chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

_kooobe_
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 20.05.2010 07:55
Kontaktovat uživatele:

chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw

Příspěvek od _kooobe_ »

Zdravím, již delší dobu se snažím vyřešit drobný problém. Při jízdě za studena než se motor částěčně ohřeje při přidání je slyšet jakoby ,, chrastění ,,. Po chvilce jízdy je vše v normálu. Zkoušel jsem vyčistit kladku, AG ventil a nepomohlo to. Nedávno jsem přišel na to, že je to vlivem benzinu. Tankuji převážně natural 95 u Shellky. Při natankování jakékoliv 100ky benzinu je po problému a nic ,, nechrastí ,,. Nemáte s tímto někdo nějaké zkušenosti? Nebo dokonce i radu?

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10177
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw

Příspěvek od xerxes »

jaký použiváš olej?kolik máš zhruba najeto?

_kooobe_
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 20.05.2010 07:55
Kontaktovat uživatele:

Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw

Příspěvek od _kooobe_ »

luki píše:jaký použiváš olej?kolik máš zhruba najeto?

Mám auto od necelých 70000km a teď mám najeto 122000km. Olej polosyntetika 10W40.

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10177
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw

Příspěvek od xerxes »

_kooobe_ píše:
luki píše:jaký použiváš olej?kolik máš zhruba najeto?

Mám auto od necelých 70000km a teď mám najeto 122000km. Olej polosyntetika 10W40.
najeto máš relativně malo olej je good,nedavno jsem dělal Octavii ta tyky chrastěla při přidáni plynu přišel jsem na to že měla šibnutý rozvod,poznal jsem to už od toho že měla malý výkon.
PS:.Budeš mudet asi už pořád tankovat 100octan a budeš mít problém vyřešen :wink:

_kooobe_
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 20.05.2010 07:55
Kontaktovat uživatele:

Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw

Příspěvek od _kooobe_ »

luki píše:
_kooobe_ píše:
Mám auto od necelých 70000km a teď mám najeto 122000km. Olej polosyntetika 10W40.
najeto máš relativně malo olej je good,nedavno jsem dělal Octavii ta tyky chrastěla při přidáni plynu přišel jsem na to že měla šibnutý rozvod,poznal jsem to už od toho že měla malý výkon.
PS:.Budeš mudet asi už pořád tankovat 100octan a budeš mít problém vyřešen :wink:


No díky za radu :D ale za 38,90kč za litr je docela ranec :D To dřív koupim nové auto, než tohle vyřešim. Nechám to plavat, zas takový problém to zase není.

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10177
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw

Příspěvek od xerxes »

raději to dej do kupy možné je že to olejové čerpadlo malo maže,kukni se jak budeš startovat u studeného auta tak otevři hrdlo měl bys vidět olej jak maže vačku.

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw

Příspěvek od bifur »

Aky benzin mas predpisany, 95 ci 98? 100 oktan je odolnejsi voci detonacnemu spalovaniu. Ja by som minimalne pozrel na vystupy cidla teploty, cidla teploty nasavaneho vzduchu a hodil ockom po cidle klepania.. Olejove cerpadlo by snad blblo nezavisle od teploty, ale moze byt ze nezvlada rano tlacit husty olej.

_kooobe_
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 20.05.2010 07:55
Kontaktovat uživatele:

Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw

Příspěvek od _kooobe_ »

luki píše:raději to dej do kupy možné je že to olejové čerpadlo malo maže,kukni se jak budeš startovat u studeného auta tak otevři hrdlo měl bys vidět olej jak maže vačku.

Taky možný, podívám se. Olej mě po výměně neubejvá cca 3tis. km a pak začne klesat ryska a musím dolévat až do další výměny.

_kooobe_
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 20.05.2010 07:55
Kontaktovat uživatele:

Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw

Příspěvek od _kooobe_ »

bifur píše:Aky benzin mas predpisany, 95 ci 98? 100 oktan je odolnejsi voci detonacnemu spalovaniu. Ja by som minimalne pozrel na vystupy cidla teploty, cidla teploty nasavaneho vzduchu a hodil ockom po cidle klepania.. Olejove cerpadlo by snad blblo nezavisle od teploty, ale moze byt ze nezvlada rano tlacit husty olej.

Na víčku u nádrže je psáno 95/98.

Foltas
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 19.06.2009 18:18
Bydliště: Kašava

Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw

Příspěvek od Foltas »

Přišel jsi na tu příčinu? Pravděpodovně mám podobný problém. Ozývá se to, ale i při teplém motoru v situacích kdy motor má vyšší záběr (akcelerace, při nízkých otáčkách popř. při jízdě do kopce). Napadlo mě jestli to třeba nemůžou klepat ventily. Benzín na to vliv asi mít může ponevadž i v servisce je napsané že N95 lze alernativně použít s vyšší spotřebou do doby než neco začne klepat... Ale ještě jsem to neprověřil...

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw

Příspěvek od majrek001 »

mě to taky trochu klepalo po přechodu na carreru 100 (libovolný N98) je klid
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
VW tomasz
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2292
Registrován: 08.04.2010 18:41
Bydliště: okoli opavwy ,ostravwy

Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw

Příspěvek od VW tomasz »

Foltas píše:Přišel jsi na tu příčinu? Pravděpodovně mám podobný problém. Ozývá se to, ale i při teplém motoru v situacích kdy motor má vyšší záběr (akcelerace, při nízkých otáčkách popř. při jízdě do kopce). Napadlo mě jestli to třeba nemůžou klepat ventily. Benzín na to vliv asi mít může ponevadž i v servisce je napsané že N95 lze alernativně použít s vyšší spotřebou do doby než neco začne klepat... Ale ještě jsem to neprověřil...
dela mi to taky ,nikdo nevi cim to je :fool: ,jen doufam ze sem tim neco nepose.e
(s)low and original

Sairus
Řidič
Řidič
Příspěvky: 90
Registrován: 10.03.2010 20:13
Bydliště: Budějice

Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw

Příspěvek od Sairus »

Foltas píše:Přišel jsi na tu příčinu? Pravděpodovně mám podobný problém. Ozývá se to, ale i při teplém motoru v situacích kdy motor má vyšší záběr (akcelerace, při nízkých otáčkách popř. při jízdě do kopce). Napadlo mě jestli to třeba nemůžou klepat ventily. Benzín na to vliv asi mít může ponevadž i v servisce je napsané že N95 lze alernativně použít s vyšší spotřebou do doby než neco začne klepat... Ale ještě jsem to neprověřil...
Tak tohle bych řekl že jsou ventily...

Dolejs04
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 289
Registrován: 29.08.2010 14:20

Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw

Příspěvek od Dolejs04 »

klepou vám ventily.. tenhle motor je dělanej na palivo N98 a více.. tankuju na agip N98 a bez problémů.
Leon 1.6 16v 77kw BCB

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10177
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw

Příspěvek od xerxes »

přesně tak tankuju 100 oktan a ještě jsem ventily nešlyšel klepnout je fakt že je o motor dobře postaráno výměna oleje co 5000km :!:

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“