Passat 2.3 V5

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Mrázek82
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 30.12.2011 14:14

Passat 2.3 V5

Příspěvek od Mrázek82 »

Zdravím, mám špatné těsnění pod hlavou na mém pašíkovi (tlakuje mi chladící soustavu) a navíc mě dost žere olej (1L/800km). Chtěl jsem nechat vyměnit těsnění a gufera na ventilech, ale nikomu z mých známích mechaniků v okolí se do toho nechce, že je to prý konstrukčně složitý motor atd. Jsem z okolí Hradce Králové směr Jičín. Nevíte někdo náhodou o někom, kdo by byl schopný mi to udělat.
Dále mě zajímá jestli náhodou nejsou 2.3 V5 a 2.8 V6 totožné, jestli bych si tam nemohl dát tu 2.8 -ku?
Nemáte náhodou někdo přebytečnou plně funkční 2.3 v garáži?

Díky
Michal

Uživatelský avatar
pino.t
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5204
Registrován: 27.02.2008 17:45
Bydliště: Mám, PV
Kontaktovat uživatele:

Re: Passat 2.3 V5

Příspěvek od pino.t »

Určitě stejné být nemůžou, takže na STK by tě vyhodili.
2,3 je VR5 a 2,8 je V6 ne to znamená jinak skládané válce atd.
Sněhová paštička
Stropnici na Passata mám od Passtu a luxus, díky.
Držáky předního nárazníku Passat B4 jsem si vyrobil, tak si je za 500 strčte do ...

Uživatelský avatar
reznylada
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 28.08.2011 19:44
Bydliště: Hodonín

Re: Passat 2.3 V5

Příspěvek od reznylada »

Zdravím měl jsem ten stejný motor co máš ty a řeknu ti že se máš na co těšit je to velice špatná volba radím zbavit se toho za včasu .Měl jsem ho šest let a většinu času jsem strávil v servise.

Uživatelský avatar
karlospv
Člen klubu
Příspěvky: 1377
Registrován: 04.10.2007 11:01
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Passat 2.3 V5

Příspěvek od karlospv »

Co se tak na tom kazi?
Mam ho od rijna a zatim nic velkyho. Jen lozisko v kladce, jedna dirka v podtlakove hodicce a taky obe manzety na kloubech.

roved
Řidič
Řidič
Příspěvky: 154
Registrován: 29.06.2009 22:34

Re: Passat 2.3 V5

Příspěvek od roved »

:D ja ho mam 3 roky a menil som 2 cievky a snimac otacok a este olej z ktoreho neubudne ani kvapka :pleasantry:

Uživatelský avatar
vezo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 21.01.2008 17:23
Bydliště: Blansko

Re: Passat 2.3 V5

Příspěvek od vezo »

Ja ho mam od konce ledna a zatim sem s nim jezdil dohromady snad mesic, jinak byl v servise :lol: Po mesici jezdeni me praskl rozvodovej retez, spravovali me to skoro 3 mesice (z toho asi 6 tydnu neuspesny zhaneni jinyho motoru) a nakonec me to stalo 65 000 (vicemene komplet repas motoru), ted me zacali po dvou tydnech jezdeni horet civky, tak je postupne menim, jinak sem delal spojku, ramena, homoklouby, klinak, brzdy, netesna klima a par dalsich drobnosti jako vymena zhnileho vyfuku :wink: takze me auto na asi 2000 kilaku stalo jenom neco pres 100 000 za opravy takze opravdova parada :lol: Ted uz jenom poresit dost zajimavy chovani vozu na silnici a snad to bude chvilku v poradku :baseball:

Ale k veci... nejak nechapu proc se nikomu nechce do vymeny tesneni pod hlavou, to je uplne stejny jak na kazdym jinym motoru.. Mozna bych zkusil vymenit mechanika :wink:

Uživatelský avatar
karlospv
Člen klubu
Příspěvky: 1377
Registrován: 04.10.2007 11:01
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Passat 2.3 V5

Příspěvek od karlospv »

Retez je udajne nesmrtelnej=dozivotni.
Asi mas nejakej hoodne spatnej kousek. Nezavidim.

Uživatelský avatar
Teea
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 406
Registrován: 21.06.2010 07:19
Bydliště: Karviná

Re: Passat 2.3 V5

Příspěvek od Teea »

Vsak jo. Prasknutim zkoncila zivotnost motoru....
No ale opravit jde vse jen kde ma clovek na to vsechno proad brat ze.
Passat B5 variant 1,9Tdi 81Kw AFN, r.v. 1999, EGR off, Rear 3cm UP, AHD...
Obrázek

roved
Řidič
Řidič
Příspěvky: 154
Registrován: 29.06.2009 22:34

Re: Passat 2.3 V5

Příspěvek od roved »

Ako nic v zlom ale ta retaz musela pred prasknutim tak hucat a chrcat ze by to pocul aj hluchy klby ramena menia vseca ale asi je to ozaj zly kusok no alebo majitel predtym bol magor :D

Uživatelský avatar
vezo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 21.01.2008 17:23
Bydliště: Blansko

Re: Passat 2.3 V5

Příspěvek od vezo »

Slyset to vazne nebylo, jinak bych hned samozrejme menil.. Auto me projizdeli i servisaci s kteryma sem vymenu reteze resil a rikali ze kdyby byl na prasknuti tak by hucel takze je to vpohode :roll: A prasknul stejne... Prodrel se tam ten platovej napinak retezu a ten se do nej pak zakousnul a uz to bylo.. Mozna tomu pomohlo i tech -20 stupnu co venku zrovna bylo (plasty krehnou).. To me sere nejvic, ze to zpusobyla blbost za 200 kc :baseball:
karlospv: Zalezi ale co vyrobce mysli zivotnosti auta :lol: Podle me to je tech 300 000 km, coz moje auto akorat ma...

Uživatelský avatar
bauer
Pilot
Pilot
Příspěvky: 705
Registrován: 19.07.2012 18:11
Bydliště: Ostrava

Re: Passat 2.3 V5

Příspěvek od bauer »

Dotaz na majitele 2.3 AZX - dá se nějakým normálním způsobem bez rozebrání půlky auta zkontrolovat stav rozvodu? Resp. stav napínacích lišt? Nebo opravdu jen motor ven?
ex Passat B5.5 sedan 2.3V5 125kW 4motion
ex Touareg 7LA 3.0V6 165kW+chip
ex Rapid Spaceback 1.2TSI 66kW
Touareg 7P6 3.0V6 193kW
Octavia Combi 5E 1.5 110kW

Uživatelský avatar
vezo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 21.01.2008 17:23
Bydliště: Blansko

Re: Passat 2.3 V5

Příspěvek od vezo »

Musi se na to oddelat hlava, jinak to neuvidis...

jecma
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 20.10.2012 22:34

Re: Passat 2.3 V5

Příspěvek od jecma »

mam jednoho mechanika ktery to udela,delal me to taky akorat jsem z olomouce

Uživatelský avatar
reznylada
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 28.08.2011 19:44
Bydliště: Hodonín

Re: Passat 2.3 V5

Příspěvek od reznylada »

Rozvody motor ven cena cca 16000kč takže nic moc.

matozato
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 13.08.2011 20:54

Re: Passat 2.3 V5

Příspěvek od matozato »

Vytahane rozvody RJ hlasi ako nesulad medzi klukovou a vackovou hriadelou. Ja som skusal najprv menit snimace, ale zbytocne. Teraz mi prasklo tesnenie pod hlavou. Tak som dal dole sanie a veko ventilov a pomeral si pliesok, aky mi treba na zaistenie rozvodov koli vymene. Inak vytahana retaz sa da skontrolovat cez VAG bloky 208,209,210. Uhol by mal byt do +-7. Alebo dat dole veko a skontrolovat, ci su zarezy na oboch vackach v rovnakom smere. Ak sa natocia do nulovej polohy, tak plech by mal po hlave sadnut do ich drazky (drazka ma 4mm). Vymenit rozvody by sa mali dat aj po vybrati prevodovky a spojky zozadu bez demontaze motora.
Přílohy
vacky.jpg
vacky2.jpg

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“