Zdravím,
Přesedlal jsem z diesela na benzím...
Chci si upravovat svojí audi S3 1.8 T 154 kW tak, aby sem z ní udělal audi S3 1.8 T 165 kW ( dál upravovat chci až s3 předělanou na 165 kW)
A potřebuju vědět co vše budu potřebovat....
Dočetl jsem se že Turbo by mělo stejné, písty jsou prý v 165 kw už kované.... pokud se pletu tak mě prosím opravte.
Za všechny rady a tipy budu vděčnej....
Díky
Jaký je rozdíl mezi motorem 1.8 T 154 kw a 1.8 T 165 kw?
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
-
- Řidič
- Příspěvky: 121
- Registrován: 23.09.2009 20:56
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Jaký je rozdíl mezi motorem 1.8 T 154 kw a 1.8 T 165 kw?
a co je na tom dobrýho upravit nějak nesmyslně auto tak aby mělo o 15 koní víc...??
jako ten motor je vesměs stejnej. liší se pár kravinama hlavně soft ..
prostě bud cheš upravovat... a pak je skoro úplně jedno jestli máš 1,8T 110kW v golfu ..nebo 1,8T 165kW v TT
stejně máš jen dvě možnosti
a) uděláš jen mapy..a pár kravin ..a posuneš se o kousek...
b) uděláš motor od základů.. a to není ta 165kW skoro žádnou výhodou..
protože stejně většinu komponentů budeš měnit za jiný..
a i s 110kW se v pohodě dostaneš někam k 260 koním jak má třeba chose119
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=226546" onclick="window.open(this.href);return false;
ale dá se z toho vyždímat i 400 ..jak má třeba jakub-škodík v leonu (původně 180PS z octy RS) ..nebo kissling (původně 110kw s mech plynem)
koukni třeba na hothatchshop.cz
jako ten motor je vesměs stejnej. liší se pár kravinama hlavně soft ..
prostě bud cheš upravovat... a pak je skoro úplně jedno jestli máš 1,8T 110kW v golfu ..nebo 1,8T 165kW v TT
stejně máš jen dvě možnosti
a) uděláš jen mapy..a pár kravin ..a posuneš se o kousek...
b) uděláš motor od základů.. a to není ta 165kW skoro žádnou výhodou..
protože stejně většinu komponentů budeš měnit za jiný..
a i s 110kW se v pohodě dostaneš někam k 260 koním jak má třeba chose119
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=226546" onclick="window.open(this.href);return false;
ale dá se z toho vyždímat i 400 ..jak má třeba jakub-škodík v leonu (původně 180PS z octy RS) ..nebo kissling (původně 110kw s mech plynem)
koukni třeba na hothatchshop.cz
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
-
- Řidič
- Příspěvky: 121
- Registrován: 23.09.2009 20:56
Re: Jaký je rozdíl mezi motorem 1.8 T 154 kw a 1.8 T 165 kw?
No dobře tak mi ty kraviny vyjmenuj jestli víš co je tam jinýho.... protože si myslím že úplný kraviny to nejsou jako že jsem se dočetl že 154 kw nemá kované písty oproti 165 kw....zamozřejme SW tak to je jasný....
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Jaký je rozdíl mezi motorem 1.8 T 154 kw a 1.8 T 165 kw?
tak když říkám kraviny tak myslím kraviny,.,.
když teda pomineme zmíněný kraviny tak mechanickej rozdil , 154kW a predchozi jsou stary motory postaveny ze zakladu obyc 1,8T (110 nebo 132kW) . Mají myslim mensi prumery sroubu na ojnicich některý motorý mívají 19mm pístní čep, ale tim si nejsem jistej přesně který..a kde se to láme mezi těma 19 a 20mm
Kazdopadne co ma 165kW BAM , je system VVTi v hlave. Dal ma promakanejsi system rizeni, diky cidlu teploty vyf. plynu napojenym na RJ motoru ..
v každým případě nevidím jedinej důvod dělat z seriofky jinou seriofku...
obzvlášt když si tím člověk co se týče eletkriky akorát zadělá na problémy...
čím víc elektriky v motoru, pokud do něj hrabeš tím hůř.. proto doporučuju zlatý lankový AGU 110kW se kterým se dají (za podmínky, že najdeš někoho komu se to bude chtít ladit..a nebude se vymlouvat, že to nejde..atd.. protože je to pro něj moc pracný...)
to jestli má nebo nemá ten motor kovaný písty může být totiž tobě celkem jedno.. protože do dejme tomu nějakých 280-300 PS úprav ti to stačí ..at tam jsou kovaný nebo ne.. a nad to ti stejně jako nejslabší článek řetězu vychází ojnice..
navíc nevidím důvod cpát do 154kW motoru kovaný písty MAHLE, který jsou v 165kW z výroby... když nejsou až takovej zázrak.. a daleko lepší volba je WISECO, JE PISTONS nebo WOSSNER
a takhle by jsme mohli pokračovat do alelůja...
součástku po součástce...
a dospěješ (možná) k názoru..že přestavět pořádnejma komponentama levnější motor je lepší volba.. než nacpat lepší motor "shittama" rozuměj.. seriově dodávanými komponenty, jenž byly vyrobeny pro použití v provozu na pozemních komunikacích, nikoli pro závodní účely, od kterých se odvíjí, jak cena, tak kvalita......
prostě i když budeš mít celý střeva z BFV - (motor 1,8T s K04 turbem montovaným do audi TT (180kW) , o kterým jsi pravděpodobně nikdy neslyšel ) tak to není stavěný, aby to živilo nějaký garetty.. co tlačí dva bary...
když teda pomineme zmíněný kraviny tak mechanickej rozdil , 154kW a predchozi jsou stary motory postaveny ze zakladu obyc 1,8T (110 nebo 132kW) . Mají myslim mensi prumery sroubu na ojnicich některý motorý mívají 19mm pístní čep, ale tim si nejsem jistej přesně který..a kde se to láme mezi těma 19 a 20mm
Kazdopadne co ma 165kW BAM , je system VVTi v hlave. Dal ma promakanejsi system rizeni, diky cidlu teploty vyf. plynu napojenym na RJ motoru ..
v každým případě nevidím jedinej důvod dělat z seriofky jinou seriofku...
obzvlášt když si tím člověk co se týče eletkriky akorát zadělá na problémy...
čím víc elektriky v motoru, pokud do něj hrabeš tím hůř.. proto doporučuju zlatý lankový AGU 110kW se kterým se dají (za podmínky, že najdeš někoho komu se to bude chtít ladit..a nebude se vymlouvat, že to nejde..atd.. protože je to pro něj moc pracný...)
to jestli má nebo nemá ten motor kovaný písty může být totiž tobě celkem jedno.. protože do dejme tomu nějakých 280-300 PS úprav ti to stačí ..at tam jsou kovaný nebo ne.. a nad to ti stejně jako nejslabší článek řetězu vychází ojnice..
navíc nevidím důvod cpát do 154kW motoru kovaný písty MAHLE, který jsou v 165kW z výroby... když nejsou až takovej zázrak.. a daleko lepší volba je WISECO, JE PISTONS nebo WOSSNER
a takhle by jsme mohli pokračovat do alelůja...
součástku po součástce...
a dospěješ (možná) k názoru..že přestavět pořádnejma komponentama levnější motor je lepší volba.. než nacpat lepší motor "shittama" rozuměj.. seriově dodávanými komponenty, jenž byly vyrobeny pro použití v provozu na pozemních komunikacích, nikoli pro závodní účely, od kterých se odvíjí, jak cena, tak kvalita......
prostě i když budeš mít celý střeva z BFV - (motor 1,8T s K04 turbem montovaným do audi TT (180kW) , o kterým jsi pravděpodobně nikdy neslyšel ) tak to není stavěný, aby to živilo nějaký garetty.. co tlačí dva bary...
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
-
- Řidič
- Příspěvky: 121
- Registrován: 23.09.2009 20:56
Re: Jaký je rozdíl mezi motorem 1.8 T 154 kw a 1.8 T 165 kw?
Super....! Díky za konečně pořádnou vyčerpávající odpověď...jsi BEDNA!
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Jaký je rozdíl mezi motorem 1.8 T 154 kw a 1.8 T 165 kw?
až budeš něco shánět..koukni na odkaz, co mám v podpise
myslím že si tam vybereš
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
-
- Řidič
- Příspěvky: 121
- Registrován: 23.09.2009 20:56
Re: Jaký je rozdíl mezi motorem 1.8 T 154 kw a 1.8 T 165 kw?
u HHS ale i u HPP máte dobrý vecičky ... ale ty ceny jsou fakt pálky....
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Jaký je rozdíl mezi motorem 1.8 T 154 kw a 1.8 T 165 kw?
každá sranda něco stojí...
prostě je to o tom,
že když chceš mít opici, musíš mít na banány...
nebo můžu poskytnout návod v pdf na výrobu turba z pouťovýho větrníku a pixly od párků.. brutální nárůst výkonu zaručen
prostě je to o tom,
že když chceš mít opici, musíš mít na banány...
nebo můžu poskytnout návod v pdf na výrobu turba z pouťovýho větrníku a pixly od párků.. brutální nárůst výkonu zaručen
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO