Bora 2.0 85kw Natural 95/98/100

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Bora 2.0 85kw Natural 95/98/100

Příspěvek od tomakecTD »

Možná bych se vykašlal na nějaký měření. S autem nějakou dobu jezdíš a tušíš spotřebu. Prostě jak někam pojedeš, měj generátor zaplej. Šetřit něco budeš na 100% a to je hlavní! :good:
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
terencehill
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 18.01.2012 16:08

Re: Bora 2.0 85kw Natural 95/98/100

Příspěvek od terencehill »

tomakecTD píše:Možná bych se vykašlal na nějaký měření. S autem nějakou dobu jezdíš a tušíš spotřebu. Prostě jak někam pojedeš, měj generátor zaplej. Šetřit něco budeš na 100% a to je hlavní! :good:
Chci,aby to bylo co nejvíc objektivní,když to ventiluju do světa.
Takže se snažím nic neponechat náhodě a asi to přeháním,protože samozřejmě není vždy vše stejné,to bych musel být někde na polygonu.
Děkuji za názor,podporu a jsem rád,že věříte stejně jako já....snad nás to nezklame.

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: Bora 2.0 85kw Natural 95/98/100

Příspěvek od Doctor Driver »

Pánové Vy jste tomu dali uplně jinou pointu, než zprvu byla, ale tak každá takováto konverzace je velké + ! Než pořád dokola zakládat nová témata ;)
Ale tak určitě se váš vodikový systém vyplatí více, než s 2.8 V6 být ob_den u stojanu VERVA 100! :good: :mrgreen:
Jinak píšu už to tak po 59. a pořád dokola, ale sem už takový, když se někdo zeptá, tak odpovím :)
N95 - bída, základní benzin vhodný spíše pro nižší méně otáčkové motory, u kterých není vyšší než Euro 3 ekologická norma.
N98 - kompromis za ještě "rozumný" peníze oproti N100. Rozdíl prakticky nepoznatelný, ale s tím N98 se to hůře sbírá z nízkých otáček. S Vervou 100 nebo jiným "premiovým" palivem auto jede asi nejlépe nu:) V nízkých otáčkách nic moc, ale tak není to nejhorší a jak přejde 3 tis. otáček, tak tě vystřelí ten motor s timhle benzínem tak, že N95 už tam v životě nedáš 8)
Ale koukám, že autor tématu se ptal na motor 2.0i..s tím jsem ještě nikdy v životě naštěstí nejel, ani ho nevlastnil, ani ho nechtěl, ani se o něj nezajímal. Tak sorry za :offtopic:
Pro mě je prostě 2.0íčko pouze rozežraná olejnička s minimem výkonu a točivého momentu, ten výkon 85kw řadu lidí motivuje a pozitivně naladí ke koupi tohoto motoru, si řeknou 85kw už je dost, ale tak pro toho kdo jezdil v tom stejně výkonném PDčku 85kw si musí myslet svý a do benzínu tohoto výkonu by asi nikdy v životě nešel! ;) Spotřeba oleje je u 2.0i mnohem větší, než u PDčka; 2.0i žere asi o 100% více pohonných hmot při stejných jízdních režimech než TdiPD a hlavně TDi_PD mi půjčoval kdysi kamarád, ať se svezu a ten den ho zrovna měl prodávat, tak jsme zkoušeli hrabačky atd.. :D No upřímně jsem z toho byl dost zklamán.. :/ ani po natočení kol do plného rejdu a maximálním vytočení motoru a puštění spojky to nikterak živě teda nevypadalo :mrgreen: Je to prostě ochuzená plechovka s čerpadlem, které se tak rádo zakousávalo do hlavy válců :D Když PD, tak jedině 96sku :good:
Z toho logicky vyplývá, že pokud uživatele nezaujme tento výkon v turbo_naftovém (živějším) provedení, poté nemá smysl uvažovat o motoru 2.0i 85kw a ještě mu dopřávat vysoko oktanová paliva, která budou mít efekt jen na peněženku toho majitele :!: :D
Kámoš si koupil Octávku I s timhle benzínovym "ďáblem" pořád ho chválí jak lítá 200 po dálnici atd. :taunt: Vždyť 200 mi jede moje plečka 1.6 16V s chipem sice, ale tak jede a na půl plynu a na 5 tisíc otáček :D A oleje oproti 2.0i nežere moc nic teda! Zatím po ujetí 1000km od výměny se stále drží na max. hodnotě jako po výměně. Co jsem tu četl o 2.0i tak si klidně vezme i celou olejovou náplň do další výměny, což je asi i tak trochu tragédie u auta z 20. století.
Takže abych to moc neprotahoval: Do Bory lej klasickej N95, alespoň zbydou drobné na olej :mrgreen:
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Bora 2.0 85kw Natural 95/98/100

Příspěvek od tomakecTD »

:roll: Já běžně 200 nelítám. Odmítám podporovat zloděje a nekoupil jsem dálniční známku :D Za mě je nesmysl při dnešních cenách tam lejt cokoli nad 95. :negative: Já tam nikdy nic jiného nelil.
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: Bora 2.0 85kw Natural 95/98/100

Příspěvek od Doctor Driver »

:good: Máš recht kamaráde, ja jen, že na ten 100 to jede líp jak na ten 95 ;)
Osobně sem známku nikdy v životě nevlastnil! :D :D Vlastně jednou na favoritu když v lednu končila její platnost :laugh:
Jsem prostě lucker, vyjedu tam jen občas a sporadicky, tak nač utrácet :D Pokuta 5 tis. zní ale taky zajímavě!:)) Ale jak píšeš Tome, podporovat zloděje a platit 1500,- za něco co máme za barákem na poli je od nich veliká drzost! :)
p.s.: taky mě překvapil podvozek..ani to neházelo necukalo..nic, seděl jak přibitej :D A to mam vepředu jen sport. tužší tlumiče s pružinama o pár mm nižší než základ a vzadu origo nový tlumiče, dražší než ty sportovní předky :negative:
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Bora 2.0 85kw Natural 95/98/100

Příspěvek od tomakecTD »

No já známku párkár měl, ale nyní fakt nechci. Dálnice v našem městě a okolo je v HROZNÉM statu a je na ní povolená 100kmh Od Vyškova do Olomouce. Po staré co vede podélně mi to trvá stejně. A dále než do Brna zatím nejezdím. A když jo, vemu si druhý otcovo a nebo kámoše taky na LPG. Opravdu 1500 za ten HNUS je zlodějina.

PS: Když já jednou jel 200, podvozek super. Ale brzdy špatné. brzdil sem a po tom zbrždění "zlenivěly" a smrděly....nevím co to :D
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: Bora 2.0 85kw Natural 95/98/100

Příspěvek od Doctor Driver »

Zkroucené kotouče ??? :D :D to se mi stalo taky, jak sem zkoušel těch 200 :D zrovna příští víkend budu měnit no jako kdybych měl snad renaulta - 1 ostrý brzdění a kotouče desky ko :D..že sem se na to radši nevysral, než to takhle dobrzdit :D
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
terencehill
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 18.01.2012 16:08

Re: Bora 2.0 85kw Natural 95/98/100

Příspěvek od terencehill »

Zdravim všechny,
tak jsem po opravě najel couračkama 128km a spotřeba byla 9,2l/100km,takže určitě zlepšení :-)
Teď už jsem zapnul generátor a uvidíme k jakému výsledku se dopracujeme.Počítám,že za 14 dní bych mohl najet couračkama přes 100km.Pevně věřím,že spotřeba bude 8l/100km,přeci jenom to dává jen 8A.Super výsledek by byl 7,5l/100km.Sám jsem netrpěliv a zvědav.Jenom doufám,že má paní,která s autem jezdí více,bude zapínat genrátor....
Pohodový víkend.

Uživatelský avatar
terencehill
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 18.01.2012 16:08

Re: Bora 2.0 85kw Natural 95/98/100

Příspěvek od terencehill »

K dálnicím....
Máte pravdu,že je to vydřidušství...většina dálnic a rychlostních silnic je vybudována za socialismu a ty nové úseky,to nechci ani komentovat,známku u nás na severu nijak nevyužiju,nejbližší dálnice je u Ústí nad Labem.Mám za to jednu výhodu,rychlost můžu vyzkoušet v Německu bez komplikací,ale nějak už jsem zestárl a s tímto Golfem jsem nejel rychleji než 160km/h.Rychleji jsem jel s Formanem 175km/h :-)

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: Bora 2.0 85kw Natural 95/98/100

Příspěvek od Doctor Driver »

Přesně! Škoda Favorit taky - 180km/hod na tachometru 1x za historii toho auta bylo i u mího "Fakýra", ale tak to byla jeho nejvyšší mez a maximum otáček..všechno na doraz 8) Taky sem pak tu nohu z plynu sundal, když sme podél dálnice míjeli formana s upadlou zadní nápravou :mrgreen: Asi zkoušel něco podobného..kolik vytáhne a byl rád, že ho z toho pak vůbec vytáhli si myslim :!:
Nevím, co ve svém Golfu máte za motor, ale tak od Golfika IV. řady, bych asi očekával větší aktivitu, než od staré 1,3jky o výkonu lepšího motocyklu :laugh: :mrgreen: :P
Viz. náš místostarosta, který si před lety pořídil luxusního na tu dobu až moc vybaveného Seata Leon z roku nějakých 2003 :?: :!: ..asi tak no a hádejte jaký to skvost má pod kapotou.. 8O .. no, radši se ani neptejte :gey: :laugh: Páč s tim starym Fákýrem bychom ho zpráskali oba dva si myslím :good: :mrgreen: :mrgreen: :laugh: :mrgreen: ..ehm auto za 300 tis. kč a výkon jak každá lepší sekačka :D [1.4_16V 55kw]
A druhý odstrašující případ..= bratranec si před x lety pořídil fungl novou Ibizu model Sport, vše dokonalé, vyhlazené, interiér sportovně laděn, sedačky luxusně s bočním vedením, interiér černo-žlutý, dvojitý výfuk (2x tlumič), nádherná 16" letní ALU, černá metla, střešní šíbr, místo antény ploutev a místo v té době klasických stěračů nějaké už ty dual-twiny atd.. Cena šílená v té době přes 500 tis. a motor :!: :?: ten byl už poněkud skromnější, dokonce když jsem ho viděl na stole v dílně, spletl jsem si ho s převodovkou :laugh: :tongue: :laugh: Jednalo se o 1,2HTP High-torque-performance :mrgreen: :laugh: :mrgreen: :laugh: :tooth: ; což už tehdy bylo nic, na vůz s tak sportovně vyladěnými ambicemi! :lol:
Nakonec se ten výkon přece jenom projevil tím, že to jeho žena nestihla přes křižovatku včas a zarazil se jí do boku týpek na motorce, kterýho našli až někde po X metrech ležet na poli, což mu asi zachránilo život a taky že měl veškerou výbavu na tu motorku ;) helma, kombinéza, chrániče zad, beder, krku, páteře, kvalitní obuv atd.
To Seat Ibiza Sport HTP byl na odpis, a jelikož mu skončila záruka, tak šel na vrakoviště na díly a za zbylé peníze si koupil bratránek Octávku 1,6 i 75 kw, se kterou jezdil za 5L/100km..což je mi dodnes záhadou, jak se vůbec dokázal, na takovou hodnotu dle palubáku dostat :!: :?: :o
Je pravda, že vůz měl najeto jen asi 70 tis. km a nebyla v něm žádná elektronika, která by tu energii spotřebovávala, ale tak i s plně naloženym autem mít spotřebu 5,5L/100 kiláků mě u něho vždycky udivovalo :) .. No i když, je pravda co si vzpomínám, že nás v té době při jízdě např. mezi městy předjížděl kde jaký nadšenec s Favoritem :laugh: :mrgreen: ; tak jako ono bejt za vola a ušetřit v té době 50,-korun za benzín mi nepřišlo 2x IN :smoke: Jinak vždycky prý do svých aut tankoval pouze N95 kvůli ceně a nikdy si nemohl prý stěžovat, jen 1x když jsme jeli na dovolenou do Chorvatska, tak nam vypadla hadička z nádoby s aktivnim uhlím u té Octávky, takže levný N95, který skončil v motorovém prostoru a na zemi tolik nemrzel, jako kdybychom měli plnou nádrž např. OMW Carrery nebo Vervy...
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
terencehill
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 18.01.2012 16:08

Re: Bora 2.0 85kw Natural 95/98/100

Příspěvek od terencehill »

Zdravim všechny,
tak jsem najel prvních 115 km na vodíkový generátor zhruba ve stejném režimu,stejných podmínek a stejným stylem jízdy jako minule a spotřeba klesla na 8,5 l/100 km.Čekal jsem malinko víc,ale výrobce uvádí,že na zajetí je potřeba asi 200km,takže to můžu trochu připočíst k dobru a hlavně si myslím,že ten generátor by potřeboval dávat víc ampér.
Závěr: podle mne je tu jistě úspora.
Možná někdo namítne,že je to neobjektivní,ale snažil jsem se.
Teď budu jezdit déle a uvidíme jak se to bude projevovat.
Mějte se fajn.

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Bora 2.0 85kw Natural 95/98/100

Příspěvek od tomakecTD »

Chlape a za kolik si jezdil normálně? Ta 2.0 by neměla brát tolik, né? Měl by to být celkem schopnej motor co jede za 7 litrů mimo město.
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
terencehill
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 18.01.2012 16:08

Re: Bora 2.0 85kw Natural 95/98/100

Příspěvek od terencehill »

tomakecTD píše:Chlape a za kolik si jezdil normálně? Ta 2.0 by neměla brát tolik, né? Měl by to být celkem schopnej motor co jede za 7 litrů mimo město.
Taky jsem si to myslel :-)
Psal jsem to už někde dřív,mám ho 2 roky a celou dobu se to pohybovalo kolem 10l/100km,po zjištění,že jedu za 12,5/100km jsem vyměnil lambdu a kleslo to na 9,2l/100km.
Jsem už klidnější řidič,takže žádný plyn až na podlaze a brzda.
Dle výrobce je průměrná spotřeba 9l/100km.

Uživatelský avatar
terencehill
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 18.01.2012 16:08

Re: Bora 2.0 85kw Natural 95/98/100

Příspěvek od terencehill »

Zdravim všechny,
další zpravodajství k vodíkovému generátoru.
Tak jsem najel 660km,zhruba půl couračky a půl dálka a výsledek?
Spotřeboval jsem 51,17 litru,což odpovídá průmeru 7,75l/100km,myslím,že je to slušné :-)
Procentuálně je to ušetření 17%,peněžně na 660km o 350Kč méně.
Pokusím se udělat ještě nový roztok a dostat z toho víc než 8A,protože při zapnutí klimatizace to neudrží volnoběžné otáčky,ale to může být i škrtící klapkou.
Takže pokud někdo uvažujete o instalaci,vřele doporučuji....
Pokud máte nějaký dotaz,můj mail: terencehill@seznam.cz

Uživatelský avatar
terencehill
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 18.01.2012 16:08

Re: Bora 2.0 85kw Natural 95/98/100

Příspěvek od terencehill »

Zdravim všechny skoro po roce :-)
Shrnu mé zkušenosti s vodíkovým generátorem.Chod motoru se rozhodně zlepšil,od výfuku žádný černý bordel.Spotřeba se ustálila naprůměru 8,5l/100Km,takže cca 10% úspora.V prosinci jsem ho vyndal,protože mi zamrzl,dal jsem tam asi málo "alkoholu".Motor chvilku udržel spotřebu i chod,ale jelikož se u nás stále zima drží,jezdím už 3 měsíce bez něj.Spotřeba je 10l/100Km,spíše jen couračky do 10 km.Teď jsem koupil Octavii II kombi s motorem 2.0 FSI a až konečně přijde jaro,už půjde generátor do Škodovky.Investice do generátoru rozhodně nelituju,je to starost navíc,ale není to nic hrozného.Mějte se všichni moc fajn a šťastnou cestu bez nehod.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“