedlo se ! Páčka taky funguje na 100%
Jako bonus jsem si přepsal stav tacho podle tech původních a šoupnul tam češtinu, přidal funkci autom. zamknutí při překročení rychlosti 15km/h a odemknutí všech dveří při vytažení klíčku ze zapalování...
Jdu skoumat dál co ještě lze udělat už teď je jasné že jdu do maxidotů
Shrnuto: nastavení km na tachu, přispůsobení imma na stávající klíče při výměně budíků, čeština + zap, vyp některých funkcí či některých kontrolek no problemo....
>>>dextersrs<<<