1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru

Příspěvek od R@ZOR »

Ja mel uplne rozpraskany turbo + propalenej vlnovec a vse fungovalo jako ma ;-) Tim to nebude..
Bude spatny nejaky cidlo, nebo ta vaha.. Co cidlo teploty nasavanyho vzduchu? (na sani za klapkou)
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

lukas215
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 04.12.2011 16:53

Re: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru

Příspěvek od lukas215 »

Tak těsnění mám konečně hotové a bez výsledku... :/ čidlo teploty nasávanýho vzduchu jsem měl pujčený a bylo to to samé, a váha je nová.

lukas215
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 04.12.2011 16:53

Re: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru

Příspěvek od lukas215 »

Takže, po zkoumání a zkoušení všeho možnýho jsem přišel na to, že když odpojím váhu vzduchu, tak se doba vstřiku sníží ze 13m/s na 3m/s, což je skoro normální, ale motor běží pořád neklidně. Nemůže být ucpaný intercooler a turbo tam tlačí málo vzduchu? Jinak váha vzduchu je nová.

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru

Příspěvek od jurod »

Co udělat LOG? Já ti to pak můžu hodit do grafu a mrkneme na to... tam to bude přesně znát... jak požadovaný tlak, tak aktuální... N75 jak otvírá.. vše...
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

lukas215
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 04.12.2011 16:53

Re: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru

Příspěvek od lukas215 »

Tak jsem intrercooler vyčistil a zkusil udělat LOG a nejde mi to :( nevím proč. Ještě mě na tom autě mate elektrika. Od pedálu do motorovýho prostoru, je podle toho, jak to vypadá natažená nová, ale asi nejspíš jiná než by měla být. Je tam pár nepřipojenejch kabelů, od motoru jdou dva nepřipojený, který jsem zjistil, že jdou ke světlům a od přístrojů jich je nepřipojenejch asi 5. Poslední co zkusit udělat je vyměnit řídící jednotku. Ale to je, jak jsem zjistil, problém kvuli imobiliseru.

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru

Příspěvek od jurod »

Co používáš za program?
Novou RJ musíš přizpůsobit.
Jinak v paměti závad máš co za chyby?
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

lukas215
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 04.12.2011 16:53

Re: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru

Příspěvek od lukas215 »

Mám Vag-com Max 2000, v paměti závad nic neni ta je čistá. Dneska jsem zkoušel odpojovat vstřiky, a když jsem odpojil 4 vstřik, tak motor běžel pořád stejně, tak jsem je vyndal všechny a zkusil jsem tam dát co mám doma na Seata Ibizu. Když jsem je tam dal tak motor bez váhy nešel nastartovat vůbec, a když jsem jí připojil, tak motor šer skoro normálně, doba vstřiku byla, už ne 12m/s, ale 4m/s a váha už taky ukazovala míň, ale pořád to neni ono, a když jsem to zkusil project, tak to nejelo, prostě to chcíplo.

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru

Příspěvek od jurod »

Tak ten vstrik bude asi v haji.
Ze Seatu mas ale jine vstriky. S temi to nepujde. Vem ty vstriky a dej je nekam kde delaji diagnostiku. To ti musi jet jakoby na 3 valce... Zkus odpojit jeste zapalovaci civku jestli se neco zmeni, zkus dat civku z jineho valce, jestli to treba neni tim.
Protoze kdyby nesla civka, co je vic pravdepodobne, tak by jsi ten vstrik stejne nepoznal.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

lukas215
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 04.12.2011 16:53

Re: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru

Příspěvek od lukas215 »

Ten 4 vstřik je jinej neni stejnej jako ty ostatní, mě jde o to že když jsem tam dal ty z toho seata, tak motor šel normálně a a nemělo to tak velkou dobu vstřiku, ty vstřiky z toho Seata maj jen o trochu větší nebo menší odpor já teď nevim, když jsem tan vstřik zkoušel venku na baterce tak cvakal a pouštěl benzin.

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru

Příspěvek od jurod »

Stahni jsi VAG COM 304 a udelej LOG. Můžu ti ho i poslat, když mi hodíš email.
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

lukas215
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 04.12.2011 16:53

Re: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru

Příspěvek od lukas215 »

jurod píše:Stahni jsi VAG COM 304 a udelej LOG. Můžu ti ho i poslat, když mi hodíš email.
Takže, konečně jsem se na to dostal. Tak LOG udělat nedokážu, protože s tim autem se nedá ject, jakmile se to auto pohne, tak se to začne hádat a udusí se to, prostě to nejede. Jak má jít motor do zátěže, tak nejede.

Uživatelský avatar
NeoGenX
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1771
Registrován: 04.01.2008 19:54
Bydliště: Ostravwa

Re: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru

Příspěvek od NeoGenX »

Zajímalo by mě, vyřešil jsi to nakonec? Díky
VW Golf Sportsvan 2017; 2.0 TDi 110kW R-Line

lukas215
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 04.12.2011 16:53

Re: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru

Příspěvek od lukas215 »

Nakonec jsem to vyřešil, auto od března jezdí jak má, problémem byl jeden jiný vstřik měl jinou hodnotu než ostatní a někdo si tam hrál z elektrikou, která nepatřila tutomu typu motoru, elektriku jsem sehnal z bouračky na daný typ motoru, dal jí tam a zatím to jezdí, jak má.

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru

Příspěvek od R@ZOR »

Happy end :-)
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: 1.8T 110kw AGU - špatný chod motoru

Příspěvek od Doctor Driver »

:baseball: :arrow: 8) :good:
VW Golf IV V6 4_MOTION

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“