Repas kompresoru (klima)

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
Dejv01
Řidič
Řidič
Příspěvky: 192
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Repas kompresoru (klima)

Příspěvek od Dejv01 »

Tak vse dulezite zde jiz mas napsany, je mozne ze I ta hadice by mohla mit vliv na funkci,ale yezko posoudit z tvoji foto,,,je na tom prd poznat. Zacit odsatim, naplnenim,kontrolou tesnosti,tlaky a pak kontrola cidel a v tvem pripade cely nastaveni :lol:

Uživatelský avatar
Dejv01
Řidič
Řidič
Příspěvky: 192
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Repas kompresoru (klima)

Příspěvek od Dejv01 »

Dneska budu menit medium, tak napisu nejaky presny hodnoty tlaku a teplot...

Uživatelský avatar
Marshall007
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 357
Registrován: 13.04.2008 13:16
Bydliště: SK-Levice

Re: Repas kompresoru (klima)

Příspěvek od Marshall007 »

ejkie píše:No, jestli klima nebyla nijak servisována (byť jen doplňována), tak bych začal u tohodle. Doplnění a servis mají teď skoro všude okolo 600 Kč.
No skusim asi pri tom doplneni, nech mi vsetko odsaju a napustia nove...myslis ze ta pritlacena hadica hlinikova nieje problem?

Uživatelský avatar
ejkie
Řidič
Řidič
Příspěvky: 178
Registrován: 25.07.2011 16:48

Re: Repas kompresoru (klima)

Příspěvek od ejkie »

Pokud to není úplně ucpané, tak to až takový vliv mít nebude. Uvidíš po výměně chladícího média.
ACJC.CZ - Servis všech značek + autorizovaný prodej ŠKODA.

Uživatelský avatar
Dejv01
Řidič
Řidič
Příspěvky: 192
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Repas kompresoru (klima)

Příspěvek od Dejv01 »

Tak zde vysledky meho mereni. Venkovni teplota 24°c. Klidovy tlak v soustave 7atm(nepodstatna hodnota) plnici mnozstvi 700g. Po zapnuti se studenym motorem vytlak 20atm, na sani ustalena hodnota 1.8atm(nesmi oscilovat,mela by byt temer konstantni,muze vsak stoupat v zavyslosti na vzrustajici teplote motoru. Po ohrati motoru se dostavame nad 2atm a v tu chvili by mela sepnout 2rychlost sahary. V tuto chvili je na vytlaku 24atm, trubka s tryskou omrza druha se vest poti teplota vzduchu z vydechu dosahuje 8-9°C. Po zapnuti vnitrniho obehu dostanete maximum a to v mem pripade jsou 4°C. Pokud nekomu neni neco jasneho nebo sem neco nenapsal muzete se ptat.

kufik84
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 06.05.2012 19:55

Re: Repas kompresoru (klima)

Příspěvek od kufik84 »

Ahoj, mám taktéž problém s klimatizací. Ze dne na den přestala chladit, tak jsem jel nechat vyměnit medium, filtr a desinfekci. Původního media tam bylo dost.
Zjistil jsem, že se mi sepne klima po delší jízdě. Tak po 20-50km. Jakmile sepne, tak funguje bez problému. Mohl by to být nějaký termostat? nebo teplotní čidlo klimatizace?

Původně jsem přemýšlel i nad kompresorem, ale přijde mi to jako hloupost, když po zahřátí motoru sepne a pak funguje bez problému.
Po připojení na VAG mi to vypisuje:
00603, 01271, 01272, 01274

Byl jsem s tím u třech mechaniků, ale nikdo se v tom vrtat nechtěl.
Neznáte někoho z okolí Chomutov, Most, Kadaň kdo by se v tom vyznal a má na to chuť?
Děkuji
Passat B5, 2.5 TDI V6, 110kW, rv 2002

Uživatelský avatar
Toncek_AB
Řidič
Řidič
Příspěvky: 95
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Dolní Dunajovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Repas kompresoru (klima)

Příspěvek od Toncek_AB »

Dejv01 píše:Tak zde vysledky meho mereni. Venkovni teplota 24°c. Klidovy tlak v soustave 7atm(nepodstatna hodnota) plnici mnozstvi 700g. Po zapnuti se studenym motorem vytlak 20atm, na sani ustalena hodnota 1.8atm(nesmi oscilovat,mela by byt temer konstantni,muze vsak stoupat v zavyslosti na vzrustajici teplote motoru. Po ohrati motoru se dostavame nad 2atm a v tu chvili by mela sepnout 2rychlost sahary. V tuto chvili je na vytlaku 24atm, trubka s tryskou omrza druha se vest poti teplota vzduchu z vydechu dosahuje 8-9°C. Po zapnuti vnitrniho obehu dostanete maximum a to v mem pripade jsou 4°C. Pokud nekomu neni neco jasneho nebo sem neco nenapsal muzete se ptat.
já měl nizký tlak něco kolem 2 bar a vysoky kolem(výtlak) 16,ale asi bylo chladněji,a ventilator mi u těch 16 spína na druhý stupen,a teplota z fukarů něco kolem 7°c,a vnitřní cirkulace mi nefunguje takže tu sem nezkoušel
vw passat tdi,99,ajm,highline,egr off+gt 1749va,chip mvolesko
seat ibiza 1,9tdi,agr,egr off,serie

spagre
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 28.08.2010 18:07
Bydliště: Holice
Kontaktovat uživatele:

Re: Repas kompresoru (klima)

Příspěvek od spagre »

Ahoj lidi, tak jsem konečně narazil na podobný případ jako mám já. Už jsem to psal do jiného vlákna, ale tam tomu asi nikdo nerozumí:)

Již loni mi v pašovi 2004 začla zlobit klimatizace. Větrák, ve kterým odchází úhlíky mi nefunguje již dva roky a tak jsem využíval klimu jen asi z poloviny a jak mi psali někteří, že až budou vedra, tak to poznám. A to se možná stalo, ale dosti podivně.
K problému: Klimatronik blbne asi rok a to když jedu na economy tak vzduch fouká normálně, najednou zesílí, zeslabí, prostě dost to kolísá (nějak jsem to neřešil).
Když jsem letos v létě začal chladit klimou, tak aj při 28 stupních krásně chladila, že z toho šla fakt zima. druhý den po přepnutí na economy a z pět jakoby vůbec nenaskočila a auto nechladilo. Pak mi to zase měsís chladilo parádně. Nyní o víkendu když jsme jeli do Brna, tak to šlo pěkně až do doby, kdy venku bylo už 36. To už nechladilo a já to dával za vinu tomu jak kluci říkali, že bez toho druhého větráku to prostě v tomto vedru chladit nebude. No, ale druhý den, když bylo 28 tak prostě taky nic a ani dnes při 25:(
Mám pocit, že to nebude tím větrákem, ale že prostě jakoby klima nechce naskočit. Myslím, že ten klimatronik už je asi v háji (viz. to kolísání vzduchu), ale jist si nejsem.
Ještě mrknu na ty pojistky (je tam spešl pojistka na chlazení? - asi na kompresor, že?) Autům moc nerozumím, takže se omlouvám pokud je to někomu jasné... :-)

Tak jsem dnes zkontroloval pojistku: je OK.
Taky jsem zkusil roztočit ten přídavný ventilátor. Nabíječka na auto ho roztočila, ale dost to v něm drnčelo. Skoro jakoby opravdu ty uhlíky chyběly a pružina, nebo co tam je drhla vždy o komutátor rotoru, nebo jaxe to jmenuje:)
Trochu mi nejde do hlavy, proč se tedy neroztáčí vždy, když zapnu klimu a nedrnčí, ale to může být asi aj tím, že to předešlý majitel někde odpojil, aby to nedrnčelo. Kde, to netuším. Konektor, který je u nádržky na kapalinu pro posilovač řízení byl spojený, takže asi někde dál v autě, nebo možná přímo u klimatroniku, jestli to jde???
Pls poraďte. Kdybych věděl, že je to tím klimatronikem v panelu, jednoduše bych koupil jiný... Ale je to opravdu tím?

Zítra zkusím jestli ten kompresor točí a jestli trubka chladí.

Budu rád za každou radu.
BTW médium tam určitě je.
Dík
a ať nám auta jezdí!
Paša 2003 v kombíku, Touareg 2008 3.0 TDI

spagre
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 28.08.2010 18:07
Bydliště: Holice
Kontaktovat uživatele:

Re: Repas kompresoru (klima)

Příspěvek od spagre »

Tak bohužel je to tím klimakompresorem, kde jsem viděl, že se to vnitřní kolečko neočí. Takže ta spojka to nesepne. Rukou s ním šlo točit velice jednoduše.
Netušíte někdo jak to opravit, nebo co s tím? Když ho vyndám, předpokládám, že můžu autem normálně jezdit....?
Paša 2003 v kombíku, Touareg 2008 3.0 TDI

xingisx
Pilot
Pilot
Příspěvky: 725
Registrován: 29.01.2012 14:01
Bydliště: ústí nad Labem

Re: Repas kompresoru (klima)

Příspěvek od xingisx »

Chtělo by to připojit tu spojku přímo na 12V. Pokud sepne tak je v pořádku a koukal bych se po kabeláži až ke klimatroniku

spagre
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 28.08.2010 18:07
Bydliště: Holice
Kontaktovat uživatele:

Re: Repas kompresoru (klima)

Příspěvek od spagre »

Abych se k tý el dostal, asi budu muset sundat celej nárazník, že? Soused to jistí:)
dík
Paša 2003 v kombíku, Touareg 2008 3.0 TDI

xingisx
Pilot
Pilot
Příspěvky: 725
Registrován: 29.01.2012 14:01
Bydliště: ústí nad Labem

Re: Repas kompresoru (klima)

Příspěvek od xingisx »

já jsem nárazník nesundaval. sundal jsem kompresor 4 šrouby

spagre
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 28.08.2010 18:07
Bydliště: Holice
Kontaktovat uživatele:

Re: Repas kompresoru (klima)

Příspěvek od spagre »

aha, ale asi z pod auta, že? Takže na špalky, povolit, sundat řemen a odmontovat? Jeje to zas bude:)
Paša 2003 v kombíku, Touareg 2008 3.0 TDI

xingisx
Pilot
Pilot
Příspěvky: 725
Registrován: 29.01.2012 14:01
Bydliště: ústí nad Labem

Re: Repas kompresoru (klima)

Příspěvek od xingisx »

trvalo mi to 10 minut, takže nic složitého ;)

Uživatelský avatar
noxicek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 828
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karvinsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Repas kompresoru (klima)

Příspěvek od noxicek »

Jen odbočím: Pokud by někdo potřeboval, mám z B5 zrovna jeden kompresor k dispozici. Je z bouraného auta, ale zcela funkční, za pár kaček. Když tak piště SZ.

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“