Odborník na GX
-
- Řidič
- Příspěvky: 72
- Registrován: 06.03.2011 21:07
Odborník na GX
Čau. Scháním nějakýho odborníka přes motory GX. Vím, že mi každej řekne, že je to poruchovej motor, ale běhá jak hodinky, jenom problém s otáčkama při volnoběhu atd. Nicméně, je tam hodně věcí, který na to mají vliv a jsou tady testy jak to zjistit, ale já na to nemám jaksi úplně času a hlavně nejsem takovej odborník v tomhle směru, tak scháním někoho poblíž děčína, kdo by to zvládnul. Měl jsem auto v Bosh servisu, aby na to koukli, ale jediný co, tak jsem vypláznul 1500,- a dělá to pořád a řekli, že je to v pořádku...
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odborník na GX
hledal mě někdo?
Nemáš čas se v tom vrtat a chceš jezdit? Tak naber směr šrotoviště a za ušetřený peníze si pořiď TDI a nebo něco novějšího s CNG.
Nemáš čas se v tom vrtat a chceš jezdit? Tak naber směr šrotoviště a za ušetřený peníze si pořiď TDI a nebo něco novějšího s CNG.
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
Re: Odborník na GX
Vecernicek píše:hledal mě někdo?
Nemáš čas se v tom vrtat a chceš jezdit? Tak naber směr šrotoviště a za ušetřený peníze si pořiď TDI a nebo něco novějšího s CNG.
Nejaky kluci v bilejch plastich a kosilkou s provazkama se tu po tobe ptali vcera...
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odborník na GX
hihihi to byli asi vědci z Cambridge. Ono prostě není normální sprovozňovat GX na normální ježdění když venku řádí ceny 38,2Kč/litr benzínu...
- kanec.h
- Člen klubu
- Příspěvky: 1169
- Registrován: 03.10.2007 16:31
- Bydliště: RoUtE 66
Re: Odborník na GX
Nebudu zakladat new tema tak se optam..........kdyz valim a na 5. stupena pak podradim motor je maximalne zatizenej tak zdechne za jizdy po zastaveni a otoceni do prvni polohy.......v motorovym prostoru zacne u klapky neco cvakat dokud to cvaka je start o5 nemoznej ....... Odpojim veskery konektory cvakani prestane a ja normal nastartuju.........opravdu ale jen kdyz je zatizenej pri normal jizde jede paradne.......Vecernicek píše:hihihi to byli asi vědci z Cambridge. Ono prostě není normální sprovozňovat GX na normální ježdění když venku řádí ceny 38,2Kč/litr benzínu...
Nejaka rada?
1.8 GX 66kw
jezdim s nim denne a spotreba do 7litru nestezuju si oproti druhymu jezdim zadarmo...
co se ceny benzinu tyce dokud na to mam neresim
VW - (V)ízda (W)ivotem!!!!
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odborník na GX
To by mohl být regulátor tlaku paliva a nebo ta krabička na přidání vzduchu. Ale proč ti cvaká jen tak nevím. Jinak mám na skladě starou řídící jednotku na Jetronic, kdyby to bylo jednotkou tak se jí rád zbavím.
- kanec.h
- Člen klubu
- Příspěvky: 1169
- Registrován: 03.10.2007 16:31
- Bydliště: RoUtE 66
Re: Odborník na GX
tak dneska uplne to same ale uz to neplati tak uplne 5 stupen a jizda z kopce lazo-plazo a zdechnul na dalnici jeste ze jsem valil z kopce a dojel na benzinku.............nic necvakalo odpojim opet vse co slo a zapojim a drnk ale tak deset mininut zkouseni startu nez se chytil.......... to me zachvily nekde necha pacholek......Vecernicek píše:To by mohl být regulátor tlaku paliva a nebo ta krabička na přidání vzduchu. Ale proč ti cvaká jen tak nevím. Jinak mám na skladě starou řídící jednotku na Jetronic, kdyby to bylo jednotkou tak se jí rád zbavím.
kde najdu ten regulator paliva?a jinak kdyztak do SZ co za jednotku..........radsi ji budu myt HOME kdyby neco..... diky
VW - (V)ízda (W)ivotem!!!!
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odborník na GX
Na želvě z boku jak máš klíňák. Taková malá šedá krabička. Ona rozbitá nebude, ale spíš přijít na to proč cvaká.
napíšu ti číslo co to je zač.
nastuduj si toto: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=272" onclick="window.open(this.href);return false;
napíšu ti číslo co to je zač.
nastuduj si toto: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=272" onclick="window.open(this.href);return false;
- kanec.h
- Člen klubu
- Příspěvky: 1169
- Registrován: 03.10.2007 16:31
- Bydliště: RoUtE 66
Re: Odborník na GX
diky tady popisu svoje nove poznatky.... http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=116&t=236131" onclick="window.open(this.href);return false; nechapu vubec kde je pricina tohodle problemuVecernicek píše:Na želvě z boku jak máš klíňák. Taková malá šedá krabička. Ona rozbitá nebude, ale spíš přijít na to proč cvaká.
napíšu ti číslo co to je zač.
nastuduj si toto: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=272" onclick="window.open(this.href);return false;
VW - (V)ízda (W)ivotem!!!!
- Chorche
- Pilot
- Příspěvky: 842
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odborník na GX
Jeniku, pokud mas furt tu samou dvojku, kterou jsem si prohlizel na strese jeste u puvodniho majitele, tak si uvedom, ze je to RP a ne GX...i v popisu mas jednobod GX, coz neni pravda. Jednobod je 90k RPcko, GX je 4 bodova strikacka. RP nema zelvukanec.h píše:Nebudu zakladat new tema tak se optam..........kdyz valim a na 5. stupena pak podradim motor je maximalne zatizenej tak zdechne za jizdy po zastaveni a otoceni do prvni polohy.......v motorovym prostoru zacne u klapky neco cvakat dokud to cvaka je start o5 nemoznej ....... Odpojim veskery konektory cvakani prestane a ja normal nastartuju.........opravdu ale jen kdyz je zatizenej pri normal jizde jede paradne.......Vecernicek píše:hihihi to byli asi vědci z Cambridge. Ono prostě není normální sprovozňovat GX na normální ježdění když venku řádí ceny 38,2Kč/litr benzínu...
Nejaka rada?
1.8 GX 66kw
jezdim s nim denne a spotreba do 7litru nestezuju si oproti druhymu jezdim zadarmo...
co se ceny benzinu tyce dokud na to mam neresim
GX
RP
- kanec.h
- Člen klubu
- Příspěvky: 1169
- Registrován: 03.10.2007 16:31
- Bydliště: RoUtE 66
Re: Odborník na GX
Chroche cajk dekuji
je to mou nepozorností ale i zde http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=272" onclick="window.open(this.href);return false; jsou ty motory podsebou a tak jsem přiřadil nespravne označení motoru a mel to za GX ......
Kazdopadně dneskem problem VYŘEŠEN byla špatně ukostřeno z konektoru od vstřiku(kostra byla chycena na veltil.výko) a tak po zahratí nebo delší jizde K.O. nekostřilo až po vychladnutí...........předělano a bez problemu
je to mou nepozorností ale i zde http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=272" onclick="window.open(this.href);return false; jsou ty motory podsebou a tak jsem přiřadil nespravne označení motoru a mel to za GX ......
Kazdopadně dneskem problem VYŘEŠEN byla špatně ukostřeno z konektoru od vstřiku(kostra byla chycena na veltil.výko) a tak po zahratí nebo delší jizde K.O. nekostřilo až po vychladnutí...........předělano a bez problemu
VW - (V)ízda (W)ivotem!!!!
- kanec.h
- Člen klubu
- Příspěvky: 1169
- Registrován: 03.10.2007 16:31
- Bydliště: RoUtE 66
Re: Odborník na GX
chci zeptat mam k.o. Rozdelovac na G2 1.8 66kw RP kde je na nem podtlak jaky bude myt vliv celkove kdyz tam dam stejny rozdelovac s novejsiho motoru g3 / vento kde ta banka uz neni?diky
VW - (V)ízda (W)ivotem!!!!
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Odborník na GX
budeš mít pevnej předstih, pořád stejnej bez ohledu na otáčky a zatížení motoru.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2570
- Registrován: 02.10.2007 11:03
Re: Odborník na GX
Az ted, kdyz je tu o tom rec, jsem si uvedomil, jak je ten Monotonic zvlastni koncepce: na jednu stranu ma pomerne pokrokovou autodiagnostiku a na druhou stranu ECU neridi predstih a nechava to na historickem reseni s podtlakovou/odstredivou regulaci. Pritom zhruba stejne starej digifant toto vse reguluje sam.
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Odborník na GX
ono to je trošku jinak, mono-jetronic má podtlakovou a odstředivou regulaci předstihu, zatímco mono-motronic už to má plně elektronický.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..