chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 20.05.2010 07:55
- Kontaktovat uživatele:
chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
Zdravím, již delší dobu se snažím vyřešit drobný problém. Při jízdě za studena než se motor částěčně ohřeje při přidání je slyšet jakoby ,, chrastění ,,. Po chvilce jízdy je vše v normálu. Zkoušel jsem vyčistit kladku, AG ventil a nepomohlo to. Nedávno jsem přišel na to, že je to vlivem benzinu. Tankuji převážně natural 95 u Shellky. Při natankování jakékoliv 100ky benzinu je po problému a nic ,, nechrastí ,,. Nemáte s tímto někdo nějaké zkušenosti? Nebo dokonce i radu?
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10177
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
jaký použiváš olej?kolik máš zhruba najeto?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 20.05.2010 07:55
- Kontaktovat uživatele:
Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
luki píše:jaký použiváš olej?kolik máš zhruba najeto?
Mám auto od necelých 70000km a teď mám najeto 122000km. Olej polosyntetika 10W40.
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10177
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
najeto máš relativně malo olej je good,nedavno jsem dělal Octavii ta tyky chrastěla při přidáni plynu přišel jsem na to že měla šibnutý rozvod,poznal jsem to už od toho že měla malý výkon._kooobe_ píše:luki píše:jaký použiváš olej?kolik máš zhruba najeto?
Mám auto od necelých 70000km a teď mám najeto 122000km. Olej polosyntetika 10W40.
PS:.Budeš mudet asi už pořád tankovat 100octan a budeš mít problém vyřešen
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 20.05.2010 07:55
- Kontaktovat uživatele:
Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
luki píše:najeto máš relativně malo olej je good,nedavno jsem dělal Octavii ta tyky chrastěla při přidáni plynu přišel jsem na to že měla šibnutý rozvod,poznal jsem to už od toho že měla malý výkon._kooobe_ píše:
Mám auto od necelých 70000km a teď mám najeto 122000km. Olej polosyntetika 10W40.
PS:.Budeš mudet asi už pořád tankovat 100octan a budeš mít problém vyřešen
No díky za radu ale za 38,90kč za litr je docela ranec To dřív koupim nové auto, než tohle vyřešim. Nechám to plavat, zas takový problém to zase není.
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10177
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
raději to dej do kupy možné je že to olejové čerpadlo malo maže,kukni se jak budeš startovat u studeného auta tak otevři hrdlo měl bys vidět olej jak maže vačku.
- bifur
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
Aky benzin mas predpisany, 95 ci 98? 100 oktan je odolnejsi voci detonacnemu spalovaniu. Ja by som minimalne pozrel na vystupy cidla teploty, cidla teploty nasavaneho vzduchu a hodil ockom po cidle klepania.. Olejove cerpadlo by snad blblo nezavisle od teploty, ale moze byt ze nezvlada rano tlacit husty olej.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 20.05.2010 07:55
- Kontaktovat uživatele:
Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
luki píše:raději to dej do kupy možné je že to olejové čerpadlo malo maže,kukni se jak budeš startovat u studeného auta tak otevři hrdlo měl bys vidět olej jak maže vačku.
Taky možný, podívám se. Olej mě po výměně neubejvá cca 3tis. km a pak začne klesat ryska a musím dolévat až do další výměny.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 20.05.2010 07:55
- Kontaktovat uživatele:
Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
bifur píše:Aky benzin mas predpisany, 95 ci 98? 100 oktan je odolnejsi voci detonacnemu spalovaniu. Ja by som minimalne pozrel na vystupy cidla teploty, cidla teploty nasavaneho vzduchu a hodil ockom po cidle klepania.. Olejove cerpadlo by snad blblo nezavisle od teploty, ale moze byt ze nezvlada rano tlacit husty olej.
Na víčku u nádrže je psáno 95/98.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 19.06.2009 18:18
- Bydliště: Kašava
Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
Přišel jsi na tu příčinu? Pravděpodovně mám podobný problém. Ozývá se to, ale i při teplém motoru v situacích kdy motor má vyšší záběr (akcelerace, při nízkých otáčkách popř. při jízdě do kopce). Napadlo mě jestli to třeba nemůžou klepat ventily. Benzín na to vliv asi mít může ponevadž i v servisce je napsané že N95 lze alernativně použít s vyšší spotřebou do doby než neco začne klepat... Ale ještě jsem to neprověřil...
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
mě to taky trochu klepalo po přechodu na carreru 100 (libovolný N98) je klid
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- VW tomasz
- VWsenior
- Příspěvky: 2292
- Registrován: 08.04.2010 18:41
- Bydliště: okoli opavwy ,ostravwy
Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
dela mi to taky ,nikdo nevi cim to je ,jen doufam ze sem tim neco nepose.eFoltas píše:Přišel jsi na tu příčinu? Pravděpodovně mám podobný problém. Ozývá se to, ale i při teplém motoru v situacích kdy motor má vyšší záběr (akcelerace, při nízkých otáčkách popř. při jízdě do kopce). Napadlo mě jestli to třeba nemůžou klepat ventily. Benzín na to vliv asi mít může ponevadž i v servisce je napsané že N95 lze alernativně použít s vyšší spotřebou do doby než neco začne klepat... Ale ještě jsem to neprověřil...
(s)low and original
-
- Řidič
- Příspěvky: 90
- Registrován: 10.03.2010 20:13
- Bydliště: Budějice
Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
Tak tohle bych řekl že jsou ventily...Foltas píše:Přišel jsi na tu příčinu? Pravděpodovně mám podobný problém. Ozývá se to, ale i při teplém motoru v situacích kdy motor má vyšší záběr (akcelerace, při nízkých otáčkách popř. při jízdě do kopce). Napadlo mě jestli to třeba nemůžou klepat ventily. Benzín na to vliv asi mít může ponevadž i v servisce je napsané že N95 lze alernativně použít s vyšší spotřebou do doby než neco začne klepat... Ale ještě jsem to neprověřil...
-
- Jezdec
- Příspěvky: 289
- Registrován: 29.08.2010 14:20
Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
klepou vám ventily.. tenhle motor je dělanej na palivo N98 a více.. tankuju na agip N98 a bez problémů.
Leon 1.6 16v 77kw BCB
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10177
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
přesně tak tankuju 100 oktan a ještě jsem ventily nešlyšel klepnout je fakt že je o motor dobře postaráno výměna oleje co 5000km