Grafy z brzdy 1.8T
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Grafy z brzdy 1.8T
Tak možná bych šel, jen ještě přesně nevím jaké úpravy chci předtím udělat... možná jiné vstřiky, turbo kit, IC... a až pak to odladit.
Uvidím na jaro. Ale rozhodne to chip chce. A o profituningu jsem četl jen to nej...
Teď je myslím ve sportmotor nějaká cenová akce na 1.8T ne?
Uvidím na jaro. Ale rozhodne to chip chce. A o profituningu jsem četl jen to nej...
Teď je myslím ve sportmotor nějaká cenová akce na 1.8T ne?
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- Kobrik
- Řidič
- Příspěvky: 116
- Registrován: 28.01.2011 19:31
- Bydliště: Veselí nad Moravou
Re: Grafy z brzdy 1.8T
Ta akce je tam už asi 9 měsíců, myslím, že ti to neuteče
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Grafy z brzdy 1.8T
Tak AGU je tam za 5999KČ, je tak?
AUQ co mám já mají za 6999KČ, což je super cena, ale nechápu tady mají Octavia RS - Chiptuning motoru + chlazení mezichladiče stlačeného vzduchu + sportovní filtr K&N + zlepšení chlazení turbodmychadla za 10999KČ.
Úprava toho chlazení mezichladiče mi je jasné, ale o jakou úpravu chlazení turba tam jde? Nevíte?
AUQ co mám já mají za 6999KČ, což je super cena, ale nechápu tady mají Octavia RS - Chiptuning motoru + chlazení mezichladiče stlačeného vzduchu + sportovní filtr K&N + zlepšení chlazení turbodmychadla za 10999KČ.
Úprava toho chlazení mezichladiče mi je jasné, ale o jakou úpravu chlazení turba tam jde? Nevíte?
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- Benik1
- Řidič
- Příspěvky: 165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Grafy z brzdy 1.8T
já myslím že ti upravěj ti upravý tu gumu co je mezi karoserii a přední kapotou viz foto
-
- Pilot
- Příspěvky: 735
- Registrován: 02.11.2007 13:02
Re: Grafy z brzdy 1.8T
No,mít nějaký kačky navíc,tak bych pro ten účel,porovnání hodnot upravené ŘJ,tedy chip, od jiné firmy,ale na stejném typu auta (typu motoru).V našem případě 1.8T typ motoru AGU.Já mám auto koupené v německu a motor je chiplý na 180 koní od firmy WETTERAUER (firma sídlí v Koblenz a na webu je možnost mrknout na jejich práci). Jinak mý auto je po výměně spojky,tlumičů a různých čepů a kloubů,olej tam taky je,KAT je pryč,střed.díl výfuku taky,zadní tlumič výfuku je série,benzin Natural 95(ale donedávna to byla Verva 100,nebo Carrera 100)..,no a ještě KN vložka vzduch.filtru a to je tak asi vše.Fakt bych byl sám zvědavej,na hodnoty mýho auta,protože já,jako amatér si myslím,že ty hodnoty (180 koní),už tam asi nebudou,přeci jen hovoří to stáří auta,přirozené opotřebení některých dílů v motoru a další možné věci z toho vyplívající.Chip byl proveden v roce 2001!..Takže asi tak:)
R@ZOR píše:Bylo by zajimavy kdyby mel nekdo graf z brzdy s chipem od jiny firmy, na porovnani
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Grafy z brzdy 1.8T
Takovou zavadu bych chtel mit taky A vubec bych ji neresilKobrik píše:Razor - Majitel už neví, kde má hledat
Zajimava vychytavka Akorat na zimu bych si tam tu gumu vratil, aby se tam nesypal snih..Benik1 píše:já myslím že ti upravěj ti upravý tu gumu co je mezi karoserii a přední kapotou viz foto
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Grafy z brzdy 1.8T
Pridal jsem jeste jeden graf
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- Zemi77
- Jezdec
- Příspěvky: 336
- Registrován: 14.05.2011 22:24
- Bydliště: Ústecký Kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Grafy z brzdy 1.8T
Pánové mám tu otázku, nsad mě za ní neukamenujete
Na kterém místě uměj takle ladit?? Město??
Na kterém místě uměj takle ladit?? Město??
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Grafy z brzdy 1.8T
Jak to myslis ladit? Nam nic neladili Meli jsme uz naladino, jen jsme si, na valcovy brzde, nechali zmerit kolik oslu tam mameZemi77 píše:Pánové mám tu otázku, nsad mě za ní neukamenujete
Na kterém místě uměj takle ladit?? Město??
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Grafy z brzdy 1.8T
celkem šikovní kluci prej jsou v Wettstettenu, okres Eichstätt
dělaj do aut od roku 1985
jsou tam Po-Pa: 8-12, 13-17
dělaj do aut od roku 1985
jsou tam Po-Pa: 8-12, 13-17
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- Zemi77
- Jezdec
- Příspěvky: 336
- Registrován: 14.05.2011 22:24
- Bydliště: Ústecký Kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Grafy z brzdy 1.8T
Jsem trouba....to mě nedošlo že ste byly jen brzditR@ZOR píše:Jak to myslis ladit? Nam nic neladili Meli jsme uz naladino, jen jsme si, na valcovy brzde, nechali zmerit kolik oslu tam mameZemi77 píše:Pánové mám tu otázku, nsad mě za ní neukamenujete
Na kterém místě uměj takle ladit?? Město??
A odkad máte tedy naladíno?? Ty grafy vypadaj zajímavě, jeste by mě zajímalo jak moc to upraví spotřebu směrem dolu při normální jízdě??
- Kobrik
- Řidič
- Příspěvky: 116
- Registrován: 28.01.2011 19:31
- Bydliště: Veselí nad Moravou
Re: Grafy z brzdy 1.8T
Nevím jak ten poslední graf, ale jinak jsou ty první 3 od Sportmotoru. Spotřeba dolů max o 1L, ale to opravdu jen při klidné jízdě. Trochu tomu dupneš a co naspoříš je tatam
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Grafy z brzdy 1.8T
Ten posledni je taky SPORTMOTOR. Je nad grafem popis Jinak souhlasim s kolegou ohledne ty spotreby. Pokud jezdis klidne, tak to je tak 0.5-1l dole
Nema nekdo zmerenej chip od jiny firmy?? Docela by me zajimalo porovnani
Nema nekdo zmerenej chip od jiny firmy?? Docela by me zajimalo porovnani
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- Kobrik
- Řidič
- Příspěvky: 116
- Registrován: 28.01.2011 19:31
- Bydliště: Veselí nad Moravou
Re: Grafy z brzdy 1.8T
A jak mu to jede, protože se mi to zdá docela nic moc . Nepoškubává to krapet při jízdě? Ta křivka je hodně nerovnoměrná.... Nebo má někde problém?
Škoda Octavia 1.8T AGU + chip Sportmotor + LPG BRC
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Grafy z brzdy 1.8T
Cekal jsem kdo si toho vsimne prvni, mas bod Jo je to dost kostrbaty, cim to je zatim nevim. Pri jizde to znat ani neni, teda ze sedadla spolujezdce. Nejel jsem s tim. Jede to celkem slusne. Ale ty parametry nic moc, ma sice trosku vetsi vykon, nez my, ale dost rychle mu to pada, hlavne kroutak.. Mel tam mix benzinu s E85kou, tak to taky mohlo mit vliv..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.