Vzhledem k zde již dotazovaným problémům se zadním levým zámkem (občas nezamykal, občas neodemykal) jsem se včera rozhodl udělat rozborku dveří. Největší komplikací byla zatuhlost šroubků zámku, které jsem musel odvrtat. Dále se mi povedlo poškodit stahovačku - konkrétně ulítla jedna packa (horní), která jezdí po tom vodícím plechu. Aby toho nebylo málo, ulítla i pojistná packa konektoru zámku a někam mi zapadl vnitřní klínek do válečku, který drží okno ve stahovačce. Prozatím jsem to tedy vyřešil jediným možným způsobem a to tak, že konektor holt drží jen zasunutý (bez pojistky), okno je drženo jen tím větším válečkem (kupodivu to docela drží, pokud ho nenajdu, zkusím to něčím nahradit) a stahovačka jezdí i bez horní packy (snad to bude fungovat, sice to má trochu vůli, ale vypadá to, že si to sklo podrží. Takže po cca 4 hodinách práce je to zpět kompletní ale nic moc. Navíc to vypadá, že problém není v zámku, ale spíše v mechanice někde na táhlech, která drhnou. Pokud ty dveře skutečně rozebírat nemusíte, tak to nedělejte. Je to hrozná práce. Myslíte si, že je šance, že to i s výše uvedenými poškozeními bude šlapat?
Díky
Demontáž zámku a stahovačky zadní dveře - zlepšovák
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- the_miracle
- Závodník
- Příspěvky: 663
- Registrován: 20.02.2010 10:03
- Bydliště: Střední čechy
Demontáž zámku a stahovačky zadní dveře - zlepšovák
Naposledy upravil(a) the_miracle dne 21.07.2012 16:13, celkem upraveno 1 x.
VW Passat Variant 3B6, 1.9 TDI-PD 96 kW, r.v. 2002
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
- the_miracle
- Závodník
- Příspěvky: 663
- Registrován: 20.02.2010 10:03
- Bydliště: Střední čechy
Re: Demontáž zámku a stahovačky zadní dveře
Jinak teda napadlo mě:
- konektor zámku zajistit kapkou tavné pistole
- ten vnitřní klínek zkusím najít, pokud se nepovede, tak by snad neměl být problém to něčím nahradit
- nejvetší problém je ta ulomená stahovačka, ale myslím si, že ta tavná pistole by to taky mohla podržet, okolo je místa dost a je to v podstatě jen vodící zoubek, takže na něj není žádný tlak.
Dává to smysl? díky
PS: Jen pro pobavení. Ten klínek jsem ztratil v momentě, kdy sem se to tam snažil nabušit zpět. Vůbec mě nenapadlo, že to můžu nacpat jen do skla a pak to do té stahovačky zezhora nacvaknout
- konektor zámku zajistit kapkou tavné pistole
- ten vnitřní klínek zkusím najít, pokud se nepovede, tak by snad neměl být problém to něčím nahradit
- nejvetší problém je ta ulomená stahovačka, ale myslím si, že ta tavná pistole by to taky mohla podržet, okolo je místa dost a je to v podstatě jen vodící zoubek, takže na něj není žádný tlak.
Dává to smysl? díky
PS: Jen pro pobavení. Ten klínek jsem ztratil v momentě, kdy sem se to tam snažil nabušit zpět. Vůbec mě nenapadlo, že to můžu nacpat jen do skla a pak to do té stahovačky zezhora nacvaknout
VW Passat Variant 3B6, 1.9 TDI-PD 96 kW, r.v. 2002
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
- wrot
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 17.11.2009 17:00
- Bydliště: Zličín blízké okolí
Re: Demontáž zámku a stahovačky zadní dveře
Ahoj klínek koupíš ve škodovce do 2o Kč jo a stím nacvakáváním jsem to tam tlačil a říkla jsem si ka to ta mmůžou ontovat a nebyl jsem sám a na postup jsem s klubáem přišel až když stahovačky fungujou jak majthe_miracle píše:Jinak teda napadlo mě:
- konektor zámku zajistit kapkou tavné pistole
- ten vnitřní klínek zkusím najít, pokud se nepovede, tak by snad neměl být problém to něčím nahradit
- nejvetší problém je ta ulomená stahovačka, ale myslím si, že ta tavná pistole by to taky mohla podržet, okolo je místa dost a je to v podstatě jen vodící zoubek, takže na něj není žádný tlak.
Dává to smysl? díky
PS: Jen pro pobavení. Ten klínek jsem ztratil v momentě, kdy sem se to tam snažil nabušit zpět. Vůbec mě nenapadlo, že to můžu nacpat jen do skla a pak to do té stahovačky zezhora nacvaknout
- the_miracle
- Závodník
- Příspěvky: 663
- Registrován: 20.02.2010 10:03
- Bydliště: Střední čechy
Re: Demontáž zámku a stahovačky zadní dveře - zlepšovák
Klínek jsem našel, ale nakonec ho nepoužil, protože jsem vymyslel zlepšovák pro snazší demontáž příště, jelikož jsem si ověřil, že je nejspíše v háji zámek a budu muset znova za pár dní rozebírat. Takže, co jsem provedl. Vzál jsem si šroub o průměru stejném jako ten vnitřní váleček. Uřízl jsem mu hlavičku a z uříznuté strany nařizl drážku. Nyní tedy demontuji tak, že odstraním gumovou zátku montážního otvoru, plochým šroubovákem vyšroubuji uříznutý šroub, čímž uvolním větší váleček, který jde pak snadno zatlačit dovnitř a tím se uvolní okno. Díky tomuto odpadá vytloukání kladivem s rizikem prasknutí okna. Debilní šrouby zámku torx jsem nahradil obyč klíčovým šroubem.
Fotky zlepšováku jsem přiložil. Není to nic moc, ale třeba to někomu pomůže a alespoň trochu tím oplatím to, jak mi tu pomáháte.
Díky
Fotky zlepšováku jsem přiložil. Není to nic moc, ale třeba to někomu pomůže a alespoň trochu tím oplatím to, jak mi tu pomáháte.
Díky
VW Passat Variant 3B6, 1.9 TDI-PD 96 kW, r.v. 2002
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
- the_miracle
- Závodník
- Příspěvky: 663
- Registrován: 20.02.2010 10:03
- Bydliště: Střední čechy
Re: Demontáž zámku a stahovačky zadní dveře - zlepšovák
a jinak ta ulomená packa stahovačky nevydržela nacvakávání okna, ale neříkám, že nemá žádný smysl, lépe to tam drží, ale funguje to i bez ní...
VW Passat Variant 3B6, 1.9 TDI-PD 96 kW, r.v. 2002
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014