Tothle je přesně ten problém/neproblém prostě tenhle motor je naladěnej na N98 N95 je pouze jako alternativa a můžou se objevit právě neduhy v podobě chrastění při akcelaci.Nic víc v tom není.Dolejs04 píše:klepou vám ventily.. tenhle motor je dělanej na palivo N98 a více.. tankuju na agip N98 a bez problémů.
chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- falko1983
- VWjunior
- Příspěvky: 1690
- Registrován: 12.08.2008 16:30
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
VW GIV 1.6 16V
-
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 19.06.2009 18:18
- Bydliště: Kašava
Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
A zeptám se hloupě... když to budu ignorovat (myslím ten zvuk) může se něco pokazit (vážného) a když tak za jak dlouho?
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
Já nikdy na N98 nejezdil ani jezdit nebudu Motor to poškodit nemůže to pochybuju. Za tohle bych konstruktérům nejraději vynadal. Tohle je hrůza do slabé 1.6ky dávat 98 z výroby a více! Ostuda!
Jako co se týče ventilů, když silně podtočím auto na 1500ot třeba a dám plnej plyn, tak sem tam asi ventil cinkne, jinak nic. Motor běžně vytáčím do 6tis, olej měním po 10-12tis, jezdím převážně ve městě, někdy dělám volovinky. Najeto 206tis a vše ok.
Jako co se týče ventilů, když silně podtočím auto na 1500ot třeba a dám plnej plyn, tak sem tam asi ventil cinkne, jinak nic. Motor běžně vytáčím do 6tis, olej měním po 10-12tis, jezdím převážně ve městě, někdy dělám volovinky. Najeto 206tis a vše ok.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 19.06.2009 18:18
- Bydliště: Kašava
Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
Dík to jsem chtěl slyšet...
- falko1983
- VWjunior
- Příspěvky: 1690
- Registrován: 12.08.2008 16:30
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
No nejsem si úplně jistej ale nemá LPG jinou teplotu hoření než benzín nevím jestli se dájí porovnávat oktany takže nechci míchat hrušky s jabkama.Ale podle mého to vliv mít bude prostě ten plyn je na tom jinak co se týče detonací.Jinak s tebou souhlasím spousta věcí na tomhle motoru je z konstrukčního hlediska děláno horkou nití.tomakecTD píše:Já nikdy na N98 nejezdil ani jezdit nebudu Motor to poškodit nemůže to pochybuju. Za tohle bych konstruktérům nejraději vynadal. Tohle je hrůza do slabé 1.6ky dávat 98 z výroby a více! Ostuda!
Jako co se týče ventilů, když silně podtočím auto na 1500ot třeba a dám plnej plyn, tak sem tam asi ventil cinkne, jinak nic. Motor běžně vytáčím do 6tis, olej měním po 10-12tis, jezdím převážně ve městě, někdy dělám volovinky. Najeto 206tis a vše ok.
VW GIV 1.6 16V
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
Nyní jezdím 2000km už na benzín tak to pozoruju jako no ať pročistím vstřiky pak to benzin zase neuvidí
- iroc
- Jezdec
- Příspěvky: 235
- Registrován: 28.08.2008 12:54
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
Zdrávas tož mám sice motr 1,6 SR ale chrastění jsem také odhalil jen za studena a po pročtení pár řádku v tomto tématu jsem vyjel benz nádrž do sucha a dal tam n98 a je po chrastění za studena
vrmmmmmmmmmm
vrmmmmmmmmmm
Martin Kolín
-
- Jezdec
- Příspěvky: 289
- Registrován: 29.08.2010 14:20
Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
to je divný pač 1,6 sr je dělaná na N95.. ale tou 98 nic nezkazíš..
Leon 1.6 16v 77kw BCB