vyvařování karoserie CO2

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Odpovědět
Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

vyvařování karoserie CO2

Příspěvek od tomakecTD »

Zdarec kolegové, nevím kam to napsat, ale rád bych se chtěl naučit s CO2 svářečkou. Rád bych se zeptal, jestli mi doporučíte nějaký dobrý a zároveň levný typ svářečky. Aby dokázala ten 1mm plech vařit. Jaké jsou rozhodující parametry, dle čeho vybírat?

CO říkáte třeba na tohle?: http://www.grandic.cz/trafosvarecky-inv ... ou-einhell" onclick="window.open(this.href);return false;
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
cervik
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 311
Registrován: 06.06.2009 21:53
Bydliště: Veselíčko

Re: vyvařování karoserie CO2

Příspěvek od cervik »

tomakecTD píše:Zdarec kolegové, nevím kam to napsat, ale rád bych se chtěl naučit s CO2 svářečkou. Rád bych se zeptal, jestli mi doporučíte nějaký dobrý a zároveň levný typ svářečky. Aby dokázala ten 1mm plech vařit. Jaké jsou rozhodující parametry, dle čeho vybírat?

CO říkáte třeba na tohle?: http://www.grandic.cz/trafosvarecky-inv ... ou-einhell" onclick="window.open(this.href);return false;
Svářečka na nic :wink: má jen 2 polohy regulace ampér :wink: Aspoň toto http://www.zbozi.cz/vyrobek/einhell-sva ... ejlevnejsi" onclick="window.open(this.href);return false;

pohodarkajik
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1258
Registrován: 28.11.2010 19:28
Bydliště: Rychnov nad kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: vyvařování karoserie CO2

Příspěvek od pohodarkajik »

mam svarecku o stejnym vykonu 130ah a svaris s tim jen plechy, nic silnejsiho neudela, je lepsi investovat a koupit alespon 200ah a pod

Uživatelský avatar
Keflek
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1647
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: vyvařování karoserie CO2

Příspěvek od Keflek »

mam to co zminuje cervik...a naprosto dostacujici...
delal jsem s tim branku na zahrade,plecharinu i vyfuk a svary uplne v pohode...jen musis venovat pozornost 100% ocisteni povrchu pred svarenim. Pak to prska vic nez kterakoliv drazsi svarecka.
Ale jak rikam,na takovy to domaci prskani,na chatu atd...ok :wink:
Touran 2.0 TDi

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: vyvařování karoserie CO2

Příspěvek od 11mAjA11 »

Heh mám stejnou co Keflek a stejné postřehy.
Za mě teda na domácí hobby prskání za tu cenu fakt dobré.
Nemám 20t zbytečných na lepší CO čko ,by mi většínu času leželo ladem , profesionálně se tím neživím ,akže raz za čas mi to co tu postnul cervik bohatě vystačuje.
:wink: :good:

Akorát teda nevím jak Ty keflek ,le já sem zjistil že je tam sice přípoj na 380V (400) ,le prakticky vzato to stejně jede jen na 220V ( sem rozšrouboval přípojku bo sem potřeboval přehodit dráty kvůli ventilátoru a jsou tam jen 4 a zásuvka je 5ti kolík..)

Tak z toho sem byl trochu zklamán jinak nic víc...
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: vyvařování karoserie CO2

Příspěvek od Bastard »

Maja: A který 4 to byly? Já jenom že 3fázové stroje nutně nepotřebují mít nulák... A i 2 fáze jsou víc, jak 1.

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: vyvařování karoserie CO2

Příspěvek od tomakecTD »

Kluci koukal sem na nějaké svarforum, kde se svářečkama zabývají a prej ty einhell atd šly neskutečně s kvalitou dolů. Prý pokud jsou do roku výroby 2009 tak ještě jsou použitelné, pak už prý je jich plnej internet že se s tím nedá nic pořádně svařovat. Že to sice něco svaří, ale hrozně špatně... Jako do nějaké profi taky nehodlám dávat. Mám i 380 to mi nevadí, ale rád bych našel nějakej kompromis právě mezi cenou a kvalitou.

Říkáte že s tou vaší einhell 190 šlo dělat i na autě jo? A jak ta práce vypadá? Spokojenost?
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: vyvařování karoserie CO2

Příspěvek od 11mAjA11 »

Já s tím vyvařil 4 auta + opravy x výfuků.
Jak psal keflek hlavní je dobře očistit od rzi a pak to jede pěkně..

Basťo čéče elektrika není můj kůň, nicméně švára elektrikář říkal že to je nějké divné, byl tam modrý, zelený, černý a hnědý, po přehození těch dvou správných se ten ventilátor točí furt stejně a po připojení redukce na 220V to nefunguje vůbec..

Tzn. něco tam je jinak zapojené než je prý zvykem tak nevím..
Nakonec sem to neřešil a nechal sem to zapojené tak jak to bylo z výroby - drát jde normálně a svařuje to hezky..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: vyvařování karoserie CO2

Příspěvek od Bastard »

To znamená, že to je jenom dvoufáz... Je to jenom na odlehčení té jedné fáze, že můžeš použít plných 16A a přitom si z druhé cucáš napájení pro přídavná zařízení - větráky atd... To je jen příklad, není to dogma, bůhví, jak to tam je, ale je to jenom kompromis mezi 1 a 3 fázemi. Máme tak např. varnou desku. Jedna fáze by to neudržela, ale 3 jsou zbytečně moc, tak se to flákne na dvě a ono už se to nějak popere. Je to ale tím pádem 2x230V, 400 z toho nedostaneš ani omylem. A prohazovat můžeš fáze jak chceš, nemá to na nic vliv.

Uživatelský avatar
cervik
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 311
Registrován: 06.06.2009 21:53
Bydliště: Veselíčko

Re: vyvařování karoserie CO2

Příspěvek od cervik »

11mAjA11 někde máš ve svářečce krpu :wink: Dneska už se k ní nedostanu ale rozdíl ve svařování jestli je to napojený na 230V nebo 400V je tam značný :wink: Větrák se točí při obou zapojeních :wink: Teď nevím přesně jak ten přepínač ampér tam je ale na 230V to jede na všech polohách a na 400V to dává větší výkon jen na 5a6.Je to skoro tak jak psal Bastard na 230V to jede na jednu fázi na všechny polohy(i s větrákem)a na 400V to jede na 2 fáze ale jen na té 5 a 6 :wink: Zítra mrknu a napíšu to přesně :wink:

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: vyvařování karoserie CO2

Příspěvek od 11mAjA11 »

Nééé vy mě nechápete - všechno chodí , větrák atd..

Ale měl sem za to že ten větrák tahá vzduch ze předu ( od ovládacích knoflíků ) a vydechuje vzadu tou větší mřížkou..
Jenže teď mi to jede tak že to tahá zezadu tou mřížkou a vyfukuje vepředu..ale asi to tak bylo i předtím já si toho nikdy nevšímal.. :blush:
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
Keflek
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1647
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: vyvařování karoserie CO2

Příspěvek od Keflek »

tak posledni prace s tim mym "kramem" :lol: byla duplex vyfuk kamosovi...proste to chce mit cistej material a varit po chvilkach - protoze jak se to ohreje,tak to moc nevari...ale staci pul hodky odpocinek a je to ok...
Přílohy
Foto124.jpg
Foto125.jpg
Foto126.jpg
Foto129.jpg
Foto130.jpg
Touran 2.0 TDi

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“