Kdy měnit dvouhmotový setrvačník

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Odpovědět
Milan8902
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 303
Registrován: 22.11.2008 22:42
Bydliště: Mladá Boleslav

Kdy měnit dvouhmotový setrvačník

Příspěvek od Milan8902 »

Ahoj, momentálně mám rozdělanou spojku na GIV TDI 110 kW a chtěl bych se s vámi poradit, jak zjistit stav dvouhmotového setrvačníku. Dá se to vůbec ověřit? Mně připadne, že je docela zachovalej a navíc chci příští chci auto prodávat...tak bych do něho nechtěl moc vrážet...chci vyměnit jen lamelu a přítlačák. Jaký na to máte názor? Dík Milan

chonsicek
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 485
Registrován: 09.07.2009 12:28

Re: Kdy měnit dvouhmotový setrvačník

Příspěvek od chonsicek »

zjistit stav nejde nijak.. až je setrvak KO tak začne klepat
Polo 1.4TDI

Uživatelský avatar
sakytu
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 264
Registrován: 10.11.2009 18:39
Bydliště: SVWK/ Zlate Moravce / Nitra

Re: Kdy měnit dvouhmotový setrvačník

Příspěvek od sakytu »

... tak tak, pokial pred demontazou neklepal, tak neries.
Vymen lamelu, pripadne skontroluj opotrebenie pritlacaku (prehnutie sa checkuje kovovym pravitkom => polozis na treciu plochu a skusis vopchat mierku pod pravitko, ak tam vojde 0,2mm tak je za horizontom, pripadne checkni obdratie stycnej plochy loziska s pritlacakom, ak je hrubka tej "struny" mensia ako polovica tak vymenit...) a ide sa....
VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky+ Jednohmota+HDS57+VR6+ Dlhy 5Qalt + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm

auto-point
Řidič
Řidič
Příspěvky: 76
Registrován: 01.10.2009 12:35
Bydliště: Trutnovsko

Re: Kdy měnit dvouhmotový setrvačník

Příspěvek od auto-point »

Samozřejmě, že lze při demontované převodovce zjistit stav dvouhmoty, ELSA napoví

Uživatelský avatar
Tomášek
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9666
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Lovčovice u Jemnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Kdy měnit dvouhmotový setrvačník

Příspěvek od Tomášek »

auto-point píše:Samozřejmě, že lze při demontované převodovce zjistit stav dvouhmoty, ELSA napoví
čili?

Uživatelský avatar
Mára_VR6
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5888
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou

Re: Kdy měnit dvouhmotový setrvačník

Příspěvek od Mára_VR6 »

auto-point píše:Samozřejmě, že lze při demontované převodovce zjistit stav dvouhmoty, ELSA napoví
Ty vole, takovýhle tady mám nejradši. :roll: Mistři mechanici, co si hrajou na machry, už tady máme pár takových. Radši buď zticha, když neporadíš :!:
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Kdy měnit dvouhmotový setrvačník

Příspěvek od 11mAjA11 »

pokud si dobře pamatuju tak by se to mělo dát zjistit podle úhlu do kterého to rukou bez většího násilí natočíš - tzn. vnitřní třecí plocha by neměla jít oproti venkovní pootočit o více než tuším 13° nebo 15° to bych teď kecal nicméně je to tam tak nějak popsané ,
A určitá vůle třecí plochy kurňa jak to jen popsat - prostě kdybys položil talíř přesně středem na kuličku z ložiska tak bys ruklou tak jakoba balancoval tahle vůle nijak extra moc nevadí pokud to samozřejmě nelítá půl centimetru..

Postup viz. níže bohužel nemůžu dohledat ty konkrétní hodnoty... :blush:

http://www.elit.cz/download.aspx?dontpa ... FileID=619" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.ddauto.sk/pdf/zotrv_luk_diag_plagat.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
skvorfi.1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 87
Registrován: 05.07.2012 21:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Kdy měnit dvouhmotový setrvačník

Příspěvek od skvorfi.1 »

Na mém Passatu mám načatou lamelu a chystám se ji dělat... Nejsem žádný mechanik, proto to chci svěřit servisu, kam jezdím. Tam mi řekli, že setrvák mění s lamelou, že je klid. Pokus se prý dá jen spojková sada bez setrváku, jsou prý často problémy... Za setrvák se mi ale nechce dávat takovej ranec, proto též prosím o info, zda je vhodné to měnit "preventivně".
Díky.
Prodej vůní (nejen do auta) California Scents
Zapůjčení měřiče tloušťky laku
VW Passat 1.9 TDi PD 74 kW, EGR OFF

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“