Problém při řazení-Dvojka a čtyřka škrtá,jde těžko
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 30.05.2011 23:12
Re: Problém při řazení-Dvojka a čtyřka škrtá,jde těžko
Zdravím,můj problém je poněkud stejný,tak nechci zakladat nové téma.Mám Golfa 4 2,3L 110kW r.v.2000,190000km
Problém je takovej,špatně mi jdou řadit všechny rychlosti,ne přes zuby,jen to má pořádnej odpor (s výjimkou když má motor tak 1800-2000 otáček,pak to tam zapadne jakoby samo).A to samí je když chci vyřadit,jakoby mě to nechtělo dovolit vyřadit.
Výměna oleje v převodovce u VW (trochu to pomohlo),seřízení řazení (to nepomohlo vůbec).
Začínam mít podezření na spojku (zabíra tak až za 2/3,ale když stojím zabíra málem ihned),nebo taky jsem slyšel,že to může být dvouhmota setrvák.
Za rady děkuju.
Problém je takovej,špatně mi jdou řadit všechny rychlosti,ne přes zuby,jen to má pořádnej odpor (s výjimkou když má motor tak 1800-2000 otáček,pak to tam zapadne jakoby samo).A to samí je když chci vyřadit,jakoby mě to nechtělo dovolit vyřadit.
Výměna oleje v převodovce u VW (trochu to pomohlo),seřízení řazení (to nepomohlo vůbec).
Začínam mít podezření na spojku (zabíra tak až za 2/3,ale když stojím zabíra málem ihned),nebo taky jsem slyšel,že to může být dvouhmota setrvák.
Za rady děkuju.
- marfy8
- VWsenior
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 23.11.2011 22:25
- Bydliště: Prostřední Bečva
Re: Problém při řazení-Dvojka a čtyřka škrtá,jde těžko
Tak jsem se k tomu konečně dostal.
Opravdu to pomůže, když to očistíte a promažete. Je to práce na 15min. Já jsem pouze sundal tu jistící podložku a pak ta konzola jde nadzvednout a dostanete se k tomu "čepu" . Takže smirkem jsem ten bordel obrousil, benzínem očistil a pak vazelínou mázl Zrovna jsem mázl i všechny klouby co s tím mají co dočinění.
Teď je řazení nebe a dudy a kvalty tam padají samy
Díky za rady
Opravdu to pomůže, když to očistíte a promažete. Je to práce na 15min. Já jsem pouze sundal tu jistící podložku a pak ta konzola jde nadzvednout a dostanete se k tomu "čepu" . Takže smirkem jsem ten bordel obrousil, benzínem očistil a pak vazelínou mázl Zrovna jsem mázl i všechny klouby co s tím mají co dočinění.
Teď je řazení nebe a dudy a kvalty tam padají samy
Díky za rady
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Problém při řazení-Dvojka a čtyřka škrtá,jde těžko
Hele a jak jsi na to šel: od motoru hora nebo zespoda pod autem? Jo a jak jsi sundal tu zajistovací podložku?
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
- marfy8
- VWsenior
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 23.11.2011 22:25
- Bydliště: Prostřední Bečva
Re: Problém při řazení-Dvojka a čtyřka škrtá,jde těžko
Když se na to podíváš sám tak ti to všechno docvakne. Dělal jsem to normálně shora ale dělal jsem jen jeden ten kloub na ten druhý už bys musel ze spoda.
Podložku vytáhneš úplně jednoduše... vysvětlit se to asi nedá to opravdu musíš vidět a hned to pochopíš. Prostě nadzvedneš vrchní díl té podložky a jednoduše vysuneš do strany.
Podložku vytáhneš úplně jednoduše... vysvětlit se to asi nedá to opravdu musíš vidět a hned to pochopíš. Prostě nadzvedneš vrchní díl té podložky a jednoduše vysuneš do strany.
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Problém při řazení-Dvojka a čtyřka škrtá,jde těžko
Máš naprostou pravdu kamaráde. Docvaklo mi to hned. Na ten spodní je přístup extra na h***o. Rez tam nebyla, promazání trochu pomohlo a lépe se to vrací ale furt to neni vončo. Asi to půjde celé ven, vyměním i těsnící kroužky...
Hele je možný že by to bylo něčím jiným, mě přijde že problém by mohl být spojený se zvukem vrzání, které jde určitě od hlavice řadící páky (tam to mám taky promazaný). Jinak uložení motoru je ok, vzpěra převodovky vypadá taky ok, olej v převodovce měněný...tak fakt nevim
Hele je možný že by to bylo něčím jiným, mě přijde že problém by mohl být spojený se zvukem vrzání, které jde určitě od hlavice řadící páky (tam to mám taky promazaný). Jinak uložení motoru je ok, vzpěra převodovky vypadá taky ok, olej v převodovce měněný...tak fakt nevim
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
- bifur
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
Re: Problém při řazení-Dvojka a čtyřka škrtá,jde těžko
Bude to v tych tiahlach, treba vsetky klby poriadne namazat. Mne sa to rapidne zhorsuje teplom. To vrzganie od radicky mam tiez, urcite je ta konzola cela dobre premazana? Viem ze mi to raz chalan cele mazal, islo to cca dva roky super, toto leto to zacalo zase. Asi sa do toho pustim sam ked bude cas..
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Problém při řazení-Dvojka a čtyřka škrtá,jde těžko
Když sundám manžetu řadičky tak tam to je všude poctivě namazané (ten velký kloub+ten boční doraz vlevo). Kloubky toho celýho mechanismu jsem všude promazal, ale asi ne dost účinně. Chtělo by to celé ven a řádně to promazat všude a asi vyměnit ty těsnící kroužky, jak mi poradil majrek. Nejdřív ale musim sehnat nájezdy, nechci rvát za něco u převodovky když mi to stojí na heveru
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
- chev
- Člen klubu
- Příspěvky: 654
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Třemošnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém při řazení-Dvojka a čtyřka škrtá,jde těžko
Ještě se zkus podívat na tohle : http://plzen.idnes.cz/muz-jezdil-dva-dn ... -zpravy_pp" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf IV 1,8 20V Highline
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Problém při řazení-Dvojka a čtyřka škrtá,jde těžko
Jo na to jsem koukal a docela jsem se zasmál. Tady je u motoru tolik místa, že by se tam vešlo nejmín 10 koček. Ale z větráku mi něco smrdí, ale to spíě místo mršiny je takovej octovej puch, takže nechám vyčistit klimu
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Problém při řazení-Dvojka a čtyřka škrtá,jde těžko
Tak dneska byl chvíli čas a volná garáž kam se šlo schovat před deštěm, tak jsem vyndal ty řadící tyče. Sundal jsem tu část co se přichycená na převodovce (za blíže k motoru) co zajištuje pohyb řadičky dopředu a dozadu (zasouvá převodové stupně), doporučuji postupovat dle knihy jak na to plus vyměnit těsnící kroužky (za 20 kč kus), vyčistit a promazat všechny klouby a ty trny. Ty tyčky se těžko spojují na kloubech, takže pokud je to vyndaný tak lehce kladivem a když už je to nastrojené na převodovce tak na spojení doporučuji třeba truhlářskou svěrku a pomalu to svírat až to tam zapadne.
Na ty delší tyčky co byly blíže k výfuku (posun doprava doleva) jsem nedosáhl, tam by to chtělo něco promazat zespoda a nemám u sebe nájezdy a heveru moc nevěřím. To dodělám až bude čas a když todle nepomůže a asi by to chtělo pak seřídit řazení a nemám tu šablonu na to.
Výsledek těžko zhodnotit když se závada projevovala hlavně za vedra a dnes bylo 22 stupnů. Aspon to přestalo vrzat, takže 2 hodiny práce měly snad smysl.
Jinak trochu OT: jak vyndám manžetu řadící páky, chci jí vyměnit. U popelníku je skřípnutá pod nějaký plast (taková obruba toho otvoru na řadičku) a ten mi nešel sundat.
Na ty delší tyčky co byly blíže k výfuku (posun doprava doleva) jsem nedosáhl, tam by to chtělo něco promazat zespoda a nemám u sebe nájezdy a heveru moc nevěřím. To dodělám až bude čas a když todle nepomůže a asi by to chtělo pak seřídit řazení a nemám tu šablonu na to.
Výsledek těžko zhodnotit když se závada projevovala hlavně za vedra a dnes bylo 22 stupnů. Aspon to přestalo vrzat, takže 2 hodiny práce měly snad smysl.
Jinak trochu OT: jak vyndám manžetu řadící páky, chci jí vyměnit. U popelníku je skřípnutá pod nějaký plast (taková obruba toho otvoru na řadičku) a ten mi nešel sundat.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
- hoppsajda
- Nový člen
- Příspěvky: 32
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: JanovW u Litomysle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém při řazení-Dvojka a čtyřka škrtá,jde těžko
mel sem podobny problem s razenim, koupil sem mazivo ve sprayi....jeden radil a druhy kde se co hybalo tam striknul...(tahla, klouby)...vysledek...spica...krom 5tky, ktera nekde drhne jinde, velky rozdil...
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Problém při řazení-Dvojka a čtyřka škrtá,jde těžko
Ale bacha, rozhodně nestříkat wdčko na, respketive pod, ty kloubky tyček, je tam těsnění co chrání tu hlavici kloubu před vlkhostí a wdčko ho naleptá či zktoutí a pak tam zateče a zarezne to. Dejte si tu práci, vycvakejte to a promázněte třeba grafitovkou zevnitř...
A možná bych nenápadně vyzval, lépe řečeno poprosil, adminy, aby tu nějak sjednotili ty témata ohledně problémů s mechanismem řazení na benzínech. Nebo to dát do faq (olej, tyčky, silentbloky, vzpěry). Je jich tu fakt kvanta a člověk se v tom nevyzná. Samozřejmě až budou mít čas a nudit se...
A možná bych nenápadně vyzval, lépe řečeno poprosil, adminy, aby tu nějak sjednotili ty témata ohledně problémů s mechanismem řazení na benzínech. Nebo to dát do faq (olej, tyčky, silentbloky, vzpěry). Je jich tu fakt kvanta a člověk se v tom nevyzná. Samozřejmě až budou mít čas a nudit se...
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
- hoppsajda
- Nový člen
- Příspěvky: 32
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: JanovW u Litomysle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém při řazení-Dvojka a čtyřka škrtá,jde těžko
souhlas, wdcko urco ne ! s rozumem vybirejte masticky
-
- Řidič
- Příspěvky: 141
- Registrován: 25.05.2010 17:33
- Bydliště: okres Ústí nad Orlicí
Re: Problém při řazení-Dvojka a čtyřka škrtá,jde těžko
Také mám někdy problém s řazením. Když chci vrátit řadičku z 1 či 2 na neutrál, musím tomu trochu pomoct. Když řadičku přitáhnu k sobě, nevrací se z5,někdy to funguje.
Budu měnit olej v převodovce a chci si nechat promazat řazení. Já to dělat nebudu, jelikož na to nemám prostory. Budu to dávat někomu do dílny, a tak doufám, že udělá to co chci. Může mi někdo na fotce ukázat na co se má zaměřit ?
Budu měnit olej v převodovce a chci si nechat promazat řazení. Já to dělat nebudu, jelikož na to nemám prostory. Budu to dávat někomu do dílny, a tak doufám, že udělá to co chci. Může mi někdo na fotce ukázat na co se má zaměřit ?
G4 1.6 16V AZD
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Problém při řazení-Dvojka a čtyřka škrtá,jde těžko
Já to udělal před barákem, takže pokud nejsi pener, tak to zvládneš Ne ted bez pr**le. Mrkni do chytrý knížky a tam je popsán postup jak to udělat (psal jsem o tom o pár příspěkvů výše). Ty kloubky uložený v gumě jsou skoro vždy okej, problém je s těma tyčkama co jsou v těch bílých plastových pouzdrech (celkem 3) plus taková ta tyč se špuntem hned u hlavní volící tyče. Pokud ti nevrací jako od jedničky k neutrálu tak tento pohyb zajistují ty zadní delší tyčky, takže horší přístup.
Tedka bylo 36 stupnů a šlo to nádherně. Jako samo že to nebylo úplně 100% ale to v kombinaci s timdle systémem řazení, choulostivym uloženim motoru a převodovky a celý komplet převodovky jsem dosáhl super výsledku a vyhovuje mi to o dost víc než takový ty žvejkačky do dávaj do naftáků.
Tedka bylo 36 stupnů a šlo to nádherně. Jako samo že to nebylo úplně 100% ale to v kombinaci s timdle systémem řazení, choulostivym uloženim motoru a převodovky a celý komplet převodovky jsem dosáhl super výsledku a vyhovuje mi to o dost víc než takový ty žvejkačky do dávaj do naftáků.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V