Imobilizér zjištění pinu nových a starých budíků
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Markytka
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 28.09.2010 22:45
- Bydliště: Chomutov
Imobilizér zjištění pinu nových a starých budíků
Prosím vás odešli mi u mk4 1.9TDi 1998 budíky ,koupil jsem nové a samozdřejmně mi bliká kontrolka imobilizéru... frajer mi rekl že za zjištění pinu u každých budíků chce 500,- takže 1000,- a za spárování také 500,- takže celá oprava 1500,- chtel jsem se zeptat zda-li je možnost nějakým zpusobem zjistit aspoň ty piny...mam vag-com ale starý tak jestli bych si to aspoň mohl zjistit sám a neplatil takovou raketu blbý je že jsem amatér a vag-com jsem viděl dnes poprvé tak bych potřeboval pomoct Děkuji za pomoc a rady.
- Markytka
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 28.09.2010 22:45
- Bydliště: Chomutov
Re: Imobilizér zjištění pinu nových a starých budíků
vag-com mam verzi IHR 304.0
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Imobilizér zjištění pinu nových a starých budíků
kukni tady http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=98&t=134057" onclick="window.open(this.href);return false;
- tornado1
- Člen klubu
- Příspěvky: 14721
- Registrován: 04.11.2009 13:31
- Bydliště: Humpolec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Imobilizér zjištění pinu nových a starých budíků
pin vagem nezjistíš a pin starých budíků nepotřebuješ! chtěl tě podvést..
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941
- Franta P.
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 10.06.2013 00:00
Re: Imobilizér zjištění pinu nových a starých budíků
Zdravím kolegové.
Mám prosbu. Mám Golfa IV 1.8 20V budíky s palubním pc (MFA) bez polo nebo Maxidotu. včera jsem je měl vyndané a blbec si zapnul klíček. teď mi bliká kontrolka po zapnutí zapalování a auto naskočí a hned chcípne?
dnes mi snad přijde diagnostika VAG tak poradíte mi jak to mám uvést do původního stavu aby auto bylo zase pojízdné? děkuji
Mám prosbu. Mám Golfa IV 1.8 20V budíky s palubním pc (MFA) bez polo nebo Maxidotu. včera jsem je měl vyndané a blbec si zapnul klíček. teď mi bliká kontrolka po zapnutí zapalování a auto naskočí a hned chcípne?
dnes mi snad přijde diagnostika VAG tak poradíte mi jak to mám uvést do původního stavu aby auto bylo zase pojízdné? děkuji
VW Golf IV 1.8 20V
- marfy8
- VWsenior
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 23.11.2011 22:25
- Bydliště: Prostřední Bečva
Re: Imobilizér zjištění pinu nových a starých budíků
PIN budíků máš? Na zjištění pinu se používá něco jiného než VAG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 14.05.2014 20:25
Re: Imobilizér zjištění pinu nových a starých budíků
Ahoj chlapi, mám pár nejasností ohledně výměny budíků. Mám golf 4 r.v.:98 a chtěl bych si dát budíky PoloDOT. Pročítal jsem si fórum a chtěl bych vědět ještě pár informací než se do toho pustím. Mám kabel KLL a vyčetl jsem si PIN starých budíků přes Vag commander 1.4 vyčetlo mi to třímístný pin, je to ten samý co potřebuji pro přidání nového klíče k imobilizéru (protože tohle jsem už řešil). Postup je tedy následující: Vymněním pravou páčku, vymněním budíky a pokud nemám digitální klimu, což já nemám, tak přidám čidlo venkovní teploty. Poté nahraju do nových budíků starý pin + počet km a mělo by být hotovo - aspoň takhle jsem to pochopil.
1) Jak nahraju do nových budíků starý pin? (jaký software atd..) - četl jsem, že by to mělo jít VDCS 17 - 50 - je to tak?
2) Předpokládám, že mi nebude stačit KLL kabel. Pokud ne, bude mi stačit HEX klon s VDCS?
Ještě jedna poznámka: kamarád má taky golfa rv 2001. Chtěl jsem mu vyčíst pin starých budíků. V Vag commanderu jsem dal jsem K-Line - 07 - open chanel (po sem to bylo v pořádku, našlo mi to jednotku atd..) pak jsem dal imobiliser a klikl na READ. U mě mi to napsalo Read address XXXX a po par sekundach vše načetlo včetně pinu. U kamaráda to psali Trying address XXXXXX. A teď tam lítaly desítky adres a nic. Je fakt, že jsem to nechal jen pár minut a pak jsem to killnul.. Nevíte proč mu to nešlo?
Děkuji předem za odpovědi.
1) Jak nahraju do nových budíků starý pin? (jaký software atd..) - četl jsem, že by to mělo jít VDCS 17 - 50 - je to tak?
2) Předpokládám, že mi nebude stačit KLL kabel. Pokud ne, bude mi stačit HEX klon s VDCS?
Ještě jedna poznámka: kamarád má taky golfa rv 2001. Chtěl jsem mu vyčíst pin starých budíků. V Vag commanderu jsem dal jsem K-Line - 07 - open chanel (po sem to bylo v pořádku, našlo mi to jednotku atd..) pak jsem dal imobiliser a klikl na READ. U mě mi to napsalo Read address XXXX a po par sekundach vše načetlo včetně pinu. U kamaráda to psali Trying address XXXXXX. A teď tam lítaly desítky adres a nic. Je fakt, že jsem to nechal jen pár minut a pak jsem to killnul.. Nevíte proč mu to nešlo?
Děkuji předem za odpovědi.
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Imobilizér zjištění pinu nových a starých budíků
to jsi pochopil blbě..
1) máš neCAN budiký a chceš tam dát CAN budíky (necan polodot není) což je takové složitější
2) nepotřebuješ starý pin stačí ti vyčíst pin z nových budíků přizpůsobit k nim immo v klíčich případně nastavit km a servisní intervali a kodování
pokud si vyčetl pin na nových budíkách tak ti staví kkl kabel na přizpůsobení
to co jsi psal tak potřebuješ při přizpůsobení immo 3 (2002 a novější), kde se přizpůsobují ještě budíky a jednotka motoru
1) máš neCAN budiký a chceš tam dát CAN budíky (necan polodot není) což je takové složitější
2) nepotřebuješ starý pin stačí ti vyčíst pin z nových budíků přizpůsobit k nim immo v klíčich případně nastavit km a servisní intervali a kodování
pokud si vyčetl pin na nových budíkách tak ti staví kkl kabel na přizpůsobení
to co jsi psal tak potřebuješ při přizpůsobení immo 3 (2002 a novější), kde se přizpůsobují ještě budíky a jednotka motoru
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 14.05.2014 20:25
Re: Imobilizér zjištění pinu nových a starých budíků
Takže je to komplikované? Nevím co je CAN a neCAN, ale předpoklám že je to asi konektor těch budíků. Já jsem jen chtěl ať mi to ukazuje spotřebu a vekovní teplotu. Takže kdybych to dělal tak vyčtu PIN, nahraju znova klíče, nastavím KM (přes jaký soft?) a přispůsobit budíky a jednotku motoru znamená co?
Děkuji
Děkuji
- tornado1
- Člen klubu
- Příspěvky: 14721
- Registrován: 04.11.2009 13:31
- Bydliště: Humpolec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Imobilizér zjištění pinu nových a starých budíků
Polodot ti tam nepůjde bez dalších větších uprav
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Imobilizér zjištění pinu nových a starých budíků
je to jak píše tornado1..
jinak km v budíkách nastavíš vagem stejně jak přizpůsobení immo čipu potřebuješ pin..
jinak km v budíkách nastavíš vagem stejně jak přizpůsobení immo čipu potřebuješ pin..
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- tornado1
- Člen klubu
- Příspěvky: 14721
- Registrován: 04.11.2009 13:31
- Bydliště: Humpolec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Imobilizér zjištění pinu nových a starých budíků
Vašem pouze u novych
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941