Bora 2.0 85kw Natural 95/98/100
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: Bora 2.0 85kw Natural 95/98/100
Možná bych se vykašlal na nějaký měření. S autem nějakou dobu jezdíš a tušíš spotřebu. Prostě jak někam pojedeš, měj generátor zaplej. Šetřit něco budeš na 100% a to je hlavní!
- terencehill
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 18.01.2012 16:08
Re: Bora 2.0 85kw Natural 95/98/100
Chci,aby to bylo co nejvíc objektivní,když to ventiluju do světa.tomakecTD píše:Možná bych se vykašlal na nějaký měření. S autem nějakou dobu jezdíš a tušíš spotřebu. Prostě jak někam pojedeš, měj generátor zaplej. Šetřit něco budeš na 100% a to je hlavní!
Takže se snažím nic neponechat náhodě a asi to přeháním,protože samozřejmě není vždy vše stejné,to bych musel být někde na polygonu.
Děkuji za názor,podporu a jsem rád,že věříte stejně jako já....snad nás to nezklame.
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Bora 2.0 85kw Natural 95/98/100
Pánové Vy jste tomu dali uplně jinou pointu, než zprvu byla, ale tak každá takováto konverzace je velké + ! Než pořád dokola zakládat nová témata
Ale tak určitě se váš vodikový systém vyplatí více, než s 2.8 V6 být ob_den u stojanu VERVA 100!
Jinak píšu už to tak po 59. a pořád dokola, ale sem už takový, když se někdo zeptá, tak odpovím
N95 - bída, základní benzin vhodný spíše pro nižší méně otáčkové motory, u kterých není vyšší než Euro 3 ekologická norma.
N98 - kompromis za ještě "rozumný" peníze oproti N100. Rozdíl prakticky nepoznatelný, ale s tím N98 se to hůře sbírá z nízkých otáček. S Vervou 100 nebo jiným "premiovým" palivem auto jede asi nejlépe nu:) V nízkých otáčkách nic moc, ale tak není to nejhorší a jak přejde 3 tis. otáček, tak tě vystřelí ten motor s timhle benzínem tak, že N95 už tam v životě nedáš
Ale koukám, že autor tématu se ptal na motor 2.0i..s tím jsem ještě nikdy v životě naštěstí nejel, ani ho nevlastnil, ani ho nechtěl, ani se o něj nezajímal. Tak sorry za
Pro mě je prostě 2.0íčko pouze rozežraná olejnička s minimem výkonu a točivého momentu, ten výkon 85kw řadu lidí motivuje a pozitivně naladí ke koupi tohoto motoru, si řeknou 85kw už je dost, ale tak pro toho kdo jezdil v tom stejně výkonném PDčku 85kw si musí myslet svý a do benzínu tohoto výkonu by asi nikdy v životě nešel! Spotřeba oleje je u 2.0i mnohem větší, než u PDčka; 2.0i žere asi o 100% více pohonných hmot při stejných jízdních režimech než TdiPD a hlavně TDi_PD mi půjčoval kdysi kamarád, ať se svezu a ten den ho zrovna měl prodávat, tak jsme zkoušeli hrabačky atd.. No upřímně jsem z toho byl dost zklamán.. :/ ani po natočení kol do plného rejdu a maximálním vytočení motoru a puštění spojky to nikterak živě teda nevypadalo Je to prostě ochuzená plechovka s čerpadlem, které se tak rádo zakousávalo do hlavy válců Když PD, tak jedině 96sku
Z toho logicky vyplývá, že pokud uživatele nezaujme tento výkon v turbo_naftovém (živějším) provedení, poté nemá smysl uvažovat o motoru 2.0i 85kw a ještě mu dopřávat vysoko oktanová paliva, která budou mít efekt jen na peněženku toho majitele
Kámoš si koupil Octávku I s timhle benzínovym "ďáblem" pořád ho chválí jak lítá 200 po dálnici atd. Vždyť 200 mi jede moje plečka 1.6 16V s chipem sice, ale tak jede a na půl plynu a na 5 tisíc otáček A oleje oproti 2.0i nežere moc nic teda! Zatím po ujetí 1000km od výměny se stále drží na max. hodnotě jako po výměně. Co jsem tu četl o 2.0i tak si klidně vezme i celou olejovou náplň do další výměny, což je asi i tak trochu tragédie u auta z 20. století.
Takže abych to moc neprotahoval: Do Bory lej klasickej N95, alespoň zbydou drobné na olej
Ale tak určitě se váš vodikový systém vyplatí více, než s 2.8 V6 být ob_den u stojanu VERVA 100!
Jinak píšu už to tak po 59. a pořád dokola, ale sem už takový, když se někdo zeptá, tak odpovím
N95 - bída, základní benzin vhodný spíše pro nižší méně otáčkové motory, u kterých není vyšší než Euro 3 ekologická norma.
N98 - kompromis za ještě "rozumný" peníze oproti N100. Rozdíl prakticky nepoznatelný, ale s tím N98 se to hůře sbírá z nízkých otáček. S Vervou 100 nebo jiným "premiovým" palivem auto jede asi nejlépe nu:) V nízkých otáčkách nic moc, ale tak není to nejhorší a jak přejde 3 tis. otáček, tak tě vystřelí ten motor s timhle benzínem tak, že N95 už tam v životě nedáš
Ale koukám, že autor tématu se ptal na motor 2.0i..s tím jsem ještě nikdy v životě naštěstí nejel, ani ho nevlastnil, ani ho nechtěl, ani se o něj nezajímal. Tak sorry za
Pro mě je prostě 2.0íčko pouze rozežraná olejnička s minimem výkonu a točivého momentu, ten výkon 85kw řadu lidí motivuje a pozitivně naladí ke koupi tohoto motoru, si řeknou 85kw už je dost, ale tak pro toho kdo jezdil v tom stejně výkonném PDčku 85kw si musí myslet svý a do benzínu tohoto výkonu by asi nikdy v životě nešel! Spotřeba oleje je u 2.0i mnohem větší, než u PDčka; 2.0i žere asi o 100% více pohonných hmot při stejných jízdních režimech než TdiPD a hlavně TDi_PD mi půjčoval kdysi kamarád, ať se svezu a ten den ho zrovna měl prodávat, tak jsme zkoušeli hrabačky atd.. No upřímně jsem z toho byl dost zklamán.. :/ ani po natočení kol do plného rejdu a maximálním vytočení motoru a puštění spojky to nikterak živě teda nevypadalo Je to prostě ochuzená plechovka s čerpadlem, které se tak rádo zakousávalo do hlavy válců Když PD, tak jedině 96sku
Z toho logicky vyplývá, že pokud uživatele nezaujme tento výkon v turbo_naftovém (živějším) provedení, poté nemá smysl uvažovat o motoru 2.0i 85kw a ještě mu dopřávat vysoko oktanová paliva, která budou mít efekt jen na peněženku toho majitele
Kámoš si koupil Octávku I s timhle benzínovym "ďáblem" pořád ho chválí jak lítá 200 po dálnici atd. Vždyť 200 mi jede moje plečka 1.6 16V s chipem sice, ale tak jede a na půl plynu a na 5 tisíc otáček A oleje oproti 2.0i nežere moc nic teda! Zatím po ujetí 1000km od výměny se stále drží na max. hodnotě jako po výměně. Co jsem tu četl o 2.0i tak si klidně vezme i celou olejovou náplň do další výměny, což je asi i tak trochu tragédie u auta z 20. století.
Takže abych to moc neprotahoval: Do Bory lej klasickej N95, alespoň zbydou drobné na olej
VW Golf IV V6 4_MOTION
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: Bora 2.0 85kw Natural 95/98/100
Já běžně 200 nelítám. Odmítám podporovat zloděje a nekoupil jsem dálniční známku Za mě je nesmysl při dnešních cenách tam lejt cokoli nad 95. Já tam nikdy nic jiného nelil.
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Bora 2.0 85kw Natural 95/98/100
Máš recht kamaráde, ja jen, že na ten 100 to jede líp jak na ten 95
Osobně sem známku nikdy v životě nevlastnil! Vlastně jednou na favoritu když v lednu končila její platnost
Jsem prostě lucker, vyjedu tam jen občas a sporadicky, tak nač utrácet Pokuta 5 tis. zní ale taky zajímavě!:)) Ale jak píšeš Tome, podporovat zloděje a platit 1500,- za něco co máme za barákem na poli je od nich veliká drzost!
p.s.: taky mě překvapil podvozek..ani to neházelo necukalo..nic, seděl jak přibitej A to mam vepředu jen sport. tužší tlumiče s pružinama o pár mm nižší než základ a vzadu origo nový tlumiče, dražší než ty sportovní předky
Osobně sem známku nikdy v životě nevlastnil! Vlastně jednou na favoritu když v lednu končila její platnost
Jsem prostě lucker, vyjedu tam jen občas a sporadicky, tak nač utrácet Pokuta 5 tis. zní ale taky zajímavě!:)) Ale jak píšeš Tome, podporovat zloděje a platit 1500,- za něco co máme za barákem na poli je od nich veliká drzost!
p.s.: taky mě překvapil podvozek..ani to neházelo necukalo..nic, seděl jak přibitej A to mam vepředu jen sport. tužší tlumiče s pružinama o pár mm nižší než základ a vzadu origo nový tlumiče, dražší než ty sportovní předky
VW Golf IV V6 4_MOTION
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: Bora 2.0 85kw Natural 95/98/100
No já známku párkár měl, ale nyní fakt nechci. Dálnice v našem městě a okolo je v HROZNÉM statu a je na ní povolená 100kmh Od Vyškova do Olomouce. Po staré co vede podélně mi to trvá stejně. A dále než do Brna zatím nejezdím. A když jo, vemu si druhý otcovo a nebo kámoše taky na LPG. Opravdu 1500 za ten HNUS je zlodějina.
PS: Když já jednou jel 200, podvozek super. Ale brzdy špatné. brzdil sem a po tom zbrždění "zlenivěly" a smrděly....nevím co to
PS: Když já jednou jel 200, podvozek super. Ale brzdy špatné. brzdil sem a po tom zbrždění "zlenivěly" a smrděly....nevím co to
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Bora 2.0 85kw Natural 95/98/100
Zkroucené kotouče ??? to se mi stalo taky, jak sem zkoušel těch 200 zrovna příští víkend budu měnit no jako kdybych měl snad renaulta - 1 ostrý brzdění a kotouče desky ko ..že sem se na to radši nevysral, než to takhle dobrzdit
VW Golf IV V6 4_MOTION
- terencehill
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 18.01.2012 16:08
Re: Bora 2.0 85kw Natural 95/98/100
Zdravim všechny,
tak jsem po opravě najel couračkama 128km a spotřeba byla 9,2l/100km,takže určitě zlepšení
Teď už jsem zapnul generátor a uvidíme k jakému výsledku se dopracujeme.Počítám,že za 14 dní bych mohl najet couračkama přes 100km.Pevně věřím,že spotřeba bude 8l/100km,přeci jenom to dává jen 8A.Super výsledek by byl 7,5l/100km.Sám jsem netrpěliv a zvědav.Jenom doufám,že má paní,která s autem jezdí více,bude zapínat genrátor....
Pohodový víkend.
tak jsem po opravě najel couračkama 128km a spotřeba byla 9,2l/100km,takže určitě zlepšení
Teď už jsem zapnul generátor a uvidíme k jakému výsledku se dopracujeme.Počítám,že za 14 dní bych mohl najet couračkama přes 100km.Pevně věřím,že spotřeba bude 8l/100km,přeci jenom to dává jen 8A.Super výsledek by byl 7,5l/100km.Sám jsem netrpěliv a zvědav.Jenom doufám,že má paní,která s autem jezdí více,bude zapínat genrátor....
Pohodový víkend.
- terencehill
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 18.01.2012 16:08
Re: Bora 2.0 85kw Natural 95/98/100
K dálnicím....
Máte pravdu,že je to vydřidušství...většina dálnic a rychlostních silnic je vybudována za socialismu a ty nové úseky,to nechci ani komentovat,známku u nás na severu nijak nevyužiju,nejbližší dálnice je u Ústí nad Labem.Mám za to jednu výhodu,rychlost můžu vyzkoušet v Německu bez komplikací,ale nějak už jsem zestárl a s tímto Golfem jsem nejel rychleji než 160km/h.Rychleji jsem jel s Formanem 175km/h
Máte pravdu,že je to vydřidušství...většina dálnic a rychlostních silnic je vybudována za socialismu a ty nové úseky,to nechci ani komentovat,známku u nás na severu nijak nevyužiju,nejbližší dálnice je u Ústí nad Labem.Mám za to jednu výhodu,rychlost můžu vyzkoušet v Německu bez komplikací,ale nějak už jsem zestárl a s tímto Golfem jsem nejel rychleji než 160km/h.Rychleji jsem jel s Formanem 175km/h
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Bora 2.0 85kw Natural 95/98/100
Přesně! Škoda Favorit taky - 180km/hod na tachometru 1x za historii toho auta bylo i u mího "Fakýra", ale tak to byla jeho nejvyšší mez a maximum otáček..všechno na doraz Taky sem pak tu nohu z plynu sundal, když sme podél dálnice míjeli formana s upadlou zadní nápravou Asi zkoušel něco podobného..kolik vytáhne a byl rád, že ho z toho pak vůbec vytáhli si myslim
Nevím, co ve svém Golfu máte za motor, ale tak od Golfika IV. řady, bych asi očekával větší aktivitu, než od staré 1,3jky o výkonu lepšího motocyklu
Viz. náš místostarosta, který si před lety pořídil luxusního na tu dobu až moc vybaveného Seata Leon z roku nějakých 2003 ..asi tak no a hádejte jaký to skvost má pod kapotou.. .. no, radši se ani neptejte Páč s tim starym Fákýrem bychom ho zpráskali oba dva si myslím ..ehm auto za 300 tis. kč a výkon jak každá lepší sekačka [1.4_16V 55kw]
A druhý odstrašující případ..= bratranec si před x lety pořídil fungl novou Ibizu model Sport, vše dokonalé, vyhlazené, interiér sportovně laděn, sedačky luxusně s bočním vedením, interiér černo-žlutý, dvojitý výfuk (2x tlumič), nádherná 16" letní ALU, černá metla, střešní šíbr, místo antény ploutev a místo v té době klasických stěračů nějaké už ty dual-twiny atd.. Cena šílená v té době přes 500 tis. a motor ten byl už poněkud skromnější, dokonce když jsem ho viděl na stole v dílně, spletl jsem si ho s převodovkou Jednalo se o 1,2HTP High-torque-performance ; což už tehdy bylo nic, na vůz s tak sportovně vyladěnými ambicemi!
Nakonec se ten výkon přece jenom projevil tím, že to jeho žena nestihla přes křižovatku včas a zarazil se jí do boku týpek na motorce, kterýho našli až někde po X metrech ležet na poli, což mu asi zachránilo život a taky že měl veškerou výbavu na tu motorku helma, kombinéza, chrániče zad, beder, krku, páteře, kvalitní obuv atd.
To Seat Ibiza Sport HTP byl na odpis, a jelikož mu skončila záruka, tak šel na vrakoviště na díly a za zbylé peníze si koupil bratránek Octávku 1,6 i 75 kw, se kterou jezdil za 5L/100km..což je mi dodnes záhadou, jak se vůbec dokázal, na takovou hodnotu dle palubáku dostat
Je pravda, že vůz měl najeto jen asi 70 tis. km a nebyla v něm žádná elektronika, která by tu energii spotřebovávala, ale tak i s plně naloženym autem mít spotřebu 5,5L/100 kiláků mě u něho vždycky udivovalo .. No i když, je pravda co si vzpomínám, že nás v té době při jízdě např. mezi městy předjížděl kde jaký nadšenec s Favoritem ; tak jako ono bejt za vola a ušetřit v té době 50,-korun za benzín mi nepřišlo 2x IN Jinak vždycky prý do svých aut tankoval pouze N95 kvůli ceně a nikdy si nemohl prý stěžovat, jen 1x když jsme jeli na dovolenou do Chorvatska, tak nam vypadla hadička z nádoby s aktivnim uhlím u té Octávky, takže levný N95, který skončil v motorovém prostoru a na zemi tolik nemrzel, jako kdybychom měli plnou nádrž např. OMW Carrery nebo Vervy...
Nevím, co ve svém Golfu máte za motor, ale tak od Golfika IV. řady, bych asi očekával větší aktivitu, než od staré 1,3jky o výkonu lepšího motocyklu
Viz. náš místostarosta, který si před lety pořídil luxusního na tu dobu až moc vybaveného Seata Leon z roku nějakých 2003 ..asi tak no a hádejte jaký to skvost má pod kapotou.. .. no, radši se ani neptejte Páč s tim starym Fákýrem bychom ho zpráskali oba dva si myslím ..ehm auto za 300 tis. kč a výkon jak každá lepší sekačka [1.4_16V 55kw]
A druhý odstrašující případ..= bratranec si před x lety pořídil fungl novou Ibizu model Sport, vše dokonalé, vyhlazené, interiér sportovně laděn, sedačky luxusně s bočním vedením, interiér černo-žlutý, dvojitý výfuk (2x tlumič), nádherná 16" letní ALU, černá metla, střešní šíbr, místo antény ploutev a místo v té době klasických stěračů nějaké už ty dual-twiny atd.. Cena šílená v té době přes 500 tis. a motor ten byl už poněkud skromnější, dokonce když jsem ho viděl na stole v dílně, spletl jsem si ho s převodovkou Jednalo se o 1,2HTP High-torque-performance ; což už tehdy bylo nic, na vůz s tak sportovně vyladěnými ambicemi!
Nakonec se ten výkon přece jenom projevil tím, že to jeho žena nestihla přes křižovatku včas a zarazil se jí do boku týpek na motorce, kterýho našli až někde po X metrech ležet na poli, což mu asi zachránilo život a taky že měl veškerou výbavu na tu motorku helma, kombinéza, chrániče zad, beder, krku, páteře, kvalitní obuv atd.
To Seat Ibiza Sport HTP byl na odpis, a jelikož mu skončila záruka, tak šel na vrakoviště na díly a za zbylé peníze si koupil bratránek Octávku 1,6 i 75 kw, se kterou jezdil za 5L/100km..což je mi dodnes záhadou, jak se vůbec dokázal, na takovou hodnotu dle palubáku dostat
Je pravda, že vůz měl najeto jen asi 70 tis. km a nebyla v něm žádná elektronika, která by tu energii spotřebovávala, ale tak i s plně naloženym autem mít spotřebu 5,5L/100 kiláků mě u něho vždycky udivovalo .. No i když, je pravda co si vzpomínám, že nás v té době při jízdě např. mezi městy předjížděl kde jaký nadšenec s Favoritem ; tak jako ono bejt za vola a ušetřit v té době 50,-korun za benzín mi nepřišlo 2x IN Jinak vždycky prý do svých aut tankoval pouze N95 kvůli ceně a nikdy si nemohl prý stěžovat, jen 1x když jsme jeli na dovolenou do Chorvatska, tak nam vypadla hadička z nádoby s aktivnim uhlím u té Octávky, takže levný N95, který skončil v motorovém prostoru a na zemi tolik nemrzel, jako kdybychom měli plnou nádrž např. OMW Carrery nebo Vervy...
VW Golf IV V6 4_MOTION
- terencehill
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 18.01.2012 16:08
Re: Bora 2.0 85kw Natural 95/98/100
Zdravim všechny,
tak jsem najel prvních 115 km na vodíkový generátor zhruba ve stejném režimu,stejných podmínek a stejným stylem jízdy jako minule a spotřeba klesla na 8,5 l/100 km.Čekal jsem malinko víc,ale výrobce uvádí,že na zajetí je potřeba asi 200km,takže to můžu trochu připočíst k dobru a hlavně si myslím,že ten generátor by potřeboval dávat víc ampér.
Závěr: podle mne je tu jistě úspora.
Možná někdo namítne,že je to neobjektivní,ale snažil jsem se.
Teď budu jezdit déle a uvidíme jak se to bude projevovat.
Mějte se fajn.
tak jsem najel prvních 115 km na vodíkový generátor zhruba ve stejném režimu,stejných podmínek a stejným stylem jízdy jako minule a spotřeba klesla na 8,5 l/100 km.Čekal jsem malinko víc,ale výrobce uvádí,že na zajetí je potřeba asi 200km,takže to můžu trochu připočíst k dobru a hlavně si myslím,že ten generátor by potřeboval dávat víc ampér.
Závěr: podle mne je tu jistě úspora.
Možná někdo namítne,že je to neobjektivní,ale snažil jsem se.
Teď budu jezdit déle a uvidíme jak se to bude projevovat.
Mějte se fajn.
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: Bora 2.0 85kw Natural 95/98/100
Chlape a za kolik si jezdil normálně? Ta 2.0 by neměla brát tolik, né? Měl by to být celkem schopnej motor co jede za 7 litrů mimo město.
- terencehill
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 18.01.2012 16:08
Re: Bora 2.0 85kw Natural 95/98/100
Taky jsem si to mysleltomakecTD píše:Chlape a za kolik si jezdil normálně? Ta 2.0 by neměla brát tolik, né? Měl by to být celkem schopnej motor co jede za 7 litrů mimo město.
Psal jsem to už někde dřív,mám ho 2 roky a celou dobu se to pohybovalo kolem 10l/100km,po zjištění,že jedu za 12,5/100km jsem vyměnil lambdu a kleslo to na 9,2l/100km.
Jsem už klidnější řidič,takže žádný plyn až na podlaze a brzda.
Dle výrobce je průměrná spotřeba 9l/100km.
- terencehill
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 18.01.2012 16:08
Re: Bora 2.0 85kw Natural 95/98/100
Zdravim všechny,
další zpravodajství k vodíkovému generátoru.
Tak jsem najel 660km,zhruba půl couračky a půl dálka a výsledek?
Spotřeboval jsem 51,17 litru,což odpovídá průmeru 7,75l/100km,myslím,že je to slušné
Procentuálně je to ušetření 17%,peněžně na 660km o 350Kč méně.
Pokusím se udělat ještě nový roztok a dostat z toho víc než 8A,protože při zapnutí klimatizace to neudrží volnoběžné otáčky,ale to může být i škrtící klapkou.
Takže pokud někdo uvažujete o instalaci,vřele doporučuji....
Pokud máte nějaký dotaz,můj mail: terencehill@seznam.cz
další zpravodajství k vodíkovému generátoru.
Tak jsem najel 660km,zhruba půl couračky a půl dálka a výsledek?
Spotřeboval jsem 51,17 litru,což odpovídá průmeru 7,75l/100km,myslím,že je to slušné
Procentuálně je to ušetření 17%,peněžně na 660km o 350Kč méně.
Pokusím se udělat ještě nový roztok a dostat z toho víc než 8A,protože při zapnutí klimatizace to neudrží volnoběžné otáčky,ale to může být i škrtící klapkou.
Takže pokud někdo uvažujete o instalaci,vřele doporučuji....
Pokud máte nějaký dotaz,můj mail: terencehill@seznam.cz
- terencehill
- Nový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 18.01.2012 16:08
Re: Bora 2.0 85kw Natural 95/98/100
Zdravim všechny skoro po roce
Shrnu mé zkušenosti s vodíkovým generátorem.Chod motoru se rozhodně zlepšil,od výfuku žádný černý bordel.Spotřeba se ustálila naprůměru 8,5l/100Km,takže cca 10% úspora.V prosinci jsem ho vyndal,protože mi zamrzl,dal jsem tam asi málo "alkoholu".Motor chvilku udržel spotřebu i chod,ale jelikož se u nás stále zima drží,jezdím už 3 měsíce bez něj.Spotřeba je 10l/100Km,spíše jen couračky do 10 km.Teď jsem koupil Octavii II kombi s motorem 2.0 FSI a až konečně přijde jaro,už půjde generátor do Škodovky.Investice do generátoru rozhodně nelituju,je to starost navíc,ale není to nic hrozného.Mějte se všichni moc fajn a šťastnou cestu bez nehod.
Shrnu mé zkušenosti s vodíkovým generátorem.Chod motoru se rozhodně zlepšil,od výfuku žádný černý bordel.Spotřeba se ustálila naprůměru 8,5l/100Km,takže cca 10% úspora.V prosinci jsem ho vyndal,protože mi zamrzl,dal jsem tam asi málo "alkoholu".Motor chvilku udržel spotřebu i chod,ale jelikož se u nás stále zima drží,jezdím už 3 měsíce bez něj.Spotřeba je 10l/100Km,spíše jen couračky do 10 km.Teď jsem koupil Octavii II kombi s motorem 2.0 FSI a až konečně přijde jaro,už půjde generátor do Škodovky.Investice do generátoru rozhodně nelituju,je to starost navíc,ale není to nic hrozného.Mějte se všichni moc fajn a šťastnou cestu bez nehod.