Zdravím Vás Páni , Mám 1,8T na plyn všetko klapalo 2 roky ako hodinky, avšak pred týždňom sa stal problém, autom začalo trhať podotýkam na plyne, nie na benzíne, povedzme si aj príklad, keď je motor v otáčkach medzi 1100-1800ot/min, akoby šiel na 2 alebo troch válcoch 1900 a vyššie pohodka,,, chalani čo plyn montovali povedali že to nieje problem že to stači len doladiť, lenže sa dostali aj oni do takeho bodu, že si s tým nevedia dať RADY!!! Plyn ma svoju diagnostiku, resp. svoju radiacu jednotku v predu na ktoru sa napajaju keď niečo treba doladiť pozrieť a pod... Kľuč sa da do prvej polohy, pripoja sa v pohode, ALE AKONAHLE NAŠTARTUJEM MOTOR,NTB STRATÍ KOMUNIKÁCIU S RJ....
VEĽMI PEKNE VÁS PROSÍM O POMOC... VOPRED DIK !!!
PS: original diagnostika vo VW, je v pohode,,,ibaže sa pridala chyba a to akasi svorka 30 - male nap,, alebo niečo podobne ((
PASSAT 1,8T - LPG problem
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 19.07.2012 00:39
Re: PASSAT 1,8T - LPG problem
Mě zase plyn cuká když mam nízký otáčky a měl bych podřaďit
Passat b5 TDI 81KW EGR off
- cernohousmartin
- Pilot
- Příspěvky: 758
- Registrován: 22.01.2009 23:59
- Kontaktovat uživatele:
Re: PASSAT 1,8T - LPG problem
co svíčky,kabely,cívky???
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 27.11.2009 14:37
Re: PASSAT 1,8T - LPG problem
sviečky boli menené, vraj by to malo prestať skákať,, vymenili sa sviečky, stale skáče, a nevedia sa na to pripojiť, resp. pripoja sa ale po štarte motora, sa signal z RJ stratí... kde by som mal hľadať tu svorku 30 ??? ďakujem !
- cernohousmartin
- Pilot
- Příspěvky: 758
- Registrován: 22.01.2009 23:59
- Kontaktovat uživatele:
Re: PASSAT 1,8T - LPG problem
svorka 30 malé napětí ti to tam napíše vždycky když odpojiš baterku,když to smažeš tak už by to nemělo naskočit,jedině že bys měl stále slabou baterku.