1.8T s 6-kvalt z GTI ?

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
kopulex
Řidič
Řidič
Příspěvky: 145
Registrován: 05.10.2010 13:00

1.8T s 6-kvalt z GTI ?

Příspěvek od kopulex »

Caute, docetl jsem se tu, ze chtel nekdo davat na 1.8T 6-kvalt z 2.5TDI - 110kW (problem s koncepci na nizsi otazky motoru).

I kdyz me to taky napadlo, porad mne lezi v hlave 6-kvalt z GTI. Vim, ze motor je ulozeny jinak, ale prevodovka by se mohla dat pouzit. Velikostne by nemela byt nijak zvlast vetsi. Navic je to porad stejny motor, ne?

Resil to uz nekdo?
poprve je to vzdy hadanka.. podruhe uz jen puzzle @ 1.8T

shikaree
Závodník
Závodník
Příspěvky: 598
Registrován: 13.07.2009 13:49

Re: 1.8T s 6-kvalt z GTI ?

Příspěvek od shikaree »

Nerozumím předělávce, ale jen by mě zajímalo, co si od toho slibuješ? Spotřebu o 0,1l nižší? Mě tyto předělávky příjdou jako totální hov.dina...

Uživatelský avatar
kopulex
Řidič
Řidič
Příspěvky: 145
Registrován: 05.10.2010 13:00

Re: 1.8T s 6-kvalt z GTI ?

Příspěvek od kopulex »

Slibuju si od toho nizsi otacky motoru a mensi hluk v aute pri rychlostech nad 110kmh. Nizsi spotreba by byl prijemny bonus vzhledem k tomu, ze to jde ruku v ruce s tim jak je vytoceny motor.

Priklad: Mimo obec pri cca 90kmh a zarazene 5 .. Spotreba priblizne 6.5l
Stejna situace - dalnice - 130kmh .. 9l
Rozdil je pouze v otackach motoru.

Porad je to nesmyslna hovadina?
poprve je to vzdy hadanka.. podruhe uz jen puzzle @ 1.8T

shikaree
Závodník
Závodník
Příspěvky: 598
Registrován: 13.07.2009 13:49

Re: 1.8T s 6-kvalt z GTI ?

Příspěvek od shikaree »

Promiň, ale já v TDi PD od 110km/h+ už motor teda neslyším, spíš jen aerodynamický hluk a to jsou benzíny tižší. Navíc 1.8T má docela dlouhé převody...
Řešit mírně nižší hlučnost a mírně nižší spotřebu výměnou převodovky, kde bude určitě i jiný průměr spojky a nevím co ještě, kdy to nakonec vyjde na neskutečný prachy, které se ti nikdy nevrátí, tak na to bych se zvysoka vykašlal a pořád to považuji za totální nesmyslnou hovadinu.
Navíc by mě zajímalo, zdali je vůbec možné dát do benzínového motoru převodovku z dieselu, která je koncipována uplně jinak. No ať se ti dílo podaří... Je to tvoje věc a tvoje prachy, za mě naprosto vyhozené do kanálu...

Uživatelský avatar
kopulex
Řidič
Řidič
Příspěvky: 145
Registrován: 05.10.2010 13:00

Re: 1.8T s 6-kvalt z GTI ?

Příspěvek od kopulex »

mozna jsi spatne precetl prvni vzkaz, nechci davat na 1.8T prevodovku z TDI ale z GTI (benzin vs. benzin)

to jestli se do toho nakonec pustim prave zavisi na tom kolik by to vyslo a hlavne jestli by to vubec fungovalo
proto se tu ptam jestli to vlastne jde a ne abych spustil debatu na tema jestli je to hovadina nebo ne

jinak kdyz letim dalnici v nejakych 140kmh, motor uz ma 4tis ot. a fakt ze to slyset jde

kazdopadne ale diky za nazor..
poprve je to vzdy hadanka.. podruhe uz jen puzzle @ 1.8T

shikaree
Závodník
Závodník
Příspěvky: 598
Registrován: 13.07.2009 13:49

Re: 1.8T s 6-kvalt z GTI ?

Příspěvek od shikaree »

Samozřejmě toho GTi jsem si všimnul, u druhého příspěvku již opomenul.
Prvni si ale zjisti, kolik převodovka z GTi točí při 140km/h. Aby to nebylo o cca 100ot míň, pak by nemělo smysl nad tím vůbec uvažovat.
Mohlo by to totiž dopadnout jako u TDi PD 96kw, kde 5° točí o cca 50-100ot víc než 6°, což je na dálnici v podstatě jedno...
zdar

Uživatelský avatar
KaCzaba
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Scania 620psů
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T s 6-kvalt z GTI ?

Příspěvek od KaCzaba »

a jak bys nacpal na podelne ulozenej motor prevodovku z pricne ulozenyho motoru?:-D jako na fremu ji nasadis,ale tim koncis...to uz je realnejsi ta z 2,5 tdi,tu tam namontujes.ale ptazka je jaky je rozdil v prevodovych pomerech tech skrini
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?

Uživatelský avatar
kopulex
Řidič
Řidič
Příspěvky: 145
Registrován: 05.10.2010 13:00

Re: 1.8T s 6-kvalt z GTI ?

Příspěvek od kopulex »

ta prevodova skrin bude skoro stejne velka, rozdil je jen v ulozeni motoru

z nafty na benzin ani medu! je to tu resene jinde s vysledek je dost dobre opodstatneny..

jinak co do otacek 5q vs 6q tak je to pri cca 160kmh 4900 vs. 4000ot .. uz asi ma smysl ne?
poprve je to vzdy hadanka.. podruhe uz jen puzzle @ 1.8T

DUB57
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 395
Registrován: 08.02.2011 08:18
Bydliště: Karlovy Vary

Re: 1.8T s 6-kvalt z GTI ?

Příspěvek od DUB57 »

ta prevodova skrin bude skoro stejne velka, rozdil je jen v ulozeni motoru

A co poloosy?Vždyť na motoru napříč máš jinak vývod poloos než na motoru podél.
VW Passat variant 1.9 TDI 96 KW 2003,VW Polo variant 1.9 SDI 1999,škoda 440 spartak 1957

Uživatelský avatar
kopulex
Řidič
Řidič
Příspěvky: 145
Registrován: 05.10.2010 13:00

Re: 1.8T s 6-kvalt z GTI ?

Příspěvek od kopulex »

s tim ulozenim motoru mas pravdu

do A4 se dava 1.8 taky podelne a dela se do ni 1.8 T [BEX]

je to predokolka s 6-kvaltem stavenym na 140kw

tohle uz by mohlo vyjit, ne?
poprve je to vzdy hadanka.. podruhe uz jen puzzle @ 1.8T

Uživatelský avatar
KaCzaba
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Scania 620psů
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T s 6-kvalt z GTI ?

Příspěvek od KaCzaba »

no vse jde kdyz se chce a jsou na to ruce,dily hlava :-D

taky jsem sveho casu pasoval do B2 prevodovku z B5 o vanocnich svatcich na dvore na najezdech. pasovala mi jen frema na motoru. mel jsem tam mTDI a ta nejdelsi prevodovka z B2 byla stejne strasne kratka :-D
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?

Uživatelský avatar
kopulex
Řidič
Řidič
Příspěvky: 145
Registrován: 05.10.2010 13:00

Re: 1.8T s 6-kvalt z GTI ?

Příspěvek od kopulex »

mne povidej.. ruce jsou a dily se sezenou, jen je treba vse dukladne promyslet
poprve je to vzdy hadanka.. podruhe uz jen puzzle @ 1.8T

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“